Hommasin sellaisen pistoolivarsijousen 80lbs.
ihan muutamia peruskysymyksiä, kun tämä on minulle ihan uusi harrastus:
-Kun jänteen laittaa paikoilleen, pitääkö siinä olla kierrettä jos pitää niin paljonko?
-yleensä nuo jänteet taitaa olla polyesteriä ja tarvitsevat rasvausta etteivät rispaannu.
Jänteen irrallaan ollessa se olisi helppo "voidella" kävi mielessä, että miten olisi silikoniöljy kun nykyään nuo kuidut on synteettisiä (mehiläisvaha tuntuu olevan se perinteinen ajalta kirves ja miekka).
pistoolivarsijousi 80lbs
hood.r
1
625
Vastaukset
- hood.r
ei tarvita enää enempää neuvoja. homma on hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764