Tervehdys!
En ole käynyt tällä palstalla pitkään aikaan johtuen pettymyksestäni palstan tasoon.
Viimeksi kun kävin täällä, Suomi24 järjesti sinkkuristeilyjä. Pidetäänkö näitä enää?
Olen yli kolmekymppinen mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Olen hyvännäköinen, pidän huolta kehostani ja mielestäni ja opiskelen yliopistolla. Torjunnat kohdallani johtuvat naisten pikkumaisuudesta ja jumittuneista sosiaalisista käsityksistä. Minua myös kiusataan koululla despoottien toimesta, mikä kontributoi naisten ahdasmielisyyteen ja koska urokset ovat leimanneet minut, tämä vaikuttaa myös naaraiden käyttäytymiseen.
Mutta nyt olen taas palannut peliin enkä aio luovuttaa. Aion tehdä kaikkeni että saisin parisuhteen ensi kesään mennessä. Ja mikäpä olisi parempi paikka tälle kuin laiva, jossa naiset joutuvat olemaan jumissa minun seurassani.
Naisille olisi tässä tarjolla vuosisadan treffit, kestäisitkö minua hytissä vuorokauden ajan?
Sinkkuristeily
30
603
Vastaukset
- eimullamuuta
Laivalle voi lähteä myös yksin ilman sinkkuristeilyä. Et sinä saa naisia paremmin järkätyllä risteilylläkään. Tai jos et saa baarista naista niin et saa sitä sinkkuristeilylläkään. Ehdotankin että alat ensin treenaamaan iskemällä naisia baarista.
- Kvanttifyysikko
Käyn viikottain baarissa siististi pukeutuneena harrastamassa silmäpeliä naisten kanssa, mutta se ei ole onnistunut.
Ostin siistin vaaleanpunaisen kauluspaidankin.
- alfauroos
Kuten ilmeiseti olet huomannut-pelkkä silmäpeli ei riitä.Tarvitaan puhetta ja määrätietoista lähestymistä. Naisen imartelua ja alfauroksen tekoja.Mies vie ja nainen vikisee..näin se toimii vielä 2000-luvullakin.Älä anna periksi-..lopussa kiitos..
- Kvanttifyysikko
Väitätkö että olen ÄTMi?
Kyllä minä olen puhunutkin naisille, mutta poistuvat aina paikalta. - 2e21e
Varmasti on kuten alfauroos kirjoitti, mutta eipä paljon kiinnosta sellainen nainen jota pitäisi ensin lähennellä ja vongata jne ennenkuin naisen voi saada.
Mieluummin olen ilman silloin. Tehkää muut sinkkumiehet samoin. - sori.näin.se.menee
Kvanttifyysikko kirjoitti:
Väitätkö että olen ÄTMi?
Kyllä minä olen puhunutkin naisille, mutta poistuvat aina paikalta.Jos et ole koskaan päässyt seurustelusuhteeseen naisen kanssa vaikka olisit halunnut niin olet ätmi. Siihen ei vaikuta ulkonäkösi tai vaikkapa älykkyytesi. Jos olet tuossa iässä vielä neitsyt niin sitten olet HC-ätmi.
- helgamies
iske kiinni vanhempaan lihaan.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195008200372/artikkeli/pikadeitit peruttiin tampereelta ei loytynyt rohkeita yli viisikymppisia miehia.html- Kvanttifyysikko
Hyi, en koskisi itseäni vanhempaan. Omanikäisetkin on vähän siinä ja siinä ovatko jo liian rupsahtaneita mammoja.
- duyvh
No mitä sinä sitten parisuhteessa tekisitkään? Luuletko ettei se sun puolisos vanhene? Kyllä sen sinustakin taas näkee, että omassa luonteessasi on vikaa ja sen takia olet ja tuut olemaan yksin. Korkeintaan jonkun onnenonkijan voit rahalla saada.
- helgamies
duyvh kirjoitti:
No mitä sinä sitten parisuhteessa tekisitkään? Luuletko ettei se sun puolisos vanhene? Kyllä sen sinustakin taas näkee, että omassa luonteessasi on vikaa ja sen takia olet ja tuut olemaan yksin. Korkeintaan jonkun onnenonkijan voit rahalla saada.
Onko tämä nyt sitä "kurpparaivoa"?
- Mies3210
duyvh kirjoitti:
Koska puoliso vanhenee, onkin elintärkeää hommata itseä reilusti nuorempi vaimo. Ajattelepa vaikka omalle kohdallesi, että olisit jo nelikymppisenä jonkun nelikymppisen kurpan kanssa?? Erohan siinä tulisi, eikä se ole kenenkään mielestä kivaa. Kaikille parempi, että mies nai vähintään 10v nuoremman naisen, jolloin liitto todennäköisesti kestää loppuelämän, eikä miehen tarvitse jättää vaimokultaansa. Sydänhän siinä särkyisi.
- wwarwara
HAH!!!!!!!!!!
- Anus_sanoo_poks
Oletko neitsyt-setä? Etkö ole sitä poikuuttasi menettänyt jo parikymppisenä, kuten sitä normaalin miehen kuuluukin perkele!!!? Miltä tukkasi näyttää? Et kai vaan saatanan perkele ole päästänyt tukkaasi kaljuuntumaan kuin mikäkin persujuntti, vaan olet syönyt finatabuja tai käynyt hiustensiirrossa, kuten avarakatseisen, sivistyneen ja suvaitsevaisen EUROOPPALAISEN miehen pitääkin saatana!?
