Luin jostakin että 90-luvun laman uhrit asuvat edelleen samoissa paikoissa kuin laman aikaan. Tämä pätee itseeni ja itse asiassa kaikki on kuin reilut 20 vuotta sitten. Asun samassa pikkuyksiössä, olen työtön, ihmissuhteet ovat samat, elämäntyyli on täsmälleen sama kuin 20 vuotta sitten rahattomana vaikka nyt minulla on muutaman sadan tonnin osakesalkku. Tämä pikkuvarallisuus ei ole muuttanut mitään. Ajelen edelleen polkupyörällä ja pukeudun kirpparivaatteisiin.
Jokainen päivä on uusi eilinen. Eipä siinä mitään, ihan mukavaa tässä on elellä.
90-luvun lama jäädytti elämäni
leppoistelija
2
253
Vastaukset 2
- oikeaaivopuolisko
Jokin ei täsmää, kuunteletko ysäriä.
- kunhan_kysyn
Mitäs tapahtui kun heräsit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588