Minulla on useiden vuosien työhistoria isommista firmoista sekalaisista toimisto- ja projektitöistä. Jossain vaiheessa minut puoliväkisin tuupattiin managerin hommiin ja niitä hommia on takana muutamia vuosia. Vaikka tein hyvää jälkeä ja työtäni kiiteltiin kovasti, ylisuorittajana poltin itseni aivan totaalisesti loppuun raatamalla yötä päivää ja kaiken lisäksi jäin työttömäksi viime keväänä.
Nyt riesanani on tuo managerin kokemus. Haluan ehdottomasti em. hommista pois. Kun haen assarin / koordinaattorin töitä, niin aina sieltä tulee että olen riski yritykselle, koska kuitenkin hakisin kohta niitä ns. "parempia" (pah!) hommia. Hakemuksia kiitellään kuitenkin hyviksi. Alkaa ihan tosissaan syömään. Takana yli puoli vuotta työttömyyttä, lähemmäs 70 hakemusta ja aina sama virsi jos jossakin on numero mainittu ja alan myymään itseäni esim. asssarin hommiin (joista minulla on myös vuosien kokemus). Ei auta vaikka miten selittäisi vilpittömästi kiinnostustaan em. hommiin. Töitä olen hakenut koko Uudeltamaan alueelta, ajatuksella, räätälöiden aina hakemukset ja CV:n.
En pääse edes vastentahtoisesti niihin päällikköhommiin, varsinkin kun managerointivuosien osaamiseni on erittäin rajatulta alueelta ja minulta puuttuu niihin hommiin yleensä vaadittava tutkinto.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Onko kellään antaa vinkkejä? Etenkin rekryjä tehneiden mielipiteet kiinnostavat. Koulun penkille minulla ei ole varaa lähteä ja työkkärikursseille ilmoittautumista ja erilaisia verkkokursseja olen jo kokeillut. Voi tätä turhautumista!
Managerin kokemus riesana, rekryajat neuvokaa
3
102
Vastaukset
- sdffdssfdsfdsfd
Miksi et muotoilisi sitä managerin kokemusta assistentin hommaksi siihen cv:seen. Ei tarvitse valehdella, jättää vaan kertomatta hommaan olleen ns. parempaa kuin assarin työ.
- ex-johtaja
Minulla on kokemusta samasta asiasta, joten tiedän mistä puhut. Vinkiksi antaisin että jätä hakemuksesta ja CV:stä ne managerin tittelit/tehtävät pois. Räätälöi kylmän viileästi hakemus vastaamaan annettua tehtävää - eikä yhtään yli. Jos hyvin käy, pääset haastatteluun osoittamaan motivaatiosi.
- juutiedetääntuo
Ikävä kyllä olen sama kokenut riesaksi ja siitä maininnutkin työvoima toimistossa. CV listassani pelkästään aluepäällikön, tuotepäällikön, myyntipäällikön ja pohjoismaiden sekä Balttian maiden myyntijohtajan mainintoja. Kukaan ei tunnu ottavan enää tosissaan kun haen perus myyntihommin vaikka aluepäälliköksi pikkufirmaan minne oikeasti haluaisinkin. Muutama rekrytointi firman edustaja tästä minulle maininnutkin että heidän toimeksiantajansa epäilee heti että tulen vaan käymään ja haen samantien jotain "parempaa". Tekisi välillä mieli silputa koko CV ja mainita että Mäkkärissä vain ollut töissä hampurilaisia valmistelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734