Latasin koneelleni paljon kiistellyn Windows 10 ja vaikeuksia on ollut vanhalla miehellä paljon kaikenlaisten tilien ja salasanojen kanssa. No ne on jotenkute järjestyksessä, mutta kun aloin talentaa valokuvia kameran kortilta koneelle, niin tuli teksti ; Liitä laite, josta haluat tuoda sisältöä, ja varmista, että se ei ole sammuksissa tai lukittuna. Siihen homma sitten tyssäsi, yritä uudelleen tai sammuta teksteihin. Kortti ei lock asennossa.
Valokuvat kortilta Windows 10
18
125
Vastaukset
- keskeneräinen_kymppi
Windows 10 on vielä aika keskeneräinen, aiheuttaa kaikenlaisia ongelmia.
- paluu_seiskaan
Wintous 10 on aika huono tunnistamaan laitteita. Sammuta kamera, kytke tietokoneeseen, käynnistä kamera. Wintous yleensä tarvitsee apuohjelman, jolla kuvia käsitellään ja jota kameran pitäisi tyrkyttää.
- 10X10
Kun laitan kortin kortinlukijaa, niin resurssienhallinnassa ei näy mitään koko kortista. Edellä mainitut tekstit vaan ruudussa. Kokeilin UBS tikkua jossa on kuvia, tikku näky resurssinhallinnassa normaalisti ja kuvia voi katsella. On tämä aika vaikea kymppi.
- 10X10
Pitää seuraavaksi kokeilla kameran kanssa, kiitos
- 10X10
Olen kokeillut useammallakin kortilla, eikä toimi kamerallakaan. Palaan takaisin seiskaan kun ehdin.
- lopetasopotus
Päivitettäessä W10:een käyttöön ei jää toimimattomia ajureita. Vanhoista jätetään ne, mitkä toimivat. Epäyhteensopivat korvataan niillä mitä on Windowsin mukana tai mitä löytyy Windows Updatesta. Jos sopivaa ajuria ei löydy, laite jää toimimattoman tilaan ja ajuri on haetava ja asennettava manuaalisesti laite- tai komponettivalmistajan sivustolta.
- kylläjääkyllä
lopetasopotus kirjoitti:
Päivitettäessä W10:een käyttöön ei jää toimimattomia ajureita. Vanhoista jätetään ne, mitkä toimivat. Epäyhteensopivat korvataan niillä mitä on Windowsin mukana tai mitä löytyy Windows Updatesta. Jos sopivaa ajuria ei löydy, laite jää toimimattoman tilaan ja ajuri on haetava ja asennettava manuaalisesti laite- tai komponettivalmistajan sivustolta.
Kyllä minulla jäi:)
- kaikkitaivainosa
kylläjääkyllä kirjoitti:
Kyllä minulla jäi:)
Huonosti toimiva on eri asia kuin toimimaton.
- vaatiiehkäsäätämistä
Kyse on todennäköisesti puuttuvista ajureista.
Koneen komponentit tarvitsevat yhteensopivat ajurit, oli käyttöjärjestelmä mikätahansa. Emolevyn Näytönohjaimen ja Dx USB ajurien asennus pitäsi auttaa.
Mutat voihan kyse olla esimerkiksi virustorjunnan suojaus asetuksiin liittyvästä ongelmasta. Joskus itsellä Panda cloud blokkasi DVD aseman käytön.
On nämä joskus aika kummallisa :) 10 vaatii hiukan tutustumista ja opettelua, mutta on todella hyvä kunsitä oppii käyttämään. Ainakin omasta mielestä :) Voihan olla että jos kameraa/korttia ei näy Resussienhallinnassa niin kameran/kortin ajuri on rikki, jos noin olisi niin mene järjestelmänvalvojana laitehallintaan ja kytke USB piuha kamerasta koneeseen, sitten laitat kameraan virran päälle, jos nyt ilmestyy uusi laite sinne laitehallintaan niin avaa se kohta ja tarkista että se on se kamera tai kortti. Katso tarkkaan otat vaikka USB johdon irti ja laitat sen takasin että varmasti näet minnen se kamera ilmestyy siellä laitehallinassa ettet poista väärää ajuria vahingossa
Se kamera/kortti näkyy laitehallinnassa vaikka ajuri olisi rikki mutta ei näy resussien hallinnassa muuten kuin ehjällä ajurilla
Sitten poistat sen sieltä laitehallinasta siitä poista kohdasta ja vedät USB piuhan irti kamerasta, sitten kamera edelleen päällä yhdistät USB piuhan kamerasta koneeseen takaisin niin windows hakee uuden ehjän ajurin kameralle koneeseen ja sitten sen pitäisi näkyä jo resussienhallinnassa
Muistaakseni esimerkiksi Win 8 pystyi korjaamaan ajurin ilman tuota piuhan iroittelemista (kysyi korjaataanko ajuri) mutta Win7 vaatii noin tehdä
Kuvat otetaan kamerasta suoraan sen USB piuhan avulla kopioi ja liitä menetelmällä ja kortti pysyy kokoajan kamerassa
Ei tarvita mitään kortinlukijaa vaan kuvat suoraa maalaamalla ja kopioimalla ja liittämällä sitten haluttuun kansioon USB piuha kamerassa joka on päällä ja toinen pää tietokoneessa
Tuo ajurin korjaus ohje toimii siinä kortinlukijassakin mahdollisesti ja tuon ajurin voi poistaa kuinka monta kertaa tahansa niin Windows hakee aina uuden ajurinVielä tuosta Win10 versiosta, oli mulla tuo yhdessä koneessa 3 viikkoa kunnes palasin taas Win7 pro versioihin joita on nyt 3 koneessa
Kyllä se Win 10 pro toimi ei siinä mitään mutta tuo oli minun valintani ja olen siihen edelleen tyytyväinen
En pidä minäkään tuollaisesta oman koneeni luvattomasta sorkkimisesta http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1450750603173.html- äläuskopöytä
toni kirjoitti:
Vielä tuosta Win10 versiosta, oli mulla tuo yhdessä koneessa 3 viikkoa kunnes palasin taas Win7 pro versioihin joita on nyt 3 koneessa
Kyllä se Win 10 pro toimi ei siinä mitään mutta tuo oli minun valintani ja olen siihen edelleen tyytyväinen
En pidä minäkään tuollaisesta oman koneeni luvattomasta sorkkimisesta http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1450750603173.htmlKannattaa sinunkin lukea tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14020978/on-se-hyva---#comment-82296710
- Anonyymi
wintous 11 ei toimi
- Anonyymi
Sulla nyt ei tunnu toimivan mikään, ainakaan ajankulku.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214