Vanha viina ja valkosipuli

Raakaasipulia

Itse tykkään mennä hönkäilemään edellisenä iltana viinaksia juoneena ja valkosipulia nauttineena työmatkabusseihin aina aamuisin. Minulla ei varsinaisesti ole kiire minnekään, mutta valkosipulia ja viinaksia piisaa. On huvittavaa katsella kun ihmiset nyrpistelee nenäänsä.

Ja meitä riittää: ruuhkabussissa meitä kavereita on aina kolmesta viiteen kappaletta.

11

5845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MouhijärvenPieru-Volmari

Valkosipulin ja vanhan viinan tuoksukompinaatio on ihastuttava, se kostuttaa naisten pikkuhousujen haarakiilan välittömästi märäksi kun he haistavat tuon hurmaavan tuoksun. Nainen on heti kiihottunut ja "märjäs" kuin suonsilmä.

• vsipulissaonvoimaa

totta!

• ryhmy

Oletko kokeillut sipuliviinaa?

• sipuliviina

On muuten hyvää, suosittelen!

• Karvian-Kikolo

Olen huomannut myös että naiset tykkää valkosipuli/kananmunapieruista ja kun siihen lisätään vielä reilu hienhaju niin ne on ihan myytyjä. Nykyinen naisystäväni ihastui minuun kun sai heti ekana yhteisenä aamuna haistella näitä kehoni erittämiä eksoottisia tuoksuja.

• horsmanniin

Eksoottiikkisia ödööreitä - no, mutta tuskin vaan ämmät ovat aina olleet paskan hajun perään vai miten muuten selittää renttujen suosion naisten valinnoissa - subliikillako!

• 313rr3

Laktoosileija on pierujen kuningas !

• Öljypila

Onko ap kenties eräs H. J. Mikkelistä?

• kirvestäotsaan

Enemmän kuin "valkosipuli-hönkäyksiäsi" kammoksun näitä teinejä, jotka ovat kaataneet päälleen pari desiä jotain AXE-hajustetta, jonka käyttö pitäisi kieltää lailla - sen verran "tukevaa" döfistä teineistä pukkaa.

• Odorox

Ja tuohon kun vielä sotketaan huonon hygienian, mopobensan ja tupakan aromit, niin avot

• fhdfjdkfkdsjhk

Missä säännöissä lukee, että valkosipulia pitää nauttia viinaksien kanssa? Minä syön sipulit sipulina ja jätän viinat juomatta *lol*

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe