Onko totta että ylitorniolla on joskus vuosia sitten joku ajanut kukkakaupan seinään? Millä on ajanut mitä on tapahtunut ja koska kiinnostaa tietää???!?
Onnettomuus ylitornion keskustassa??
9
937
Vastaukset
- tosionasia
Ajohan se hautaustoinmiston seinään ja kaikki autossa olijat kuoli, en muista kauanko oliko jotaki-92-93
- määki
Vuosi oli 95
- napropaatti
On se. Niitä kuoli siinä. Tapaus hirveä.
- Surullista
Siinä on muistolaatta seinässä hopeinen sellainen pikkuinen ettei sitä kunnolla huomaa jos ei vasiten käy läheltä katsomassa,siinä on nimet jotka olit osallisia tapahtumaan
- an955
Koska se on sinne laitettu?
- Surullista
Joku kavereista laittanut sellainen pieni laatta 3x3 cm kokoinen vasemmalla yläkulmassa oikeasta ikkunasta katottuna sen ylä puolella,ei varmaan moni huomannut katsoa,en miekään ollu kuullu että siinä laatta on kun kuulin laatan laittajalta,että olenko huomannut sitä,sitä ei huomaa kun se on seinän kans saman värinen
- tosiaan
En tosiaan ole tiennytkään,tuttuja oli laattassa olevat nimet.Lukekaa varoen se on siinä nurkalla,ettei luule että voroja liikheelä:)
- ikävätapaus
Se oli kova paikka vanhemmille koska nämä olivat nuoria ihmisiä.
- jetra
Joo, kyllä on totta että ajoi päin seiniä.Tämän kolarin vuoksi päätettin että täytyy hillitä tuollaista ajoa niimpä piti laittaa mutkat opistolta päin tultessa kylälle. TOSI JÄKEVÄÄ että näin Ylitorniolla!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029