Kitchentime firma

Pettynyt_pahatsi

Ostin juicerin tuolta ja sehän on ruottalainen firma. Juicerisa hajosi puristinverkko ja olen yrittänyt nyt saada uutta takuuna. Firmassa ei puhuta suomea, eikä mitään oletapahtunut 45 päivän aikana. Susifirma. En ikinä osta enään mitään netistä, tarkastamatta että firma on todella Suomessa. Onko jollain muilla samoja kokemuksia ko firmasta?

21

23679

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen_1945

      Huonoja kokemuksia myös minulla. ei enään tuolta mitään.

    • Juissi123

      Lupasivat toimituksen kahdessa päivässä. Toimituksessa meni aikaa yli viikon ja ei ollut postilakon aikaan. Palautin tuotteen takaisin ja tilasin täältä http://www.ssj-import.com/ssjmag/index.php. Palvelu suomeksi ja vaikutti muutenkin toimivalta systeemiltä. Mikäli en olisi osannut ruotsia hyvin, niin palautuksen tekeminen olisi ollut tosi hankaa Kitchentimen kanssa.

    • Leij0na

      Mulla ollut ongelmia aikaisemminkin ruotsalaisten nettifirmojen kanssa. Ikinä enään osta ruotsin puolelta mitään. Suomalaisten kanssa muutenkin helpompi toimia

    • Gunilla81

      Luin muita kommentteja kyseisestä firmasta, ja sanottiin että kyseinen yritys on myyty Tanskalaisille. Samassa yhteydessä palvelutaso on laskenut / romahtanut ja vastauksia reklamaatiohin joutuu odottamaan pitkiä aikoja sekä takuiden kanssa tökii.
      Tuntuu hölmöltä, että jotkut tilaavat kalliita tuotteita ulkomaisista yrityksistä ilman että ottavat lukevat palautteita yrityksistä. Itse ainakin haluan hyvää palvelua ja varmaa toimitusta!

    • Onnellinenjuicaaja

      SSJ:n onnellinen asiakas. Nopea toimitus ja Hurom on paras juiceri.

      • Onnellinentas

        Sama juttu. Nopeasti tuli ssj:ltä ja tosi hyvä juiceri tuo Hurom.
        Nyt on Suomi takuu juicerissa.


    • Pettynytkeittiofirmaan

      Samoja kokemuksia kitchenyimestä. Pysyisi australiassa.

    • Kokki62x

      Ei pelkästään huonoa Kitchentimesta. Itse tilasin hyvän keittiöveitsen, pari lasi ja teroittimen. Tilaus torstai iltana - tavarat postissa maanantaina. Tavara oli luvattua ja kaikki ehjiä. Kaikki tuotteet olivat tarjoustuotteita - noin 30...40% halvemmalla kuin esim Helsingin alan kaupoissa. Eli joskus onnistuu.

    • keittiöaikaaei

      Pettynyt kuten edelliset. Laite rikkoutui ja takuu on sairaan vaikea asia heille. Laite vieläkin rikki. Ikinä en osta keittiöajasta..

    • isostipettynyt

      Liityn joukkoon. Huonoja kokemuksia kitchentimestä. Laite hajosi. Takuu ei toimi, ei sitten millään. En ikinä osta sieltä mitään.

    • keittiöttä

      Samanlaista ongelmaa. Miksi tehdään asiakkaalle vaikeaksi? Ei tajuu

    • kamalakokemus

      Tilasin Iittalan maljakoita, vitriinirasioita ja kartio-kaatimen. Laatu oli niin tyrmistyttävän huonoa, että tajusin minua on huijattu!Kiristelin hampaitani, enkä halunnut olla tuon kaupan kanssa enää tekemisissä vaihdon kauttakaan. Luottamus täysi nolla. Tuotteita lähetetty rikkinäisinä ja pölyisinä, tahraisina matkaan, Paketti ehjä. Odotin lopulta 2kk!!!jotta sain tilauksen kokonaisuudessaan kotiin. Kuvittelin vielä maksaneeni hyvän hinnan, mutta oli ilmaa runsaasti. Onneksi Iittalan myymälä jo kassalla huomasi kuinka tuote oli rikkinäinen ja otti samointein vaihtoon. Suomessa vaihto pelitti Fiskarsin kanssa loistavasti, vaikka käytäntö olisikin ollut asioida kitchentimen kanssa.Onneksi pääsin eroon verkkokaupasta ja en todellakaan suosittele kenenkään kiusaksi.

