Maanantaina aloitan uuden vuoden työt uudessa paikassa ja aivan uudella alalla. Vuokratyöläisenä ensialkuun, mutta ... ehkäpä saan vakituisen paikan sitten myöhemmin. Vuoden työttömyyden jälkeen duunipaikka on parempi kuin lottovoitto!
Tsemppiä kaikille työnhakuun : kyllä joskus onnistaa kun vain jaksaa ponnistaa!
Sain töitä
Barbara
4
1102
Vastaukset 4
- katju
tervehdys,
onnea uudesta työpaikasta! itse aloitin juuri tänään uudessa paikassa valmistumiseni jälkeen ja hienolta tuntuu. tuttu ala mutta uudet tehtävät, hommat menee varmaan hienosti =)
hauskaa alkavaa vuotta kaikille- iloinen
mukavaa kun voi lukea noi positiivisia asioita . onnea vaan ja menestystä uudessa työssäsi.
- otan vastaan
kevat kesa tekeeeeekeppoinen.
- imutus
varmaan vuoden päästä olet jo johtaja kun olet nuin taitava, kyllä ne siellä uudessa paikassa äkkiä huomaa miten paikan hankit, antaa vaan pimppaa niin pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1061075Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 67661
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530