Omatuntoani on jo vuosia kalvanut eräs asia enkä pysty enää pitämään asiaa sisälläni! Lähes jokainen tällä palstalla vuosien varrella jakamani resepti on varastettu toisilta ruoka-alan asiantuntijoilta. Jäin eläkkeelle 10 vuotta sitten ja otin sen raskaasti. Yhtäkkiä minulla oli vain liikaa aikaa käytettävänä ja ajauduin tälle tuhoisalle tielle.
Pyydän anteeksi kaikilta niiltä, joiden reseptejä olen varastanut ja jakanut täällä ominani. Häpeän tekojani ja pyydän nöyrästi anteeksiantoa!
Terveisin, Vanha kokki Harjavallasta
Vanha kokki myöntää vihdoin rehellisesti!
4
212
Vastaukset
Henkilö joka tämän viestin on lähettänyt loukkaa toisen nimimerkkiä
- mene-itseesi
Painuppa jo ääliö oikeesti hevon --- noiden provojesi kanssa. eikö ne ikinä saa sulle sitä lääkitystä viilattua kohdilleen. Millon oot kokki tai teppo tai mitä hyvänsä. Mikä ihmeen addiktio on ruokapalstalle..tai no jos noita psykoositapauksia tiedän ne työntää vaikka virkkuukoukun silmään että saavat edes jotain huomiota.
Säälittävää. Ja resurssipula on hoitopuolella.
Mutta- kun hoitaja /psykologi ei hoida kun perustarpeet ja sun on ite tehtävä loppuosa.
NIIIN: kuule. ihan itsesi. sinun.
Ei pillerit, ei tädit, vaan sinä. - konttorinolli
Mikä ihmetyttää tämän ääliön kohdalla on tuo psykoottinen sinnikkyys, millä jaksaa vuodesta toiseen paahtaa samaa shaibaa. Ei sillä ainakaan muistia ja pakkomielteitä puutu.
- CrudoTurusta
Onko Vanha kokki joutunut hoitolaitokseen vai tuonpuoleiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374494Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1562655Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032216Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221734Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731408
- 811390
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821381