Siinä olet totisesti oikeassa, että yksin ei nuoren miehen kannata laivalle lähteä, koska siitä kaikki kuitenkin ajattelevat pelkkää negatiivista ja ne laivat ovat vaarallisia paikkoja yksinäiselle nuorelle miehelle. Käy vielä kuten palstan tunnetuimmalle neitsyt-sedälle DarkFearille: musta mies korkkaa anaalisi!- Puffetti
Yllättävän paljon DarkFear tietää laivaristeilyistä, jos siellä ei ole koskaan käynyt.
Puffetti kirjoitti:
Yllättävän paljon DarkFear tietää laivaristeilyistä, jos siellä ei ole koskaan käynyt.
Miten niin en ole muka käynyt? Oon käynyt laivaristeilyillä vaikka kuinka monia kertoja, joten tiedän kyllä oikein hyvin minkälaista siellä oikein on. Yksin en ole koskaan viitsinyt laivaristeilylle lähteä, kun tiedän hyvin sen, että kuitenkin sitä kaikki muut ihmiset kaikkea negatiivista siitä ajattelisivat, jos sitä nuori mies yksin laivalla olisi.
- LightFear
DarkFear kirjoitti:
Miten niin en ole muka käynyt? Oon käynyt laivaristeilyillä vaikka kuinka monia kertoja, joten tiedän kyllä oikein hyvin minkälaista siellä oikein on. Yksin en ole koskaan viitsinyt laivaristeilylle lähteä, kun tiedän hyvin sen, että kuitenkin sitä kaikki muut ihmiset kaikkea negatiivista siitä ajattelisivat, jos sitä nuori mies yksin laivalla olisi.
37-vuotias ei ole enää nuori
LightFear kirjoitti:
37-vuotias ei ole enää nuori
No itse oon vielä 27-vuotias, joten oon vielä erittäin nuori. Tosin kyllä sitä 37-vuotiaskin on vielä nuori, niin ei sitä vielä niin nuorena voi mies missään tapauksessa lähteä yksin laivaristeilylle.
Eikä sitä kyllä oikein vielä voi vanhempanakaan mies koskaan yksin sinne laivaristeilylle lähteä, kun helposti sitä aina kuitenkin kaikki muut ihmiset kaikkea negatiivista siitä nuoren, kun myös vanhemmankin miehen yksinolosta ajattelisivat.
Sitä kun on vielä 47-vuotiaanakin vasta varhaiskeski-ikäinen, niin sitä missään nimessä pidä vielä niin nuorena miehen yksin koskaan mihinkään laivaristeilylle tai ulkomaan matkoille lähteä.
Aikaisintaan vasta joskus eläkeiässä sitä voi mies harkita lähtevänsä yksin laivaristeilylle, mutta kyllä sitä siinäkin iässä on parempi olla aina ne kaverit mukana, ettei sitten muut ihmiset pääse ajatteleman kaikkea negatiivista siitä vanhan miehen yksinolosta.- LightFear
DarkFear kirjoitti:
No itse oon vielä 27-vuotias, joten oon vielä erittäin nuori. Tosin kyllä sitä 37-vuotiaskin on vielä nuori, niin ei sitä vielä niin nuorena voi mies missään tapauksessa lähteä yksin laivaristeilylle.
Eikä sitä kyllä oikein vielä voi vanhempanakaan mies koskaan yksin sinne laivaristeilylle lähteä, kun helposti sitä aina kuitenkin kaikki muut ihmiset kaikkea negatiivista siitä nuoren, kun myös vanhemmankin miehen yksinolosta ajattelisivat.
Sitä kun on vielä 47-vuotiaanakin vasta varhaiskeski-ikäinen, niin sitä missään nimessä pidä vielä niin nuorena miehen yksin koskaan mihinkään laivaristeilylle tai ulkomaan matkoille lähteä.
Aikaisintaan vasta joskus eläkeiässä sitä voi mies harkita lähtevänsä yksin laivaristeilylle, mutta kyllä sitä siinäkin iässä on parempi olla aina ne kaverit mukana, ettei sitten muut ihmiset pääse ajatteleman kaikkea negatiivista siitä vanhan miehen yksinolosta.Miten voit olla 27-vuotias, jos olet ollut jo tammikuussa 2014 yli 30-vuotias? http://keskustelu.suomi24.fi/t/12009850/quotparhaista-nuoruusvuosistaquot#comment-65778980
Jaha, kenenkäs multinikki tämä on?
- Ujoatm26v
Mun
- tarralenkkari666
Hyvä läppä.
- supermanly
Onko talvellakin risteilyjä? Ja paljon ne maksaa?? Ja tarviiko henkkareita??
- warwarwarwa
En tiedä.
- FRUPP
FRYYYYYYYYY!
- rwarwarwarawr
FRUU!
- Yliopistomiehiä
YTMit vikisee kun ÄTMIT vie naiset!
- Black.jack
Telkun s.risteilysarjassa niillä näyttää käyvän opiskelijat ja luuserit.
Siellä sitä ei niin freesiä puumaa on. - proomu2
Kaikki tiedämme kuka tämän ketjun takana on.
- hahahahajajajajajaj
Neitsytsetä
- huutinen-huutti
Huutista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307