      LISÄKSI POISTATTAVAT ASIAKKAIDEN ARVOSTELUJA ILMOITTAMALLA ETTEI OLE ASIAKAS! JOUDUIN LÄHETTÄMÄÄN TODISTEITA TILAUKSESTA!
      SIELTÄ ON POISTUNUT TIETYLTÄ ISOLTA ARVOSTELU SIVUSTOLTA PALJON 1-TÄHDEN KOMMENTTEJA. ILMEISESTI TOIVOVAT ETTEI TUO TULE ILMI JA ASIAKKAAT EIVÄT JAKSAISI LÄHETTÄÄ TODISTEITA SIVUSTOLLE, JOTTA KOKEMUS PYSYISI.

      ISO VAROITUKSEN SANA TUOSTA LAFKASTA! TILAAN PALJON JA TUO OLI AIVAN HIRVEÄ KOKEMUS!

    • SushiPete

      Meinasin juuri tilata tuosta firmasta sushi välineitä, mutta kommenttien perusteella ei kannata? tietäisikö kukaan mitään muuta luotettavaa verkko kauppaa josta voisi bambu maton, syömä puikkoja ja muita tämmöisiä sushi tarvikkeita tilata?

    • TämäToimii
    • nospam

      29.01.2019 tuli postia Kitchentime.fi:stä että kiitos ostoksestasi ja arvostele Kitchentime Trustpilotissa. En ole koskaan ostanut yhtään mitään Kitchentimestä. Mistä lie saaneet sähköpostini? Spämmia, spämmia.

    • Takkuuta

      Näköjään takuu ei pelaa teepannusta lähti sisältä emalit kuulemma lämmitetty väärin.

    • Anonyymi

      Tilasin tortillaprässin jota kitchentime.fi sivun perusteella oli varastossa ja toimitus 7-10pv. 2 viikon päästä kyselin tuotteen perään ja selvisi ettei sitä olekaan varastossa mutta lupailtiin heinäkuun aikana tulevaksi. 2 kuukauden päästä kyllästyin ja peruin kaupat ja rahat luvattiin palautettavaksi 7pv kuluessa. 15 päivän päästä kyselin rahojen perään ja annettiin yhteystiedot Klarnalle josta jouduin itse kysymään rahojani takaisin. Klarnalta ei ole vastattu viestiini ja sitten koitin Klarnan rahanpalautus -lomaketta johon laitoin kitchentimeltä saamani Klarnan tapausnumeron ja seuraavana päivänä tuli Klarnalta ilmoitus että numero on väärä. Nyt kolmen kuukauden päästä edelleen rahat saamatta. En missään nimessä suosittele Kitchentimeä enkä myöskään enää tilaa yhdestäkään verkkokaupasta missä Klarna toimii maksurajapinnassa. Voi olla että tilaus sujuu hyvin jos tuotetta on varastossa mutta niin piti tätäkin tuotetta olla joten arvalla menee täältä tilaus. Miten voi nykypäivänä olla enää suomessa asiat näin että voi menettää rahansa?

    • Anonyymi

      No voi nyt vittu kun vaikutti legit liikkeeltä. Ostin kalliit aterimet viikko sitten eikä mitään ole kuulunut.
      Ainakaan laatu ei voi noissa huonoa olla, mutta toivotaan että tulisivat ikinä perille.

    • Anonyymi

      Ihan p .. kauppa. Minulle kävisivät vastaukset suomeksi, ruotsiksi, englanniksi sekä venäjäksi. Tilatut tavarat maksettu, mutta mistään toimituksesta ei tietoa. Ei vastausta sähköpostiin. ÄLÄ ÖSTA KITCHEN ONEsta mitään. Terveisin Vihainen

    • Anonyymi

      Hyvin mulla toiminut😀

    • Anonyymi

      Itse tilasin viime viikolla pannun sieltä kun oli hyvässä tarjouksessa. Tuli perille alle viikossa. Kaikki toimi aivan loistavasti. Tilaan uudestaankin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe