Meille tulee taas vekkanivakoilematon, salakuvaamaton, lahkolaisvapaa puhtaasti suomalainen ISO joulukinkku . Tai menee kaksikin.
Ensimmäisellä harjoitellaan- joku tuommonen 6-8 kg pikkujouluaikaan ja sitten aatoksi oikea.
Kun on yö tiristetty hartaasti, kamarat annettu koirille, sinapilla hunnutettu ja leivän päälle ensi siivut vedetty niin pöytäänse kannetaan ja potkitaan vekaanisalakuvaajat pois navetan ovilta kuolaamasta jämiä, me syödään kunnolla. Navetassa on heiniä heille.
Sen verran iso pitää olla että riittää muuhunkin laittoon.
Kermainen kinkkukiusaus, kinkku-juustopiiras, carbonara kastike, hernekeitto, lämpimät kinkkuvoileivät, kinkku-tomaattimunakas, kinkku-aura-päärynäasaatti jne jne. Ruisleipää, kinkkusiivuja ja sweet thai chili kastiketta kermakahvia.. aloittaa päivän reippahasti.
Salakuvaajan kuolavanat johtaa tuvalta lähimetsään, liekkö sinne raukka mennyt syömään jauheitaan ja inisemään maailman vääryyksistä.
tänä ja tulevina vuosina
tallentava-kameravalvoja
1
122
Vastaukset 1
- Jaysus
Kipitäs lahkolainen oikealle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520