Nainen 44v. vastaa miten nainen isketään.

Nainenmuidenjoukosta

-Huumorilla
-Älykkyydellä (ei tarvitse olla neropatti mutta ei täysin untamollakaan)
-Suorasukaisuudella (kaikkea ei tosin tarvitse kertoa, pitää tietää alussa missä menee se ns raja)
-Nainen haluaa alussa jo tietää, mitä mies hänestä haluaa. Jos mies haluaa pelkkää seksiä, nainen huomaan sen helposti.
-Jos mies hakee tanssimaan, hieno ele; nainen lähtee jos on kiinnostunut

9

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenmuidenjoukosta

-Vaatimattomuus. Aito sellainen. Vaikka olisi sitä pätäkkää.

• Junnu671

Rahalla olen aina saanut,se on maailman varmin tapa iskeä nainen.

• meis.eli.mies

Mikä siinä tanssissa kiehtoo oikeasti? Tiedämmehän kyllä että psykologisesti se on seksin esileikkiä, mutta miehet eivät ole luotu tanssimaan. Mies haluaa olla enemmän kahden kesken naisen kanssa, kun pompotella pellen lailla julkisesti. On toki poikkeuksia, mutta saattavat olla sitten poikkeuksia jatkossakin, joten ei se onni sitten ollutkaan myöden.
      Muuten olen suunnilleen samoissa käsityksissä naisesta, mutta samat ominaisuuden miestäkin kiinnostaa. Toki ei koske poikkeuksia tai itseriittoisuuksia, mutta niissäkin tapauksissa onni ei ole myöden jatkossakaan.
      Luulen että parasta on, kun ihmiset ovat vaan ihan sellaisia kun ovat, eivätkä kiirehdi "sairaalloisesti" minkään asian kanssa.

• haloohei

Tanssia? Ei mies ole mikään jormauotila

• tarkkanatääl

Uotinen....ei paha sanos hän:)

• totuus_44v

Viimeinen on totta, jos mies on huono tanssimaan. Silloin nainen ymmärtää, että mies haki naista, koska on tästä kiinnostunut, vaikka muutoin ei koskaan tanssi. Jos mies on hyvä tanssimaan, niin nainen ajattelee, että tanssitaitoinen mies haki häntä koska (a) vain tykkää tanssia (b) on jonkinsortin gigolo (c) onkin homo.

• Tabloidi

So true. Nainen isketään juuri noilla: huumorilla ja älykkyydellä, suorasukaisuudellakin.

Siis vanhempi nainen yli 40 v. Nuorempaa naista ei.

Väittääkö joku vakavissaan että nuori mies pystyy iskemään nuoren naisen noilla avuilla. Hah. Nuorta naista ei kiinnosta pätkääkään se kuinka älykäs ja huumorintajuinen mies mahdollisesti on. Tietysti debiili ei saa olla mutta kaukana ei tarvitse olla jos ne muut tärkeämmät asiat natsaa.

• what.we.want

Miksi haluaisimme tietää miten 44v nainen isketään kun kukaan mies ei halua iskeä 44v naisia..
      Kertokaa mielummin miten 18-30v naisia isketään.

• miesöver40

puhu vaan itsestäsi.... ja jätä yli 30v naiset meille paremmille miehille. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1666
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1571
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      276
      1317
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      895
    6. 66
      864
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      42
      838
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      801
    Aihe