Isometsä IS asiantuntija???

eläke67

Jari Isometsän omat voitot ovat urallaan olleet aika surkeaa saldoa, mutta aina osasi urallaan siivestää todellisten tekijämiesten, kuten Mika Myllylän saavutuksia. Sama ylimielinen asenne jatkuu edelleen. Älä Jari usko edes unissasi, että maailman cupissa tulee suomalaismenestystä ja norjalaiset olisivat lyötyinä.

21

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkkinä

      "rehti karpaasi" kuten itse toitotti aikoinaan, kyllä ...

      pelkkä hemoheshuijari, eli politiikka lienee ainoa ala johon moiset lierot soveltuvat

    • tositöttöröö

      Eläke 67-68 sama reppana aloittaa ja itse vastaa tosi sairasta kirjoittelua se on vain jotenkin jäänyt levy päälle. On jo pahasti asiat pielessä kun kaikki ahdistaa.Kyllä tämä asia on ollut muille selvä jo kymmeniä vuosia sitten niitä vain on näitä tyhjän paskan JAAPPAREITA

      • hevostus

        jari Isometsän omat voitot ovat urallaan olleet aika surkeaa saldoa, mutta aina osasi urallaan siivestää todellisten tekijämiesten, kuten Mika Myllylän saavutuksia. Sama ylimielinen asenne jatkuu edelleen. Älä Jari usko edes unissasi, että maailman cupissa tulee suomalaismenestystä ja norjalaiset olisivat lyötyinä. i m


    • psokomettä

      naamava korpijärven keteri

      • hakomaki

        Aivan on Kaupungin urheilun valtuustossa Jan Mikael Hakomäen ystävä .
        On kait Hakomäki tullut järkiinsä ettei nuoret haluu hallissa harrastaa...lajiaan.
        Katsotaan.


      • torniolaiset

        Siis tässä rahoituksia, piilottaa Torniolaisilta...


      • Noinko te Kulmunia äänestäneet kadehditte Jarin hyvinvointia? No pitäkää sitä vitutustanne päällä edelleen ja ottakaa selvää kuinka paljon miljoonia Teemu Selänne on itselleen pelannut!
        Sekä Jari että Teemu on kuitenkin tuonut Suomea maailman kartalle enemmän kuin te kateelliset reppanat yhdessäkään koskaan voitte tuoda !

        Late Lapista.


      • lestatiolainen

        Jan-Mikael Hakomäki se kaupungin rahoja kommareille tilittää että Late olet Kepulainen Sipilän poikia...


    • lestatiolainen

      Jan-Mikael Hakomäki se kaupungin rahoja kommareille tilittää että Late olet Kepulainen Sipilän poikia...on tietenkin

    • ahtia

      eihän se ole ollut kun ruoka jonossa ensimmäinen

    • psokomettä

      Olihan se Keteri Torniolla töissä eli Keskustalla ei vain käynyt työpaikallaan Kommarit teki ketkutuksesta lopun.

    • joopase

      No onko se hemohessu vai ei? Sehän itse sanoi olevansa ja rahasta ottavansa vastuun 10000 rehellisyyden lapinmies hinta. Vaimo vieressa valehteli korvien heiluessa ei vielä paatunut kuten Jari Korpijärven Keteri.

    • kioto

      Sepä se no sano

    • nuotieaw

      Mömmöpoikaseksi jäänyt a--Siantuntija se on se Iltasanomille

    • late_pohjanmaalta

      Nappia poskeen, niin suksi alkaa luistamaan ja Suomi saa taas mitaleja. Mitä sitä turhia kainostelemaam.

    • RehellinenLappalainen
    • Anonyymi

      Jari Isomettä.
      Rehellinen lappilainen mies.

      • Anonyymi

        Tusina hiihtäjä, joka ei edes doupattuna pärjännyt.


    • Anonyymi

      tyhmä,tyhmin,Suomen hiihtovalmennus/johtajat/hiihtäjät. Ennen Lahdenkisoja -01 tiesivät testien tulevan,Norskit ym, älysivät toimia sen mukaan. Mites Suomi teki ? Lopputulos kaikkien tiedossa.

    • Anonyymi

      Leusu-turpa koko jätkä ! Seli seli " käyttää ne toisetkin" ! joo,miksi ne ei jää kiinni ??

    • Anonyymi

      Katteelliset juoruaa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe