Parhaat nuoruusvuodet sijoittuvat suunnilleen ikävuosille 13.-17. Tuossa iässä sitä eletään vielä vanhempien huollettavina ilman että tarvitsee ottaa mistään mitään vastuuta, silloin ollaan vielä nuoria ja viattomia ja ikäänkuin "vasta puhjettu kukkaan", siinä iässä koko tulevaisuus on vielä avoinna kaikenlaisille ideoille, seksuaalisuus on heräämässä ja koko ajan iloitaan uusista muutoksista kehossa.
Siinä iässä selviää se oma tasonsa seksuaalisessa hierarkiassa ja siinä kovikset korkkaavat tyttöjä omistukseensa ja jokainen korkkaus on ikäänkuin uusi voitokkaan sotapäällikön tekemä aluevaltaus ja uusi merkintä maallisten saavutusten listaan. Siinä iässä koko elämä on tavallaan yhtä vapaa-aikaa: koulussa seurustellaan kavereiden kanssa, mässytetään karkkia ja kuunnelmaan musiikkia mp3-soittimista, häiriköidään tunnilla, koulun ulkopuolinen aikaa menee säbätreeneissä, tv-sarjoja seuratessa, sosiaalisessa viestinnässä tietokoneiden ja kännykän avulla, pleikkaripelien pelaamisessa jne. Viikonloput ryypätään ja harrastetaan seksiä...
Sitten on minun laiseni ikuisesti kurjuudessa elävät luuserit, joita kiusattiin ja syrjittiin silloin teini-iässä ja jotka eivät koko ikänänsä koe niitä P-parhaita nuoruusvuosia... Ei siinä paljon lohduta vaikka aikuisena olisikin korkeasti koulutettu ja hyvintienaava perusturvallista keskiluokkalaista elämää viettävä perheenisä joka saa nuolla toisten miesten spermanjämät vaimonsa huoranvitusta jos ei ole saanut koskaan elää ihmisen arvoista teini-ikää...
Pillu se on mikä ratkaisee miehen elämässä!!! On yhdentekevää vaikka päätyisi ojan pohjalle kun täyttää 18 kunhan vaan on päässyt korkkaamaan tarpeeksi monta kaunista teinineitsyttä ettei vanhemmalla iällä enää kaduta. Tosi asia kuitenkin on että jollei tuohon ikään mennessä ole päässyt poikuudestaan on siitä eroon pääseminen vanhempana varsin epätodennäköistä...
Vain hyvin mitätön persoona/no-lifer voi väittää että parhaat nuoruusvuodet odottaisivat vasta joskus yli kolmekymppisenä kun uskaltaa lähteä laivaristeilylle tai baariin yksin tai kavereiden kanssa...
"Parhaista nuoruusvuosista"
59
404
Vastaukset
- mies 86
Uskoisin tämän avauksen perusteella että jos saisin euron jokaista huutomerkkiä kohden jota tähän viestiketjuun tulee ajan saatossa kerääntymään, niin voisin hyvällä omatunnolla ryypätä pois koko ensi kuukauden opintorahan. Että tiedä se...
Kyllä oli taas niin surkea ja kapeakatseisestä näkökulmasta kirjoitettu kirjoitus, etten jaksanut sitä edes kunnolla lukea loppuun asti.
Kyllä se asia on vaan niin, että noilla teini-iän vuosilla ei ole mitään suurempaa merkitystä elämän ja tulevaisuuden kannalta, koska siinä teini-iässä ei vielä mitään tulevaisuutta rakenneta, toisin kun sitten aikuisiällä.
Tärkeimmät asiat miehen elämässä ovat kuitenkin se raha ja varallisuus, sillä ilman niitä elämästä ei oikein tule yhtään mitään.
Tietenkin opiskeluun kannattaa silloin nuorena panostaa, jos vaan on vähänkin lahjoja siihen koulunkäyntiin. Näin saa kuitenkin rakennettua tulevaisuutta siltä osin, että on paremmat ja hyväpalkkaisemmat työmahdollisuudet kun ammattikoulun käyneellä tai kokonaan kouluja käymättömällä tyypillä.
Sitten kun ne parhaat nuoruusvuodet ovat siinä yli kolmekymppisenä, niin siinä iässä sitä pitäisi olla miehellä jo jonkin verran varallisuutta ja muuta omaisuutta.- Mies-21v
Mutta miten on laita sen ihan todellisen rikkauden eli sen kuinka monta tiukkaa neitsytpillua on päässyt korkkaamaan omistukseensa? Niitä pitäisi olla useampi korkattuna kyllä jo siinä kolmenkymmenen ikävuoden paikkeilla koska myöhemmin siihen ei ole enää mitenkään hyviä mahdollisuuksia eikä oikein monta vuotta nuorempanakaan...
- Kuten laulussakin
sanotaan"kun kerran erkanet täältä, niin missä markkasi on? pitkät päivät sä raadoit unohtaen, lyhyt on elo ihmisen"
Tämä siis Darkkikselle.
Rahalla ja varallisuudella ei ole mitään merkitystä - Tämäontotuus
Haista vittu.
Mies-21v kirjoitti:
Mutta miten on laita sen ihan todellisen rikkauden eli sen kuinka monta tiukkaa neitsytpillua on päässyt korkkaamaan omistukseensa? Niitä pitäisi olla useampi korkattuna kyllä jo siinä kolmenkymmenen ikävuoden paikkeilla koska myöhemmin siihen ei ole enää mitenkään hyviä mahdollisuuksia eikä oikein monta vuotta nuorempanakaan...
Ei tollaisilla asioilla ole mitään arvoa tai merkitystä, sillä se varallisuus ja omaisuus ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, että tiedä sä se!!!!!
Sitä kyllä voi mies seurustella sitten yli kolmekymppisenä oman ikäistensä naisten kanssa.Kuten laulussakin kirjoitti:
sanotaan"kun kerran erkanet täältä, niin missä markkasi on? pitkät päivät sä raadoit unohtaen, lyhyt on elo ihmisen"
Tämä siis Darkkikselle.
Rahalla ja varallisuudella ei ole mitään merkitystäKyllä sitä täytyy miehellä olla rahaa ja omaisuutta, koska köyhänä luuserina se elämä ei ole mistään kotoisin. Mitä siitäkin muut ihmiset ja vanhat koulukaverit oikein ajattelisivat, jos kolmekymppinen mies olisi ollut suurimman osan elämästään työttömänä ja asuisi vuokralla jossain pienessä yksiössä?
Kyllä sillä rahalla ja varallisuudella on kaikkein eniten elämässä merkitystä. Mua ei ainakaan huvittaisi asua yli kolmekymppisenä jossain ahtaassa 30-neliön yksiössä ja vielä niin, että kaikkea tavaraa olisi monin kerroin vähemmän.- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Ei tollaisilla asioilla ole mitään arvoa tai merkitystä, sillä se varallisuus ja omaisuus ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, että tiedä sä se!!!!!
Sitä kyllä voi mies seurustella sitten yli kolmekymppisenä oman ikäistensä naisten kanssa.Ja mitähän se sun varallisuutesi ja omaisuutesi mahtavatkaan pitää sisällään? Tiedoksi vaan ettei sillä rahalla ja materialla paljon mitään tee jos elämästä puuttuvat aidot, ikimuistoiset elämykset ja saavutukset jotka tekevät elämisestä elämisen arvoisen.
Itse en välitä rahasta hölkäsen pöläystä ja onhan siitäkin vaikka mitä tutkimuksia ettei se ihmisen onnellisuus ole kiinni mistään aineellisesta elintasosta sitten kun se tietty vähimmäisraja ylitetään. Ei se pillunsaantikaan määrällisesti loputtomiin kohenna miehen onnellisuutta koska ihmismieli nyt on sellainen että se tarvitsee uusia kiihokkeita mutta kyllähän se nyt välittömästi näkyy elämänlaadussa jollei yhtään teinineitsyttä koskaan pääse korkkaamaan omistukseensa.
"Sitä kyllä voi mies seurustella sitten yli kolmekymppisenä oman ikäistensä naisten kanssa."
- Kyllä niistä yli kolmekymppisistä naisista on kuule se kaikkein kukkein kauneus
ja elinvoimaisin hedelmällisyys hävinnyt jo about 10 vuotta aiemmin. Itse asiassa 35-vuotiaan ja sitä vanhempien naisten ei suositella enää edes harkitsevan synnyttämistä. Onko sellaisten kanssa seurustelemisessa edes mitään mieltä ellei satu olemaan ihan täysmunaton aisuri?
Jos uskaltaisit mennä sinne baariin joskus etkä vaan notkuisi neljän seinän sisällä niin näkisit millainen on keskiverto 30-vuotias suomalainen nainen keskimäärin: uurteet kasvoilla sun muu 'ajanpatina', jenkkakahvat kertomassa epäterveellisistä elämäntavoista, piirretyt töherrykset käsivarsissa ja muualla kropassa kertovat jtn sielunmaisemasta, tupakan kähertämä ääni junttimainen, jotenkin miesmäinen ja röyhkeä käytös = siinäpä suomalainen ~30v baarihuora lyhyesti kuvailtuna... ;)
Tuommoisenko ottaisit mieluummin kuin kauniin teinineitsyeen tuoreessa kehossaan? - Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Kyllä sitä täytyy miehellä olla rahaa ja omaisuutta, koska köyhänä luuserina se elämä ei ole mistään kotoisin. Mitä siitäkin muut ihmiset ja vanhat koulukaverit oikein ajattelisivat, jos kolmekymppinen mies olisi ollut suurimman osan elämästään työttömänä ja asuisi vuokralla jossain pienessä yksiössä?
Kyllä sillä rahalla ja varallisuudella on kaikkein eniten elämässä merkitystä. Mua ei ainakaan huvittaisi asua yli kolmekymppisenä jossain ahtaassa 30-neliön yksiössä ja vielä niin, että kaikkea tavaraa olisi monin kerroin vähemmän.Mitähän siitäkin muut ihmiset ja vanhat koulukaverit oikein ajattelisivat jos näkevät että se sama DarkFear, joka kouluaikoina oli epäsuosittu ja kiusattu nörtti ei vielä kolmekymppisenäkään ole saanut muuta naista kuin päässyt jonkun kolmekymppisen haaskan aisuriksi ellei ole jäänyt jopa kokonaan ilman naisen "lämpöä ja läheisyyttä"?
Mies-21v kirjoitti:
Ja mitähän se sun varallisuutesi ja omaisuutesi mahtavatkaan pitää sisällään? Tiedoksi vaan ettei sillä rahalla ja materialla paljon mitään tee jos elämästä puuttuvat aidot, ikimuistoiset elämykset ja saavutukset jotka tekevät elämisestä elämisen arvoisen.
Itse en välitä rahasta hölkäsen pöläystä ja onhan siitäkin vaikka mitä tutkimuksia ettei se ihmisen onnellisuus ole kiinni mistään aineellisesta elintasosta sitten kun se tietty vähimmäisraja ylitetään. Ei se pillunsaantikaan määrällisesti loputtomiin kohenna miehen onnellisuutta koska ihmismieli nyt on sellainen että se tarvitsee uusia kiihokkeita mutta kyllähän se nyt välittömästi näkyy elämänlaadussa jollei yhtään teinineitsyttä koskaan pääse korkkaamaan omistukseensa.
"Sitä kyllä voi mies seurustella sitten yli kolmekymppisenä oman ikäistensä naisten kanssa."
- Kyllä niistä yli kolmekymppisistä naisista on kuule se kaikkein kukkein kauneus
ja elinvoimaisin hedelmällisyys hävinnyt jo about 10 vuotta aiemmin. Itse asiassa 35-vuotiaan ja sitä vanhempien naisten ei suositella enää edes harkitsevan synnyttämistä. Onko sellaisten kanssa seurustelemisessa edes mitään mieltä ellei satu olemaan ihan täysmunaton aisuri?
Jos uskaltaisit mennä sinne baariin joskus etkä vaan notkuisi neljän seinän sisällä niin näkisit millainen on keskiverto 30-vuotias suomalainen nainen keskimäärin: uurteet kasvoilla sun muu 'ajanpatina', jenkkakahvat kertomassa epäterveellisistä elämäntavoista, piirretyt töherrykset käsivarsissa ja muualla kropassa kertovat jtn sielunmaisemasta, tupakan kähertämä ääni junttimainen, jotenkin miesmäinen ja röyhkeä käytös = siinäpä suomalainen ~30v baarihuora lyhyesti kuvailtuna... ;)
Tuommoisenko ottaisit mieluummin kuin kauniin teinineitsyeen tuoreessa kehossaan?No en nyt ala tässä kertomaan mitään kuukausipalkkoja tai rahasumman määrää säästötililläni, mutta sen vaan sanon, että kyllä se elämä on aina paljon onnellisempaa silloin, kun sitä on säännölliset kuukausiansiot ja sen verran hyvät, että sitä voi asua kunnon asunnossa ja siten, että sitä rahaa voi siirtää kuukausittain myös sinne säästötilille.
Sä vaan itse nuorena teini-ikäisenä pojankloppina oot sitä mieltä, että kaikki yli kolmekymppiset ovat vanhoja ja rupsahtaneita. Mutta ei tämä sun kertomasi ole mitään faktaa, joten mä en tollaisista paskapuheista mitään välitä.
Eikä se lasten hankkiminen ole mikään pakko ja välttämättömyys, joten ihan hyvin sitä voi olla niitä lapsia hankkimatta tai seurustella vaikka sellaisen naisen kanssa, jolla on itsellään lapsia jo aikaisemmasta suhteesta, niin ei sitten ainakaan se lapsettomuus tule suhteen ongelmaksi, jos mies ei vaikka halua hankkia lapsia.
Ei sitä tarvitse baariin mennä, jos haluaa naisia nähdä. Kyllä mä oon nähnyt niitä kolmekymppisiä naisia myös mm. työpaikallani, kaupassa, kaupungilla yms. Eikä sitä kaikki naiset ole heti kolmekymppisenä just tollaisia, kun mitä sä tossa kerroit. Mä tupakoin itsekin ja mullakin on tatuointeja, sekä varmaan myös hieman uurteita kasvoissa, kun ikää on 30 , mutta nuori kuitenkin.
Kyllä mä itse mieluummin sellaisen edellä mainitun naisen ottaisin, kun jonkun teini-ikäisen, jonka kanssa mulla ei olisi mitään yhteistä, enkä ole muutenkaan sen ikäisten kanssa ollenkaan samalla aaltopituudella.Mies-21v kirjoitti:
Mitähän siitäkin muut ihmiset ja vanhat koulukaverit oikein ajattelisivat jos näkevät että se sama DarkFear, joka kouluaikoina oli epäsuosittu ja kiusattu nörtti ei vielä kolmekymppisenäkään ole saanut muuta naista kuin päässyt jonkun kolmekymppisen haaskan aisuriksi ellei ole jäänyt jopa kokonaan ilman naisen "lämpöä ja läheisyyttä"?
Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten parempi siis, kun et mitään siitä ala selittää. Mä kun en ollut kouluaikoina mikään epäsuosittu tai koulukiusattu. Sitä paitsi ne kolmekymppiset naiset eivät ole mitään haaskoja, koska siinä iässä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, että tiedä sä se!!!!!
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
No en nyt ala tässä kertomaan mitään kuukausipalkkoja tai rahasumman määrää säästötililläni, mutta sen vaan sanon, että kyllä se elämä on aina paljon onnellisempaa silloin, kun sitä on säännölliset kuukausiansiot ja sen verran hyvät, että sitä voi asua kunnon asunnossa ja siten, että sitä rahaa voi siirtää kuukausittain myös sinne säästötilille.
Sä vaan itse nuorena teini-ikäisenä pojankloppina oot sitä mieltä, että kaikki yli kolmekymppiset ovat vanhoja ja rupsahtaneita. Mutta ei tämä sun kertomasi ole mitään faktaa, joten mä en tollaisista paskapuheista mitään välitä.
Eikä se lasten hankkiminen ole mikään pakko ja välttämättömyys, joten ihan hyvin sitä voi olla niitä lapsia hankkimatta tai seurustella vaikka sellaisen naisen kanssa, jolla on itsellään lapsia jo aikaisemmasta suhteesta, niin ei sitten ainakaan se lapsettomuus tule suhteen ongelmaksi, jos mies ei vaikka halua hankkia lapsia.
Ei sitä tarvitse baariin mennä, jos haluaa naisia nähdä. Kyllä mä oon nähnyt niitä kolmekymppisiä naisia myös mm. työpaikallani, kaupassa, kaupungilla yms. Eikä sitä kaikki naiset ole heti kolmekymppisenä just tollaisia, kun mitä sä tossa kerroit. Mä tupakoin itsekin ja mullakin on tatuointeja, sekä varmaan myös hieman uurteita kasvoissa, kun ikää on 30 , mutta nuori kuitenkin.
Kyllä mä itse mieluummin sellaisen edellä mainitun naisen ottaisin, kun jonkun teini-ikäisen, jonka kanssa mulla ei olisi mitään yhteistä, enkä ole muutenkaan sen ikäisten kanssa ollenkaan samalla aaltopituudella.No ei kyllä mikään oikea mies suostu näin kuvainnollisesti sanoen "nuolemaan spermanjämiä käytetyn naisen huoranvitusta" tjs. saati olemaan isäpuolena jonkun yh-ämmän jonkun jännäpojan siemenen hedelmöittämille äpärille... Ne on aisurit jotka noita hommia hoitelee! Leijonauroksetkin kun ottavat haltuunsa uuden lauman ajavat entiset johtajaurokset karkuteille ja tappavat näiden siittämät pennut liittävät tämän uuden lauman naaraat omaan haaremiinsa.
Olen mieluummin jalomielinen neitsyeestä teininaisesta haaveileva, mutta pakon edessä poikuutensa säilyttävä urosleijona kuin määkivä aisuri-lammas... - Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten parempi siis, kun et mitään siitä ala selittää. Mä kun en ollut kouluaikoina mikään epäsuosittu tai koulukiusattu. Sitä paitsi ne kolmekymppiset naiset eivät ole mitään haaskoja, koska siinä iässä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, että tiedä sä se!!!!!
No niin, herra myöhännäisherännäinen... -.- Sovitaan tällä kertaa sitten niin että sulla on ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin, mutta sama ei kylläkään päde ikäisiisi rupsahtaneisiin kurppiin...
- mitäs sitte
Entäs jos on rutiköyhä 30 ja vielä ihan yksin. Eikä edes koulutusta?
Mies-21v kirjoitti:
No niin, herra myöhännäisherännäinen... -.- Sovitaan tällä kertaa sitten niin että sulla on ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin, mutta sama ei kylläkään päde ikäisiisi rupsahtaneisiin kurppiin...
Kyllä ne parhaat nuoruusvuodet on kaikilla edessäpäin sitten yli kolmekymppisenä, niin miehillä kun myös naisillakin.
mitäs sitte kirjoitti:
Entäs jos on rutiköyhä 30 ja vielä ihan yksin. Eikä edes koulutusta?
No sitten tilanne ei kyllä voisi suoraan sanottuna enää huonompi olla!! Onneksi en ole itse tollaiseen joutunut, ihan puistattaa jo pelkkä ajatuskin tollaisesta elämästä.
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Kyllä ne parhaat nuoruusvuodet on kaikilla edessäpäin sitten yli kolmekymppisenä, niin miehillä kun myös naisillakin.
Kyllä nainen rupsahtaa sellaiset 5-10 vuotta ennen miestä, sen määrittelee ihan perusbiologiakin ;)
Mies-21v kirjoitti:
No ei kyllä mikään oikea mies suostu näin kuvainnollisesti sanoen "nuolemaan spermanjämiä käytetyn naisen huoranvitusta" tjs. saati olemaan isäpuolena jonkun yh-ämmän jonkun jännäpojan siemenen hedelmöittämille äpärille... Ne on aisurit jotka noita hommia hoitelee! Leijonauroksetkin kun ottavat haltuunsa uuden lauman ajavat entiset johtajaurokset karkuteille ja tappavat näiden siittämät pennut liittävät tämän uuden lauman naaraat omaan haaremiinsa.
Olen mieluummin jalomielinen neitsyeestä teininaisesta haaveileva, mutta pakon edessä poikuutensa säilyttävä urosleijona kuin määkivä aisuri-lammas...Oot ilmeisesti lukenut liikaa tämän palstan juttuja ja varsinkin niitä periaatteen miehen kirjoituksia, ettet peräti olisi itse periaatteen mies. On niin samanlaisia sun kirjoituksesi ja ikäkin taitaa olla vielä sama kun hänellä.
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Oot ilmeisesti lukenut liikaa tämän palstan juttuja ja varsinkin niitä periaatteen miehen kirjoituksia, ettet peräti olisi itse periaatteen mies. On niin samanlaisia sun kirjoituksesi ja ikäkin taitaa olla vielä sama kun hänellä.
En ole, eroja on mm. siinä että hän on n. vuoden minua vanhempi. Lisäksi periaatteen-mies on seurustellut omien sanojensa mukaan useammankin teininaisen kanssa, mutta minä en ole koskaan seurustellut koskaan kenenkään kanssa. Muutamat imuttelukerrat baarissa yksi käynti prostituoidulla ovat kaikkein pisimmälle menneet fyysiset kontaktini naisten kanssa.
Mies-21v kirjoitti:
En ole, eroja on mm. siinä että hän on n. vuoden minua vanhempi. Lisäksi periaatteen-mies on seurustellut omien sanojensa mukaan useammankin teininaisen kanssa, mutta minä en ole koskaan seurustellut koskaan kenenkään kanssa. Muutamat imuttelukerrat baarissa yksi käynti prostituoidulla ovat kaikkein pisimmälle menneet fyysiset kontaktini naisten kanssa.
Okei, no uskotaan. Kyllä mä vähän ajattelinkin sun olevan eri henkilö, kun periaatteen mies, mutta kunhan nyt vaan vähän huumorillakin sen sanoin, kun sulla näyttää olevan myös samanlaisia mielipiteitä vai pitäiskö sanoa mieluummin pakkomielteitä.
Mies-21v kirjoitti:
Kyllä nainen rupsahtaa sellaiset 5-10 vuotta ennen miestä, sen määrittelee ihan perusbiologiakin ;)
No en kyllä noin sanoisi, vai mitä sitten tarkoitat sillä rupsahtamisella?
- Mies- 21v
DarkFear kirjoitti:
No en kyllä noin sanoisi, vai mitä sitten tarkoitat sillä rupsahtamisella?
No sitä että naisen paras hedelmällisyysikä ajoittuu joitain vuosia nuoremmalle iälle kuin vastaavasti miehellä
Mies-21v kirjoitti:
Niin sanoisin muuten vielä periaatteen miehen olevan sua fiksumpi ja järkevämpi, kun hän on sentään osannut ja tajunnut panostaa siihen työelämään ja hänellä on kertomansa mukaan todella hyvin sitä varallisuutta niin nuoreksi miehenaluksi.
Missä on sun varallisuutesi? Ei taida sulla pahemmin varallisuutta olla tai edes tietoa siitä tulevaisuudessakaan, kun koko ajan oot tässä keskustelussa vaan väheksynyt sitä rahan ja varallisuuden merkitystä miehen elämässä.Mies- 21v kirjoitti:
No sitä että naisen paras hedelmällisyysikä ajoittuu joitain vuosia nuoremmalle iälle kuin vastaavasti miehellä
No ehkä noin voi olla, mutta en silti sanoisi tollaisilla asioilla olevan mitään suurta merkitystä. Ei tollaiset asiat pitäisi olla parisuhteen esteenä.
- Mies- 21v
DarkFear kirjoitti:
Niin sanoisin muuten vielä periaatteen miehen olevan sua fiksumpi ja järkevämpi, kun hän on sentään osannut ja tajunnut panostaa siihen työelämään ja hänellä on kertomansa mukaan todella hyvin sitä varallisuutta niin nuoreksi miehenaluksi.
Missä on sun varallisuutesi? Ei taida sulla pahemmin varallisuutta olla tai edes tietoa siitä tulevaisuudessakaan, kun koko ajan oot tässä keskustelussa vaan väheksynyt sitä rahan ja varallisuuden merkitystä miehen elämässä.Kyllähän sitä nyt tärkeämpiäkin asioita ihmisen elämässä on kuin se ylenpalttinen varallisuus. Itse haluaisin saada sellaisen koulutuksen ja ammatin jossa voisin parhaiten toteuttaa itseäni - tiedä sitten tyydyttääkö mikään vaihtoehto tässä yhteiskunnassa oikein vaativaa makuani. Jos mulla nyt olisi käytössä vaikkapa miljoona niin kyllä mä käyttäisin sen rahan varmaan mieluummin luonnonsuojeluun kuin johonkin hekumalliseen omien mielihalujeni tyydyttämiseen
tai turhan roinan ja romppeen ostamiseen... - Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
No ehkä noin voi olla, mutta en silti sanoisi tollaisilla asioilla olevan mitään suurta merkitystä. Ei tollaiset asiat pitäisi olla parisuhteen esteenä.
Uskoisin kuitenkin että esim. 17-vuotias parhaassa biologisessa iässä oleva kaunis nainen miellyttää urosten valtaosan haluja paremmin kuin 35-40-vuotias, jo parhaan hedelmällisyysikänsä ohittanut, "antiikkinen" naisyksilö. Niin ja ei tuollaiset asiat varmaankaan aina ole esteenä (riippuu paljolti kunkin yksilön omista mieltymyksistä) mutta kyllähän se miehen ja naisen välinen "rakkaus" ja tarve sitoutua perustuu aina lisääntymishaluille ja kyllä tällaisilla asioilla silloin on aika painava merkitys, halusimme tai emme...
Mies- 21v kirjoitti:
Kyllähän sitä nyt tärkeämpiäkin asioita ihmisen elämässä on kuin se ylenpalttinen varallisuus. Itse haluaisin saada sellaisen koulutuksen ja ammatin jossa voisin parhaiten toteuttaa itseäni - tiedä sitten tyydyttääkö mikään vaihtoehto tässä yhteiskunnassa oikein vaativaa makuani. Jos mulla nyt olisi käytössä vaikkapa miljoona niin kyllä mä käyttäisin sen rahan varmaan mieluummin luonnonsuojeluun kuin johonkin hekumalliseen omien mielihalujeni tyydyttämiseen
tai turhan roinan ja romppeen ostamiseen...No minkälaisesta työstä tai alasta oot sitten kiinnostunut? Kai sitä luulisi löytyvän sellaisia koulutuksia, jossa sä voisit parhaiten toteuttaa itseäsi.
Toki järjestötyö on aina erittäin hyvä ja tärkeä asia ja ainahan se on hienoa, jos haluaa niitä rahallisesti auttaa. Mutta kyllä mun mielestä kannattaa silti ainakin sen verran ajatella itseään, että ostaa vaikka edes omistusasunnon tai oman talon, jos vaan varaa siihen on tai vaikka sitten lainarahalla pankista.Mies-21v kirjoitti:
Uskoisin kuitenkin että esim. 17-vuotias parhaassa biologisessa iässä oleva kaunis nainen miellyttää urosten valtaosan haluja paremmin kuin 35-40-vuotias, jo parhaan hedelmällisyysikänsä ohittanut, "antiikkinen" naisyksilö. Niin ja ei tuollaiset asiat varmaankaan aina ole esteenä (riippuu paljolti kunkin yksilön omista mieltymyksistä) mutta kyllähän se miehen ja naisen välinen "rakkaus" ja tarve sitoutua perustuu aina lisääntymishaluille ja kyllä tällaisilla asioilla silloin on aika painava merkitys, halusimme tai emme...
Kyllä silti vaan yli kolmekymppisille miehille se on normaalimpaa seurustella niiden 35-vuotiaiden naisten kanssa, kun joidenkin alaikäisten teinityttöjen. Enkä mä ainakaan itse näe sitä lisääntymistä yhtään tärkeänä asiana, koska mua ei edes kiinnosta hankkia lapsia.
- Vuokralla ikuisesti
DarkFear kirjoitti:
No minkälaisesta työstä tai alasta oot sitten kiinnostunut? Kai sitä luulisi löytyvän sellaisia koulutuksia, jossa sä voisit parhaiten toteuttaa itseäsi.
Toki järjestötyö on aina erittäin hyvä ja tärkeä asia ja ainahan se on hienoa, jos haluaa niitä rahallisesti auttaa. Mutta kyllä mun mielestä kannattaa silti ainakin sen verran ajatella itseään, että ostaa vaikka edes omistusasunnon tai oman talon, jos vaan varaa siihen on tai vaikka sitten lainarahalla pankista.Mielummin kuitenkin kannattaa asua vuokralla ellei sitten voi maksaa asuntoa kerralla omilla rahoilla. Lainaa ei kannata ikinä pankista ottaa. Itse asun elämäni vuokralla.Eipähän tarvitse 30 vuotta stressata kauheista lainoista ja vasta sen jälkeen kokea asunto omaksi.Mielummin asun vuokralla velattomana, kuin että 30 vuotta laina-ahdistus päällä "muka-omassa" asunnossa.
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Kyllä silti vaan yli kolmekymppisille miehille se on normaalimpaa seurustella niiden 35-vuotiaiden naisten kanssa, kun joidenkin alaikäisten teinityttöjen. Enkä mä ainakaan itse näe sitä lisääntymistä yhtään tärkeänä asiana, koska mua ei edes kiinnosta hankkia lapsia.
Ei siinä mitään epänormaalia ole minunkaan mielestäni jos yli kolmekymppinen seurustelee 35-vuotiaan naisen kanssa - minun mielestäni tosin on yhtä lailla normaalia jos vaikkapa 50-vuotias mies seurustelee 13-vuotiaan tytön kanssa jolla on alkanut kuukautiset. Ei kannata olla niin ahdasmielinen ;)
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
No minkälaisesta työstä tai alasta oot sitten kiinnostunut? Kai sitä luulisi löytyvän sellaisia koulutuksia, jossa sä voisit parhaiten toteuttaa itseäsi.
Toki järjestötyö on aina erittäin hyvä ja tärkeä asia ja ainahan se on hienoa, jos haluaa niitä rahallisesti auttaa. Mutta kyllä mun mielestä kannattaa silti ainakin sen verran ajatella itseään, että ostaa vaikka edes omistusasunnon tai oman talon, jos vaan varaa siihen on tai vaikka sitten lainarahalla pankista."No minkälaisesta työstä tai alasta oot sitten kiinnostunut?"
- No sehän siinä onkin kun ei se ole oikein itsellekkään vielä selvillä mistä sitä on kiinnostunut vaikka olenkin jo 21. Itse asiassa tilanteeni on ihan sama kuin silloin ysiluokan keväällä v.-08 yhteishaussa kun olin silloinkin ihan pihalla sen suhteen että minne pitäisi hakea. Kymppiluokka tuli sitten käytyä ja merkonomitutkinto minkä suhteen voin kyllä sanoa että se 3 vuotta meni täysin hukkaan.
Olen sosiaalisesti liian lahjaton olemaan asiakaspalvelutyössä ja viimeiset pari vuotta onkin sitten mennyt työttömänä tyhjän päällä kun pitäisi keksiä että mitä sitä pitäisi alkaa tekemään? Yhtään kaverisuhdetta en ole peruskoulun jälkeen saanut muodostettua - johtuu varmaan juurikin noista yläasteajan negatiivisista kokemuksista... - Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Toki järjestötyö on aina erittäin hyvä ja tärkeä asia ja ainahan se on hienoa, jos haluaa niitä rahallisesti auttaa. Mutta kyllä mun mielestä kannattaa silti ainakin sen verran ajatella itseään, että ostaa vaikka edes omistusasunnon tai oman talon, jos vaan varaa siihen on tai vaikka sitten lainarahalla pankista.Ei siitä omistusasunnosta paljoa osaa iloita jollen koskaan tule saamaan pillua. Itse asiassa koko elämäni on täysin arvotonta justiinsa sen takia. Tekisin kyllä itsarin jos vaan riittäisi kanttia moiseen...
- ATM_to_the_MAX
Mies-21v kirjoitti:
No ei kyllä mikään oikea mies suostu näin kuvainnollisesti sanoen "nuolemaan spermanjämiä käytetyn naisen huoranvitusta" tjs. saati olemaan isäpuolena jonkun yh-ämmän jonkun jännäpojan siemenen hedelmöittämille äpärille... Ne on aisurit jotka noita hommia hoitelee! Leijonauroksetkin kun ottavat haltuunsa uuden lauman ajavat entiset johtajaurokset karkuteille ja tappavat näiden siittämät pennut liittävät tämän uuden lauman naaraat omaan haaremiinsa.
Olen mieluummin jalomielinen neitsyeestä teininaisesta haaveileva, mutta pakon edessä poikuutensa säilyttävä urosleijona kuin määkivä aisuri-lammas...Ah! Leijonavertaus! Mukava nähdä että palstalla on samalla tavalla ajattelevia.
Mies-21v kirjoitti:
Ei siinä mitään epänormaalia ole minunkaan mielestäni jos yli kolmekymppinen seurustelee 35-vuotiaan naisen kanssa - minun mielestäni tosin on yhtä lailla normaalia jos vaikkapa 50-vuotias mies seurustelee 13-vuotiaan tytön kanssa jolla on alkanut kuukautiset. Ei kannata olla niin ahdasmielinen ;)
Kyllä tollainen alaikäisten ja varsinkin lasten kanssa seurustelu on aikuisille miehille aivan sairasta ja pedofiliaa, eikä siinä ole yhtään mitään normaalia, jos aikuinen mies (minkä ikäinen tahansa) seurustelisi 13-vuotiaan tytön kanssa.
Tosin tiedä sitten, että sanoitko tätä tosissasi, mutta huono vitsi ainakin.- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Kyllä tollainen alaikäisten ja varsinkin lasten kanssa seurustelu on aikuisille miehille aivan sairasta ja pedofiliaa, eikä siinä ole yhtään mitään normaalia, jos aikuinen mies (minkä ikäinen tahansa) seurustelisi 13-vuotiaan tytön kanssa.
Tosin tiedä sitten, että sanoitko tätä tosissasi, mutta huono vitsi ainakin.Kyllä 13-vuotias voi olla jo ihan täysi nainen jota voi nussia päivätolkulla!!!
Mies-21v kirjoitti:
Ei siitä omistusasunnosta paljoa osaa iloita jollen koskaan tule saamaan pillua. Itse asiassa koko elämäni on täysin arvotonta justiinsa sen takia. Tekisin kyllä itsarin jos vaan riittäisi kanttia moiseen...
Kyllä se varallisuus ja hyvä omaisuus ovat kuitenkin aina ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, koska ilman niitä ei elämässä ole oikein mitään mieltä.
Mies-21v kirjoitti:
Kyllä 13-vuotias voi olla jo ihan täysi nainen jota voi nussia päivätolkulla!!!
Eipä vaan ole Suomen lain mukaan, että tiedä sä se!!!!!
- Mies- 21v
DarkFear kirjoitti:
Eipä vaan ole Suomen lain mukaan, että tiedä sä se!!!!!
Kaikki lait ovat pelkkää ihmisen keksintöä ja ne voidaan hylätä arvojen/tarpeiden muuttuessa. Ei suojaikärajat ole mitenkään luonnonmukaisia, ainakaan eläimillä ei sellaisia tietääkseni ole...?
- Ajastasiko jäljessä?
Mies-21v kirjoitti:
Kyllä 13-vuotias voi olla jo ihan täysi nainen jota voi nussia päivätolkulla!!!
Joo justiinsa. Noin taisi kuule olla silloin 1000-luvun alun Skandinaviassa viikinkien aikaan. *reps* X)
- 141
Mies- 21v kirjoitti:
Siksipä juuri naisen parhaat vuodet alkavat neljästäkympistä, ei enää lisääntymis- ja perheenperustamispaineita vaan jahuu ja menoks!
141 kirjoitti:
Siksipä juuri naisen parhaat vuodet alkavat neljästäkympistä, ei enää lisääntymis- ja perheenperustamispaineita vaan jahuu ja menoks!
Niin eihän neljäkymppinen vielä todellakaan mikään vanha ole, sillä varhaiskeski-ikäkin alkaa vasta siinä neljävitosena.
- Mies-21v
Ajastasiko jäljessä? kirjoitti:
Joo justiinsa. Noin taisi kuule olla silloin 1000-luvun alun Skandinaviassa viikinkien aikaan. *reps* X)
No eipä se ihmislaji ole 1000 vuodessa niin kauheasti muuttunut... Itse asiassa tyttöjen murrosikä alkaa 2000-luvulla korkean elintason maissa aineellisten olojen ollessa paremmat aikaisemmin kuin joskus 1000 vuotta sitten. Joten ihan hyvällä omalla tunnolla voi seksuaalisesti normaali aikuinen mies olla kiinnostunut 13-vuotiaista nuorista naisista...
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Niin eihän neljäkymppinen vielä todellakaan mikään vanha ole, sillä varhaiskeski-ikäkin alkaa vasta siinä neljävitosena.
No on kyllä aika harvinaista että yli 40v nainen on enää millään tasolla kaunis taikka haluttava ellei sitten ole poikkeuksellisen hyvät geenit. Ei joku 45-vuotias nainen ole ollut enää yli kymmeneen vuoteen parhaassa hedelmällisyysiässäkään joten jollei halua olla seksuaalisessa suhteessa niin heteromiehen kannalta se on yhdentekevää onko se kumppani yli nelikymppinen nainen vaiko toinen mies.
- 141
Mies-21v kirjoitti:
No on kyllä aika harvinaista että yli 40v nainen on enää millään tasolla kaunis taikka haluttava ellei sitten ole poikkeuksellisen hyvät geenit. Ei joku 45-vuotias nainen ole ollut enää yli kymmeneen vuoteen parhaassa hedelmällisyysiässäkään joten jollei halua olla seksuaalisessa suhteessa niin heteromiehen kannalta se on yhdentekevää onko se kumppani yli nelikymppinen nainen vaiko toinen mies.
Mitä teille peruskoulussa opetetaan, ei sisälukua ainakaan! Juurihan tuossa sanottiin, että elämä alkaa KUN EI ENÄÄ LISÄÄNNY, senkin pölvästi. Eikä nelikymppisen tosiaan tarvitse olla "haluttava" kaksikymppisen silmissä, tajua pölö, että sen nelikymppisen omat lapset ovat kaksikymppisiä.
Nelikymppinen on saanut lapset pois jaloista, ei enää lisäänny, nuoruuden estot ovat karisseet matkalla joten naisella elämä alkaa nelikymppisenä. - Mies- 21v
141 kirjoitti:
Mitä teille peruskoulussa opetetaan, ei sisälukua ainakaan! Juurihan tuossa sanottiin, että elämä alkaa KUN EI ENÄÄ LISÄÄNNY, senkin pölvästi. Eikä nelikymppisen tosiaan tarvitse olla "haluttava" kaksikymppisen silmissä, tajua pölö, että sen nelikymppisen omat lapset ovat kaksikymppisiä.
Nelikymppinen on saanut lapset pois jaloista, ei enää lisäänny, nuoruuden estot ovat karisseet matkalla joten naisella elämä alkaa nelikymppisenä.No toi mun viesti nyt oli lähinnä vastalause tolle DarkFearille, joka jaksaa aina jankuttaa että parikymppisen kokemattoman miehen kannattais ottaa joku 30-vuotias tai vanhempi kurppa kuin edes haaveilla puhtaista, kauniista, 13-17-vuotiaista teininaisista
- Mies- 21v
141 kirjoitti:
Nelikymppinen on saanut lapset pois jaloista, ei enää lisäänny, nuoruuden estot ovat karisseet matkalla joten naisella elämä alkaa nelikymppisenä.Enkä usko että kukaan mies pitää yli 40-vuotiasta naista haluttavampana kuin niitä 10-29-vuotiaita nuoria naisia.
- 141
Vuokralla ikuisesti kirjoitti:
Mielummin kuitenkin kannattaa asua vuokralla ellei sitten voi maksaa asuntoa kerralla omilla rahoilla. Lainaa ei kannata ikinä pankista ottaa. Itse asun elämäni vuokralla.Eipähän tarvitse 30 vuotta stressata kauheista lainoista ja vasta sen jälkeen kokea asunto omaksi.Mielummin asun vuokralla velattomana, kuin että 30 vuotta laina-ahdistus päällä "muka-omassa" asunnossa.
Omassa asunnossa saat maalata seinät vaikka vaaleanpunaisiksi jos huvittaa. Vuokra-assunnossa et voi olla koskaan varma mistään.
- ATM-aisurille jämät
Viisaasti kirjoitettu.
YTM = puhkaisee neitsyen omistukseensa
ATM = nuolee vaimonsa huoranpillusta YTM:n jämät- Isä Timo
Viisaasti kirjoitettu tämäkin, koska juuri näin se asia on, että tiedä se!!!!
Isä Timo kirjoitti:
Viisaasti kirjoitettu tämäkin, koska juuri näin se asia on, että tiedä se!!!!
mies 86, niitä sinun itsesi laittamia huutomerkkejä ei sitten lasketa mukaan eli nyt tuossa menetit 20 euroa :-)
- mies 86
femnerd kirjoitti:
mies 86, niitä sinun itsesi laittamia huutomerkkejä ei sitten lasketa mukaan eli nyt tuossa menetit 20 euroa :-)
Sä et tiedä mitään mun omasta trollailusta tällä palstalla, joten parempi vaan pysytellä ihan hiljaa siellä!!!!!!!
Sitäpaitsi pahimmat väittelyketjut ovat tässä ketjussa vielä edessäpäin, että tiedä se!!!!!!
Parhaat vuoteni ovat edessäni vilpittömästi. 0len opetellut elämää ja nyt näin 33-vuotiaana tuntuu hyvältä ja katselen maailmaa avoimin silmin ilman ennakkoluuoja.
- ....................
...................................................................... .
- Vapor
Aloittaja kun on vielä niin nuori, että ajattelee asioista noin. Kunhan ikää karttuu niin nämä mielipiteetkin jäävät taakse.
DF taas ajattelee vähän amerikkalaisittain. Ei Suomessa rahalla ole niin suurta merkitystä kuin jenkeissä. Ei elämä ole noin mustavalkoista.- Mies-21v
Itse asiassa koin ensimmäisen kerran varmaan 11-vuotiaana että ne "parhaat nuoruusvuodet" olisivat takana päin - se liittyi lähinnä yläasteen alkamiseen liittyvään jännittämiseen. Pelkäsin kuollakseni tuossa iässä että joutuisin yläasteella kiusatuksi (tähän vaikutti paljolti se että minua koulukiusattiin jo ala-asteen ensimmäisinä vuosina). Pahin pelkoni sitten toteutui ja minua kiusattiin yläasteen ensimmäisestä päivästä viimeiseen.
Siitä kun pääsin ysiluokalta tulee tossa toukokuussa kuluneeksi jo 6 vuotta, mutta silti koen että tuon ajan tapahtumat edelleenkin vaikuttavat elämääni aika vahvasti ja tällä hetkellä epäilen tulenko ikinä pääsemään tuon ajan aiheuttamista traumoista eroon. Se että minua kiusasivat ja ylenkatsoivat ne salibandy-/lätkäkovikset (silloisia 'jonneja, nykyisiä ytmejä) ei ehkä niinkään vaikuta, mutta se tyttöjen taholta koettu henkinen väkivalta on varmasti ainakin osasyy siihen etten ehkä koskaan tule seurustelemaan enkä pääsemään eroon poikuudestani.
Yläasteen aikaisella luokallani oli 6 sellaista ylimielistä 'pappa betalar'-pissistä, jotka kohdistuvat minuun toistuvaa henkistä väkivaltaa. Se oli sellaista tyyliin että jos opettaja vaikka määräsi istumapaikat luokassa ja sain jonkun noista pissiksistä istumatoverikseni alkoi kommentointi tyyliin "hyi, yöks!" tmv. minkä jälkeen alkoi sen päiväinen pulpetin pois päin vetäminen minusta. Tämän teinityttöporukan eräänlainen henkinen auktoriteetti oli sellainen ihan saatanan ruma silmälasipäinen, näppynaamainen, pottunenäinen, läski, isoperseinen ja lyhyt rumilus, joka luultavasti kompensoi em.seikosta sekä siitä että oli lukihäiriönsä vuoksi kertaalleen jäänyt luokalleen johtuvaa heikkoa itsetuntoaan olemalla erityisen ilkeä minua kohtaan...
Oma heikko asemani sen aikaisessa sosiaalisessa hierarkiassa esti kaikenlaisen puolustautumisen tuon sortin kiusaamista vastaan. Fyysisen väkivallan käyttökään naispuolisia kohtaan ei olisi ollut soveliasta vaikka olinkin tuohon aikaan ikäisekseni tavallista pienikokoisempi ja fyysisesti heikompi. Em. tapahtumat ovat istuttaneet minuun pohjattoman naisvihan.
En oikein kykene enää nykyään ajattelemaan naisista että hekin olisivat ihmisiä... Minulle he merkitsevät pelkkiä objekteja ja materiaa, joita toisilla on sattuneesta syystä käytettävissään enemmän kuin minulla - tunnustan olevani tästä äärettömän katkera, ei siitä mihinkään pääse... En esim. osaa kuvitella tilannetta että minulla olisi naispuolisia ystäviä eikä niitä kyllä ole tähän päivään mennessä ollutkaan yhtää ainoaa. En halua oikein edes seurustella koska minusta tuntuu ettei länsimaisessa vapaassa seksuaalisessa kulttuurissa kasvaneista saastaisista lutkista ole mihinkään vakavampaan suhteeseen
Pahimmasta ahdingostani ja itsetuntoni alennustilasta pääsisin sillä jos menettäisin poikuuteni, ehkä... Siitäkään huolimatta en usko että se asiantila tulee koskaan muuttumaan paremmaksi että minulla on paha ongelma kaikkien naisten suhteen!!!
- ATM_to_the_MAX
Varhaisteini-iässä ihminen on täysin vapaa ja huoleton, ja siten vapaa valitsemaan kumppaninsa puhtaasti sen mukaan mitä oikeasti haluaa, toisinsanoen; jos yläasteella et seurustellut, pitää vastakkainen sukupuoli sinua kaikinpuolin arvottomana "otuksena" jonka ainoa arvo on se, että se tarkkisluokan kovis-Jimi on linnassa ja/tai naimisissa, ja on pakko ottaa se onneton insinöörintylsimys, mutta onneksi sillä on rahaa ettei aivan täydessä helvetissä tarvitse elää. Ja voihan Jimillä käydä astuttamassa itsensä kun se pääsee Kylmäkoskelta lomille.
Tältä pohjalta olenkin itse päättänyt kieltäytyä nyt aikuisiällä kaikista aloitteista, flirtistä ja tarjouksista. Katsokaas, ne naiset eivät pidä minusta ihmisenä. He korkeintaan haluavat minut täyttämään jonkin ei-romanttisen tarpeen elämässään, kuten tukkimaan läheistensä turvat mieskyselyistä, tai tuomaan lisäropoja kotitalouteen.
Olisin kuitenkin yhtä rakastettu kuin esim. pölynimuri tai tiskikone, jokseenkin arvokas sen aikaa kun kykenen täyttämään tarkoitukseni, mutta tarpeen tullen ja viimein väistämättä korvattavissa uudella ja paremmalla mallilla ilman sen kummempia tunnesiteitä.
Olen kateellinen kaikille röökinurkka-jimeille joilla on aina ollut sitä mitä naiset todella haluavat. Minulla ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan sitä. Ainoa tehtäväni on odottaa kuoleman odotushuoneessa kunnes viikatemies kutsuu mukaansa, ja koittaa nauttia ajasta siinä samalla parhaani mukaan tuottaen mahdollisimman vähän vahinkoa muille.
Ainoa mitä toivoisin on, että lakkaisitte valehtelemasta. Torjunta ei niinkään satuta, kykenen kyllä hyväksymään riittämättömyyteni - mutta älkää viitsikö esittää että olisitte jollain tapaa oikeasti kiinnostuneita. Jos olisitte olleet, ei minun olisi täytynyt viettää nuoruuttani yksinäisenä hylkiönä.
Ja eihän teidän tarvitse elää yksin ja kurjuudessa, Jimi voisi pitää montaa tyttöystävää, nykyään siitä ei joudu kirkonkiroukseenkaan, joten kaikki voittavat. Ennen kaikkea, herrasmies kykenee myöntämään tappionsa, ja poistuu pelikentältä enempiä kiukuttelematta.- Käviks näin et
Sä ny sit sekosit lopullisesti vai?
- karma päivää
"Työntäkää tissit pilluun! "
Tuohon ei taida kyetä kuin Tuksendahl - Kävi niin, että
Käviks näin et kirjoitti:
Sä ny sit sekosit lopullisesti vai?
Taisi mennä sekaisin puutteesta. Siitähän se puhe, mistä puute.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111