Hei, Teen pientä terveystiedon tutkielmaa ja haluaisin tietää kuinka hyvin tunnette pikaruoan haitat ja kuinka usein syötte pikaruokaa.
Kun vastaat:
1. Kuinka usein syöt viikossa pikaruokaa?
2. Tiedätkö pikaruoan haitoista?
Kiitos tutkimukseen osallistumisesta!
PIKARUOKA TUTKIMUS
Pikaruoka
2
293
Vastaukset 2
- mikä_haitta
Selitäppäs ensin ne mystiset haitat.
Niin että mitä ne on.. rasva vai?
Ei mäkkärin hampurilaisessa ole sen enmpää rasvaa kun kotona tehdyssä, voi olla jopa vähempi.
Lisäaineita tasan saman verran kun kaupasta ostettaessa valmis hamppareissa. - HarvoinSyön
1. Minä syön todella harvoin.
Viime vuonna taisin syödä peräti 3 kertaa.
Pikaruokaa ei voi syödä useammin, koska se on hirvittävän kallista ruokaa.
Samalla rahalla saa ostettua kaupasta lihaa ja tehtyä kotona ruokaa paljon enemmän.
2. Pikaruoan syömisestä voi seurata sydänkohtaus tai vähintäänkin pistää sydämeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528