Moi!
Elikkäs, omistan Hackmanin savustuskannen, johon mulla on enää 1 savustussydän jäljellä.
Kipeästi tarttis lisää niitä sydämiä, mut Googlettamalla ei löydy mitään muuta ku "ikivanhaa" tietoa niistä ja oon katsonu savustustarvikkei myyvien liikkeidenki sivuilta, mut ei tunnu tuntevan sellasia...
Onko kellään tietoo, et onko sellasii enää olemassa vai onko tää savustuskansi- ja sydän jotain "antiikkia" jo?
Savustussydämet
5
1785
Vastaukset
- t-jtk
hei
en tunne savustuskantta mutta pitkään kiinnostanut
miten se sydän toimii
olen valmis panostamaan jos sellaisia voisi valmistaa
t jk- savustussydän
Löysin keittiörempan yhteydessä laatikon perältä 5 pakettia noita savustussydämiä. Parasta ennen päivä 31.12.2000, eli joskus 90 luvulla noita on saanut. Puuttuu vain kansi niin voisi kokeilla
- Mummeli62
Kyseistä firmaa joka noita Kaavilla valmisti ei ole enää olemassakaan.En tiedä saako mistään enää sydämia.Mulla kans kaapissa kansi nyt käyttämättömänä.
- nestesauhu
Vähän aihetta sivuten, niin onko joku kokeillut ikinä käyttää nestesavua, esim. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/7028/dmjmf/Stubb-s-Mesquite-Liquid-Smoke-nestemainen-savu-148-ml
Mitenhän tuota tarkkaan ottaen käytetään? Marinoidaanko sillä pidempiä aikoja, vai valutellaanko vaan pintaan pöytämausteena juuri ennen syömistä?- BBQsavu
Veikkaan että grillauksen yhteydessä. Samoin kuin BBQ grillauskastikkeita, jotka voi laittaa grillauksen loppuvaiheessa. Niissäkin on savuaromia.
Nythän näitä savutusrasioita on tullut muiltakin valmistajilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832