Tarvisin tietoa rovaniemen eläinlääkäreistä, kun ajattelimme 10 vuotiaan koirani kanssa perustarkastuksessa kun ikää on tullut tässä vuosien varrella, emmekä ole käyneet perustarkastuksessa pariin vuoteen. Löytyisikö rovaniemeltä halpaa ja hyvää eläinlääkäriä joka ei perisi turhista minuuteistä yms.?
Mikä eläinlääkäri rovaniemellä olisi paras?
13
3622
Vastaukset
- Seropi2010
Laskutusperusteista en tiedä, mutta aivan mahtavaa ja osaavaa hoitoa saimme Kiepin eläinlääkäriasemalla Kauppatorin reunalla. Koiran tilanne oli akuutti ja se pääsi heti leikkaukseen, jossa siltä poistettiin ns, märkäkohtu. Kieppiähän pyörittää Rovaniemen eläinsuojeluihminen Niina. Ei jäänyt edes koiralle eläinlääkärikammoa, vaan lopputarkastuksessa se heti sipaisi Niinan luo aivan innoissaan.
- Rovaniemeläinen
Miten sinne varataan aika? Puhelimitsekko? Vai pitääkö sinne mennä paikan päälle varamaan aika?
- mkou
Googlaa vaikka Kiepin eläinlääkäriasema .
- Pertsa_
Onko tietoa, mitkä ovat koiran penturokotuksen hinnat kunnallisella eläinlääkärillä? Univetissa ja Kiepissä ovat n. 60 € ->.
- M-A-I-
Novibac DHPPi Novibac eli se noin 4 kk iässä annettava maksoi mun koiralla kaupungin ell:n luona tasan 60 euroa. Käynti syyskuussa.
- paraspaikkaon
kyllä se on Pieneläinlääkärit Oy
- Anonyymi
Siis tää Rovaniemen Evidensia, sinne ei ikinä kannata mennä.. hätätilanne pieneläimellä eikä ne tee asialle mitään olen ilmoittanut satoja kertoja samasta asiasta "lupasivat" soittaa takasin eipä oo kuulunu mitää.. Asia on todella akuutti eivätkä ne tee asialle mitään. Pahoin pelkään että milloin hetki on viimeinen.. tullu sellainen käsitys että annetaan eläinten kuolla kätee kun soittaa Evidensia Rovaniemi eläinlääkärille "huolehdimme eläimestäsi mahdollisimman nopeasti" paskan letut. Aivan hirveä paikka en suosittele kellekkään. Eläinlääkärit antavat vääriä antibioottikuurejakin, jotka ei ole tarkoitettu minun eläimelle, jonka takia eläimeni on huonossa kunnossa. Laskutus aivan perseestä ei anna minkäänlaista armollisuutta kun kyseessä on opiskelija..
- Anonyymi
Eitanasia lääkäri.
- Anonyymi
Lampelankadulle avattu eläinklinikka.
- Anonyymi
Varokaa ruotsalaisketju Evidensiaa. Ne yrittää vallata markkinat raivaamalla pienet ketjut ja toimijat ja siten päästä rahastamaan ja nostamaan hintoja. Jokainen Evidensia käynti on pois suomalaisyrittäjien tuloksesta. Evidensia ei myöskään isona ketjuna kanna yksilönvastuuta virheistään. Asiakasta pompotellaan edestakaisin ja lasku jää asiakkaalle heidänkin mokistaan.
- Anonyymi
Tuovi Joona toimii eikä mieti kun on hätätilanne. Ilman häntä olisi lemmikkini menehtynyt virtsaumpeen. Kiitos Tuovi.
- Anonyymi
Tuovi on kyllä äärettömän pätevä ja kokenut. Hänen vastaanotolleen menisin ehdottomasti, jos olisi jokin monimutkaisempi juttu.
Kaupungin eläinlääkäreistä suosittelen Suvi P:tä. On asiakaspalvelutaitoinen, empaattinen eläinlääkäri.
Hammasoperaatioissa ehdottomasti Alisa Rauhalan klinikalle Lampelankadulla. Perustsekkaus tosin siellä varmasti kalliimpi kuin kaupungilla.
Evidensiaa en suosittele minäkään. Rahastuksen makua, määrätään turhia tutkimuksia lisämaksu mielessä. Tämän on todennut ihan alan tunteva tuttuni. - Anonyymi
Vihtavuori auttaa on halpa ja yks kertakäynti riittää ei tarvi rampata yhäkseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484