Savustussydämet

Kerza

Moi!

Elikkäs, omistan Hackmanin savustuskannen, johon mulla on enää 1 savustussydän jäljellä.
Kipeästi tarttis lisää niitä sydämiä, mut Googlettamalla ei löydy mitään muuta ku "ikivanhaa" tietoa niistä ja oon katsonu savustustarvikkei myyvien liikkeidenki sivuilta, mut ei tunnu tuntevan sellasia...

Onko kellään tietoo, et onko sellasii enää olemassa vai onko tää savustuskansi- ja sydän jotain "antiikkia" jo?

10

2366

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-jtk

hei
      en tunne savustuskantta mutta pitkään kiinnostanut
      miten se sydän toimii
      olen valmis panostamaan jos sellaisia voisi valmistaa

t jk

• savustussydän

Löysin keittiörempan yhteydessä laatikon perältä 5 pakettia noita savustussydämiä. Parasta ennen päivä 31.12.2000, eli joskus 90 luvulla noita on saanut. Puuttuu vain kansi niin voisi kokeilla

• Mummeli62

Kyseistä firmaa joka noita Kaavilla valmisti ei ole enää olemassakaan.En tiedä saako mistään enää sydämia.Mulla kans kaapissa kansi nyt käyttämättömänä.

• Anonyymi00008
        savustussydän kirjoitti:

Löysin keittiörempan yhteydessä laatikon perältä 5 pakettia noita savustussydämiä. Parasta ennen päivä 31.12.2000, eli joskus 90 luvulla noita on saanut. Puuttuu vain kansi niin voisi kokeilla

Kansi löytyy

• nestesauhu
      • BBQsavu

Veikkaan että grillauksen yhteydessä. Samoin kuin BBQ grillauskastikkeita, jotka voi laittaa grillauksen loppuvaiheessa. Niissäkin on savuaromia.
        Nythän näitä savutusrasioita on tullut muiltakin valmistajilta.

• Anonyymi00010

Onneksi EU kielsi nuo keinosavut.

• Anonyymi00007

Sama juttu ei löydy sydämiä

• Anonyymi00009

Moi kerza sama ongelma

• Anonyymi00011

Mitä niissä oli, puruja vai pelkkää aromia? Aromi onneksi kielletty, mutta eikö sitä voi itse täyttää puruilla ja sokerilla vaikka folion sisällä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2167
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      956
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe