ateisteille se tärkein asia elämään

uskonratkaisu11111111111

ateismi ei siis ole ateistille tärkeintä elämässä. Tilaa siis on hyvin Jeesukselle vielä. Alkakaa siis ateistit julistaa evankeliumia niin siitä saatte elämäänne ykkösen joka pysyy.

37

118

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KakkonenOn1nen

tykkään enemmän kakkosesta

• henkiyllä

Ykkönen istuu vasemmalla ja kakkonen oikealla.

• jokseenkinabsurdia

Vain sinun mielikuvituksessasi.

• Kalju_Pitkätukka

Taitaa olla aloittajan ihan mahdotonta ymmärtää, mitä ateismi tarkoittaa. Tärkeimmät asiat ovat minulle perhe, ystävät, terveys, työ ja toimeentulo, harrastukset. Jollekin toiselle ateistille ehkä muut asiat. Ateismi on sitä, ettei usko jumalia olevan. En usko mihinkään yliluonnolliseen enkä tuonpuoleiseen. Tajuatko?

• uskonratkaisu11111111111

noniin, hylkää siis ateismi siis nyt heti, koska kuitenkin olisit sen valmis perheesi, ystäviesi, terveytesi, työs, toimeentulosi ja harrastustesi vuoksi tekemään. Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia.

• Kalju_Pitkätukka

Ateismi siis tarkoittaa, ettei usko Jumalaan. En usko, että on mitään tuonpuoleista. YMMÄRSITKÖ?

• Kalju_Pitkätukka kirjoitti:

Ateismi siis tarkoittaa, ettei usko Jumalaan. En usko, että on mitään tuonpuoleista. YMMÄRSITKÖ?

"Ateismi siis tarkoittaa, ettei usko Jumalaan. En usko, että on mitään tuonpuoleista. YMMÄRSITKÖ?"

Juuri siitä syystä, että et omien sanojesi mukaan usko Jumalaan, sinulle tulisikin julistaa evankeliumia. Sinä olet juuri oikea kohde.
        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt.28:19-20)

• eroakirkosta.fii

Julistaahan aina voi! Tosin jos luulet paimentolaismies sepittämien nuotiotarinoiden vakuttavan ketään täsä liha ja veriuhreilla alttarillaan mässäilevästä jumalaolennosta niin erehdyt pahemman kerran :)

• uskonratkaisu11111111111 kirjoitti:

noniin, hylkää siis ateismi siis nyt heti, koska kuitenkin olisit sen valmis perheesi, ystäviesi, terveytesi, työs, toimeentulosi ja harrastustesi vuoksi tekemään. Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia.

>Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia.
        Todella lupaavat näkymät: "Tee niin kuin sanon ja menetä koko ystäväpiirisi. Tilalle saat ihmisiä joiden kanssa et nyt haluaisi olla missään tekemisissä."

• uskonratkaisu1111111111
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia.
        Todella lupaavat näkymät: "Tee niin kuin sanon ja menetä koko ystäväpiirisi. Tilalle saat ihmisiä joiden kanssa et nyt haluaisi olla missään tekemisissä."

en minä niin sanonut. luulet kai oikeasti, että tarkoitin tuota? En tarkoittanut. Tarkoitin jotain ihan muuta. Ehkä jos lukisit kirjoitukseni uudestaan jos siitä ei ole liiaksi vaivaa?

• uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

en minä niin sanonut. luulet kai oikeasti, että tarkoitin tuota? En tarkoittanut. Tarkoitin jotain ihan muuta. Ehkä jos lukisit kirjoitukseni uudestaan jos siitä ei ole liiaksi vaivaa?

Minä puhuinkin käytännön seuraamuksista.

• "ateismi ei siis ole ateistille tärkeintä elämässä. Tilaa siis on hyvin Jeesukselle vielä. Alkakaa siis ateistit julistaa evankeliumia niin siitä saatte elämäänne ykkösen joka pysyy."

Kiitos että toit esille tuon kristinuskon ehkä perversseimmän dogmin: rakasta Jeesusta yli kaiken, enemmän kuin mitään muuta.

Tsorppa. Minusta ei ole koskaan tuntunut siltä että minun tulee rakastaa tuhansia vuosia sitten kuollutta juutalaista zombieta. Ja vieläpä enemmän kuin vaimoani ja lapsiani.

Kiitos, mutta ei kiitos.

noniin, hylkää siis ateismi siis nyt heti, koska kuitenkin olisit sen valmis vaimosi ja lastesi vuoksi tekemään. Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia.

Niiskaise pallihikeä nenääsi ,ja siten hylkäät ateismin. Lestadiolaiset saapuu luoksesi ja työntävät kurkun perseeseen ja unisevat Jumalan Sanaa luonasi
        vakaamuksella. Kun toimenpide on suoritettua, nuuskitaan IHANAN TUOKSUISTA PALLIHIKEÄ ja sitten olet Jeesuksen oma. Senjälkeen Lestadiolaiset vieraat ottavat
        kurkut perseistään ja kiittävät Jumalaa lapsuudenkodin omaisesta tuneesta kurkun kanssa, ja syövät kurkun antaamuksella, Amen

noniin, hylkää siis ateismi siis nyt heti, koska kuitenkin olisit sen valmis vaimosi ja lastesi vuoksi tekemään. Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia.

Trolli copy-pastettaa kuin aivoton nettibotti.

Mitä kohtaa tästä et ymmärtänyt?

"Kiitos, mutta ei kiitos."

• "Tsorppa. Minusta ei ole koskaan tuntunut siltä että minun tulee rakastaa tuhansia vuosia sitten kuollutta juutalaista zombieta. Ja vieläpä enemmän kuin vaimoani ja lapsiani.

Kiitos, mutta ei kiitos"

Jeesus ei ainoastaan kuollut, vaan nousi ylös kuolleista ja astui Taivaaseen ja elää tänäkin päivänä. Hän rakastaa sinua niin paljon, että sovittu omalla kuolemallaan sinunkin ja vaimosi ja lastesi synnit.

• satujeesus

18 Jos mies makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja yhtyy häneen, he ovat molemmat paljastaneet naisen veren lähteen. Heidät on poistettava kansansa keskuudesta.

Mitäs luulet onko tämän pimppiveren lähteiden paljastus säännön keksijä A) Ikuinen ja viisas jumalaolento vai B) Naisen fysiologiasta täysin tietämätön brutaali lammaspaimen?

Vastaus on jokaiselle järkevälle ihmiselle itsestään selvä. Sinulla saattaa mennä hetki mutta pinnistä nyt oikein. Kumpikohan tämän käskyn keksi .. ihminen vai jumala .. :D

Ymmärrän että sinulle alkaa nyt pikkuhiljaa valkeamaan että tämä opus on ihmisen keksimä ja kirjoittama.

Ateismin hylkääminen edellyttäisi sitä että minun pitäisi vetää niin paljon aineita että aivoista ei olisi mitään enää jäljellä, muuten en voi alkaa uskoa satuolentoihin. En ole tähän päivään käyttänyt alkoholia tai aineita enkä aio aloittaa sen takia pääsisin eroon ateismista.

• Mark5 kirjoitti:

"Tsorppa. Minusta ei ole koskaan tuntunut siltä että minun tulee rakastaa tuhansia vuosia sitten kuollutta juutalaista zombieta. Ja vieläpä enemmän kuin vaimoani ja lapsiani.

Kiitos, mutta ei kiitos"

Jeesus ei ainoastaan kuollut, vaan nousi ylös kuolleista ja astui Taivaaseen ja elää tänäkin päivänä. Hän rakastaa sinua niin paljon, että sovittu omalla kuolemallaan sinunkin ja vaimosi ja lastesi synnit.

"Jeesus ei ainoastaan kuollut, vaan nousi ylös kuolleista ja astui Taivaaseen ja elää tänäkin päivänä. Hän rakastaa sinua niin paljon, että sovittu omalla kuolemallaan sinunkin ja vaimosi ja lastesi synnit."

Blah, blah, blah.

Älä viitsi aikuiselle ihmiselle tuollaista sontaa kaupitella.

• Mark5 kirjoitti:

"Tsorppa. Minusta ei ole koskaan tuntunut siltä että minun tulee rakastaa tuhansia vuosia sitten kuollutta juutalaista zombieta. Ja vieläpä enemmän kuin vaimoani ja lapsiani.

Kiitos, mutta ei kiitos"

>Jeesus ei ainoastaan kuollut, vaan nousi ylös kuolleista ja astui Taivaaseen ja elää tänäkin päivänä. Hän rakastaa sinua niin paljon, että sovittu omalla kuolemallaan sinunkin ja vaimosi ja lastesi synnit.
        Olet armottoman ristiriitainen: Jeesus kuoli vain leikisti, mutta se oli valtava rakkaudellinen uhraus. Ei mene läpi enää.

• isäjapojattitiyy
        bg-ope kirjoitti:

"Jeesus ei ainoastaan kuollut, vaan nousi ylös kuolleista ja astui Taivaaseen ja elää tänäkin päivänä. Hän rakastaa sinua niin paljon, että sovittu omalla kuolemallaan sinunkin ja vaimosi ja lastesi synnit."

Blah, blah, blah.

Älä viitsi aikuiselle ihmiselle tuollaista sontaa kaupitella.

meneppäs titityy nyt vaan kääntelemään niitä albuumisi lehtiä joissa istuu talitinttejä eri asennoissa samalla oksalla!

• noniin, hylkää siis ateismi siis nyt heti, koska kuitenkin olisit sen valmis perheesi, ystäviesi, terveytesi, työs, toimeentulosi ja harrastustesi vuoksi tekemään. Tee se siis jo valmiiksi nyt heti ja ala julistaa evankeliumia ja nuuskia pallihikeä!

• Julistan: Evankeljumi on oppipumia idiooteille

• Monet ateistit pyytävät todistetta Jumalasta. He eivät tarvitse todistetta, koska kaikilla ihmisillä on jo sisimmässään tietoisuus (todiste) Jumalasta. Kaikki vain eivät psykologista syistä tunnusta sitä. Se, mitä ateisti nyt tarvitsee on Jeesus.

Aamen!

• voijaakoppia

Jokainen siis tietää että allah on olemassa... taitaa jaakob olla kohta pylly pitkällä suurmoskeijassa :D

• Onko sinulle sitten kovinkin tärkeää ettet usko keijukaisiin? Miksi juttusi muuttuvat koko ajan vain hullummiksi ja hullummiksi?

• Minulla on jo ykkönen elämässäni, vaimoni.

kiva kuulla, että vaimosi on sinulle tärkeä! eikä sun tarvii aineilla saada päätäs sekasin. Jos oot oikeesti halukas kokemaan sen, että Jumala voi saada sut uskomaan itseensä, niin se kyllä onnistuu. Pyhä henki saa sen aikaan ja sillon tosiaan saattaa tulla tietyltä osin vähän "hulluks" mutta se olotila on todella kiva ja rauhallinen ja iloinen ja turvallinen. hyvin luonnollinen kaikenkaikiaan. Ikään kuin paluu ihan varhaislapsuuteen millon ei vielä ollu mitään murheita. Mutta vielä paljon parempaa. Etkä menetä järjellisyyttäs. Se muuttuu miten tulkitset asioita muuttuu varmasti. mutta ei Jeesus muuta ihmisiä miksikään rekkojen alle kävelijöiksi tai pommimiehiksi tosiaankaan. en tunne yhtäkään uskovaista pommimiestä henkilökohtasesti. kaikki todella mukavia ja fiksuja tyyppejä.

• uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

kiva kuulla, että vaimosi on sinulle tärkeä! eikä sun tarvii aineilla saada päätäs sekasin. Jos oot oikeesti halukas kokemaan sen, että Jumala voi saada sut uskomaan itseensä, niin se kyllä onnistuu. Pyhä henki saa sen aikaan ja sillon tosiaan saattaa tulla tietyltä osin vähän "hulluks" mutta se olotila on todella kiva ja rauhallinen ja iloinen ja turvallinen. hyvin luonnollinen kaikenkaikiaan. Ikään kuin paluu ihan varhaislapsuuteen millon ei vielä ollu mitään murheita. Mutta vielä paljon parempaa. Etkä menetä järjellisyyttäs. Se muuttuu miten tulkitset asioita muuttuu varmasti. mutta ei Jeesus muuta ihmisiä miksikään rekkojen alle kävelijöiksi tai pommimiehiksi tosiaankaan. en tunne yhtäkään uskovaista pommimiestä henkilökohtasesti. kaikki todella mukavia ja fiksuja tyyppejä.

Uskoon tulo ainakin minun kohdallani edellyttäisi täydellistä järjen hylkäämistä. Olen ollut uskova nuorena ja tietämättömänä, eikä siihen ole enää paluuta, en voi unohtaa kaikkea tietämääni ja järkeäni en pysty kadottamaan kuin päihteillä tai hankkimalla muilla keinoilla vaikea aivovamma. Minun pitäisi tiputtaa ÄO:stäni 100 pistettä että pääsisin keskimääräiselle fundisuskovien tasolle ja se ei onnistu kuin tuhoamalla aivoni. On enemmän sääntö kuin poikkeus että ihmisen tuhottua aivosolunsa viinalla ja muilla päihteillä tullaan uskoon. Ihan ok sinänsä että pääsee aineista eroon, mutta minä pidän mieluimmin järkeni kuin menettäisin sen ja tulisin uskoon.

Aivan varmasti tapa tulkita asioita muuttuu, täytyy hylätä kaikki todisteet ja tosiasiat koska ne ovat niin pahasti ristiriidassa uskon kanssa. Minä en siihen pysty, en voi hylätä todelisuutta ja alkaa uskoa järjettömyyksiin.

Kyllä niitä Jeesuksen muuttamia pommimiehiä löytyy esim. ISIS:in riveistä.

Nuuski pallejasi kamelinperse, ja tulet Jeesuksen omaksi.

• uskonratkaisu111111111
        angelus_nigrum kirjoitti:

Uskoon tulo ainakin minun kohdallani edellyttäisi täydellistä järjen hylkäämistä. Olen ollut uskova nuorena ja tietämättömänä, eikä siihen ole enää paluuta, en voi unohtaa kaikkea tietämääni ja järkeäni en pysty kadottamaan kuin päihteillä tai hankkimalla muilla keinoilla vaikea aivovamma. Minun pitäisi tiputtaa ÄO:stäni 100 pistettä että pääsisin keskimääräiselle fundisuskovien tasolle ja se ei onnistu kuin tuhoamalla aivoni. On enemmän sääntö kuin poikkeus että ihmisen tuhottua aivosolunsa viinalla ja muilla päihteillä tullaan uskoon. Ihan ok sinänsä että pääsee aineista eroon, mutta minä pidän mieluimmin järkeni kuin menettäisin sen ja tulisin uskoon.

Aivan varmasti tapa tulkita asioita muuttuu, täytyy hylätä kaikki todisteet ja tosiasiat koska ne ovat niin pahasti ristiriidassa uskon kanssa. Minä en siihen pysty, en voi hylätä todelisuutta ja alkaa uskoa järjettömyyksiin.

Kyllä niitä Jeesuksen muuttamia pommimiehiä löytyy esim. ISIS:in riveistä.

Ei se oo älystä kiinni. Monet uskovaiset työskentelee vaativissa asiantuntijatehtävissä, lääkäreinä, lakimiehinä yms ja täyttyilevät pyhällä hengellä aina kun vaan aikaa siunaantuu. Se on ihan vaan siitä kiinni että nöyrästi tulee Jumalan eteen. Jumala ei katso ihmisen ÄO:hon. Jokainen on Jumalalle rakas, korkea ja matala ÄO. Älykkyydellä ei oo mitään merkitystä muutenkaan vaan yrittäminen tärkeintä.

• uskonratkaisu111111111 kirjoitti:

Ei se oo älystä kiinni. Monet uskovaiset työskentelee vaativissa asiantuntijatehtävissä, lääkäreinä, lakimiehinä yms ja täyttyilevät pyhällä hengellä aina kun vaan aikaa siunaantuu. Se on ihan vaan siitä kiinni että nöyrästi tulee Jumalan eteen. Jumala ei katso ihmisen ÄO:hon. Jokainen on Jumalalle rakas, korkea ja matala ÄO. Älykkyydellä ei oo mitään merkitystä muutenkaan vaan yrittäminen tärkeintä.

Uskova harvoin on fundamentalisti, useimmat uskovat eivät lue raamattua kirjaimellisesti, eivät usko luomiskertomukseen, vedenpaisumukseen tms. Suurin osa heistä uskoo evoluutioon ja siihen mitä tiede sanoo maailmankaikkeuden synnystä. He ovat älyltään normaaleja mitä kreationistit harvemmin ovat.
        Ei kaikissa asiantuntijatehtävissä yms. välttämättä tarvitse kovinkaan älykäs olla, normaali älykkyys riittää jos tarpeeksi yrittää, mutta hyvin harva yli 150 ÄO:n omaava uskontoihin sortuu.
        On se sikäli älystä kiinni että erittäin harvoin älykäs ihminen tulee enää vanhemmalla iällä uskoon, nuorena sen sijaan voi tulla ja älykkäänä voi saada kaksi vastakkaista maailmaa jotenkin synkkaamaan, tai sitten jotenkin jättää kaikki ristiriitaisuudet huomiomatta( mikä ei kyllä kovinkaan älykästä ole). Jumala aivan selvästi suosii matalaa ÅO:ä ja monet uskovat ovat sanoneet (ja sanovat) että järki on uskon pahin vihollinen.
        Jos jokin jumala on olemassa ja on se raamatun jumala tai joku muu niin mikään ei saa minua nöyristelemään yhdenkään jumalan edessä. Voin toki osoittaa kunnioitusta jos se jumala on sen arvoinen, Abrahamin jumala ei sitä ole.

• jokseenkinabsurdia

Jumalaan uskominen on suurinpiirtein samaa kuin jos lapsi uskoo joulupukkiin. Jossakin välissä joulupukkiin uskominen muuttuu tiedoksi, että pukkia ei itse asiassa olekaan olemaan. Aikuiset vaan feikkaavat. Sama on jumaluskon kanssa, feikkiä kaikki tyynni. Mitä minun siis pitäisi ajatella tämmöisten ihmisten järjen juoksusta?

• raukatäänessä

Niin mitä teet seuraavaksi kun sait ulostettua tuon suuren viisautesi?

vai teetkö saman taas huomenna ja kas, elämällesi oli löytynyt sisältö?!

• jokseenkinabsurdia

Oletko katkera uskova? Miksi, jos uskominen on hyvä asia. Sinulle.

• myydäänkö.vielä.suksia

Jee suksille on vielä tilaa. Entiset menivät ristiin 40 vuotta sitten ja katkesivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      154
      1246
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1174
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1080
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      57
      632
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      548
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      543
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      499
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      474
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      467
    Aihe