Yksi ketju lyöty alas.

hauka.SPÄMMIIIIIIII

Täsmähyökkäys yhdelle ketjulle.

Odotan innolla 2016 ensimmäistä päivää. Yuggis on kylmis.

19

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.tietäjä

      Yuggis sekä sinä olette sama vitun sekopää.

      • hauka.spämmii.taas

        Emme ole. En ikipäivänä haluaisi olla kylmis. En vitussakaan... pää hajoaisi jo sen tietsikan näyttöä tuijottaessa.. HUH!


    • operaattori

      On kyllä todella hauka seurata pelokasta vikinääsi, kun kaikki ajatuksesi pyörivät vain stalkkereitesi ympärillä.

      • taas.jälleen.HAUKA3hih

        Keiden stalkkereiden? Muistelen vain menneitä keskustelujen saralla ja odotan mielenkiinnolla tulevaa vuotta 2016. Etenkin sitä ensimmäistä päivää, jolloin todetaan jälleen kovat puheet vain huuhaaksi.


      • stalker.operaattori
        taas.jälleen.HAUKA3hih kirjoitti:

        Keiden stalkkereiden? Muistelen vain menneitä keskustelujen saralla ja odotan mielenkiinnolla tulevaa vuotta 2016. Etenkin sitä ensimmäistä päivää, jolloin todetaan jälleen kovat puheet vain huuhaaksi.

        Olemme jokapaikassa. Sinua seuraa jatkuvasti monta agenttia, jotka suorittavat tarkkailua ja valvontaa sekä erilaista vainoamista, kuten ruokasi myrkyttämistä ja sädettämistä. Nämä agentit on lisäksi värvännyt siviilejä stalkkaamaan sinua muun muassa lähialueilla asuvia ihmisiä, tuttaviasi, viranomaisia yms. Stalkkaustasi organisoidaan Suomen stalkkausoperaatioiden pääkeskuksesta puohitieltä


      • hau.ka

        1.1.2016 on päivä, jota odotan innolla.

        noh... missäs olin tänään?


      • hauka.nukkuuuuuuu

        Niin? Vastauksia odotellessa? Vai käykö nettishakki jo liian kuumana?
        1.1.2016 odotellessa...
        Hups,,, spämmi jatkuu normaalisti, kunnes annat yhden tiedon murusen.

        Huomenna on palattava sorvin ääreen, joten hyvää yötä rakas :)


      • maanantai.stalker
        hauka.nukkuuuuuuu kirjoitti:

        Niin? Vastauksia odotellessa? Vai käykö nettishakki jo liian kuumana?
        1.1.2016 odotellessa...
        Hups,,, spämmi jatkuu normaalisti, kunnes annat yhden tiedon murusen.

        Huomenna on palattava sorvin ääreen, joten hyvää yötä rakas :)

        Hyvä on. Sorvin ääreä informoidaan palstakäyttäytymisestäsi.


    • En ole kylmis

      • buahahaaa

        Olet hintti paska.


      • buahahaaa kirjoitti:

        Olet hintti paska.

        En ole


      • bussilla
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole

        Älä hintti uikuta.


      • bussilla kirjoitti:

        Älä hintti uikuta.

        En ole hintti enkä uikuta


      • olet.valehteleva.paska
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole hintti enkä uikuta

        Olet pelkkä valehteleva paska, enkä usko valheisiisi.


      • olet.valehteleva.paska kirjoitti:

        Olet pelkkä valehteleva paska, enkä usko valheisiisi.

        En ole kylmis


      • 44455
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole kylmis

        Paskalla juuttui levy päälle.


      • 44455 kirjoitti:

        Paskalla juuttui levy päälle.

        En ole paska eikä ole juuttunut, enkä ole kylmis


      • miksi.et.ammu.itseäsi
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole paska eikä ole juuttunut, enkä ole kylmis

        Kylmis ei olekaan tuollainen jankuttava typerys. Kylmis on NERO.

        Sinä tissu olet sitävastoin vain kasa paskaa. Miksi et ammu homopäätäsi kappaleiksi?


      • miksi.et.ammu.itseäsi kirjoitti:

        Kylmis ei olekaan tuollainen jankuttava typerys. Kylmis on NERO.

        Sinä tissu olet sitävastoin vain kasa paskaa. Miksi et ammu homopäätäsi kappaleiksi?

        En ole kylmis, tissu, hauka, hintti tai homo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe