Koska nämä Ilkka Hyttisen ja Susanna Koivulan tapaiset lapsen oikeuksien "puolustajat" ovat lähes aina fundamentalistisia uskovia, jotka suhtautuvat homoseksuaalisuuteen vihamielisesti, niin ei ole uskottavaa, että he aidosti puolustaisivat lasten oikeuksia.
Epäilen, että jos he sanoisivat edessuurin piirtein mitä ajattelevat, kuten Jukka Rahkonen teki, niin sieltä paljastuisi sama asenne kuin tältä Ahviota komppaavalta Ilkka Hyttiseltäkin. Eli hirvittävä viha homoseksuaaleja ja muitakin "erillaisia"kohtaan.
Hän sanoi mielestäsi kohtalaisen suoraan mitä aa-fundamentalisti ajattelee eli paljasti, että tasa-arvoisessa avioliittolain vastustamisessa on paljolti kyse patoutuneesta homovihasta.
Tässä lainauksia Ilkka Hyttiseltä:
"-Homous, homoseksuaalisuus on ollut ja on epänormaali, hyödytön ja tarkoitukseton, suorastaan vaarallinen yksipuoleinen suuntautuneisuus (vrt. Sodoma ja Gomorra), ihmisten välinen seksuaalinen häpeällisyys, perverssiys ja sitä myötä "kunnioitettava"...
-Homouden haureudellisuudella, saastaisuudella, löyhkäilyillä, jne. ei ole mitään lisäarvoa, saati arvoa yleensäkään"
Loppuun sama blogisti kirjoittaa:
"-minulla ei ole mitään itse homoja sinänsä, ihmisinä, mitään heitä vastaan, päinvastoin!
Eli nämä Hyttiset, ex-pj Rahkoset ja vpj Susanna Koivulat omasta mielestään "rakastaa" homoja. Jos tuo on niiden mielestä rakkautta, niin mitähän mahtaakaan olla viha?
Luoja varjelkoon minua aa-fundiksien "rakkaudelta"!
Lähteinä tämä blogisti käyttää Petri Paavolaa, Matti Leisolaa, Jari Iivanaista jne.
http://ilkkahyttinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180758-jos-”tasa-arvo-avioliittolaki”-toteutuu-suomessa-kay-kuten-norjassa
ps hyvää tämän Hyttisen, ex-pj Rahkosen ja aa-kerhon nykyisen vpj Koivulan teksteissä on se, että ne kertoo, mitä siellä aa-aktiivien pään sisällä oikein pyörii.
Eli osaamme varoa.
Ilkka Hyttisen aa-fundamentalistinen avautuminen
147
292
Vastaukset
- yrjö.limanen
Älä pelkää ei sinua kukaan rakasta sen verran kuvottava tyyppi olet!
Uskova vaimoni rakastaa ja se minulle riittää, mutta teidän aa-aktiivien sähkö-piiska-rakkautta en kaipaa.
- yrjö.limanen
qwertyilija kirjoitti:
Uskova vaimoni rakastaa ja se minulle riittää, mutta teidän aa-aktiivien sähkö-piiska-rakkautta en kaipaa.
Tuskinpa! Onko muuten vaimosi muslimi :D
yrjö.limanen kirjoitti:
Tuskinpa! Onko muuten vaimosi muslimi :D
Ihan raamattuun uskoo (YEC) ja ollanhan me oltu avioliitossakin jo kohta kolmekymmentä vuotta. Kaksi yhteistä lastakin on, molemmat jo aikuisia ja niillä menee todella hyvin.
Minusta muuten hakattiin valehtelu taivaan tuuliin jo lapsena eli minä puhun Aina totta.- yrjö.limanen
qwertyilija kirjoitti:
Ihan raamattuun uskoo (YEC) ja ollanhan me oltu avioliitossakin jo kohta kolmekymmentä vuotta. Kaksi yhteistä lastakin on, molemmat jo aikuisia ja niillä menee todella hyvin.
Minusta muuten hakattiin valehtelu taivaan tuuliin jo lapsena eli minä puhun Aina totta.Kumpikas teistä oli se omaishoitaja vaimosi vai sinä?
yrjö.limanen kirjoitti:
Kumpikas teistä oli se omaishoitaja vaimosi vai sinä?
Ei kumpikaan. Mutta mikäs se sinä sitten olet? Älynväläys alias multinikki, palstalle eksynyt fundis vai joku muu. Oletko mies vai nainen?
Olen huomannut, että kiihkeillä uskovilla on tapa kysyä, mutta jättää lähes aina vastaamatta. Oletko uskova?- yrjö.limanen
qwertyilija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Mutta mikäs se sinä sitten olet? Älynväläys alias multinikki, palstalle eksynyt fundis vai joku muu. Oletko mies vai nainen?
Olen huomannut, että kiihkeillä uskovilla on tapa kysyä, mutta jättää lähes aina vastaamatta. Oletko uskova?En ole hoitaja enkä hoidettava. Sukupuolellani ei ole merkitystä tällä palstalla mutta olen hetero. Enkä ole fundis tai joku muu.
Olen uskova ja vastaan kun kysytään. yrjö.limanen kirjoitti:
En ole hoitaja enkä hoidettava. Sukupuolellani ei ole merkitystä tällä palstalla mutta olen hetero. Enkä ole fundis tai joku muu.
Olen uskova ja vastaan kun kysytään.Miksi et uskalla paljastaa edes sitä oletko virallisesti mies vai nainen?
Kerro edes se oletko alaikäinen?
Nimittäin jos olet, niin keskustelu loppuu tähän.- yrjö.limanen
qwertyilija kirjoitti:
Miksi et uskalla paljastaa edes sitä oletko virallisesti mies vai nainen?
Kerro edes se oletko alaikäinen?
Nimittäin jos olet, niin keskustelu loppuu tähän.Mitä minun sukupuoleni tähän kuuluu? Olen keski-ikäinen vaikka ei meidän keskustelusta siltikään taida kovin pitkää tulla....
- kuinka.se.on
yrjö.limanen kirjoitti:
Mitä minun sukupuoleni tähän kuuluu? Olen keski-ikäinen vaikka ei meidän keskustelusta siltikään taida kovin pitkää tulla....
Onko qwertyilija todella lesbon eno?
- lesbon.enolle
kuinka.se.on kirjoitti:
Onko qwertyilija todella lesbon eno?
Onhan qwenty kertonut, että hänen siskon tyttärensä on lesbo. Eikös hän silloin ole lesbon eno.
torre12 kirjoitti:
Näin asia taitaa olla.
On se ja lupasin tulla häihinsä, jos ne vietetään Suomessa. Mutta ne taidetaankin viettää Irlannissa. Onnea Heille joka tapauksessa!
- saanko.nauraa
qwertyilija kirjoitti:
On se ja lupasin tulla häihinsä, jos ne vietetään Suomessa. Mutta ne taidetaankin viettää Irlannissa. Onnea Heille joka tapauksessa!
Mitenkäs sinä muka voisit olla niin kauan pois kotoa uskovan vaimosi luota?
yrjö.limanen kirjoitti:
En ole hoitaja enkä hoidettava. Sukupuolellani ei ole merkitystä tällä palstalla mutta olen hetero. Enkä ole fundis tai joku muu.
Olen uskova ja vastaan kun kysytään.>> Olen uskova ja vastaan kun kysytään. <<
Eli kun et vastaa olet hihhuli.
Kiitos kun selvensit tilanteen.qwertyilija kirjoitti:
Minusta muuten hakattiin valehtelu taivaan tuuliin jo lapsena eli minä puhun Aina totta.Qwer... : "Minusta muuten hakattiin valehtelu taivaan tuuliin jo lapsena eli minä puhun Aina totta."
Vilpitön diagnoosini: Joko olet vilpittömän tietämätön tai valehtelet tai vitsailet.
Ei ole häpeä tunnustaa tulleensa petetyksi, mutta on häpeä pitää kiinni valheesta.
https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio
IN ENGLISH
https://www.google.fi/#q=impossible evolutionqwertyilija kirjoitti:
Olen huomannut, että kiihkeillä uskovilla on tapa kysyä, mutta jättää lähes aina vastaamatta. Oletko uskova?Räyhishän se on, siis älynväläys eli fundismäoon plus 10 000 muuta. Tuttua huttua. Ja kohta hän päässee lempiaiheeseensa vaippaihottumaan.
- todistus
"Loppuun sama blogisti kirjoittaa:
"-minulla ei ole mitään itse homoja sinänsä, ihmisinä, mitään heitä vastaan, päinvastoin!"
