Joskus olisi helpompaa olla mies. En kade mutta ei löytynyt parempaakaan palstaa.
Monet, ehkä jopa useimmat, miehet ovat varsin virallisen ja hiljaisen oloisia. Puhuvat kun on asiaa, sanovat suoraan mielipiteensä, hymyilevät kun on syytä ja uskaltavat ilmoittaa epäkohdista. Naisena koen että kun näin luonnostani käyttäydyn, yrittämättä erityisesti miellyttää ketään, enkä yritä ylläpitää keskustelua tai hempeää ilmapiiriä, tai ajatella muiden puolesta ja hyysätä, minut tulkitaan ankaraksi, ylimieliseksi, kylmäksi, syrjiväksi tai mitä milloinkin. Epäkohdista jos ilmoitan ainoastaan etsien parannusta enkä suinkaan kritisoidakseni muuten vain, olen heti huomionhakuinen tai "nokka pystyssä". Miksi hiljaisuus on uhka kenellekään? Tai höpöttämättömyys. Puhun ja naurankin kun siltä tuntuu ja seura saa sen aikaan. Mutta miksi pitäisi hymyillä koko ajan vähän kuin osoittaakseen ettei minua tarvitse ottaa vakavasti... Välillä koen etteivät sukupuoliroolit ole vieläkään kovin vapaita ja tasa-arvoisia.
Miksi vakava nainen on uhka
ei_äitimaa
1
221
Vastaukset
- äksyilijkö
samaa mieltä. Pysyn mielelläni asiassa, ja mua pidetään vihaisena/ äksynä. ja siten vaaditaan katsomaan silmiin, vaikka en halua tuijotella kenenkään näkimiin vaan katselen mieluien varpaita. ja sitten vielä pitäisi hymyillä, asakaspalvelussa, vaikka se väkisin pinnoistety "hymy" on lähinnä irvistys. Miksi neurtaali naama ei kelpaa esin kaupan kassalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142800Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212716Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162398Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182182Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431381- 1441334