Ostin juicerin tuolta ja sehän on ruottalainen firma. Juicerisa hajosi puristinverkko ja olen yrittänyt nyt saada uutta takuuna. Firmassa ei puhuta suomea, eikä mitään oletapahtunut 45 päivän aikana. Susifirma. En ikinä osta enään mitään netistä, tarkastamatta että firma on todella Suomessa. Onko jollain muilla samoja kokemuksia ko firmasta?
Kitchentime firma
25
31678
Vastaukset
- Toinen_1945
Huonoja kokemuksia myös minulla. ei enään tuolta mitään.
- Juissi123
Lupasivat toimituksen kahdessa päivässä. Toimituksessa meni aikaa yli viikon ja ei ollut postilakon aikaan. Palautin tuotteen takaisin ja tilasin täältä http://www.ssj-import.com/ssjmag/index.php. Palvelu suomeksi ja vaikutti muutenkin toimivalta systeemiltä. Mikäli en olisi osannut ruotsia hyvin, niin palautuksen tekeminen olisi ollut tosi hankaa Kitchentimen kanssa.
- Leij0na
Mulla ollut ongelmia aikaisemminkin ruotsalaisten nettifirmojen kanssa. Ikinä enään osta ruotsin puolelta mitään. Suomalaisten kanssa muutenkin helpompi toimia
- Gunilla81
Luin muita kommentteja kyseisestä firmasta, ja sanottiin että kyseinen yritys on myyty Tanskalaisille. Samassa yhteydessä palvelutaso on laskenut / romahtanut ja vastauksia reklamaatiohin joutuu odottamaan pitkiä aikoja sekä takuiden kanssa tökii.
Tuntuu hölmöltä, että jotkut tilaavat kalliita tuotteita ulkomaisista yrityksistä ilman että ottavat lukevat palautteita yrityksistä. Itse ainakin haluan hyvää palvelua ja varmaa toimitusta! - Onnellinenjuicaaja
SSJ:n onnellinen asiakas. Nopea toimitus ja Hurom on paras juiceri.
- Onnellinentas
Sama juttu. Nopeasti tuli ssj:ltä ja tosi hyvä juiceri tuo Hurom.
Nyt on Suomi takuu juicerissa.
- Pettynytkeittiofirmaan
Samoja kokemuksia kitchenyimestä. Pysyisi australiassa.
- Kokki62x
Ei pelkästään huonoa Kitchentimesta. Itse tilasin hyvän keittiöveitsen, pari lasi ja teroittimen. Tilaus torstai iltana - tavarat postissa maanantaina. Tavara oli luvattua ja kaikki ehjiä. Kaikki tuotteet olivat tarjoustuotteita - noin 30...40% halvemmalla kuin esim Helsingin alan kaupoissa. Eli joskus onnistuu.
- keittiöaikaaei
Pettynyt kuten edelliset. Laite rikkoutui ja takuu on sairaan vaikea asia heille. Laite vieläkin rikki. Ikinä en osta keittiöajasta..
- isostipettynyt
Liityn joukkoon. Huonoja kokemuksia kitchentimestä. Laite hajosi. Takuu ei toimi, ei sitten millään. En ikinä osta sieltä mitään.
- keittiöttä
Samanlaista ongelmaa. Miksi tehdään asiakkaalle vaikeaksi? Ei tajuu
- kamalakokemus
Tilasin Iittalan maljakoita, vitriinirasioita ja kartio-kaatimen. Laatu oli niin tyrmistyttävän huonoa, että tajusin minua on huijattu!Kiristelin hampaitani, enkä halunnut olla tuon kaupan kanssa enää tekemisissä vaihdon kauttakaan. Luottamus täysi nolla. Tuotteita lähetetty rikkinäisinä ja pölyisinä, tahraisina matkaan, Paketti ehjä. Odotin lopulta 2kk!!!jotta sain tilauksen kokonaisuudessaan kotiin. Kuvittelin vielä maksaneeni hyvän hinnan, mutta oli ilmaa runsaasti. Onneksi Iittalan myymälä jo kassalla huomasi kuinka tuote oli rikkinäinen ja otti samointein vaihtoon. Suomessa vaihto pelitti Fiskarsin kanssa loistavasti, vaikka käytäntö olisikin ollut asioida kitchentimen kanssa.Onneksi pääsin eroon verkkokaupasta ja en todellakaan suosittele kenenkään kiusaksi.
LISÄKSI POISTATTAVAT ASIAKKAIDEN ARVOSTELUJA ILMOITTAMALLA ETTEI OLE ASIAKAS! JOUDUIN LÄHETTÄMÄÄN TODISTEITA TILAUKSESTA!