Tämä on hyvä periaate, joka koskee muitakin syntisiä kuin homoseksuaaleja. Ihmisinä suhtaudumme heitä ihan normaalisti. Kohtaan aika usein homoja ja heidän kanssaan on kiva hoidella asioita ja jutella. Homot ovat taiteellisia, empaattisia ja ihmisystävällisiä ihmisiä. Uskovilla ja homoilla on niin paljon yhteistä, kun molemmat olemme torjuttua ihmisluokkaa. Ne muut torjuu meidät taikka sitten pitää meitä ns. kiintiöuskiksina taikka -homoina. Aitoa suhtautumista emme kumpikaan ihmisryhmä, homot eikä uskovat kohtaa paljon ollenkaan, emme ainakaan liberaalien taholta. Liberaalit pitää meitä välineinä omille pyrkimyksilleen ja jokaisella kunnon liberaalilla tai ateistilla tulee olla ns. kiintiöhomo taikka sitten kiintiömaahanmuuttaja.
Se, että pidämme niin paljon homoista ihmisinä, niin pontevasti rukoilemme heidän puolestaan ja julistamme heille evankeliumia synnistä, parannukstenteosta ja armosta Jeesuksessa Kristuksessa. Tämä on sitä aitoa rakkautta myös homoseksuaaleja kohtaan. Ja Jumalan kiitos, niin lukemattomat ovat ne homot, jotka ymmärtävät liberaalien ja ateistien feikin ja tulevat uskovien tilaisuuksiin saamaan armon uskossa Jeesukseen. Kiitämme Jumalaa heistä. Amen- totisesti
Amen
>> Se, että pidämme niin paljon homoista ... <<
Teillä on erikoinen käsitys pitämisestä.
Eli kuten Hyttinen asian ilmaisi:
"-Homous, homoseksuaalisuus on ollut ja on epänormaali, hyödytön ja tarkoitukseton, suorastaan vaarallinen yksipuoleinen suuntautuneisuus (vrt. Sodoma ja Gomorra), ihmisten välinen seksuaalinen häpeällisyys, perverssiys ja sitä myötä "kunnioitettava"...
-Homouden haureudellisuudella, saastaisuudella, löyhkäilyillä, jne. ei ole mitään lisäarvoa, saati arvoa yleensäkään"
Sanoisin, että liekö mitään vastenmielisempää kuin narsististen fundamentalistien "empatia".
Te siis "rakastatte" ihmistä JOS hän jakaa teidän sairaat arvonne ja uskomuksenne, muussa tapauksessa te perkeleet VIHAATTE häntä.Niin, homot ovat yksilöitä. Samoin uskovat. Ja homokin voi olla uskova. He ovat myös hyvin äitirakkaita usein.
Jos homous olisi valintakysymys, niin "ponteva rukoilu" ja muu tuottaisi varmaan tulostakin. Mutta todellisuudessa homo on homo, vaikka mitä tekisi. Itsekin elin 21 vuotta perheenisänä, mutta homona pysyin.- lesbon.enolle
qwertyilija kirjoitti:
Sanoisin, että liekö mitään vastenmielisempää kuin narsististen fundamentalistien "empatia".
Te siis "rakastatte" ihmistä JOS hän jakaa teidän sairaat arvonne ja uskomuksenne, muussa tapauksessa te perkeleet VIHAATTE häntä.Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan kuten vihaamme varastamista, valehtelua jne...
Onko vaikea ymmärtää, että rakastaminen ei ole ihmisen syntien hyväksymistä? lesbon.enolle kirjoitti:
Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan kuten vihaamme varastamista, valehtelua jne...
Onko vaikea ymmärtää, että rakastaminen ei ole ihmisen syntien hyväksymistä?Kuinka syvästi rakastatte varasta? Vaikka sellaista, joka varastaa sinulta itseltä?
- lesbon.enolle
torre12 kirjoitti:
Kuinka syvästi rakastatte varasta? Vaikka sellaista, joka varastaa sinulta itseltä?
"Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan kuten vihaamme varastamista, valehtelua jne..."
Mitä on syvä ja ei syvä lähimmäisen rakkaus ihmisenä? Lähimmäisen rakkaus ei ole tunne vaan velvollisuus. - rakkauttamonenlaista
lesbon.enolle kirjoitti:
"Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan kuten vihaamme varastamista, valehtelua jne..."
Mitä on syvä ja ei syvä lähimmäisen rakkaus ihmisenä? Lähimmäisen rakkaus ei ole tunne vaan velvollisuus.Jep, näin on.
Mitä Raamattu opettaa lähimmäisenrakkaudesta? Miten lähimmäisenrakkaus ilmenee jokapäiväisessä elämässä? Entä kirkon toiminnassa?
* kunnioittaminen
* auttaminen ja diakoniatyö
* lähetystyö
Lähimmäisenrakkaus on toisten ihmisten huomioon ottamista ja kunnioittamista. Se on myöskin tärkeä osa kristillisen kirkon opetusta ja toimintaa. - älä.valehtele
lesbon.enolle kirjoitti:
Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan kuten vihaamme varastamista, valehtelua jne...
Onko vaikea ymmärtää, että rakastaminen ei ole ihmisen syntien hyväksymistä?Olen lukenut useita viestejäsi ja se tapa millä osoitat sitä "lähimmäisen rakkauttasi¨homoja kohtaan on kaukana siitä, mitä minulle on opetettu lähimmäisen rakkaudesta. Suhtaudut ihan samalla tavalla homoihin kuin heidän tekoihin, vihalla.
- lesbon.enolle
älä.valehtele kirjoitti:
Olen lukenut useita viestejäsi ja se tapa millä osoitat sitä "lähimmäisen rakkauttasi¨homoja kohtaan on kaukana siitä, mitä minulle on opetettu lähimmäisen rakkaudesta. Suhtaudut ihan samalla tavalla homoihin kuin heidän tekoihin, vihalla.
Mitäs sinun mielestäsi lähimmäisenrakkaus on ja miten minun pitäisi sen mukaan suhtautua homoihin?
torre12 kirjoitti:
Kuinka syvästi rakastatte varasta? Vaikka sellaista, joka varastaa sinulta itseltä?
Minä en tuolle vastaa, mutta muille fundis-uskoville sanon:
Fundamentalistin "rakkaus" on ehdollista kuten Jeesuksen "rakkaus".
Rautalankamalli:
Jeesus koputti ihmisen oveen ja sanoi: "Täällä on Jeesus, avaa ovi!"
Ihminen kysyi: "Miksi avaisin?"
Jeesus vastasi: "Siksi, että Minä pelastan Sinut!"
Ihminen kysyi: "Miltä?"
Jeesus vastasi: "Siltä, mitä minä teen sinulle, jos ET avaa ovea!".- lesbon.enolle
qwertyilija kirjoitti:
Rautalankamalli:
Jeesus vastasi: "Siltä, mitä minä teen sinulle, jos ET avaa ovea!".Et tietysti vastaa kun et pysty muuhun kuin tuon älyttömyyden tuottamiseen mitä nytkin suollat."Uskova" vaimosiko ohjeisti teksitn tuottamisessasa?
- älä.valehtele
lesbon.enolle kirjoitti:
Mitäs sinun mielestäsi lähimmäisenrakkaus on ja miten minun pitäisi sen mukaan suhtautua homoihin?
Tapasi suhtautua homoihin on solvaava, tuomitseva ja vähättelevä, kuin he olisivat mielestäsi vähempiarvoisia ihmisinä - kaukana lähimmäisen rakkaudesta.
- lesbon.enolle
älä.valehtele kirjoitti:
Tapasi suhtautua homoihin on solvaava, tuomitseva ja vähättelevä, kuin he olisivat mielestäsi vähempiarvoisia ihmisinä - kaukana lähimmäisen rakkaudesta.
älä.valehtele kirjoitti:
Väitän, että tuon "lesbon_enolle" nilkin tapa suhtautua homoseksuaaleihin ja muihin ei-hihhuleihin on tyypillinen näille aa-fundiksille.
Sairaampaa suhtautumista, kuin nykyisen Aa-yhdistyksen vpj Susanna Koivula saa hakea, eikä löydä sittenkään.
Nämä on yhdenlaisia narsisteja eli jos et ole laisensa hihhuli, et ole ihminen, nämä ajattelee.
Sanoisin että nämä aa-aktiivit ovat zombeja eli empaatittomia elukoita.
Saunan taakse joutaisivat.- lesbon.enolle
qwertyilija kirjoitti:
Väitän, että tuon "lesbon_enolle" nilkin tapa suhtautua homoseksuaaleihin ja muihin ei-hihhuleihin on tyypillinen näille aa-fundiksille.
