Saako suomesta dimetyylielohopeaa ostettua mitä maksaa jos ei täältä niin mistä sitä voi tilata .....
dimetyylielohopeaa
8
3999
Vastaukset
Toivottavasti ei edes rikollisin keinoin. Dimetyylielohopea on eräs voimakkaimmista tunnetuista hermomyrkyistä erityisesti ja voimakkaimpia myrkkyjä yleisestikin.
Edes teollisuudella ei ole käyttöä näin vaaralliselle aineelle juuri muutoin kuin laboratorioiden myrkkyreferenssinä.- Jättäisinväliin
Yliopistomaailmassa sitä ainakin lähimenneisyydessä on saanut tutkimuksessa käyttää. En kyllä olisi itse mennyt lähellekään kyseistä reagenssia.
Nämä tyypit haluavat nimenomaan juoda sitä!
Se kun on heidän youtube-yliopistossaan oppimaa harhaisuuttaan.
Älkää antako osoitteita tai linkkejä!
- soosillaOk
Käypä vaan onkimassa hauki lähilammikosta ja syö se. Riittävä annos tuli heti.
- Silex
En kyllä tiiä kannattaisko sitä ostaa koska se imeytyy kaikkien suojahanskojen, tms läpi ja mihin muka aikoisit käyttää niin vaarallista myrkkyä? Ja ihan tuedoksi van en usko että hauissa on dimetyylielohopeaa, mutta isoihin haukiin voi mun käsityksen mukaan varastoitua metyylielohopeaa, joka ei ole niin myrkyllistä. Tai näin mä oon aatellu koska oon syöny haukia ja vieläkin hengissä ollaan :'3
- PörhöTurilas
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/kemia/2008-12-02/Maailman-vaarallisin-aine-Pisara-suojakäsineen-päälle-riittää-tappamaan-3265024.html
No jo on tujua ja salakavalaa ainetta, kun menee minkä tahansa suojakäsineen läpi 15 sekunnissa, jonka jälkeen seuraa kuolema muutaman kuukauden kuluttua, jos tehokasta hoitoa ei aloiteta.- Labrarotta
Ei se sentäs minkä tahansa suojakäsineen läpi mene, mutta vähänkään varomattomalla käsittelyllä kyllä pääsee hengestään.
- Anonyymi
Kahet hanskat päällekkäin voisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692499Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842384Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172120Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä421774Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai841722Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171687Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2581565Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251037Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he322984Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan
Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli4850