Täsmähyökkäys yhdelle ketjulle.
Odotan innolla 2016 ensimmäistä päivää. Yuggis on kylmis.
Yksi ketju lyöty alas.
19
88
Vastaukset
- t.tietäjä
Yuggis sekä sinä olette sama vitun sekopää.
- hauka.spämmii.taas
Emme ole. En ikipäivänä haluaisi olla kylmis. En vitussakaan... pää hajoaisi jo sen tietsikan näyttöä tuijottaessa.. HUH!
- operaattori
On kyllä todella hauka seurata pelokasta vikinääsi, kun kaikki ajatuksesi pyörivät vain stalkkereitesi ympärillä.
- taas.jälleen.HAUKA3hih
Keiden stalkkereiden? Muistelen vain menneitä keskustelujen saralla ja odotan mielenkiinnolla tulevaa vuotta 2016. Etenkin sitä ensimmäistä päivää, jolloin todetaan jälleen kovat puheet vain huuhaaksi.
- stalker.operaattori
taas.jälleen.HAUKA3hih kirjoitti:
Keiden stalkkereiden? Muistelen vain menneitä keskustelujen saralla ja odotan mielenkiinnolla tulevaa vuotta 2016. Etenkin sitä ensimmäistä päivää, jolloin todetaan jälleen kovat puheet vain huuhaaksi.
Olemme jokapaikassa. Sinua seuraa jatkuvasti monta agenttia, jotka suorittavat tarkkailua ja valvontaa sekä erilaista vainoamista, kuten ruokasi myrkyttämistä ja sädettämistä. Nämä agentit on lisäksi värvännyt siviilejä stalkkaamaan sinua muun muassa lähialueilla asuvia ihmisiä, tuttaviasi, viranomaisia yms. Stalkkaustasi organisoidaan Suomen stalkkausoperaatioiden pääkeskuksesta puohitieltä
- hau.ka
1.1.2016 on päivä, jota odotan innolla.
noh... missäs olin tänään? - hauka.nukkuuuuuuu
Niin? Vastauksia odotellessa? Vai käykö nettishakki jo liian kuumana?
1.1.2016 odotellessa...
Hups,,, spämmi jatkuu normaalisti, kunnes annat yhden tiedon murusen.
Huomenna on palattava sorvin ääreen, joten hyvää yötä rakas :) - maanantai.stalker
hauka.nukkuuuuuuu kirjoitti:
Niin? Vastauksia odotellessa? Vai käykö nettishakki jo liian kuumana?
1.1.2016 odotellessa...
Hups,,, spämmi jatkuu normaalisti, kunnes annat yhden tiedon murusen.
Huomenna on palattava sorvin ääreen, joten hyvää yötä rakas :)Hyvä on. Sorvin ääreä informoidaan palstakäyttäytymisestäsi.
En ole kylmis
- buahahaaa
Olet hintti paska.
- bussilla
yuggis_ kirjoitti:
En ole
Älä hintti uikuta.
- olet.valehteleva.paska
yuggis_ kirjoitti:
En ole hintti enkä uikuta
Olet pelkkä valehteleva paska, enkä usko valheisiisi.
olet.valehteleva.paska kirjoitti:
Olet pelkkä valehteleva paska, enkä usko valheisiisi.
En ole kylmis
- 44455
yuggis_ kirjoitti:
En ole kylmis
Paskalla juuttui levy päälle.
44455 kirjoitti:
Paskalla juuttui levy päälle.
En ole paska eikä ole juuttunut, enkä ole kylmis
- miksi.et.ammu.itseäsi
yuggis_ kirjoitti:
En ole paska eikä ole juuttunut, enkä ole kylmis
Kylmis ei olekaan tuollainen jankuttava typerys. Kylmis on NERO.
Sinä tissu olet sitävastoin vain kasa paskaa. Miksi et ammu homopäätäsi kappaleiksi? miksi.et.ammu.itseäsi kirjoitti:
Kylmis ei olekaan tuollainen jankuttava typerys. Kylmis on NERO.
Sinä tissu olet sitävastoin vain kasa paskaa. Miksi et ammu homopäätäsi kappaleiksi?En ole kylmis, tissu, hauka, hintti tai homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614