Ei ole mitään näyttöä siitä että avaruus itse laajenisi!
On paljon näyttöä siitä että se liike / energia josta näkyvä maailmankaikkeus koostuu, oli aikoinaan äärimmäisen paljon tiheämmin!
Jos ja kun atomien ytimet kierrättävät tätä liikettä / energiaa jonka tiedämme aikoinaan olleen äärimmäisen paljon tiheämpää, tiedämme että ne ovat kierrättäneet liikettä / energiaa joka on nykyisin äärimmäisen paljon vähemmän tiheää!
Joten mikä tässä edes on epäselvää?
Aukottomat todisteet todistavat että se liike / energia josta aine koostuu on nykyisin äärimmäisen paljon vähemmän tiheämmin kuin monta aikaa sitten!
Ja edelleen, itse avaruudesta ei ole mitään havaintoja!
On vain havaintoja kaukaisista kohteista siten että niistä on työntynyt meitä kohti liikettä / energiaa joka on matkansa aikana muuttunut vähemmän tiheäksi liikkeeksi / energiaksi!
Siis meillä on jo tieteelliset todisteet sille että se energia josta aine koostuu on muuttunut aikojen saatossa äärimmäisen paljon vähemmän tiheäksi!
Tiedämme myös sen miten liike / energia laajenee eli hajaantuu isommalle ja isommalle alueelle jo olemassa olevaan avaruuteen!
Systeemin sisäinen liike / paine saa siinä olevan liikkeen / energian hajaantumaan isommalle ja isommalle alueelle avaruuteen jonka itsensä ei tarvitse muuttua millään tavalla!
Ei ole mitään käsitystä siitä mitä laajenevalle avaruudelle tapahtuu kun se laajenee, saatikka että kukaan osaisi kertoa mihin sen laajenevan avaruuden laajeneminen perustuisi!
http://www.onesimpleprinciple.com/
33
rakkautta
:)
Aukottomat todisteet / Onesimpleprinciple jyrää!!!
4
126
Vastaukset
- IkuistaLiikettä
On vain havaintoja kaukaisista kohteista siten että niistä on työntynyt meitä kohti liikettä / energiaa joka on matkansa aikana muuttunut vähemmän tiheäksi liikkeeksi / energiaksi!
Toki tuo vähemmän tiheäksi liikkeeksi / energiaksi muuttunut informaatio on liikkunut avaruudessa, mutta se ei ole havainto itse avaruudesta!
Avaruutta kun ei voi havaita!
Sehän ei itse säteile informaatiota!
Eikä sitä itseään voi edes tutkia tieteellisesti!
Siksi sille onkin niin helppo tampoa hatusta erilaisia ominaisuuksia!
Ei tarvitse edes yrittää selittää mihin nämä tämän maagisen avaruuden ominaisuudet perustuisivat!
Siksi sitä voidaan verrata jumaliin!
Laajeneva avaruus on keisari alasti ja te olette ihmisiä jotka uskovat että alastomalla keisarilla on vaatteet, vaikka ette edes voi nähdä niitä tai tutkia millään tavalla tieteellisesti!
33
rakkautta
:)- IkuistaRakkautta
Voitte minun puolestani omia tämän keskustelupalstan!
Nostelen täällä muutamia aiheitani eli pidän ne esillä ja niissä linkki tänne!
http://onesimpleprinciple.com/forum/viewforum.php?f=3
jossa jatkan tiedeuutisten esille tuomista!
kiitos ja näkemisiin seuraavaan kertaan!
33
rakkautta
:) Toivottavasti lupaus pitää. Jukalla on paha pakkomielle ja OSP taitaa olla hänelle ainoa sisältö elämässä. Hän ilmeisesti itse kuvittelee olevansa kaikkien aikojen suurin fyysikko.
- hyvästi-palstapelle
Hyvästi mieluummin. Olet tiedepalstojen syöpäkasvain, joka tuhoaa järkevän keskustelun mihin ikinä meneekin. Kaikki tässäkin ketjussa esittämäsi väitteet ovat valheita ja moneen kertaan valheiksi osoitettuja. Jälkeenjääneisyydessäsi et vain myönnä sitä, koska ihan omassa mielikuvitusmaailmassasi olet ylivoimainen fysiikkaa uudistava nero. Muiden mielestä olet käsityskyvyltäsi lapsen asteella oleva vajakki, josta on palstoilla vain ja ainoastaan haittaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803