Tilanne kärjistyi Levillä - järjestysmies potkaisi raudoitettua asiakasta -
Otsikko on jouluaaton Iltalehdestä. Portsarit Ihkussa ovat kummallisen riidanhaluisia ja ihmetellä pitää ovatko kittiläläisiä ollenkaan? Kittilässä ei tarvitse pelätä mutta mistä namä Ihkun portsarit ovat? Eihän vaan niitä mopokerholaisia Rovaniemeltä? En suosittele kelleen koko paikkaa.
Ihkussa saa turpaan, varo portsareita
51
3697
Vastaukset
- TiedetäänGIFK
Niin kyllä täällä Espoossa kirjoiteltiin jo viime kautena tuosta mestasta ja sen ovimiehien/yrityksen toimintamalleista eri asiakastilanteissa.
Turistin kohtelusta ko. ravintolassa oli jonkun Britin kuvaama videopätkäkin josta selviää hyvin yrityksen ovimiehelle antama ohjeistus "asiakaspalvelusta" , jos löydän niin laitan linkin siitä.
Some on sen verran tehokas kapistus, että me suuntasimme varmuuden vuoksi yrityksemme reissut tällä kertaa muualle ja jätämme näin ollen mukavasti tilaa niille jotka eivät ole vielä nähneet tai saaneet tarpeeksi kehittymätömien junttien seuraamisesta.
Ps. Ruka oli positiivinen yllätys näin 14v. Levillä käymisen jälkeen. - ihmetelläpitää
TARKOTATTEKO ILTALEHDEN JUTTUA: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015122220869080_uu.shtml
- Portsareillahan
on oikeus poistaa häiriökäyttäytyjä ravintolasta?
Missähän ne mustelmat on tulleet? Onko ollut lääkärinlausuntoa asiasta, tai poliiseilla kuvia ajankohdan ajalta otettuja valokuvia?
Kännissä se poistettu telonu itseään, ja sen jälkeen kun putkaan viety, sinnekkin vastaan hangotelleena, telonu ja kaatuillu joista pitäisi ehdottomasti olla autenttista todistuaineistoa, eikä mitään oman porukan ottamia kuvia.
Kenestä ne kuvat muuten mahtaa olla? Vain viranomaiset tai lääkäri pystyy sen todentamaan että kyseessä on todella sen henkilön vammoista kuka on nostanut syytteen.- ihmettelijämieki
No mikset kertonu hovioikeudelle kun asiaa käsitelthin? Kummaa ko näkee jälkeenpäin, sinunlaisia tavataan kutsua selvännäkijöiksi.
- Portsareillahan
ihmettelijämieki kirjoitti:
No mikset kertonu hovioikeudelle kun asiaa käsitelthin? Kummaa ko näkee jälkeenpäin, sinunlaisia tavataan kutsua selvännäkijöiksi.
Enpäs mie ole ollu oikeudessa mishään muovosa.
Mutta oikeustajuahan siellä hovissakin pitäs kaiketi olla, vai eikö sinne tarvita kuin väittämien esittäjät jotka valehtelevat?
Outoa jos nuo keskenään otetut kuvat ja niiden mukaan esitetyt lausunnot on parempia todisteita kuin se mitä virkatehtävissään olleet kolme portsarit on sanoneet.
Eikö syytetty ole vetänyt oikeuteen asianomistajaa virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta? Kannattaa varmaankin tehdä, ja jatkaa niin kauan kun oikeus tapahtuu. - AsiakasVähemmänLevillä
Nimimerkin "Portsareillahan" kannattaisi , ehkä lukea tuo
Iltalehden kirjoitus tuossa yläpuolella .
Portsari ei ole virkamies , kuten esimerkiksi Poliisi on . - Portsareillahan
AsiakasVähemmänLevillä kirjoitti:
Nimimerkin "Portsareillahan" kannattaisi , ehkä lukea tuo
Iltalehden kirjoitus tuossa yläpuolella .
Portsari ei ole virkamies , kuten esimerkiksi Poliisi on .Käyppä vaikka googlaamassa järjestysmiehen oikeudet ja velvoitteet. Se saattaa selventää sinunkin maailmankuvaasi siitä miten tulee asiakkaan käyttäytyä ettei joudu konflikteihin järjestysmiehen kanssa ja jos joutuu, niin samalla saat tiedon miten järjestysmies voi toimia tilanteessa.
- Kittilänlaki
Portsareillahan kirjoitti:
Mutta oikeustajuahan siellä hovissakin pitäs kaiketi olla, vai eikö sinne tarvita kuin väittämien esittäjät jotka valehtelevat?
Outoa jos nuo keskenään otetut kuvat ja niiden mukaan esitetyt lausunnot on parempia todisteita kuin se mitä virkatehtävissään olleet kolme portsarit on sanoneet.
Eikö syytetty ole vetänyt oikeuteen asianomistajaa virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta? Kannattaa varmaankin tehdä, ja jatkaa niin kauan kun oikeus tapahtuu.Tässä taas paikallinen sankari joka ei usko mitään. Hänelle pitäisi selittää henkilökohtaisesti, hänelle, että missä mennään. Varmaan taas oikeus kusettaa ja kun minulla on mielipide niin se ikään kuin estää oikeuden toimimista, ennen kuin minä, minä ymmärrän mistä kyse ja silloinkin on vielä monta mielipidettä ja mutkaa. Niin että eiköhän taas tuumata ja tehdä niin kuin Kittilässä ollut tapana. Tai sitten portsarit tilintekoon kun potkivat raudoitettua. That simple. Eli niin yksinkertaista.
- Pahimmankolauksen
Kittilänlaki kirjoitti:
Tässä taas paikallinen sankari joka ei usko mitään. Hänelle pitäisi selittää henkilökohtaisesti, hänelle, että missä mennään. Varmaan taas oikeus kusettaa ja kun minulla on mielipide niin se ikään kuin estää oikeuden toimimista, ennen kuin minä, minä ymmärrän mistä kyse ja silloinkin on vielä monta mielipidettä ja mutkaa. Niin että eiköhän taas tuumata ja tehdä niin kuin Kittilässä ollut tapana. Tai sitten portsarit tilintekoon kun potkivat raudoitettua. That simple. Eli niin yksinkertaista.
saanu se asianomistaja, siis se raudotettu jätkä, kun omatunto on saanu kolhun kun on joku uskaltanu uhmata HÄNEN komeuttaan ja ulkoista habitustaan loukannu ;-DDDDDDD.
- EntinenJärkkäri
Portsareillahan kirjoitti:
Eikö syytetty ole vetänyt oikeuteen asianomistajaa virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta? Kannattaa varmaankin tehdä, ja jatkaa niin kauan kun oikeus tapahtuu.Ensinäkin lue se uutinen:
"Hovioikeus katsoi, etteivät uhrin ystävä ja syytetyn kolme työkaveria ole todistajina yhtä uskottavia kuin kaksi täysin ulkopuolista todistajaa."
"Eikö syytetty ole vetänyt oikeuteen asianomistajaa virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta? Kannattaa varmaankin tehdä, ja jatkaa niin kauan kun oikeus tapahtuu."
Nyt on kyllä noussu portsarille kusi päähän :D
1. järjestyksenvalvoja ei ole virkamies vaan järjestystä ylläpitävän henkilö
2. Jos järkkäri ottaa itseensä juopuneen uhkailut niin kannaattaa miettiä alan vaihtoa.
- Rahankeruuoy
Olen yhden kerran ollut Ihkussa ja katsellut toimintaa, mainittakoot, että täysin selvinpäin, koska en enää käytä alkoholia sisäisesti ja olin silloi autonkuljettajana toisille.
Yleisilme ei mitenkään erityisen viihtyisä tai hauska silloi ollut, karaoke oli ja ihmiset istuivat kuka mitäkin litkien kallista nestettä. Takki oli pakko jättää narikkaan 3e. muuten ulos heitto portsarin ilmoittamana, en itse maksanut tosin takkiani sen teki seurue.
Portsarit, ainakin yksi oli kuin jokin mafiaveli ja naulakkomies kuin mikä vaan? ei lupsakka asiakas ystävällinen, ulospäin suuntautunut palvelija, kuten kuuluisi olla.
Helposti varmasti tälläisten kanssa saa humalainen riidan ja mustelmia tai paljon pahempaakin muistoksi. Hyvää on, että kenenkään ei ole pakko mennä tälläiseen IHKUUN, pelkkä rahan lypsy paikka, ei tarkoitettu "oikeille" ihmisille tämä pleisi. - Kannattaalukea
ja sitten vasta uhoilla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Järjestyksenvalvoja#J.C3.A4rjestyksenvalvojan_oikeudet_ja_velvollisuudet- Virkamiehenvastustaminen
Kyllähän lukea voi , mutta ei se portsarista virkamiestä tee .
- LuettuON
Onkohan moni portsari "lukenut" liikaa. Humalainenhan jää miltei aina alakynteen, eihän humalaista uskota ja vaikea mitään todistaa jos oikeuksia lähtee seuraavana päivänä krapulassa hakemaan. Parempi on olla menemättä tälläisiin menomestoihin idioottien pesään, itse olen jo aikaa sitten lopettanut rahoittamisen ja toisten viihdyttämisen, narrina olemisen, mutta jos kiima pakosta vetää tälläiseen, niin minkä sille voi, seuraamuksia tulee muutenkin alkoholin juomisesta, mutta siinä kaiketi sen suola, seuraamuksissa.
- Anonyymi
No kyllähän sitä turpiinsa saa jos riehuu kapakassa! En ole ikinä saanu ja olen käyny Ihkussa!
Käyttäydy kunnolla niin kaikki mnee hyvin!
- Kokeneet
Portsareiksihan ravintoloihin ei ala muut kuin vähäjärkiset.
- Tositvfani
Sano muuta ja nuin paskalla palakalla!!
- NiinJa
Iso, kaljupäinen, hormooneilla aivonsa sekoittanut, entinen bodari, nykyinen portsari, näinhän tämä suunilleen menee, joku vinksahtanut poliisikin saattaa lisäansiota hakea olemalla ovi-vahti, vaikka kyllähän se ovi rauhanaikana pysyy vahtimattakin kiini raameissa. (paitsi kerran reposessa S-kylä)
Ei muuta kun vetäkäähän toisianne turpaan oikein kunnolla, niin saa moni ammattilainen töitä ja kansa sirkushupia eli sitä elämänsuolaa. - Levillä
Levillä on portsareilla se meininki, että eräät saa käyttäytyä miten vaan. Joku känniääliö pääsee sisään, muttei nainen, jolla korkokengän kanta jää portaisiin kiinni ja horjahtaa. Tylysti sanotaan, ettei sisään mitään asiaa. Nämä vatipäät pitäisi panna vaihtoon välittömästi. Ei taidan Levin portsareiden omakaan kupoli olla täysin selvä, se on huomattu. Melko pöllyissä mahtavat olla.
- Nähnyite
Omien kavereiden ei tarvi jättää narikkaan??
- Anonyymi
kaveri on siellä portsari. Kyllä mun täytyy jättää takki narikkaan!
- steven
Kyllä oikia portsari on ammattilainen joka ei joudu tällasiin tilanteisiin koskaan. Nämä uuden ilmiön portsarit ovat vain niin säälittäviä olemukseltaan. Ei s...na mitää tekemistä asiapalvelun kans. Varmasti jollekkin "hankalalle" asiakkaalle kimmoke käyttäytyä aivan kauhian hankalasti.
Ennen ovimiehet sai vapaaehtoista dippiä mutta nyt .....
...eihän ne kaikki mutta moni....- Näyttäväulosheitto
"Steven"
Jos niitä plussia voisi vielä jakaa , niin sinun mielipiteellesi
kuuluisi ehdottomasti vähintään yksi .
Vanhanlinjan portsari kertoi , ettei hän ikinä koske asiakkaaseen
poistaessaan tätä ravintolasta , koska vaatteista repiminen
usein vain ärsyttää humaltuneen asiakkaan puollustamaan itseään.
Hankalaa , kun lihakset on tullut hankittua yleensä vielä
hormooneita hyväksi käyttäen , niinpä niitä on ovihommissa
hyödynnettävä näyttävillä ulosheitoilla .
- bodybuilderness
Kaikesta päätellen paikassa ongelmia on. Onko taho mikä myöntää toimiluvat se oikea, kelle ilmoituksen tekee? Kunnanhallitukselle ja ent. kunnanjohtajalle tuskin. Halvin olisi vaihtaa järjestysmiehet kokonaan ja rauha laskeutuisi, Väkivalta lisää väkivaltaa aina. Eikö omistajaa kiinnosta tämä ongelma?
- järkkäri
Olen toiminu järjestysen valvojana parikymmentä vuotta, ja puhumalla on asiat hoitunu tähän päivään asti.
- Nynnerökä
Miksikähän en ole koskaan joutunut kenekään järjestystä ylläpitävän henkilön kanssa mihinkään erimielisyyteen? Tuli kesällä 43 vuotta siitä kun olen kapakkiin päässyt ja niissä kulkenut. Joskus toisten asiakkaitten kanssa on ehkä tullut erinielisyyttä mutta viime kädessä järkkäri on ratkaissut sovussa asiat. Enkö siis ole MIES vaan nynnerö, kun en saa tappelua aikaiseksi?
- Paikallinen
Olen kolmesti yrittänyt olla Ihkussa ja aina on menny vituralleen. Ensin ei tarjottu paukkuja, kun oli jakku päällä, toinen kerta taas samainen vaateongelma ja kolmas kerta olin seurueessa, jossa yhdelle jankutettin taas takista, Olen siis käynyt kolmesti ja aikaa on mennyt yhteensä noin 15 minuuttia , noilla kolmella käynnillä.
Leviltä löytyy kyllä hyviä paikkoja, joihin ei tarvitse riisua itseään puolialasti. Päällystakien jättämisen narikkaan ymmärrrän kyllä!- Hell-no-Sherlok
Varmasti on parempikin että käyt muualla sillä ei yksikään kapakka sinunlaisiasi kaipaa ja parasta olis varmaan jos pysysit ihan vaan kotona se jakku päällä niin ei tulis sitä turhaa mielipahaa :(
- Paikallinen
Jaa, että kotona pitäisi pysyä...hah,hah. Kyllä Leviltä löytyy maksavalle asiakkaalle aina mukavia paikkoja illanviettoon. Esim. Panimo on hyvä paikka saa juomaa ja hyvää ruokaa, ei urputeta mikä "rätti" nyt millonkin on päällä. Ja kyllä muutkin paikat on ihan OK.
- RavintolaltaLuvatPois
Ihkun portsarit tekevät ovella omaa bisnestä ja ottavat rahaa jonon ohittamisesta ilman kuittia !
- Mitätilaa
Noh, olen käyny usein, ei ole ollut koskaan ongelmia. Kyllä se on vähän itestä kiinni myös.
- Vakiasiakas
Olen käynyt Levillä kauan ja useasti. Ihkussa säännöllisesti alusta alkaen, ja tällähetkellä portsari tilanne Ihkussa on ihan hyvä, parantunut huomattavasti parin vuoden takaisesta.
Normaali baarikävijän ilta ei tällä hetkellä mene pilalle portsareiden vuoksi.- Anonyymi
Hovioikeus tosin oli asiasta täysin eri mieltä, ei mennyt ilta
ainoastaan pilalle, vaan jopa erittäin pahoin piloille !!
- airaöo
Se on ihan normaalia käytäntöä!
Että piestään kunnollain.
Jos asiakkaalla ole haluja rauhoittumiseen? - Anonyymi
Tampereella meininkinä se, että raahataan ulos vaikka ei olisi syytä. Mietin, että onko tämä jokin Ihqu pokejen käytäntö? Muutama viikko sitten oli tyttö juonut vähän liikaa, oli aivan vetelä, ei reagoinut mihinkään, ei jääpaloihin, ei rintalastan rystyshierontaan. Poket oli sitä mieltä, että esittää ja raahasivat tytön käsistä ulos. Jättivät ovien ulkopuolelle makaamaan. Lanssi tuli ja vei tytön.
Mietin, että näinkö se menee? Näinkö niiden koulutuksessa ohjeistetaan? Tälläisetkö tyhjäpäät oikeesti pääsee tollasiin tehtäviin? - Anonyymi
Itse en kyllä enää kengänkärkeäkään laita koko paikkaan nimenomaan näiden portsareiden takia. Ikärajoista huolimatta pääset sisälle jos olet tuttu, tutuntuttu tai tutuntutunlapsi tai jos vippaat viiskymppisen setelin ”huomaamattomasti” portsarin kouraan. Hävetkää!
- Anonyymi
Joo on siellä keskimäärin kyllä aika pelle meiniki. Mahtaa harmittaa ko ei päässy poliisiksi. Hienoa, että voi kuvitella olevansa virkamies ja pitävänsä yllä lakia ja järjestystä, vaikka vähän samalla ehkä rikkoo yhteisiä pelisääntöjä ja tukee harmaata taloutta jono kiilaamisen muodossa. Joka on omiaan luomaan tietenkin lisää tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat siellä jonossa. Ehkä ensikerralla osuu se neliskantinen palikka johonki muuhun ko pyöreään reikään.
- Anonyymi
Opettelisitta olehan. Te että kännissä ole SE maailman napa. Hyvä son täälä huuella että mithän en tehny vaikka sammuin sisälle ja yritin käyä poken päälle.
Nimim. 20 vuotta baarissa, ongelmitta- Anonyymi
just näin!
- Anonyymi
Ihku on ihan höpöhöpö paikka, jossa juntit veisaavat karaokea. Karaoke-jonon ohi pääsee, kun maksaa riittävästi juontajalle tai on juontajan kaveri. Se lihava nainen Oulun ihkusta juontaa myös tuolla ja ihan yhtä huono on sielläkin. Jos ihan hirveintä on käydä Levin Ihkussa silloin, kun henkilökunta on viihteellä. Ihan hirveitä pellejä, jotka kyllä kovaäänisesti tekevät selväksi, että ovat HENKILÖKUNTAA. Saisivat kaikki ravintolat kieltää henksun ryyppäämisen omassa baarissa tai voisi portsarit näitäkin huutajia heittää ulos.
- Anonyymi
Joo ja portsarit luulevat itsestään liikoja
- Anonyymi
Miten henksut voivat luulla itsestään jotain?
Tiedän mitä ravintola maailman henksujen välillä tapahtuu...en koskis yhtenkään ja kierrän kaukaa ihan jokaisen - Anonyymi
Eipähän nuo hulluporon poketkaan ole mitään kaikista parhaimpia asiakaspalvelijoita!
- Anonyymi
Tämä maksukäytäntö on ollut Levillä jo vuosia vuosia. Pimeetä rahaa virtaa pokejen taskuun jonon ohi menijöiltä tuhansia euroja illassa. Tiedän ihmisten maksaneen jopa tonneja pokeille, jotta pääsevät pakkasesta sisään jonon ohi. AIVAN pöyrityttävää. Itse en Baareissa notku, mutta sivusta seuranneena, tuntuu se hyvinkin kurjalta. JA täällä Lapissa asiakaspalvelu ja portsareiden käytös on niin jälkeenjäänyttä touhua, ettei Etelän ravintoloissa olut tuommoista kuin joskus 20 v sitten. Ihme , että väki viitsii kantaa rahansa mm Ihguun ja poroon ym. Kaipa joskus tämäkin muuttuu=)
- Anonyymi
Kyllä se rauhoittuu kun kaamealla hinnoittelulla turistit jättävät Levin. Hotellien hinnat ovat tapissa ja se ei tiedä hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se rauhoittuu kun kaamealla hinnoittelulla turistit jättävät Levin. Hotellien hinnat ovat tapissa ja se ei tiedä hyvää.
tarkastukset levillä? Avi? Verottaja?
- Anonyymi
Se on ollu jo 30 vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turistit ei jätä Leviä!
- Anonyymi
Poket ite provosoivat rähinöitä,varsinki nuo ittensä pillereillä pilanneet kuvatukset. Ei ole Levi ainoa paikka,kyllä nuita pösilöitä löytyy kohta joka kaljakuppilan ovelta notkumasta.Aikanani kuljin paljonki Levi hotellilla tansseissa ,väkeä oli niin perhanasti,eikä siellä isommoin tapeltu, Poket oli normaalin näkösiä ja kokoisiakin ja kuri säilyi hyvin. Se on se auktoriteetti,sitä on tai sitten ei ole,siinä ei hauis auta jos pää on tyhjä.
- Anonyymi
se on paras bile paikka Lapissa!
- Anonyymi
Oulun Ihqussa huonot järjestyksenvalvojat myös. Mielivaltaisesti ja väkivaltaisesti kohtelevat asiakkaita. Kannattaa välttää paikkaa, koska turpiin voi saada ilman syytä myös Oulun Ihqussa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705