Uusi vuosi vaihtui ja on aika uusien haaveiden toteuttamiselle! Mua kiinnostais perustaa ihan vaan tekemisen ja luomisen ilosta perustaa pienimuotoinen bändi. Projektimielessä.
Opettelen itse laulamaan, en siis oo todellaan mikään pro, mutta ois kiva löytää ihmisiä joiden kanssa opetella tosissaan ja olis halua viettää aikaa yhdessä musiikin parissa. Olen myös kiinnostunut opettelemaan soittamistakin, jos jotain simppeliä tarjolla ;)
Olen 26v. naispuolinen ihmine, keskinyt vasta viimevuosina musiikin omaan elämään.
Itsellä laulaminen ja sanoittaminen kiinnostaa ihan useilla kielillä suomesta englantiin, saksaan tai espanjaan. Myös omien cover versioiden muokkaaminen mielenkiintoisista biiseistä vois olla hauskaa!
Tyyliltään itse tulee ny mieleen indie, eletkroninen-pop/rock.. olen avoin taikka katsotaan mitä yhdessä voisi syntyä :)
Jos akustine kitaristi löytyy tai vastaavaa nii olis myös hauska kokeilla onnistuuko kaksisteenkin:) Mut olen avoin kaikille ehdotuksille! Toivottavasti löytyis ihmisiä joiden kans kemiat kohtais ja voitais toteuttaa pöhköjä ja hullujakin idoita :))
Kokeilen onneani: Helsinki/Perustetaanko bändi?
turquoisezebra
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888