Sairaampaa suhtautumista, kuin nykyisen Aa-yhdistyksen vpj Susanna Koivula saa hakea, eikä löydä sittenkään.
Nämä on yhdenlaisia narsisteja eli jos et ole laisensa hihhuli, et ole ihminen, nämä ajattelee.
Sanoisin että nämä aa-aktiivit ovat zombeja eli empaatittomia elukoita.
Saunan taakse joutaisivat.Maanikko taas laittoi levyn päälle kun ei muuhun pysty kuin vanhaa vinyyliään pyörittämään :D
- älä.valehtele
lesbon.enolle kirjoitti:
Ettei solvaa, tuomitse ja vähättele. Suhtautua homoihin samanarvoisesti kuin heteroihin.
- lesbon.enolle
älä.valehtele kirjoitti:
Ettei solvaa, tuomitse ja vähättele. Suhtautua homoihin samanarvoisesti kuin heteroihin.
Homot jotka harrastavat homoseksiä tekevät syntiä ja heidän tulee tehdä siitä parannus aivan samalla tavalla kuten kaikkien muidenkin synneistään.
- tottakirkonrotta
älä.valehtele kirjoitti:
Homostelu on synti ja sitä ei kukaan voi vähätellä.
- älä.valehtele
lesbon.enolle kirjoitti:
Homot jotka harrastavat homoseksiä tekevät syntiä ja heidän tulee tehdä siitä parannus aivan samalla tavalla kuten kaikkien muidenkin synneistään.
Sekoitat ihmisen ja hänen tekonsa samaksi ja sen perusteella tuomitset koko ihmisen etkä pelkästään hänen tekoansa.
rakkauttamonenlaista kirjoitti:
Jep, näin on.
Mitä Raamattu opettaa lähimmäisenrakkaudesta? Miten lähimmäisenrakkaus ilmenee jokapäiväisessä elämässä? Entä kirkon toiminnassa?
* kunnioittaminen
* auttaminen ja diakoniatyö
* lähetystyö
Lähimmäisenrakkaus on toisten ihmisten huomioon ottamista ja kunnioittamista. Se on myöskin tärkeä osa kristillisen kirkon opetusta ja toimintaa.Kun lesbon.enolle kirjoitti:
"Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan..."
niin nimimerkki "rakkauttamonenlaista" vastasi:
"Jep, näin on."
Vastaan, että Jep, vihaan, halveksin ja inhoan Teitä, te narsistiset fundamentalistit.
Te olette empatiakyvyttömiä zombeja ja teidän "rakkautenne" on liskojen rakkautta. Ole laisemme tai me tuhoamme sinut. Siinä on teidän "rakkautenne".
Hyi helvetti!- tottakirkonrotta
älä.valehtele kirjoitti:
Sekoitat ihmisen ja hänen tekonsa samaksi ja sen perusteella tuomitset koko ihmisen etkä pelkästään hänen tekoansa.
Tekojensa mukaan ne tuomitaan joiden nimi ei ole elämänkirjassa. Jumala tuomoitsee en minä!
- eksytätköhomothelvettiin
qwertyilija kirjoitti:
Kun lesbon.enolle kirjoitti:
"Rakastamme homoja lähimmäisen rakkaudella ihmisinä mutta vihaamme heidän perversioiotaan..."
niin nimimerkki "rakkauttamonenlaista" vastasi:
"Jep, näin on."
Vastaan, että Jep, vihaan, halveksin ja inhoan Teitä, te narsistiset fundamentalistit.
Te olette empatiakyvyttömiä zombeja ja teidän "rakkautenne" on liskojen rakkautta. Ole laisemme tai me tuhoamme sinut. Siinä on teidän "rakkautenne".
Hyi helvetti!Homohyväksyntä ei ole rakkautta vaan ihmisen tuomitsemista helvettiin!
torre12 kirjoitti:
Niin, homot ovat yksilöitä. Samoin uskovat. Ja homokin voi olla uskova. He ovat myös hyvin äitirakkaita usein.
Jos homous olisi valintakysymys, niin "ponteva rukoilu" ja muu tuottaisi varmaan tulostakin. Mutta todellisuudessa homo on homo, vaikka mitä tekisi. Itsekin elin 21 vuotta perheenisänä, mutta homona pysyin.>>Jos homous olisi valintakysymys <<
Totta ja jos vanhemmat, vasenkätisyys, älykkyys tai p*****e vaikka luovuus olisi ollut valintakysymys niin "joku" palstalainen olisi varmasti valinnut toisin.
Mutta kun me emme voi valita tai vaihtaa vaan meidän vaan pitää yrittää pärjätä niillä korteilla mitä on käteen lyöty, niin niillä on pakko pärjätä. Ja pärjätään.- oi.katsopas.vaari.tuota
qwertyilija kirjoitti:
Rautalankamalli:
Jeesus vastasi: "Siltä, mitä minä teen sinulle, jos ET avaa ovea!".Siinähän kipunoit Jeesuksen 'ehdollista' rakkautta vastaan. Voin sanoa, että hyödytöntä se on. Ja tyhmääkin päälle päätteeksi. Kuin muurahaisen murinaa norsulle. :)
Ymmärrätkö että elät koko elämääsi ehdollistettuna? Esim. toimit yhteiskunnassa niiden lakien mukaan, etkös vaan? Jos vastustat poliisia, niin...
Jumalan rakkaus muuten ei ole ehdollista. Vaikka sinä vihaat häntä, hän ei lakkaa rakastamasta sinua. Itse sinä tiesi valitset tosiasioiden välillä, mitkä maailmassa vallitsee: hyvän taikka pahan, jotka itsessäsikin on - todistus
qwertyilija kirjoitti:
Te siis "rakastatte" ihmistä JOS hän jakaa teidän sairaat arvonne ja uskomuksenne, muussa tapauksessa te perkeleet VIHAATTE häntä."Sanoisin, että liekö mitään vastenmielisempää kuin narsististen fundamentalistien "empatia"."
Kukaan ei ole koskaan pitänyt rakkautta ja evankeliointia vastenmielisenä. Ihmettelen moraalintajuasi, joka kyllä poikkeaa aivan liikaa normaalin ihmisen ymmärryksestä kokea se mikä on oikein. Jos vaikka seuraat kuinka paljon iskelmissä ym. vastaavissa puhutaan rakkaudesta, niin ymmärryksesi tästä on varsin outo.
Me olemme Jeesuksen lähettämiä kristittyjä ja siksi julistamme myös homoseksuaaleille parannusta synneistä ja armosta uskosta Jeesukseen. Tämä on suurinta rakkautta mitä ihminen voi lähimmäiselleen osoittaa. Tämä rakkaus johtaa ikuiseen iloon taivaassa ja siinä uudessa maassa, jonka Jumala sitten luo. todistus kirjoitti:
"Sanoisin, että liekö mitään vastenmielisempää kuin narsististen fundamentalistien "empatia"."
Kukaan ei ole koskaan pitänyt rakkautta ja evankeliointia vastenmielisenä. Ihmettelen moraalintajuasi, joka kyllä poikkeaa aivan liikaa normaalin ihmisen ymmärryksestä kokea se mikä on oikein. Jos vaikka seuraat kuinka paljon iskelmissä ym. vastaavissa puhutaan rakkaudesta, niin ymmärryksesi tästä on varsin outo.
Me olemme Jeesuksen lähettämiä kristittyjä ja siksi julistamme myös homoseksuaaleille parannusta synneistä ja armosta uskosta Jeesukseen. Tämä on suurinta rakkautta mitä ihminen voi lähimmäiselleen osoittaa. Tämä rakkaus johtaa ikuiseen iloon taivaassa ja siinä uudessa maassa, jonka Jumala sitten luo.>Me olemme Jeesuksen lähettämiä kristittyjä ja siksi julistamme myös homoseksuaaleille parannusta synneistä ja armosta uskosta Jeesukseen. Tämä on suurinta rakkautta mitä ihminen voi lähimmäiselleen osoittaa. Tämä rakkaus johtaa ikuiseen iloon taivaassa ja siinä uudessa maassa, jonka Jumala sitten luo.
Jos ette pysty todistamaan väitteitänne, teillä ei ole mitään oikeutta niitä jankuttaa keillekään. Kerta riittää, ehkä jonkin ajan päästä toinen, mutta jos ei sitten ala löytyä näyttöä uskomustenne paikkansapitävyydestä niin – taakse poistu ja mielellään reippaasti.- todistus
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Me olemme Jeesuksen lähettämiä kristittyjä ja siksi julistamme myös homoseksuaaleille parannusta synneistä ja armosta uskosta Jeesukseen. Tämä on suurinta rakkautta mitä ihminen voi lähimmäiselleen osoittaa. Tämä rakkaus johtaa ikuiseen iloon taivaassa ja siinä uudessa maassa, jonka Jumala sitten luo.
Jos ette pysty todistamaan väitteitänne, teillä ei ole mitään oikeutta niitä jankuttaa keillekään. Kerta riittää, ehkä jonkin ajan päästä toinen, mutta jos ei sitten ala löytyä näyttöä uskomustenne paikkansapitävyydestä niin – taakse poistu ja mielellään reippaasti."Jos ette pysty todistamaan väitteitänne, teillä ei ole mitään oikeutta niitä jankuttaa keillekään. "
Jumala itse todistaa itsestään kun aika koittaa. Se ei ole meidän tehtävämme. Nyt julistamme evankeliumia Jumalan rakkaudesta myös homoseksuaaleja kohtaan että ymmärtävät tehdä parannuksen ja ottaa vastaan usko ja armo Jeesuksessa Kristuksessa. Amen todistus kirjoitti:
"Jos ette pysty todistamaan väitteitänne, teillä ei ole mitään oikeutta niitä jankuttaa keillekään. "
Jumala itse todistaa itsestään kun aika koittaa. Se ei ole meidän tehtävämme. Nyt julistamme evankeliumia Jumalan rakkaudesta myös homoseksuaaleja kohtaan että ymmärtävät tehdä parannuksen ja ottaa vastaan usko ja armo Jeesuksessa Kristuksessa. Amen>Jumala itse todistaa itsestään kun aika koittaa. Se ei ole meidän tehtävämme.
Teidän tehtävänne on todistaa väitteenne, kuten muidenkin ihmisten on omansa todistettava etenkin jos ne ovat kovin huimia. Jumala hoitaa varmasti asiansa, mutta minä puhuin ihmisistä.- todistus
>Jumala itse todistaa itsestään kun aika koittaa. Se ei ole meidän tehtävämme.
Teidän tehtävänne on todistaa väitteenne, kuten muidenkin ihmisten on omansa todistettava etenkin jos ne ovat kovin huimia. Jumala hoitaa varmasti asiansa, mutta minä puhuin ihmisistä.Jumala on todennut, että Jumalan henki todistaa valituilleen, että olemme Jumalan lapsia. Eli siis Jumala on!
Mitä todistamiseen tulee, niin todistamme kyllä uskosta Jeesukseen ja siitä, että Hän tuli ja sovitti syntimme. On siinä kuule todistusta ihan tarpeeksi :) - oraaliliuos
todistus kirjoitti:
Jumala on todennut, että Jumalan henki todistaa valituilleen, että olemme Jumalan lapsia. Eli siis Jumala on!
Mitä todistamiseen tulee, niin todistamme kyllä uskosta Jeesukseen ja siitä, että Hän tuli ja sovitti syntimme. On siinä kuule todistusta ihan tarpeeksi :)Huokaus......................
- todistus
oraaliliuos kirjoitti:
Huokaus......................
Ota siis sinäkin vastaan usko Jeesukseen, niin pelastus ja perhekuntasi! Amen
- pimeys.koitti
Kyllä sinulle elämäntehtävää piisaakin, arvoisa qwerty. Olet useassa yhteydessä, alleviivaten korostanut omaa huoltasi, mielestäsi väärinkohdelluista kansalaisista. Joiden elämän keskipisteessä, nexuksessa, on oma sukupuolinen suuntautuminen ja tuskan tunteminen siitä, että sitä ei arvosteta riittävän näkyvällä tavalla.
Rakkaudellesi siis piisaa kohteita ja oikeudenmukaisuuden vaalimiselle jatkuvaa valppautta. Saanemme olla iloisia kun olet valinnut juuri luterilaisuus-palstan lähestyä näitä helposti huomaamatta jääviä ihmisiä ja heidän asiaansa.
Voinemme olla varmoja ettet hylkää sinuun turvaavia heikkoja veljiä ja sisaria, jotka elämän säälimättömässä viimassa taivaltavat, nälkäisinä ja janoissaan. Sinä, q, olet se lämpö joka autat ihmisiä jaksamaan, pienen matkaa kerrallaan.
Sinulla on Missio, täällä pimeässä pohjolassa loistat kirkkaana Kointähtenä. Jo on tullutkin aika menneen väistyä ja tulevan koittaa. Sinä, Aamuruskon poika, tulit ja täytät monen ikävöivän toiveen.
Tulit ja potkit Martti Lutherin alas saarnapöntöstä ja kipusit itse sinne ja koroitat äänesi, Oman äänesi ja annat sen kaikua kaikelle kansalle.- kukkulankuningas_
Aika hyvä :D
- pimeys.koitti
qwertyilija kirjoitti:
Tervehdys Susanna, ihan hyvää sarkasmia Sinulta.
Kiitos vaivannäöstäsi.On sillä Susannalla miettimistä?!
- todistus
Hyvää huomiota qwertyn tuskallisesta ja toivottomasta taistelusta Herraamme Jeesusta vastaan.
Qwerty on kärsivä lähimmäisemme, joka täällä nyt tuskailee omantuntonsa kanssa. Hän käy rajua taistelua kun tuntee Herramme Jeesuksen kutsun kauttamme.
Itse en koskaan potkisi tutkainta eli piikkiatrainta vastaan, siinä menee varpaat ja jalka ihan tohjoksi ja kävelykyky.
Oletko qwerty mustasukkainen Jeesukselle, jota vaimosi palvelee? Vai mikä alitajuntainen vammasi on syynä näin rajuun ja turhaan taisteluusi Jeesusta vastaan.
Muista myös että ei ole rakkautta johdattaa homoseksuaaleja kadotukseen paholaisen loppumattoman rääkkäämisen kouriin. Rakkautta on julistaa myös homoseksuaaleille kuten kaikille muillekin ihmisille evankeliumia uskosta Jeesukseen. Amen qwertyilija kirjoitti:
Tervehdys Susanna, ihan hyvää sarkasmia Sinulta.
Kiitos vaivannäöstäsi.Ei kai Suski itse tekisi tuollaisia kielivirheitä. Kyllä se on joku alemman tason patmospelle.
todistus kirjoitti:
Hyvää huomiota qwertyn tuskallisesta ja toivottomasta taistelusta Herraamme Jeesusta vastaan.
Qwerty on kärsivä lähimmäisemme, joka täällä nyt tuskailee omantuntonsa kanssa. Hän käy rajua taistelua kun tuntee Herramme Jeesuksen kutsun kauttamme.
Itse en koskaan potkisi tutkainta eli piikkiatrainta vastaan, siinä menee varpaat ja jalka ihan tohjoksi ja kävelykyky.
Oletko qwerty mustasukkainen Jeesukselle, jota vaimosi palvelee? Vai mikä alitajuntainen vammasi on syynä näin rajuun ja turhaan taisteluusi Jeesusta vastaan.
Muista myös että ei ole rakkautta johdattaa homoseksuaaleja kadotukseen paholaisen loppumattoman rääkkäämisen kouriin. Rakkautta on julistaa myös homoseksuaaleille kuten kaikille muillekin ihmisille evankeliumia uskosta Jeesukseen. Amen>Muista myös että ei ole rakkautta johdattaa homoseksuaaleja kadotukseen paholaisen loppumattoman rääkkäämisen kouriin.
Mutta kun ei ole mitään kadotusta, jossa mielestäsi epämiellyttävästi käyttäytyviä ihmisiä tai ylipäätään keitään kiusattaisiin loputtomasti. Tulet tältä osin valtavasti pettymään, kunhan ensin olet potkaissut tyhjää.- todistus
>Muista myös että ei ole rakkautta johdattaa homoseksuaaleja kadotukseen paholaisen loppumattoman rääkkäämisen kouriin.
Mutta kun ei ole mitään kadotusta, jossa mielestäsi epämiellyttävästi käyttäytyviä ihmisiä tai ylipäätään keitään kiusattaisiin loputtomasti. Tulet tältä osin valtavasti pettymään, kunhan ensin olet potkaissut tyhjää."Mutta kun ei ole mitään kadotusta, jossa mielestäsi epämiellyttävästi käyttäytyviä ihmisiä tai ylipäätään keitään kiusattaisiin loputtomasti. "
Äläs sano - ja siteerataan taas sitä kuuluisaa Pispalan plikkaa eli "Ans kattoo ny!".
Tuossapa Hyttisen avoin kirje Sipilälle ja Soinille :)
http://ilkkahyttinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/205233-avoin-kirje-juha-sipilalle-ja-timo-soinille
Jumalan mies ei ole tyytyväinen edes toisiin Jumalan miehiin ja avoin kirje ei sisällä muuta kuin Raamatun tekstejä.- invamopolumipenkassa
Onkos selfiensä lähettäjälle jotenkin epäselvää, että uskovat ovat yksilöitä ja ovat eri mieltäkin asioista. Uskovia yhdistää rakkaus Kristukseen mutta ajattelevat yhteiskunnallisista asioista miten ajattelevat.
- KTS--
invamopolumipenkassa kirjoitti:
Onkos selfiensä lähettäjälle jotenkin epäselvää, että uskovat ovat yksilöitä ja ovat eri mieltäkin asioista. Uskovia yhdistää rakkaus Kristukseen mutta ajattelevat yhteiskunnallisista asioista miten ajattelevat.
Aijaa. Ylipäällikköprofeetta Ahvion mukkaan ei voi ajatella muuta kuin mitä hän ajattelee. Muuten mennään helevettiin että kolina käy!
- invamopolumipenkassa
KTS-- kirjoitti:
Aijaa. Ylipäällikköprofeetta Ahvion mukkaan ei voi ajatella muuta kuin mitä hän ajattelee. Muuten mennään helevettiin että kolina käy!
Voinet tapasi mukaan laittaa oikein väitteellesi faktaa?
- KTS--
Voinet tapasi mukaan laittaa oikein väitteellesi faktaa?
No koska teijän lössille ei riitä että on Jeesuksen seuraaja. Sen lisäksi pittää ottaa koko saakelin paketti ja alkaa israelfanittajaksi, Ahvion talouspoliittiseksi uuskonservatiiviksi, homovihhaajaksi, naispappivihhaajaksi ja rasistiksi.
Muuten ei Jeesuskaan skulaa teijän lössis... - invamopolumipenkassa
KTS-- kirjoitti:
No koska teijän lössille ei riitä että on Jeesuksen seuraaja. Sen lisäksi pittää ottaa koko saakelin paketti ja alkaa israelfanittajaksi, Ahvion talouspoliittiseksi uuskonservatiiviksi, homovihhaajaksi, naispappivihhaajaksi ja rasistiksi.
Muuten ei Jeesuskaan skulaa teijän lössis...Onko tuo islamin tapa puhua "totta" vääräuskoista? Eikös valehteluun vääräuskoisista ole ihan kehoitus koraanissa.
- KTS--
Onko tuo islamin tapa puhua "totta" vääräuskoista? Eikös valehteluun vääräuskoisista ole ihan kehoitus koraanissa.
Onko teijän lössissä useinkin tapana valehdella vastapuoli Islamin edustajaksi kun argumentit loppuu kesken?
- invamopolumipenkassa
KTS-- kirjoitti:
Onko teijän lössissä useinkin tapana valehdella vastapuoli Islamin edustajaksi kun argumentit loppuu kesken?
Onko teillä musulmaaneilla tapana aina jättää vastaamatta kun totuus ei miellytä?
- KTS--
Onko teillä musulmaaneilla tapana aina jättää vastaamatta kun totuus ei miellytä?
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn?
- invamopolumipenkassa
KTS-- kirjoitti:
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn?
- KTS--
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn ?
- invamopolumipenkassa
KTS-- kirjoitti:
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn ?
Onko teillä musulmaaneilla tapana aina jättää vastaamatta kun totuus ei miellytä ?
- KTS--
Onko teillä musulmaaneilla tapana aina jättää vastaamatta kun totuus ei miellytä ?
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn ??
- Vasta.välillä
KTS-- kirjoitti:
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn ??
- KTS--
Vasta.välillä kirjoitti:
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn ???
- otas.pamis
KTS-- kirjoitti:
Onko teijän lössillä useinkin tapana kutsua musulmaaneiksi niitä, jotka voittaa väittelyn ???
Onko rättipään unilääkkeet loppu?
- nukkuupitkäänaamulla
otas.pamis kirjoitti:
Onko rättipään unilääkkeet loppu?
Simahtihan se :D
- enhyväksy
No on sulla elämäntehtävä. Tehdä kaikki kansat homohyysäreiksi.
Oikeus se on olla hyväksymättäkin. Jokainen saa ajatella omilla aivoilla.
En hyväksy homolobbausta.Tietysti on oikeus henkilökohtaiseen mielipiteeseen, kunhan vaan muistaa että Suomen lakeja pitää noudattaa vaikka oma mielipide olisikin poikkeava ja vähemmistössä.
- väärää.faktaa
faktoja kirjoitti:
Tietysti on oikeus henkilökohtaiseen mielipiteeseen, kunhan vaan muistaa että Suomen lakeja pitää noudattaa vaikka oma mielipide olisikin poikkeava ja vähemmistössä.
Kenekään ei ole pakko hyväksyä homoseksiä eikä mitään muitakaan syntejä vaikka lakeja tuleekin noudattaa niin kauan kun ne eivät ole ristiriidassa Jumalan lain kanssa.
väärää.faktaa kirjoitti:
Kenekään ei ole pakko hyväksyä homoseksiä eikä mitään muitakaan syntejä vaikka lakeja tuleekin noudattaa niin kauan kun ne eivät ole ristiriidassa Jumalan lain kanssa.
NIin tässäpä onkin se ongelma. Suomen lakia tulee noudattaa riippumatta siitä mitä sinun jumalasi laki sanoo.
Voit tietysti vedota uskonnonvapauteen (niin kun te yleensä teette), se ei kuitenkaan tarkoita että on oikeus olla noudattamatta Suomen lakia.
Ja jos sinun uskontosi laki menee yli Suomen lain, niin samalla perusteella myös Islaminuskoisten laki ja kaikkien muiden uskontojen laki menee yli Suomen lain.
Haluatko että Suomessa jokainen saa siis noudattaa oman uskontonsa mukaisia lakeja riippumatta mitä Suomen laki asiasta sanoo?>No on sulla elämäntehtävä. Tehdä kaikki kansat homohyysäreiksi.
Tarkemmin ajatellen aika ylevä tehtävä. Saada kaikki kansat hyväksymään myös homolähimmäisensä täysiarvoisina ihmisinä – onhan se jotain toista kuin paasata täysin todistamattomia uskonnollisia väitteitä, jotka läpi mennessään voivat johtaa homojen entistä pahempaan syrjintään.- pimppi.ja.pippeli
>No on sulla elämäntehtävä. Tehdä kaikki kansat homohyysäreiksi.
Tarkemmin ajatellen aika ylevä tehtävä. Saada kaikki kansat hyväksymään myös homolähimmäisensä täysiarvoisina ihmisinä – onhan se jotain toista kuin paasata täysin todistamattomia uskonnollisia väitteitä, jotka läpi mennessään voivat johtaa homojen entistä pahempaan syrjintään.Ei homot ja lesbot koskaan tule olemaan seksuaalisesti täysiarvoisa heteroiden kanssa. Ihmisiä voidaan kyllä painiostaa uskottelemaan itselleen niin mutta ei se totuutta muuta miksikään.
Biologinen mahdottomuus! pimppi.ja.pippeli kirjoitti:
Ei homot ja lesbot koskaan tule olemaan seksuaalisesti täysiarvoisa heteroiden kanssa. Ihmisiä voidaan kyllä painiostaa uskottelemaan itselleen niin mutta ei se totuutta muuta miksikään.
Biologinen mahdottomuus!Eikä heterot homojen kanssa. Homot voivat harrastaa keskenään seksiä mielin määrin pelkäämättä tulevansa raskaaksi, alle viisikymppiset heterot yleensä eivät voi.
Tasa-arvo on sosiaalinen eikä biologinen termi, eikä se että patmos- ja muut hihupellet ovat senkin veivanneet omissa piireissään omiin inhoihin tarkoituksiinsa sopivaksi vaikuta pätkääkään tähän yleisesti puhuttavaan kieleemme.pimppi.ja.pippeli kirjoitti:
Ei homot ja lesbot koskaan tule olemaan seksuaalisesti täysiarvoisa heteroiden kanssa. Ihmisiä voidaan kyllä painiostaa uskottelemaan itselleen niin mutta ei se totuutta muuta miksikään.
Biologinen mahdottomuus!Millä tavalla mielestäsi se että homoseksuaalit eivät ole seksuaalisesti täysiarvoisia heteroseksuaalien kanssa liittyy biologiaan?
- homojen-lapselle
faktoja kirjoitti:
Millä tavalla mielestäsi se että homoseksuaalit eivät ole seksuaalisesti täysiarvoisia heteroseksuaalien kanssa liittyy biologiaan?
Mitippä sitä :)
homojen-lapselle kirjoitti:
Mitippä sitä :)
NIin, itselle tulee mieleen ensimmäisenä että keskenään he eivät saa lapsia, tätäkö tarkoitit?
- homojen-lapselle
faktoja kirjoitti:
NIin, itselle tulee mieleen ensimmäisenä että keskenään he eivät saa lapsia, tätäkö tarkoitit?
Miksi eivät saa?
- homojen-lapselle
faktoja kirjoitti:
Niin siis tätäkö tarkoitit? Vai mitä?
No se ainakin on ero, että millään konstilla eivät miehet tai naiset keskenään lisäänny. Miehellä ja naisella keskenään se onkin sitten todella harvinaista jos eivät halutessaan pysty lisääntymään.
Eikös homo- ja lesboparit olekin vajavaisia kaikissa tilanteissa heteroihin verrattuna? Evoluutio ja luomiskertomus ovat samaa mieltä siitä, että sukupuoliyhteys on keino jolla ihmiset ja eläimet lisääntyvät luonnollisesti. - töttöröötä
homojen-lapselle kirjoitti:
No se ainakin on ero, että millään konstilla eivät miehet tai naiset keskenään lisäänny. Miehellä ja naisella keskenään se onkin sitten todella harvinaista jos eivät halutessaan pysty lisääntymään.
Eikös homo- ja lesboparit olekin vajavaisia kaikissa tilanteissa heteroihin verrattuna? Evoluutio ja luomiskertomus ovat samaa mieltä siitä, että sukupuoliyhteys on keino jolla ihmiset ja eläimet lisääntyvät luonnollisesti.sittenhän näiden hihhulien mielestä sellaiset heterot jotka ei pysty saamaan lapsia ei oo seksuaalisesti täysiarvoisia muiden heterojen kanssa. eikä vanhat naiset oo seksuaalisesti täysiarvoisia nuorempien naisten kanssa. siinä sitä taas kristillistä rakkautta ja ymmärrystä.
- todistus
Qwertyn "elämäntehtäväksi" on osoittautumassa homoseksuaalien johdattaminen paholaisen hoteisiin kadotukseen, missä heitä sitten kiusattaisiin loputtomasti. Ja he siellä kävisivät näitä qwertyn kaltaisia loputtomia toisiaan rikkirepiviä "nettiväittelyitä" että kuka oli syypää että täällä kauheassa paikassa nyt sitten ollaan koko sakki.
Me uskovat emme tule koskaan hyväksymään homoseksuaalien johdattamista kadotukseen ja julistamme heille Kristuksen rakkautta, jonka seuraus on ikuinen ilo universumin loputtomien resurssien vallitessa. Näin olemme toimineet viimeiset 2000 vuotta ja tämän sukupolven uskovat eivät ole se sukupolvi, joka luopuu Kristuksen evankeliumin julistuksesta. Tätä ovat yrittäneet Rooman keisarit, hunni Attila, tuhannet hirmuhallitsijat kautta historian, Hitler, Stalin, Kim Il-Un, itäEuroopan kommunistiset hirmuhallitsijat, nykyliberaalit länsimaissa eikä tässä taistossa yksi vaimonsa uskoa vastaan taisteleva kärsivä ihminen voi vaikuttaa yhtään mitään.- Tekopyhyyttä
Vastustitteko te uskovat aikoinaan sitä että homoseksuaalisuus määriteltiin sairaudeksi?
Vastustitteko te uskovat sitä että natsi-saksassa homoseksuaalit suljettiin keskitysleiriin ja tapettiin?
Vastustitteko te uskovat sitä että homoseksuaalisuus on ollut Suomenkin lainsäädännössä joskus aikaisemmin rikos?
Se että nyt sanotte "julistamme Kristuksen rakkautta" on teköpyhää kun samalla vastustatte edelleen esim. tasa-arvoista avioliittoa.
Viimeisen 2000 vuoden aikana uskoviksi ja kristityiksi itseään kutsuvat ovat olleet yksi pahimmista homoseksuaalin oikeuksia polkevista ryhmistä ja vainoajista. >Qwertyn "elämäntehtäväksi" on osoittautumassa homoseksuaalien johdattaminen paholaisen hoteisiin kadotukseen, missä heitä sitten kiusattaisiin loputtomasti.
Ei suinkaan. Ei näet ole mitään kadotusta, jossa mielestäsi epämiellyttävästi käyttäytyviä ihmisiä tai ylipäätään keitään kiusattaisiin loputtomasti. Tulet tältä osin valtavasti pettymään, kunhan ensin olet potkaissut tyhjää.- todistus
Tekopyhyyttä kirjoitti:
Vastustitteko te uskovat aikoinaan sitä että homoseksuaalisuus määriteltiin sairaudeksi?
Vastustitteko te uskovat sitä että natsi-saksassa homoseksuaalit suljettiin keskitysleiriin ja tapettiin?
Vastustitteko te uskovat sitä että homoseksuaalisuus on ollut Suomenkin lainsäädännössä joskus aikaisemmin rikos?
Se että nyt sanotte "julistamme Kristuksen rakkautta" on teköpyhää kun samalla vastustatte edelleen esim. tasa-arvoista avioliittoa.
Viimeisen 2000 vuoden aikana uskoviksi ja kristityiksi itseään kutsuvat ovat olleet yksi pahimmista homoseksuaalin oikeuksia polkevista ryhmistä ja vainoajista."Vastustitteko te uskovat aikoinaan sitä että homoseksuaalisuus määriteltiin sairaudeksi?"
Jeesus antoi meille muutaman tärkeän käskys, rakastaa Jumalaa ja Hänen tahtoaan yli kaiken, rakastaa lähimmäisiämme ja julistaa evankeliumia.
Tässä on se Jumalan rakkaus, että noudatamme Herramme Jeesuksen tahtoa.
Poliittisiin agendoihin emme puutu. - Tekopyhyttä
todistus kirjoitti:
"Vastustitteko te uskovat aikoinaan sitä että homoseksuaalisuus määriteltiin sairaudeksi?"
Jeesus antoi meille muutaman tärkeän käskys, rakastaa Jumalaa ja Hänen tahtoaan yli kaiken, rakastaa lähimmäisiämme ja julistaa evankeliumia.
Tässä on se Jumalan rakkaus, että noudatamme Herramme Jeesuksen tahtoa.
Poliittisiin agendoihin emme puutu.Minlälaista kristuksen rakkautta uskovat ovat sitten osoittaneet homoja kohtaan viimeisen 2000 vuoden aikana, saisinko muutamia ihan käytännön esimerkkejä asiasta.
Onko homoja puollustettu vainoja vastaan?
Kirkossa saarnattu rakkautta homoja kohtaan?
Kerro nyt ihmeessä perustelut tälle väitteellesi. Tarkkaan ottaen "rakastaa lähimmäisiämme kuten itseämme" se jää teiltä homofoobikoilta aina huomioimatta niinkuin se lisäkin, että se on "toinen, samanvertainen." Jälleen paljastit teköpyhyytesi, multinikki.
- mitäodotat
Tekopyhyttä kirjoitti:
Minlälaista kristuksen rakkautta uskovat ovat sitten osoittaneet homoja kohtaan viimeisen 2000 vuoden aikana, saisinko muutamia ihan käytännön esimerkkejä asiasta.
Onko homoja puollustettu vainoja vastaan?
Kirkossa saarnattu rakkautta homoja kohtaan?
Kerro nyt ihmeessä perustelut tälle väitteellesi.Evankeluimi on sama homoille kuin muillekin. Vai kuvitteletko, että heille on oma evankeliumi?
sage8 kirjoitti:
Tarkkaan ottaen "rakastaa lähimmäisiämme kuten itseämme" se jää teiltä homofoobikoilta aina huomioimatta niinkuin se lisäkin, että se on "toinen, samanvertainen." Jälleen paljastit teköpyhyytesi, multinikki.
Mitenkäs sage rakastaa uskovia?
- Tekopyhyyttä
mitäodotat kirjoitti:
Evankeluimi on sama homoille kuin muillekin. Vai kuvitteletko, että heille on oma evankeliumi?
Pyysin vain kirjoittajalta esimerkkejä miten viimeisen 2000v aikana kristittyä rakkautta on homoille julistettu.
Keskityleireillä kaasukammion ovella?
Saarnattu kirkossa rakkautta homoja kohtaan?
Kerro sinä jos osaat sanoa. sage8 kirjoitti:
Kertomalla että toisinkin voi ajatella.
Kerro sitten nyt miten toisin voi ajatella.
- mitäodotat
Tekopyhyyttä kirjoitti:
Pyysin vain kirjoittajalta esimerkkejä miten viimeisen 2000v aikana kristittyä rakkautta on homoille julistettu.
Keskityleireillä kaasukammion ovella?
Saarnattu kirkossa rakkautta homoja kohtaan?
Kerro sinä jos osaat sanoa.Miksi homojen pitäisi olla jossakin erityasasemassa eikö sama evankeliumi ja kehoitus parannuksen tekemiseen kelpaa kuin muillekin?
älyn.väläys kirjoitti:
Kerro sitten nyt miten toisin voi ajatella.
Kerroin jo. Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Se on suurin ja tärkein asia. Jumalsuhde on jokaiselle oma juttunsa.
sage8 kirjoitti:
Kerroin jo. Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Se on suurin ja tärkein asia. Jumalsuhde on jokaiselle oma juttunsa.
Rakastatko oikeuskoisiakin?
- Tekopyyhyyttä
mitäodotat kirjoitti:
Miksi homojen pitäisi olla jossakin erityasasemassa eikö sama evankeliumi ja kehoitus parannuksen tekemiseen kelpaa kuin muillekin?
Et ilmeisesti osaa lukea, kirjoittaja on tuolla aikaisemmin kertonut seuraavaa:
"Me uskovat emme tule koskaan hyväksymään homoseksuaalien johdattamista kadotukseen ja julistamme heille Kristuksen rakkautta, jonka seuraus on ikuinen ilo universumin loputtomien resurssien vallitessa. Näin olemme toimineet viimeiset 2000 vuotta"
Tästä pyysin vain esimerkkejä kun kerran näin on kirjoittajan mukaan tehty. Ja kirjoittaja mainitsee nimenomaan että on julistettu Kristuksen rakkautta. Esimerkkejä tästä kaipaisin viimeisen 2000v ajalta.
Jos nimittäin katsoo historiaa ja miten kirkko ja uskovat ovat homoja kohdelleet niin siitä on mainittu "Kristuksen rakkauden julistaminen" aika kaukana. älyn.väläys kirjoitti:
Rakastatko oikeuskoisiakin?
Jos Jumala on olemassa, hän on absoluutti, ja päättää kuka on oikeauskoinen. Itse sellaiseksi julistautunut, niinkuin monet täälläkin, taitavat olla teeskentelijöitä.
sage8 kirjoitti:
Jos Jumala on olemassa, hän on absoluutti, ja päättää kuka on oikeauskoinen. Itse sellaiseksi julistautunut, niinkuin monet täälläkin, taitavat olla teeskentelijöitä.
Eli sinä et rakastakaan kaikkia lähimmäisiäsi.
- mitäodotat
Tekopyyhyyttä kirjoitti:
Et ilmeisesti osaa lukea, kirjoittaja on tuolla aikaisemmin kertonut seuraavaa:
"Me uskovat emme tule koskaan hyväksymään homoseksuaalien johdattamista kadotukseen ja julistamme heille Kristuksen rakkautta, jonka seuraus on ikuinen ilo universumin loputtomien resurssien vallitessa. Näin olemme toimineet viimeiset 2000 vuotta"
Tästä pyysin vain esimerkkejä kun kerran näin on kirjoittajan mukaan tehty. Ja kirjoittaja mainitsee nimenomaan että on julistettu Kristuksen rakkautta. Esimerkkejä tästä kaipaisin viimeisen 2000v ajalta.
Jos nimittäin katsoo historiaa ja miten kirkko ja uskovat ovat homoja kohdelleet niin siitä on mainittu "Kristuksen rakkauden julistaminen" aika kaukana.Miksi koko ajan yrität nostaa homoja johonkin erityissemaan. Ovatko homot nyt alkaneet tehdä parannusta ja kääntyneet pois homouden synnistään?
älyn.väläys kirjoitti:
Eli sinä et rakastakaan kaikkia lähimmäisiäsi.
Minä koitan pitää köyhien ja sorrettujen puolta. Pitkät paskat annan teidän saivarteluille ja teeskentelyille.
sage8 kirjoitti:
Minä koitan pitää köyhien ja sorrettujen puolta. Pitkät paskat annan teidän saivarteluille ja teeskentelyille.
Et siis toteuta Jeesuksen eettisiä opetuksia vaikka aina niihin vetoat.
- Tekopyhyyttä
mitäodotat kirjoitti:
Miksi koko ajan yrität nostaa homoja johonkin erityissemaan. Ovatko homot nyt alkaneet tehdä parannusta ja kääntyneet pois homouden synnistään?
Et edelleenkään vastaa kysymykseen josta keskustellaan, ilmeisesti et pysty. Eikä kirjoituksen kirjoittakaan vastaa, ilmeisesti hän ei pysty.
Jos kirjoittaa jotain tulisi pystyä myös perustelemaan kirjotuksensa, eikä vaan kirjoittella "totuuksina" kaikenlaista.
Itse en ole väittänyt tai yrittänyt nostaa homoja erityisasemaan, sen teki nimenomaan kirjoittaja jonka tekstiä kommentoin. älyn.väläys kirjoitti:
Et siis toteuta Jeesuksen eettisiä opetuksia vaikka aina niihin vetoat.
Jeesus nimenomaan korosti köyhien ja sorrettujen auttamista mutta tietääkseni ei puhunut valehtelusta ,kieroilusta ja tekopyhästä saivartelusta positiivisessa mielessä mitään.
sage8 kirjoitti:
Jeesus nimenomaan korosti köyhien ja sorrettujen auttamista mutta tietääkseni ei puhunut valehtelusta ,kieroilusta ja tekopyhästä saivartelusta positiivisessa mielessä mitään.
Eli lähimmäisen rakkautesi onkin todella selektiisistä. Jeesus ei sulkenut ketään pois.
- mitäodotat
Tekopyhyyttä kirjoitti:
Et edelleenkään vastaa kysymykseen josta keskustellaan, ilmeisesti et pysty. Eikä kirjoituksen kirjoittakaan vastaa, ilmeisesti hän ei pysty.
Jos kirjoittaa jotain tulisi pystyä myös perustelemaan kirjotuksensa, eikä vaan kirjoittella "totuuksina" kaikenlaista.
Itse en ole väittänyt tai yrittänyt nostaa homoja erityisasemaan, sen teki nimenomaan kirjoittaja jonka tekstiä kommentoin.Vastaus oli, että homoille on julistettu evankeliumia ihan samalla tavalla kuin muillekin. Ymmärrtäkö?
- Tekopyhyyttä
mitäodotat kirjoitti:
Vastaus oli, että homoille on julistettu evankeliumia ihan samalla tavalla kuin muillekin. Ymmärrtäkö?
Kristuksen rakkautta? Erikoisella tavalla se on käytännössä näkynyt jos katsoo miten kirkko on homoja kohdellut.
- mitäodotat
Tekopyhyyttä kirjoitti:
Kristuksen rakkautta? Erikoisella tavalla se on käytännössä näkynyt jos katsoo miten kirkko on homoja kohdellut.
Kristuksen rakkauta saat Kristukselta. Miten kirkko on homoja kohdellut verrattuna muihin syntisiin?
- Tekopyhyyttä
mitäodotat kirjoitti:
Kristuksen rakkauta saat Kristukselta. Miten kirkko on homoja kohdellut verrattuna muihin syntisiin?
Googlaa jos et tiedä.
- mitäodotat
Tekopyhyyttä kirjoitti:
Googlaa jos et tiedä.
Googlaa sinä itsellesi sitä rakkautta kun tiedät puutteesi niin ei tarvitse täällä nillittää!
- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Googlaa sinä itsellesi sitä rakkautta kun tiedät puutteesi niin ei tarvitse täällä nillittää!
on suorastaan valhetta ja vielä aikä hävytön valhe alunperinkään väittää että uskovat olisivat jotenkin julistaneet kristittyä rakkautta homoseksuaaleille, kyllä se on ihan perinteistä tuomiota ja helvetin kärsimyksiä ne julistukset ollu aina.
älkää uskovat viitsikö valehdella mitään muuta. - pippijuu
töttöröötä kirjoitti:
on suorastaan valhetta ja vielä aikä hävytön valhe alunperinkään väittää että uskovat olisivat jotenkin julistaneet kristittyä rakkautta homoseksuaaleille, kyllä se on ihan perinteistä tuomiota ja helvetin kärsimyksiä ne julistukset ollu aina.
älkää uskovat viitsikö valehdella mitään muuta.Oletko sinä jo tehnyt parannuksen homostelustasi?
- ihan-itse-tehtävä
töttöröötä kirjoitti:
älkää uskovat viitsikö valehdella mitään muuta.Homot tuomitsevat itse itsensä helvettiin jos eivät käänny synnistään. Ei homotkaan voi parannuksen tekoaan muille ulkoistaa.
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
älkää uskovat viitsikö valehdella mitään muuta.Perinteinen Jumalan tuomio tulee syntisille jotka eivät kadu eivätkä tee parannusta Jeesuksen nimessä ja veressä. Onko sinulta jäänyt joku kohta epäselväksi mitä tulee tehdä?
ihan-itse-tehtävä kirjoitti:
Homot tuomitsevat itse itsensä helvettiin jos eivät käänny synnistään. Ei homotkaan voi parannuksen tekoaan muille ulkoistaa.
>Homot tuomitsevat itse itsensä helvettiin jos eivät käänny synnistään.
No onneksi Helvettiä ei ole olemassa.- ihan-itse-tehtävä
>Homot tuomitsevat itse itsensä helvettiin jos eivät käänny synnistään.
No onneksi Helvettiä ei ole olemassa.Tulet vielä yllättymään!
- ihan-itse-tehtävä
Mutta en niin paljon kuin sinä!
Minulle on ihan selvää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu etkä sinä sitä pysty letkautuksillasi muuksi muuttamaan. Sinun juttusi on niin monta kertaa täällä luettu joten en vaivaa sinua jälleen niitä kertaamaan.
- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Perinteinen Jumalan tuomio tulee syntisille jotka eivät kadu eivätkä tee parannusta Jeesuksen nimessä ja veressä. Onko sinulta jäänyt joku kohta epäselväksi mitä tulee tehdä?
sitten ei kantsi puhua kristityn rakkauden julistuksesta, se on vähän eri juttu kun nää jumalan tuomiot syntisille. eikös se uuden testamentin jumala ole rakastava ja se vanhan testamentin se tuomitseva julma jumala. vai mites se sun lahkossasi menee?
- töttöröötä
Minulle on ihan selvää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu etkä sinä sitä pysty letkautuksillasi muuksi muuttamaan. Sinun juttusi on niin monta kertaa täällä luettu joten en vaivaa sinua jälleen niitä kertaamaan.
eiköhän se ole vaan jumala joka sen tietää mitä sinullekin tapahtuu, et sinä itse. vai oletko oletko jo itse jumalaksi korottanut itsesi?
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
sitten ei kantsi puhua kristityn rakkauden julistuksesta, se on vähän eri juttu kun nää jumalan tuomiot syntisille. eikös se uuden testamentin jumala ole rakastava ja se vanhan testamentin se tuomitseva julma jumala. vai mites se sun lahkossasi menee?
Ihan sama Jumala on molemmissa testamenteissa. Mistä olet saanut päähäsi, että olisi eri?
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
eiköhän se ole vaan jumala joka sen tietää mitä sinullekin tapahtuu, et sinä itse. vai oletko oletko jo itse jumalaksi korottanut itsesi?
Raamatusta voit ihan sinäkin lukea Jumalan ilmoituksen mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.
Se, että sinulle on selvää, ei ikävä kyllä todista yhtään mitään.
Arvaas kunka monta kertaa nuo ääriuskovaisten kuvitelmat kuolemanjälkeisistä paikoista "vuohille ja lampaille" on kuultu? No vielä "vähän" useammin.- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Ihan sama Jumala on molemmissa testamenteissa. Mistä olet saanut päähäsi, että olisi eri?
uusi liitto ja vanha liitto on eri juttuja, jumala sama. mites sun lahkossa raamattua tässä asiassa tulkitaan? vai otatteko vaan ne omaan maailmankuvaan sopivat kohdat sieltä niin on hyvä mieli?
- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Raamatusta voit ihan sinäkin lukea Jumalan ilmoituksen mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.
niin mutta sitä et pysty lukemaan mihin sinä joudut, sen päättää sinun uskossasi jumala.
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
uusi liitto ja vanha liitto on eri juttuja, jumala sama. mites sun lahkossa raamattua tässä asiassa tulkitaan? vai otatteko vaan ne omaan maailmankuvaan sopivat kohdat sieltä niin on hyvä mieli?
Jumala on ihan sama. Juurihan väitit, että on eri Jumala.
mitäodotat kirjoitti:
Ja vielä koraanissakin on sama.
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
niin mutta sitä et pysty lukemaan mihin sinä joudut, sen päättää sinun uskossasi jumala.
Niin päättää ja on meille kertonut Raamatussa mihin kukin joutuu ja millä perusteella niin on päättänyt.
- saanko.nauraa
Ja vielä koraanissakin on sama.
Onpa ateistilla vahva usko :D
- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Niin päättää ja on meille kertonut Raamatussa mihin kukin joutuu ja millä perusteella niin on päättänyt.
niinhän sitä voi kuvitella jos luulee ymmärtäneensä raamatun jutut oikein, ne kun voi ymmärtää niin monella tavalla. huh huh jos onkin tullut väärinymmärrys ja joutuukin ihan eri paikkaan kun kuvitteli.
mitäodotat kirjoitti:
Ja tosi selkeästi vielä, kun uskonsuunnilla on aiheesta joukko erilaisia tulkintoja, jotka kaikki perustuvat ehdottomasti raamattuun ja ovat Pyhän hengen vahvistamia.
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
niinhän sitä voi kuvitella jos luulee ymmärtäneensä raamatun jutut oikein, ne kun voi ymmärtää niin monella tavalla. huh huh jos onkin tullut väärinymmärrys ja joutuukin ihan eri paikkaan kun kuvitteli.
Ihan selvää tekstiä on kunhan vain lukee ja ymmärtää. Mistähöhän asiasta ihmiset noin ylipäätään olisvat yksimielisiä eikä se kuitenkaan sitä poista, että joku pon oikeassa. Suurimmat Raamatun arvostelijat ovat niitä jotka kokaa eivät edse ole sitä lukeneet. Montako kertaa sinä olet lukenut Raamatun?
- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Ihan selvää tekstiä on kunhan vain lukee ja ymmärtää. Mistähöhän asiasta ihmiset noin ylipäätään olisvat yksimielisiä eikä se kuitenkaan sitä poista, että joku pon oikeassa. Suurimmat Raamatun arvostelijat ovat niitä jotka kokaa eivät edse ole sitä lukeneet. Montako kertaa sinä olet lukenut Raamatun?
aika monta eri lahkoa on raamattua tulkinnut ja jokainen omalla tavallaan vaikkas onkin sun mielestä "selvää tekstiä", ettet vaan itse olis kuitenkin ymmärtäny jotain väärin ja vaikka joku toinen lahko oikein?
- mitäodotat
töttöröötä kirjoitti:
aika monta eri lahkoa on raamattua tulkinnut ja jokainen omalla tavallaan vaikkas onkin sun mielestä "selvää tekstiä", ettet vaan itse olis kuitenkin ymmärtäny jotain väärin ja vaikka joku toinen lahko oikein?
Minkä asian tulkinta sinulla on mielessä?
Tai taidankin jättää sinut jatkamaan keskenäsi repelebe :D - repeleberepelebe
mitäodotat kirjoitti:
Tai taidankin jättää sinut jatkamaan keskenäsi repelebe :DBingo!
- töttöröötä
mitäodotat kirjoitti:
Tai taidankin jättää sinut jatkamaan keskenäsi repelebe :Dsun kantsii mietii sattuiko omalle kohdalle se oikea jumala kaikista maailman jumalista, jos sattui väärä niin hukkaan meni koko elämä.
- typetypetyperää
repeleberepelebe kirjoitti:
Bingo!
Hörhöjen bingo!
- voi.sinua.raukkaa
töttöröötä kirjoitti:
sun kantsii mietii sattuiko omalle kohdalle se oikea jumala kaikista maailman jumalista, jos sattui väärä niin hukkaan meni koko elämä.
Sinun elämäsi menee hukkaan jokatapauksessa.
- repeleberepelebe
typetypetyperää kirjoitti:
Hörhöjen bingo!
Tuplabingo!
- todistus
"Minlälaista kristuksen rakkautta uskovat ovat sitten osoittaneet homoja kohtaan viimeisen 2000 vuoden aikana, saisinko muutamia ihan käytännön esimerkkejä asiasta."
Jumalan rakkaus on siinä, että julistamme evankeliumia kaikelle kansalle - myös siis homoseksuaaleille. Ja tietenkin aina autamme hädässäolevaa homoseksuaalia, jos sellaisen kohtaamme. Siinä on Jumalan rakkaus, että julistamme evankeliumia ja lähimmäistämme kuin itseämme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467