Olen onneton ruuanlaittaja, ja pitäisi kahden hengen talouteen hankkia jostain valmiit ruuat pyhiksi.
Jos alan itse väsäämään, raaka-aineita pitää ostaa julmetun isoissa pakkauksissa, joista sitten jää toinen puoli kaappiin. Jos haluaisin tehdä pikku purkin waldorffia, on ostettava puolen kilon paketti sellerinvarsia, järsi niitä sitten pääsiäiseen saakka!
Mistä löytäisin Tampereen seudulla paikan, josta saisin valmiin kahden hengen menun. Sen kun tilaisin, ja aattona noutaisin.
Mistä löytäisin valmiit ruuat joulunpyhiksi Treel?
4
262
Vastaukset 4
- jvguk
Onko ko paikkakunnalla esim citymarkettia , sieltä saa esim. saarioisten tekemiä eineitä , olettaen että joulu ruuista on kyse , joutuu kyllä lämmittämään mikrossa .
- Kauppapalvelee
Tee lista mitä ruokia haluatte syödä jouluna. Mene siihen kauppaan mistä ostatte tavallisestikin ruokanne, tai jos siinä ei ole liha/kala/juustotiskiä niin mene isompaan kauppaan jo nyt viikonloppuna. Pyydä kaupan henkilökuntaa pakkaamaan ruoat kahdelle hengelle kassiin ja laittamaan hintalapun päälle. Sitten haet aattoaamuna ja maksat kassalla.
- jouluontaassökö
Jaa-a. Itse kun pistin googleen hakusanoiksi 'jouluruoka menu pitopalvelu tampere', niin kappas vain löytyi vaikkas mitä pitopalveluita Treen seudulla ;9. Noin niin kuin ensi joulua ajatellen...
- Helppo-ratkaisu
Eikö Tampereella ole Stockmann ja siellä Stockmannin Herkku? Itse asun Helsingissä, meitä on kaksi aikuista syömässä jouluna ja meille Stockan Herkku on loistopaikka jouluruoan (ja muunkin ruoan ostoon). Ei tarvitse ostaa valmiiksi pakattuja eineksiä, joissa pakkauskoot ovat usein liian isoja kahdelle, vaan Stockan valmisruokatiskiltä saa juuri sen määrän jonka haluaa. Tänä vuonna ostettiin lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa pari desiä kumpaakin, perunalaatikkoa desin verran (kun meistä vain toinen sitä syö) ja maksalaatikkoa alle desi. Lisäksi kinkkuviipaleita, ja erilaisia salaaatteja (rosollia, Waldorfin salaattia). Kalatiskistä graavilohta ja kylmäsavulohta. Näitä sitten syötiin jouluaattona ja joulupäivänä ja sen jälkeen ei jouluruoka enää maistunutkaan. Ei jäänyt mitään tähteeksi koska ollaan vuosien varrella kokemuksen kautta opittu miten paljon meillä sitä jouluruokaa menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90538
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348