Mistä löytäisin valmiit ruuat joulunpyhiksi Treel?

AntiKöksä

Olen onneton ruuanlaittaja, ja pitäisi kahden hengen talouteen hankkia jostain valmiit ruuat pyhiksi.
Jos alan itse väsäämään, raaka-aineita pitää ostaa julmetun isoissa pakkauksissa, joista sitten jää toinen puoli kaappiin. Jos haluaisin tehdä pikku purkin waldorffia, on ostettava puolen kilon paketti sellerinvarsia, järsi niitä sitten pääsiäiseen saakka!
Mistä löytäisin Tampereen seudulla paikan, josta saisin valmiin kahden hengen menun. Sen kun tilaisin, ja aattona noutaisin.

4

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jvguk

      Onko ko paikkakunnalla esim citymarkettia , sieltä saa esim. saarioisten tekemiä eineitä , olettaen että joulu ruuista on kyse , joutuu kyllä lämmittämään mikrossa .

    • Kauppapalvelee

      Tee lista mitä ruokia haluatte syödä jouluna. Mene siihen kauppaan mistä ostatte tavallisestikin ruokanne, tai jos siinä ei ole liha/kala/juustotiskiä niin mene isompaan kauppaan jo nyt viikonloppuna. Pyydä kaupan henkilökuntaa pakkaamaan ruoat kahdelle hengelle kassiin ja laittamaan hintalapun päälle. Sitten haet aattoaamuna ja maksat kassalla.

    • jouluontaassökö

      Jaa-a. Itse kun pistin googleen hakusanoiksi 'jouluruoka menu pitopalvelu tampere', niin kappas vain löytyi vaikkas mitä pitopalveluita Treen seudulla ;9. Noin niin kuin ensi joulua ajatellen...

    • Helppo-ratkaisu

      Eikö Tampereella ole Stockmann ja siellä Stockmannin Herkku? Itse asun Helsingissä, meitä on kaksi aikuista syömässä jouluna ja meille Stockan Herkku on loistopaikka jouluruoan (ja muunkin ruoan ostoon). Ei tarvitse ostaa valmiiksi pakattuja eineksiä, joissa pakkauskoot ovat usein liian isoja kahdelle, vaan Stockan valmisruokatiskiltä saa juuri sen määrän jonka haluaa. Tänä vuonna ostettiin lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa pari desiä kumpaakin, perunalaatikkoa desin verran (kun meistä vain toinen sitä syö) ja maksalaatikkoa alle desi. Lisäksi kinkkuviipaleita, ja erilaisia salaaatteja (rosollia, Waldorfin salaattia). Kalatiskistä graavilohta ja kylmäsavulohta. Näitä sitten syötiin jouluaattona ja joulupäivänä ja sen jälkeen ei jouluruoka enää maistunutkaan. Ei jäänyt mitään tähteeksi koska ollaan vuosien varrella kokemuksen kautta opittu miten paljon meillä sitä jouluruokaa menee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe