Mistä löytäisin valmiit ruuat joulunpyhiksi Treel?

AntiKöksä

Olen onneton ruuanlaittaja, ja pitäisi kahden hengen talouteen hankkia jostain valmiit ruuat pyhiksi.
Jos alan itse väsäämään, raaka-aineita pitää ostaa julmetun isoissa pakkauksissa, joista sitten jää toinen puoli kaappiin. Jos haluaisin tehdä pikku purkin waldorffia, on ostettava puolen kilon paketti sellerinvarsia, järsi niitä sitten pääsiäiseen saakka!
Mistä löytäisin Tampereen seudulla paikan, josta saisin valmiin kahden hengen menun. Sen kun tilaisin, ja aattona noutaisin.

4

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jvguk

Onko ko paikkakunnalla esim citymarkettia , sieltä saa esim. saarioisten tekemiä eineitä , olettaen että joulu ruuista on kyse , joutuu kyllä lämmittämään mikrossa .

• Kauppapalvelee

Tee lista mitä ruokia haluatte syödä jouluna. Mene siihen kauppaan mistä ostatte tavallisestikin ruokanne, tai jos siinä ei ole liha/kala/juustotiskiä niin mene isompaan kauppaan jo nyt viikonloppuna. Pyydä kaupan henkilökuntaa pakkaamaan ruoat kahdelle hengelle kassiin ja laittamaan hintalapun päälle. Sitten haet aattoaamuna ja maksat kassalla.

• jouluontaassökö

Jaa-a. Itse kun pistin googleen hakusanoiksi 'jouluruoka menu pitopalvelu tampere', niin kappas vain löytyi vaikkas mitä pitopalveluita Treen seudulla ;9. Noin niin kuin ensi joulua ajatellen...

• Helppo-ratkaisu

Eikö Tampereella ole Stockmann ja siellä Stockmannin Herkku? Itse asun Helsingissä, meitä on kaksi aikuista syömässä jouluna ja meille Stockan Herkku on loistopaikka jouluruoan (ja muunkin ruoan ostoon). Ei tarvitse ostaa valmiiksi pakattuja eineksiä, joissa pakkauskoot ovat usein liian isoja kahdelle, vaan Stockan valmisruokatiskiltä saa juuri sen määrän jonka haluaa. Tänä vuonna ostettiin lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa pari desiä kumpaakin, perunalaatikkoa desin verran (kun meistä vain toinen sitä syö) ja maksalaatikkoa alle desi. Lisäksi kinkkuviipaleita, ja erilaisia salaaatteja (rosollia, Waldorfin salaattia). Kalatiskistä graavilohta ja kylmäsavulohta. Näitä sitten syötiin jouluaattona ja joulupäivänä ja sen jälkeen ei jouluruoka enää maistunutkaan. Ei jäänyt mitään tähteeksi koska ollaan vuosien varrella kokemuksen kautta opittu miten paljon meillä sitä jouluruokaa menee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1018
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      996
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      845
    Aihe