Oli niin nätti lääkäri. Ja käsitteli veikkaa niin ihanasti. Pitää käydä uudestaan hetimiten.
Pamahti seisokki päälle lääkärissä
12
415
Vastaukset
- butt
Oliko mies vai nainen?
- Ooohhh
Mies oli <3
- se-meni-rikki-nyt
Mikä tauti sulla on?
- Ooohhh
Olen mielenterveysongelmainen, paha sellainen.
Hahahähähöhöhihihi har111!!
- Ooohhh
Mies oli, ooohhh...vieläkin seisoo!
- näitä-sattuu
Mulla tuli stondis, kun olin sovittamassa uusia housuja. Myyjä huuteli verhon takaa, että ovatko sopivat. Vastasin, että housuja on vähän vaikeaa saada kiinni. Jätin seipään törröttämään ulos sepaluksesta, kun myyjä veti verhon syjrään. Tyttö tuijotti pitkään kiinnostuneena ja tokaisi: näyttää aika isolta. Sanoin siihen, että ei se ole vielä ihan täydessä mitassa 8)
- StandUp
Hahahahahah tätä pitää kokeilla ensi tilassa!
- näitä-sattuu
StandUp kirjoitti:
Hahahahahah tätä pitää kokeilla ensi tilassa!
Niin, oli siis miesmyyjä.
- sdfjskdlfjsdkjfdk
Siemennestenäytettä pukkaa vaikkei sellaista kysyttykään...
- Rauta-Kanki
Mitä tautia kannattaa valittaa, että saisi hyvää käsihoitoa? Tosin seisokki tulee jo pelkän ulkonäön perusteella, hehehe. Terveydenhoitajana nimittäin on nätti ja nuori typykkä =P
- KiinnostaisiTietää
Eikös impotenssia yritetä ensin parantaa perinteisin menetelmin? Eli manuaalisesti ja sen jälkeen kaikenlaisilla härveleillä?
- Anonyymi00012
Ahhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697