Vanha viina ja valkosipuli

Raakaasipulia

Itse tykkään mennä hönkäilemään edellisenä iltana viinaksia juoneena ja valkosipulia nauttineena työmatkabusseihin aina aamuisin. Minulla ei varsinaisesti ole kiire minnekään, mutta valkosipulia ja viinaksia piisaa. On huvittavaa katsella kun ihmiset nyrpistelee nenäänsä.

Ja meitä riittää: ruuhkabussissa meitä kavereita on aina kolmesta viiteen kappaletta.

11

5694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MouhijärvenPieru-Volmari

Valkosipulin ja vanhan viinan tuoksukompinaatio on ihastuttava, se kostuttaa naisten pikkuhousujen haarakiilan välittömästi märäksi kun he haistavat tuon hurmaavan tuoksun. Nainen on heti kiihottunut ja "märjäs" kuin suonsilmä.

• vsipulissaonvoimaa

totta!

• ryhmy

Oletko kokeillut sipuliviinaa?

• sipuliviina

On muuten hyvää, suosittelen!

• Karvian-Kikolo

Olen huomannut myös että naiset tykkää valkosipuli/kananmunapieruista ja kun siihen lisätään vielä reilu hienhaju niin ne on ihan myytyjä. Nykyinen naisystäväni ihastui minuun kun sai heti ekana yhteisenä aamuna haistella näitä kehoni erittämiä eksoottisia tuoksuja.

• horsmanniin

Eksoottiikkisia ödööreitä - no, mutta tuskin vaan ämmät ovat aina olleet paskan hajun perään vai miten muuten selittää renttujen suosion naisten valinnoissa - subliikillako!

• 313rr3

Laktoosileija on pierujen kuningas !

• Öljypila

Onko ap kenties eräs H. J. Mikkelistä?

• kirvestäotsaan

Enemmän kuin "valkosipuli-hönkäyksiäsi" kammoksun näitä teinejä, jotka ovat kaataneet päälleen pari desiä jotain AXE-hajustetta, jonka käyttö pitäisi kieltää lailla - sen verran "tukevaa" döfistä teineistä pukkaa.

• Odorox

Ja tuohon kun vielä sotketaan huonon hygienian, mopobensan ja tupakan aromit, niin avot

• fhdfjdkfkdsjhk

Missä säännöissä lukee, että valkosipulia pitää nauttia viinaksien kanssa? Minä syön sipulit sipulina ja jätän viinat juomatta *lol*

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3723
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      31
      2134
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2034
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1711
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1522
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1472
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1423
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1154
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1113
    Aihe