trollia trollaa perseilemässä kaikkia?
Oma veikka on yksi. Korkeintaan kaksi aivan satunnaisesti.
Montako trollia
18
79
Vastaukset
- ullatus-sulle
Vähintään kaksi, koska minä olen toinen, ja minun lisäkseni on ainakin yksi.
Onhan täällä ollut joskus aika montakin. Pari jopa aika hyvää.
Harmi ettei nykyinen trollivuosikerta edusta edes keskimääräistä tasoa.- Kansainvälistähuippua
Minusta se taas on parantunut vuosien varrella, ja on suhteellisen kovatasoinen tänään.
Kansainvälistähuippua kirjoitti:
Minusta se taas on parantunut vuosien varrella, ja on suhteellisen kovatasoinen tänään.
Galaktisen sankarin kiistämättömällä auktoriteetilla ilmoitan, ettei lausuntosi ole vakavasti otettava. Ehkäpä voisin jopa väittää, ettei arvostelukykysi aiheen suhteen ole kovinkaan korkeatasoinen.
- nimimerkitönj
Vitun urpå modelli, har-hörhö ja muutama mustanikki.
Ei montakaan, mutta sitäkin ahkerampia ovat saaneet aktiivisuudellaan asialliset kirjoittajat väistymään.
Sairaseläke ei ole suurensuuri mutta riittää yhden keskustelupalstan halvaannuttamiseen.modeIIi kirjoitti:
Aina voi vaihtaa palstaa, siellä on petankki vapaana narisijoille.
Sinusta ei aina ota selvää?
Kommentoitko vai vittuiletko?hullu_ukko kirjoitti:
Sinusta ei aina ota selvää?
Kommentoitko vai vittuiletko?Ei ota selvää? Juo vähemmän!
modelli kirjoitti:
Ärsyttää tollaset jotka eivät tajuu mitään.
Jätä toiseen kertaan, sitten kun olen selvinpäin.
- ziseI
hullu_ukko kirjoitti:
Jätä toiseen kertaan, sitten kun olen selvinpäin.
Modelli on vanha känkkäränkkä kurppa.
modeIIi kirjoitti:
Aina voi vaihtaa palstaa, siellä on petankki vapaana narisijoille.
Minä olen poikennut muutaman kerran Petankki palstalla. Se on hieman syrjässä. Siellä on rauhallista ja hiljaista. Suosittelen lämpimästi kaikille niille, jotka joskus kokevat ML-palstan menon liian hektiseksi.
Hyvää Uutta Vuotta. :)- immööimmöö
tosi..typy kirjoitti:
Minä olen poikennut muutaman kerran Petankki palstalla. Se on hieman syrjässä. Siellä on rauhallista ja hiljaista. Suosittelen lämpimästi kaikille niille, jotka joskus kokevat ML-palstan menon liian hektiseksi.
Hyvää Uutta Vuotta. :)immöö tissejäsi ;) nam
tosi..typy kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta. :)Eikös nyt ole hyvä aika pelata petankkia kun ei ole lunta?
Nurmikko vihertää vaan.hullu_ukko kirjoitti:
Eikös nyt ole hyvä aika pelata petankkia kun ei ole lunta?
Nurmikko vihertää vaan.En osaa pelata, ei ole edes aikomusta aloittaa. Keskustelua käydään kyllä kiihkeästi aiheen vierestä. :)
- määmy
tosi..typy kirjoitti:
En osaa pelata, ei ole edes aikomusta aloittaa. Keskustelua käydään kyllä kiihkeästi aiheen vierestä. :)
*Lipasoo myös pyllynreikääsi ;)*
- yöklikkl
määmy kirjoitti:
*Lipasoo myös pyllynreikääsi ;)*
Joo. TrOlli ilmmöö peräsuolest suoraan, mut saapihan evästä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920