Kertokaapas kaikki vain.
Mitä olet syönyt tänään?
5
111
Vastaukset
- munruokavalioni
Moikka! Haluisin kuulla teidän mielipiteitä mun ruokavaliostani. Tässä mitä tänään oon syönyt ja tuun syömään vielä iltapalan.
Aamupala 9.30: Riisikakkuja 3x keittokinkkuja päällä kahvia
Lounas 13.30: Lohta 65g, wok kasviksia 100g, raejuustoa 50g vishyä
Välipala 16.30:Fazer ruispuikula 2 kpl, päällä kurkkua vihreä tee
Iltapala 19.30: Banaanijäätelöä pepsi max (en juo limsoja kuin vklp)
Liikkunut olen sen verran, että crosstrainerilla tein 500 kcal saakka ja vähän vatsalihasliikkeitä tein.- täysjyvävehnätön
No tämä on jonkun teinin alotus mutta vastaanpa kuitenkin.
Aamu 5.30 vaatteet päälle, koirat kyytiin, metsään ja mukaan pullo juotavaa jogurttia. Sen voi hörppiä vaikka auton ratissa
päivä .. ööh oisko pala näkkäriä, venäläistä hapankaalisalaattia ja majoneesiä
iltapäivä: pakasimen sulatus, sieltä löytyi itsetehtyä lihapiirakkaa, sitä mikroon
ilta: ei mitään. kahvia, tais mennä pari keksiä
Ei tarvia crosstraineria. Remontti ja kaksi aktiivista koiraa pitävät huolen liikunnasta
Sun ruokavalio ?
Onko tuo joku ruokavalio?
Kuulehhan lapsi rakas- minkä ihmeen takia pitää olla suunnitelma, syöt vaan sitä mitä eteen saat, noita grammoja nyt on meleko turha mittailla tai määriä laskeseklla. Mulla saattaa olla päiviä etten edes ehdi syömään. No kun kasvat aikuiseksi niin sulle tulee muuta vipinää kun miettiä syömisiä. Tuo tietty kuuluu teinin itsetuntojuttuihin varmaankin.
Minusta näille teineille vois olla ihan oma ruokapalsta, tiedoks vaan ylläpitoon.
- panzer
Just tänään paistoin messevää leipää pari pellillistä ja olen niinku ylpeä että en ole leipäjonoissa notkumassa. Leipien muotoilussa mättää mutta koostumus/maku/yms. on kohilaan!
- KotikokkiSatakunnasta
Söimme eilen päivällä vaimon kanssa paistettuja kuhafileitä perunamuusilla ja illemmalla söimme vieraamme eli anopin kanssa tirrikastiketta (kirkasta sialihakastiketta) kokoperunoilla, älyttömän hyvää safkaa. Huvittaa kun anoppi (57v) ei tiedä miten tirrikastike tehdään, olisi tunkenut siihen vehnäjauhoja jotka eivät kuulu siihen alkuunkaan. Oli siinä anopilla suu vehnäsellä kun söi tirrikastiketta Lupasi heti ensiviikolla valmistaa ja kutsua vieraita syömään vanhanajan tirrikastiketta.
- toimiisenäinkin
Lähinnä ohrapirtelöitä ja oheen vähän suolaista hiukopalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048