Managerin kokemus riesana, rekryajat neuvokaa

Tarhatomaatti

Minulla on useiden vuosien työhistoria isommista firmoista sekalaisista toimisto- ja projektitöistä. Jossain vaiheessa minut puoliväkisin tuupattiin managerin hommiin ja niitä hommia on takana muutamia vuosia. Vaikka tein hyvää jälkeä ja työtäni kiiteltiin kovasti, ylisuorittajana poltin itseni aivan totaalisesti loppuun raatamalla yötä päivää ja kaiken lisäksi jäin työttömäksi viime keväänä.

Nyt riesanani on tuo managerin kokemus. Haluan ehdottomasti em. hommista pois. Kun haen assarin / koordinaattorin töitä, niin aina sieltä tulee että olen riski yritykselle, koska kuitenkin hakisin kohta niitä ns. "parempia" (pah!) hommia. Hakemuksia kiitellään kuitenkin hyviksi. Alkaa ihan tosissaan syömään. Takana yli puoli vuotta työttömyyttä, lähemmäs 70 hakemusta ja aina sama virsi jos jossakin on numero mainittu ja alan myymään itseäni esim. asssarin hommiin (joista minulla on myös vuosien kokemus). Ei auta vaikka miten selittäisi vilpittömästi kiinnostustaan em. hommiin. Töitä olen hakenut koko Uudeltamaan alueelta, ajatuksella, räätälöiden aina hakemukset ja CV:n.

En pääse edes vastentahtoisesti niihin päällikköhommiin, varsinkin kun managerointivuosien osaamiseni on erittäin rajatulta alueelta ja minulta puuttuu niihin hommiin yleensä vaadittava tutkinto.

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Onko kellään antaa vinkkejä? Etenkin rekryjä tehneiden mielipiteet kiinnostavat. Koulun penkille minulla ei ole varaa lähteä ja työkkärikursseille ilmoittautumista ja erilaisia verkkokursseja olen jo kokeillut. Voi tätä turhautumista!

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdffdssfdsfdsfd

Miksi et muotoilisi sitä managerin kokemusta assistentin hommaksi siihen cv:seen. Ei tarvitse valehdella, jättää vaan kertomatta hommaan olleen ns. parempaa kuin assarin työ.

• ex-johtaja

Minulla on kokemusta samasta asiasta, joten tiedän mistä puhut. Vinkiksi antaisin että jätä hakemuksesta ja CV:stä ne managerin tittelit/tehtävät pois. Räätälöi kylmän viileästi hakemus vastaamaan annettua tehtävää - eikä yhtään yli. Jos hyvin käy, pääset haastatteluun osoittamaan motivaatiosi.

• juutiedetääntuo

Ikävä kyllä olen sama kokenut riesaksi ja siitä maininnutkin työvoima toimistossa. CV listassani pelkästään aluepäällikön, tuotepäällikön, myyntipäällikön ja pohjoismaiden sekä Balttian maiden myyntijohtajan mainintoja. Kukaan ei tunnu ottavan enää tosissaan kun haen perus myyntihommin vaikka aluepäälliköksi pikkufirmaan minne oikeasti haluaisinkin. Muutama rekrytointi firman edustaja tästä minulle maininnutkin että heidän toimeksiantajansa epäilee heti että tulen vaan käymään ja haen samantien jotain "parempaa". Tekisi välillä mieli silputa koko CV ja mainita että Mäkkärissä vain ollut töissä hampurilaisia valmistelleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe