Tätäkö se kalja aiheuttaa?
Hintit nukkuvat
12
85
Vastaukset
- buahahaa
Älä hintti aina uikuta.
- perseenhaju1
Heräsin justiin ja kävin kaks kertaa paskalla varttiin. Otan kyllä nobea nyt.
- Piereskelijä
Heräsin äsken kovaääniseen pieraisuuni, kun käänsin kylkeä nukkuessani.
- olet.tissu.myös.paska
Olet tissu raitisteleva homo.
- homo.tissu.nyyh
Päähinttikin teidän mielestä. No siinä ku trollaatte:-) totuus on puolellani.
Pitäisikö alkaa ryyppäämään? Ahahahah. En tarvi enään viinaa ongelmien selvittämiseen. Luen enään näitä että löytyisi näitä trollia jotka enää piikittää. Vahvistavat vain.
.....................
Täältä on saanut todella paljon apua. Mikä tekee hyvän trollin. Olenko onnistunut mielestänne hyvin trollaamaan? Yhteisövainoa ei Suomessa oikeasti ole.
Kuljen vain virran mukana. Karkeilla yritetään liimata. Ei se pysy. Kun ei ole oikea liima!- olet.sekava.homo
Kirjoitat sekavaa homomaista tekstiä. Jos olet pyrkinyt sellaiseen, niin siinä tapauksessa olet onnistunut.
- olet.tylsimys
Haukan elämässä ei ole tällä hetkellä muuta kuin vainoajien pelko. Jokaisessa viestissä vakuuttelee, että vainoamista ei ole suomessa eikä hän pelkää stalkkereita, mutta viestit kertovat ihan päinvastaista. Stalkkerit on haukan mielessä 24/7 ja pelko on suurta. En kutsuisi sinua trolliksi, koska trollit ovat hauskoja. Sinä olet vain tylsä spämmääjä, joka kykenee ainoastaan copy/pastaamaan pisteitä ja kitaa.
- hääääluuuuppi
Juuri näin! Pidän tätä päästalkkeria kivana härnäämisen kohteena. En ole trolli mutta lupaan jatkaa spämmäystä mikäli stalkkaustuloksia ei ala syntymään. Ripuliviestit jätän rauhaan.
Lä lä läää läää
En ole tissu
- homoturpa.kiinni.tissu
Älä homoileva paska lässytä.
- luigi.pöppelström
Hihiii tyhmääätt
- Piereskelijä
Pieraisu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983