SIELTÄ ON POISTUNUT TIETYLTÄ ISOLTA ARVOSTELU SIVUSTOLTA PALJON 1-TÄHDEN KOMMENTTEJA. ILMEISESTI TOIVOVAT ETTEI TUO TULE ILMI JA ASIAKKAAT EIVÄT JAKSAISI LÄHETTÄÄ TODISTEITA SIVUSTOLLE, JOTTA KOKEMUS PYSYISI.
ISO VAROITUKSEN SANA TUOSTA LAFKASTA! TILAAN PALJON JA TUO OLI AIVAN HIRVEÄ KOKEMUS! - SushiPete
Meinasin juuri tilata tuosta firmasta sushi välineitä, mutta kommenttien perusteella ei kannata? tietäisikö kukaan mitään muuta luotettavaa verkko kauppaa josta voisi bambu maton, syömä puikkoja ja muita tämmöisiä sushi tarvikkeita tilata?
- TämäToimii
Tilaa tai hae Helsingistä http://www.tokyokan.fi/ - suosittelen.
- nospam
29.01.2019 tuli postia Kitchentime.fi:stä että kiitos ostoksestasi ja arvostele Kitchentime Trustpilotissa. En ole koskaan ostanut yhtään mitään Kitchentimestä. Mistä lie saaneet sähköpostini? Spämmia, spämmia.
- Takkuuta
Näköjään takuu ei pelaa teepannusta lähti sisältä emalit kuulemma lämmitetty väärin.
- Anonyymi
Tilasin tortillaprässin jota kitchentime.fi sivun perusteella oli varastossa ja toimitus 7-10pv. 2 viikon päästä kyselin tuotteen perään ja selvisi ettei sitä olekaan varastossa mutta lupailtiin heinäkuun aikana tulevaksi. 2 kuukauden päästä kyllästyin ja peruin kaupat ja rahat luvattiin palautettavaksi 7pv kuluessa. 15 päivän päästä kyselin rahojen perään ja annettiin yhteystiedot Klarnalle josta jouduin itse kysymään rahojani takaisin. Klarnalta ei ole vastattu viestiini ja sitten koitin Klarnan rahanpalautus -lomaketta johon laitoin kitchentimeltä saamani Klarnan tapausnumeron ja seuraavana päivänä tuli Klarnalta ilmoitus että numero on väärä. Nyt kolmen kuukauden päästä edelleen rahat saamatta. En missään nimessä suosittele Kitchentimeä enkä myöskään enää tilaa yhdestäkään verkkokaupasta missä Klarna toimii maksurajapinnassa. Voi olla että tilaus sujuu hyvin jos tuotetta on varastossa mutta niin piti tätäkin tuotetta olla joten arvalla menee täältä tilaus. Miten voi nykypäivänä olla enää suomessa asiat näin että voi menettää rahansa?
- Anonyymi
No voi nyt vittu kun vaikutti legit liikkeeltä. Ostin kalliit aterimet viikko sitten eikä mitään ole kuulunut.
Ainakaan laatu ei voi noissa huonoa olla, mutta toivotaan että tulisivat ikinä perille. - Anonyymi
Ihan p .. kauppa. Minulle kävisivät vastaukset suomeksi, ruotsiksi, englanniksi sekä venäjäksi. Tilatut tavarat maksettu, mutta mistään toimituksesta ei tietoa. Ei vastausta sähköpostiin. ÄLÄ ÖSTA KITCHEN ONEsta mitään. Terveisin Vihainen
- Anonyymi
Hyvin mulla toiminut😀
- Anonyymi
Itse tilasin viime viikolla pannun sieltä kun oli hyvässä tarjouksessa. Tuli perille alle viikossa. Kaikki toimi aivan loistavasti. Tilaan uudestaankin.
- Anonyymi
Ostin tuotteen, joka ei toiminut lainkaan. Eivät anna palautusosoitetta edes pyydettäessä. Huonosti toimii asiakaspalvelu. Huono kokemus jäi ja jatkossa ostan kiltisti kaupasta kalliimmalla tuotteet tai kotimaisesta verkkokaupasta. Kiertäkää tämä yritys kaukaa!
- Anonyymi
Juu samanlaiset kokemukset älkää tilatko mitään kyseisestä puljusta
- Anonyymi
Tilasin juuri heidän mehuouristimensa
- Anonyymi00029
Haluaisin palauttaa tuotteen, siihen tarvittaisi tilausnumero, jota ei ole saatavilla. Heiltä ei tullu sähköpostia tähän liittyen tai paketissa ei ollut numeroa. He lähettävät jonkun valmiin vastausviestin, joka ei auta asiaa. Numero, joka heidän sivuilla on, ei ole toimiva. Joten en suosittele ostamaan sieltä mitään. Tämä siis keväällä 2026.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483