Sanokaahan miehet ihan suoraan: onko se niin, että voitte olla ihan kenen naisen kanssa vaan (periaatteessa), siis jos nainen teitä viehättää jollain tasolla edes, ilman MITÄÄN sen kummempia tunteita?
Jos tunnette jotain, niin onko se intohimon huumaa? Vai tarviiko edes sitä, kun vaan sattuu haluttamaan, ja joku on siinä? Jos vielä se joku on kaunis, mutta ette yhtään tunne sitä edes?
Ihmettelen vaan.... kun itse naisena en suinkaan pysty ilman tunteita seksiin. Ja kaiken järjen mukaan, tunteita tulee vasta kun edes vähäsen tuntee jotain tyyppiä...
Miesten seksi = ilman tunteita??
24
1582
Vastaukset
Olet varmaan kuullut sanonnan miehet ovat marsista ja naiset kuusta.
- aIoittaja
Puhelinmyyjät ovat sitten Ryssänmaalta.
- Näinkin
Naiset on kyllä Venuksesta:
Women are from Venus, men are from anus.
- tunnerunoilija
Ei löytyisi netistä seksisivuja, ei miestenlehtiä, eikä ilotyttöjä, mikäli tunteilla olisi miehille merkitystä. Hätätapauksessa rumakin kelpaa.
Noin yleistäen - Alkuperäinen_kirjuuttaja
Voi voi.... niin kai se sitten on. Tuntuu näin naisena vaan ihan uskomattomalta että noin vain.... Siis, kun ollaan toisen ihmisen kanssa siinä vuorovaikutuksessa niin sanotusti... En vaan naisena tajua tuommosta.
- Elämä--On
Riippuu naisesta. Jos nainen on laadukas, niin tietysti tunteet ovat mukana. Sinä et ilmeisesti kuulu tähän joukkoon..
- Alkuperäinen
No sinähän varsinainen herrasmies olet... huhhuh. Onnea vaan sinun naisellesi, jos sellaista on... Miehiltä saamani palautteen mukaan kelpaisin aika monelle...
AP:lle. Kysytkö nyt voiko mies seurustella ja olla parisuhteessa ilman tunteita, vai voiko mies harrastaa seksiä naisen kanssa ilman että tuntee sen suurempaa emotionaalista kiintymystä tähän naiseen?
"onko se niin, että voitte olla ihan kenen naisen kanssa vaan" Tämä viittaisi edellä mainittuun.
En osaa sanoa muiden miesten puolesta, mutta itse ainakin tarvitsen tuon tunne siteen jotta voisi 'olla' naisen kanssa.
Mitä taas pelkästään seksiin tulee, niin omasta vähäisestä kokemuspohjastani on vaikea vetää johtopäätöksiä. Epäilisin kuitenkin että kohdallani voisin harrastaa seksiä ensin ilman tunteita, mutta mikäli nuo eivät tulisi pintaan muutaman ensimmäisen kerran jälkeen, niin jäisipä tuo noihin muutamaan kertaan.- Alkuperäinen
No nimenomaan kysyin - ehkä en osannut sitä nyt muotoilla putkiaivoille sopivasti - (anteeksi! kiherrys) siis sitä että onko suurimmalla osalla miehistä mahdollista seksi ilman tunteita, tai peräti siis kaikille?
Kun tämä tuntuu olevan se suuren suuri ero naisten ja miesten välillä. Ja kysyn ihan uteliaisuuksissani. Itsellä on 2 pitkää parisuhdetta, joista toisessa vieläkin olen. Mutta ihan vaan siis kiinnostuksen vuoksi. Ihmettelen elämää ja ihmisotuksia... - siinä.syy.kaikkeen
Alkuperäinen kirjoitti:
No nimenomaan kysyin - ehkä en osannut sitä nyt muotoilla putkiaivoille sopivasti - (anteeksi! kiherrys) siis sitä että onko suurimmalla osalla miehistä mahdollista seksi ilman tunteita, tai peräti siis kaikille?
Kun tämä tuntuu olevan se suuren suuri ero naisten ja miesten välillä. Ja kysyn ihan uteliaisuuksissani. Itsellä on 2 pitkää parisuhdetta, joista toisessa vieläkin olen. Mutta ihan vaan siis kiinnostuksen vuoksi. Ihmettelen elämää ja ihmisotuksia...Jos sun peräaukio haiskahtaa
Alkuperäinen kirjoitti:
Kun tämä tuntuu olevan se suuren suuri ero naisten ja miesten välillä. Ja kysyn ihan uteliaisuuksissani. Itsellä on 2 pitkää parisuhdetta, joista toisessa vieläkin olen. Mutta ihan vaan siis kiinnostuksen vuoksi. Ihmettelen elämää ja ihmisotuksia...:)
Ja nämä 'putkiaivot' pohdiskelevat taasen, mistä sitä olisi pitänyt päätellä että 'olla' tarkoitti pelkästään seksin harrastamista, kun tässä vastaus viestissäsikin ensin toteat että tuolla olla sanalla tarkoitat seksiä ja myöhemmin käytät olla sanaa parisuhteesta.Alkuperäinen kirjoitti:
Kun tämä tuntuu olevan se suuren suuri ero naisten ja miesten välillä. Ja kysyn ihan uteliaisuuksissani. Itsellä on 2 pitkää parisuhdetta, joista toisessa vieläkin olen. Mutta ihan vaan siis kiinnostuksen vuoksi. Ihmettelen elämää ja ihmisotuksia...Tietty jos oletuksena on että seksiä on vain parisuhteessa, niin sitten tuon ymmärtää.
- LukutaitoOisKiva
No otsikossahan tuo jo oli, jos sen siitä ymmärsi...
- matkarunoilija
Tiedä sitten, tarviiko nainen aina lirkutusta, vaikka tietäisi sen valheeksi?
"Keski-ikäisten naisten suosikkikohteita seksiturismissa ovat muun Gambia, Kenia, Senegal, Jamaika, Bali, Indonesia ja Jordania, listaa Iltamakasiini.
Kovin pullea lompakon ei tarvitse olla, sillä seksiturismissa tietyissä paikoissa hinnat eivät ole kummoiset. Sen sijaan nuoret rakastajat jaksavat antaa kaiken huomionsa itseään vanhempaan parisuhdekumppaniinsa.
Näin IM kuvaa Gambiaa: "Siellä nuoret miehet haluavat itselleen paremman toimeentulon länsimaisten naisten avulla. Paikasta on ollut paljon kirjoituksia mediassa, jossa naiset viihtyvät 20-30 vuotta nuorempien miesten kanssa. Naisen iällä tai ulkonäöllä ei miehille ole merkitystä."
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/346798-ialla-tai-ulkonaolla-ei-ole-merkitysta-im-taalta-naiset-ostavat-nyt-seksia- Että.silleen
Kai tiedät mistä tämäkin kappale kertoo: https://www.youtube.com/watch?v=M07JPFndzRo
Laulaja tosin itse ei ilmeisesti tiennyt (eikä myöhemminkään tästä hitin tehnyt artisti), vaikka kappaleen sanoittaja kyllä aika suoraan sen tuohon laittaa. Eikä tämä tosiaan ole mitään kaksimielisesti ajattelevan tulkintaa, kyllä Mombasa oli tuohon aikaan nimenomaan suomalaisten naisten seksiturismikohde. Aika vaiettu juttuhan se toki oli. - simpukkarunoilija
Tai sitten esitti tietämätöntä
- eitartteetunteita
Tottakai seksiä voi harrastaa ihan nolla tunneasteella. Jos etsin jonkun yhden yön hoidon, niin empä minä siinä muuta katso kuin naisen ulkonäköä ja fyysistä haluttavuutta.
Jos taas ollaan seurustelu asteella, niin siinä on sitten tunnetta jo pelissä. - voipitietenkin
Kyllä voi kun nainenkin on ilman tunteita jopa naimisissa, kunhan joku on huolinut sen. Hätävaraksi käy kuka tahansa.
- Jormantynkä
Kyllä minä voin olla kenen kanssa vaan, jos kova tarve on. Ei sen aina tartte olla pelkän seksin puutetta, mut sitähän saa aina siinä sivussa. Vanhat muijat/mummot laittaa ruokaa ja palvelee ihan mukavasti ja antavat vielä seksiäkin kaupan päälle. Vähän joskus kehaisee nuorekkaaksi ja kehuu sapuskoita tai väittää ettei iällä ole mulle mitään merkitystä.
Mitään ne eivät itselleen tahdo - eivät ainakaan vakavaa parisuhdetta, kun vaari just kuopattiin ja lapsille ja lapsenlapsille ei saa näyttäytyä. Helppo juttu. Kun ei saa yhdessä näyttäytyä, niin eipä tartte eukkoa missään kuletella.
Eli kyllä ne naisetkin osaa ja pystyy vaikka minkä hunsvotin kanssa, kun vielä nuorta miestä saavat - semmoisenkin kanssa kuin minä olen ja mullehan se sopii hyvin. :-)- KukkikoonKaikkiKukat
Kuulostaa molemminpuoleiselta hyväksikäytöltä. No, mikäs siinä. Kukin tyylillään ja mikä kenellekin riittää...
- Tapinnappi
Mitä? Kysymyshän suunnattiin miehille! Onko väärin, kun kaksi ilmeisen aikuista ja täysi-ikästä vähän hymhymhym... Molemmat saa. Mummo saa tappia ja äijä saa vaik piirakkaa ja muuta safkaa. ;-) Mikäs siinä. Hyväksihän käyttö menee.. Niin ne kukkii ku makaa
- Erikoinenmielipide
Miten tämä kysymys nyt liittyy vain miehiin? Ihan turha lähteä yleistämään. Kyllä minäkin naisena kykenen ihan hyvin seksiin ilman tunteita, jos toinen jollain tasolla viehättää. Eiköhän seksi ole ihan perustarve sukupuolesta riippumatta. Ei se tee miehestä tai naisesta sen huonompaa. Keskiaika meni jo.
- totuttutapa
Mummona ei seksi oikeasti kiinnosta, vaan se on jäänne menneiltä ajoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838