Saako suomesta dimetyylielohopeaa ostettua mitä maksaa jos ei täältä niin mistä sitä voi tilata .....
dimetyylielohopeaa
8
3941
Vastaukset
Toivottavasti ei edes rikollisin keinoin. Dimetyylielohopea on eräs voimakkaimmista tunnetuista hermomyrkyistä erityisesti ja voimakkaimpia myrkkyjä yleisestikin.
Edes teollisuudella ei ole käyttöä näin vaaralliselle aineelle juuri muutoin kuin laboratorioiden myrkkyreferenssinä.- Jättäisinväliin
Yliopistomaailmassa sitä ainakin lähimenneisyydessä on saanut tutkimuksessa käyttää. En kyllä olisi itse mennyt lähellekään kyseistä reagenssia.
Nämä tyypit haluavat nimenomaan juoda sitä!
Se kun on heidän youtube-yliopistossaan oppimaa harhaisuuttaan.
Älkää antako osoitteita tai linkkejä!
- soosillaOk
Käypä vaan onkimassa hauki lähilammikosta ja syö se. Riittävä annos tuli heti.
- Silex
En kyllä tiiä kannattaisko sitä ostaa koska se imeytyy kaikkien suojahanskojen, tms läpi ja mihin muka aikoisit käyttää niin vaarallista myrkkyä? Ja ihan tuedoksi van en usko että hauissa on dimetyylielohopeaa, mutta isoihin haukiin voi mun käsityksen mukaan varastoitua metyylielohopeaa, joka ei ole niin myrkyllistä. Tai näin mä oon aatellu koska oon syöny haukia ja vieläkin hengissä ollaan :'3
- PörhöTurilas
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/kemia/2008-12-02/Maailman-vaarallisin-aine-Pisara-suojakäsineen-päälle-riittää-tappamaan-3265024.html
No jo on tujua ja salakavalaa ainetta, kun menee minkä tahansa suojakäsineen läpi 15 sekunnissa, jonka jälkeen seuraa kuolema muutaman kuukauden kuluttua, jos tehokasta hoitoa ei aloiteta.- Labrarotta
Ei se sentäs minkä tahansa suojakäsineen läpi mene, mutta vähänkään varomattomalla käsittelyllä kyllä pääsee hengestään.
- Anonyymi
Kahet hanskat päällekkäin voisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22014797
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182180Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853- 1371232
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951220- 221100
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30882- 73765
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80703Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698