Suomimiesten ämmämäisyys huomattu

Nainen_isolla_N_llä

Jo maahanmuuttajatkin juttelevat keskenään siitä , miten suomalainen mies on neiti. 'Suomalaisisät ovat kuin miespuolisiä äitejä'. Naulan kantaan, sanon minä!

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1451448414990

60

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele_suomi

Sekö on 'miehekästä', kun partalapset raiskaa pikkutyttöjä ? Entä ne sadat naiset siihen lisäksi?

Harmi vain kun tämän maan luuserit päättäjät ovat niin saatanan sinisilmäisiä idiootteja näiden pummimusujen suhteen.

• Suomessahyvä

Hyvä, että ovat huomanneet. Ehkä rupeavat miettimään omien yhteiskuntiensa rakenteellisia ongelmia ja huomaavat millaista tuhoa ovat saaneet aikaan omissa maissaan uskonnon ja milloin minkäkin ideologian varjolla harjoitetulla machoöyhötyksellä.

• Raakatotuus

Tämä oli hyvä:

”Suomalaiset naispuoliset ystäväni ovat ylpeitä, että heillä on eri rotuja edustavia ystäviä, ja he tuomitsevat äänekkäästi rasismin. Mutta kun aloin seurustella kiinalaisen naisen kanssa, sain suomalaisnaisilta uskomattoman paljon halventavia ja vihaisia tuijotuksia”, kirjoittaa Vaalea puolisuomalainen nettifoorumilla.

• Hyvä osoitus naisten kaksoisstandardeista. Eivät he tasa-arvoa kaipaa, vaan etuoikeuksia itselleen.

• hyviäovat

Vauvaansa hoitava isä on kaunis ja miehekäs näky. Olisi miesten aliarvioimista ja halveksimista olettaa, että he eivät pärjäisi omien lastensa kanssa.

• Jotairajaa

Varmasti pärjäävät lasten kanssa...mutta että miehekäs näky ! Never!

• hyviäovat
        Jotairajaa kirjoitti:

Onhan vastakohta aikuisen miehen ja pienen vauvan välillä melkoisen iso. Miehen miehekkyyshän vain korostuu pikkuruista palleroa hoitaessa.

• Jotairajaa
        hyviäovat kirjoitti:

Onhan vastakohta aikuisen miehen ja pienen vauvan välillä melkoisen iso. Miehen miehekkyyshän vain korostuu pikkuruista palleroa hoitaessa.

Joo mutta miehekkyys on seksikästä ja vauva taas ei ole mitenkään seksikäs.

• biologiaaeisenenempää

Alfaurokset eivät hoida lapsia, usein nainen siittää itsensä tosimiehen kanssa ja hankkii lapsen kasvattajaksi jonkun vässykän konttorirotan. Alfaurokset eivät ole uskollisia vaan siirtyvät kukasta kukkaan, eivät siis ole luotettavia perheenisiä.

• nimimerkitönj

Samaa mieltä. Usein vaan tunteikkuutta ja tunteiden näyttämistä ei pidetä miehekkyyden synonyymina. Vaikka jurossa maailmassa nimenomaan tunteiden näyttäminen on rohkeaa ja taas rohkeus yhdistetään miehekkyyteen.

• 220

Oma isäni rakasti ja hoiti minua, eikä sodan käyneen miehisyys siitä alentunut.
        Nyt oma poikani hoivaa lastaan, kun voi. Työssä käyvänä niitä hetkiä on melko vähän.
        Heikko on miehen itsetunto, jos vahvuuttaan on väkivallalla korostettava tai alistamisella. Miehen ja naisen tehtävät on erilaisia, mutta kunkin taidothan tekijän ratkaisevat.
        Osittain on menty liian pitkälle kotitöiden jaossa. Jos vaimo on päivät kotona lapsen/lapsien kanssa, niin on kohtuutonta vaatia mieheltä samaa panosta työpäivän päälle. Äitien osa on ohjata lapsiaan kunnioittamaan toisiaan ja auttamaan tarpeen tullen. Rakastava vaimo kyllä tekee kotityöt, eikä kaada niitä miehelle... Esimerkin voima on suuri.

• VickyR
        Jotairajaa kirjoitti:

Juuri niin! Se on miehekäs näky kun mies potkaisee vauvan pois tieltään ja alkaa karjua kameralle. Grrrr!

• Mies3210

No suomalaismiesten ämmämäisyyden takiahan ne mamumiehet ovat maahan täysihoitoon päässeetkin.
      Mutta en minä kyllä koe itseäni naiseksi, vaikka lasta hoidankin. Tosin tutkitustihan se laskee testosteronitasoa, mutta sitä on itselläni riittävästi.

• piilevä_voima

Lastenhoito laskee testoja? No, kunhan käyt sitten välillä pumppaamassa lihaksia salilla, niin ei sentään miestissit ala kasvamaan.
        Mä olen muuten ihan luonnostaan aika feminiininen mies, mutta silti vituttaa katsoa , minkälaisia naisia jalustalle nostavia tossukoita miehet on. Mutta kun se feministinen aivopesu on vaan tehonnut niin hyvin Suomessa (ei nyt sentään Ruotsin tasolla olla, mutta kuitenkin), niin minkäs teet.

• Mies3210
        piilevä_voima kirjoitti:

Lastenhoito laskee testoja? No, kunhan käyt sitten välillä pumppaamassa lihaksia salilla, niin ei sentään miestissit ala kasvamaan.
        Mä olen muuten ihan luonnostaan aika feminiininen mies, mutta silti vituttaa katsoa , minkälaisia naisia jalustalle nostavia tossukoita miehet on. Mutta kun se feministinen aivopesu on vaan tehonnut niin hyvin Suomessa (ei nyt sentään Ruotsin tasolla olla, mutta kuitenkin), niin minkäs teet.

Joo, mitä enemmän isä hoitaa lasta, sen alemmat testot. Kyseessä syy ja seuraus. Puntti auttaa, mutta lapsi tekee aikatauluista tiukempia, joten punttikin voi jäädä.
        Kyllä minäkin femakkomiehiä halveksun, vaikka lasta hoivaan ja kotityöt ihannetilanteessa jakaisin tasan. Minusta luonteva tasa-arvo tulee nimenomaan luonnollisesti. Ei siihen tarvita oksettavia äijäfeministejä (eikä sen paremmin neitifeministi Ville Niinistöä) sössöttämään naisista uhreina.

• hyviäovat
        piilevä_voima kirjoitti:

Minusta on oikein ihanaa, että mies on nostanut minut jalustalle ja kohtelee kuin suurta aarretta. Saman olen tehnyt itse hänelle ja liitto on kukoistanut jo vuosikymmeniä. Ei toisen kunnioittamisessa ja arvostamisessa ole mitään nössöä.

• piilevä_voima
        hyviäovat kirjoitti:

Minusta on oikein ihanaa, että mies on nostanut minut jalustalle ja kohtelee kuin suurta aarretta. Saman olen tehnyt itse hänelle ja liitto on kukoistanut jo vuosikymmeniä. Ei toisen kunnioittamisessa ja arvostamisessa ole mitään nössöä.

Kunnioittaminen ja arvostaminen ei ole yhtä kuin jalustalle nostaminen. Kunniottaminen ihmisenä on hyvä asia, mutta naisen idealisoiminen on naurettavaa nössöilyä, ja sitä suomalaiset miehet harrastaa ihan liikaa. Sekä miehet että naiset olisivat onnellisempia, jos miehet ottaisivat naiset alas jalustalta.
        Jalustalle nostamisen ja huonosti kohtelemisen välissä on katsos välimuotoja, kuten se, että naista voi kohdella ihan normaalina ihmisenä, jollaisia ne tietääkseni on. Korjatkaa, jos olen väärässä. 8 /

• 182
        piilevä_voima kirjoitti:

Kunnioittaminen ja arvostaminen ei ole yhtä kuin jalustalle nostaminen. Kunniottaminen ihmisenä on hyvä asia, mutta naisen idealisoiminen on naurettavaa nössöilyä, ja sitä suomalaiset miehet harrastaa ihan liikaa. Sekä miehet että naiset olisivat onnellisempia, jos miehet ottaisivat naiset alas jalustalta.
        Jalustalle nostamisen ja huonosti kohtelemisen välissä on katsos välimuotoja, kuten se, että naista voi kohdella ihan normaalina ihmisenä, jollaisia ne tietääkseni on. Korjatkaa, jos olen väärässä. 8 /

No, minä en ole elämäni aikana tuollaista jalustalle nostamista havainnut. En sitten tiedä missä päin Suomea sellaista harrastetaan.

• piilevä_voima
        182 kirjoitti:

No, minä en ole elämäni aikana tuollaista jalustalle nostamista havainnut. En sitten tiedä missä päin Suomea sellaista harrastetaan.

Koko yhteiskunta nostaa naista jalustalle, Suomessa, Ruotsissa, Amerikassa... ja miehet on naisia nuoleskelevia miesvittuja.

• nimimerkitönj

Lapsistaan huolehtivat isät on helmiä, olipa ne nimeltään vaikka Pekka Puupäitä. :)

Arvostan ja kunnioitan miestä, joka huolehtii jälkeläisistään siinä missä äitikin.

• tiivistelmä

kirjoituksesta...

”Sairaalassa näimme, kuinka mies pesi ja puki korkeintaan kuukauden ikäistä vauvaa. Tyypillinen suomalaisisä, jolla on samat oikeudet ja velvollisuudet vauvaa kohtaan kuin äidillä. Olen nähnyt vain tuollaisia huolehtivaisia isiä, aivan kuin äitejä, mutta miespuolisia.”

Finlandforum.org:ssa joku pohtii englanniksi, että suomalainen nainen emansipoitui sodan aikana miesten ollessa rintamalla. Naisista tuli niin vahvoja, että osa miehistä syrjäytyi ja syyttää nyt ongelmistaan ulkomaalaisia.

”Suomalaiset miehet hakevat puolisonsa niistä maista, joissa naiset ovat naisellisempia [kuin suomalaiset naiset]. Suomalaiset naiset taas [etsivät puolisoa ulkomailta], koska haluavat tunteikkaampia miehiä kuin suomalaiset.”

-----------------------------------------------------

”Bussissa kukaan ei tule viereen”

Mitä maahanmuuttajat sitten tuumivat suomalaisista?

Vaikeinta on tottua syljeskelyyn ja kuseskeluun julkisella paikalla, purnaa yksi englanninkielisessä ryhmässä.

Suomalaisiin tutustumista pidetään vaikeana, ”koska heillä on jo riittävästi ystäviä”. Jopa työpaikoilla suomalaiset eristäytyvät ulkomaalaisista. Eikä suomea opi, koska jos kysyy jotain suomeksi, suomalaiset vaihtavat heti englanniksi.

Rasismi on ongelma: ”Suomalaiset naispuoliset ystäväni ovat ylpeitä, että heillä on eri rotuja edustavia ystäviä, ja he tuomitsevat äänekkäästi rasismin. Mutta kun aloin seurustella kiinalaisen naisen kanssa, sain suomalaisnaisilta uskomattoman paljon halventavia ja vihaisia tuijotuksia”, kirjoittaa Vaalea puolisuomalainen nettifoorumilla.

”Suomessa saa elää ihan rauhassa: bussissa kukaan ei tule viereen, vaikka olen siisti ja kävin juuri suihkussa”, valittaa irakilainen turvapaikanhakija.

”Ehkä se johtuu sinusta”, kommentoi toinen.

”Minulla menee hyvin: todella kaunis nainen istui viereeni”, vastaa kolmas.

Venäläinen siivooja läksyttää suomalaisia veteliksi sottapytyiksi.

”Heitä laiskottaa tulla kymmeneksi toimistoon, niinpä he ’työskentelevät’ etänä. He eivät osu pönttöön tai roskikseen heittäessään paperia, jättävät hiuksiaan kaikkialle ja läikyttelevät kahviaan jopa omille pöydilleen.”

Länsimaalainen kauhistelee suomalaista urheilukulttuuria: ”Olen todistanut suomalaista management by perkele -henkistä valmennusta jopa 7–8-vuotiaiden joukkueessa. En ole varma, onko kiroilu paras tapa kehittää lapsista maailmanluokan pelaajia.”

”Venäjällä olin prinsessa, Suomessa otin kruunun päästä.”

Moni tuntuu silti arvostavan Suomea.

”Täällä siivooja ja presidentti ovat tasa-arvoisia”, uskoo venäläisnainen. ”Täällä on vähemmän sellaista [suhtautumista naisiin], että keitäpäs tyttö kahvia. Täällä on vähemmän moukkia ja röyhkeyttä.”

”Kokemukseni perusteella luottaisin suomalaiseen enemmän kuin maanmieheen”, sanoo Finland and Foreigners -ryhmään kirjoittava mies, joka on saanut juuri hukkaamansa lompakon takaisin läheisen koulun oppilailta.

”Näyttää siltä, että suomalaisten rehellisyyden periaatteet on juurrutettu myös seuraavaan sukupolveen. Yksi monista syistä rakastaa Suomea.”

Edes suomalaisten juopottelu ei häiritse kaikkia: ”Humalaiset suomalaiset miehet ovat rasittavia mutta harvoin väkivaltaisia. Siinä on iso ero Irlantiin, Britanniaan, Australiaan, Yhdysvaltoihin ja Kanadaan, jossa baaritappelut ovat paljon yleisempiä”, nettifoorumin keskustelija väittää.

Jotkut kertovat, että Suomi on muuttanut heitä. ”Venäjällä olin prinsessa, Suomessa otin kruunun päästä. Aloin pukeutuakin vaatimattomammin”, kirjoittaa venäläisnainen.

• yleltäää

Kotimaa 8.1.2016 klo 18:50 | päivitetty 8.1.2016 klo 20:14

Kotimajoitukseen päässyt irakilaisnainen on hämmästynyt vapaudesta – video

Liki sata suomalaisperhettä on avannut kotinsa ventovieraille turvapaikanhakijoille.

Kotimajoituksessa nämä saavat luontevan kosketuksen suomalaiseen kulttuuriin.

Irakista tullut Sahar on oppinut suomalaiselta perheeltään, että naiset voivat olla vapaita, ja heillä saa olla mielipiteitä.

Pääkaupunkiseudulla asuvat Karoliina Ek ja Tomi Andersson seurasivat huolestuneina syksyllä puhjennutta pakolaiskriisiä. Pariskunnan mielissä heräsi kysymys: miten me voimme auttaa?

Kun Ek ja Andersson kuulivat Refugees Welcome Finland -verkostosta, joka organisoi turvapaikanhakijoiden kotimajoitusta, he päättivät lähteä mukaan toimintaan, vaikka eri kulttuurista tulevan ventovieraan ihmisen majoittaminen omaan kotiin arvelutti aluksi.

– Oli kaikenlaisia skenaarioita, mutta sitten ajattelimme, että he ovat ihmisiä kuten mekin. Jos olisimme itse samassa tilanteessa, niin haluaisimme, että joku ottaisi meidätkin kotiinsa, ja kaikki on mennyt ihan loistavasti, Ek sanoo.

Ekin ja Anderssonin talossa oli sopivasti yksi huone vapaana, ja marraskuussa sinne muutti uusi asukas, Irakista tullut 29-vuotias Sahar.

"Naisen voi ostaa kuin jonkun huonekalun"

Sahar on ollut vain kerran aikaisemmin kotimaansa ulkopuolella. Silloin nainen kävi perheensä kanssa ostoksilla Turkissa.

Lähtö Suomeen koitti, kun Isis alkoi saada jalansijaa Irakissa. Sahar ei tiennyt Suomesta juuri mitään, mutta oli kuullut, että Suomi voisi olla hänelle hyvä maa, koska täällä on uskonnonvapaus.

Isisin tapa kohdella naisia huolestuttaa Saharia, sillä erityisesti hänen kaltaisensa naimattomat naiset ovat vaarassa joutua seksiorjiksi.

– He ajattelevat, että naisen voi ostaa kuin jonkun huonekalun, ja se on naisen osa tässä elämässä, Sahar sanoo.

Usein Irakissa avioidutaan noin 25 ikävuoteen mennessä, mutta Sahar ei ole halunnut vielä naimisiin. Hän on opiskellut tietojenkäsittelyä yliopistossa ja haluaisi myös työpaikan, mutta naiselle se ei ole helppoa Irakissa.

– Sinua ei pidetä työntekijänä vaan naisena, jonka paikka on kotona.

Miehet määräävät

Irakissa naisten elämä on ollut rajoitettua jo ennen Isisin aikaa. Jopa ostoksille mennessä on hyvä olla mukana joku miespuolinen henkilö, kuten aviomies, isä tai veli. Niin on turvallisempaa, ja yksin liikkuvaa naista voidaan pitää myös "huonona naisena".

Suomessa Sahar on yhtäkkiä vapaa. Perheen miehet eivät enää kontrolloi hänen tekemisiään tai pukeutumistaan.

– Voin päättää itse, miten pukeudun, ja peitänkö pääni vai en. Voin päättää itse, mitä teen elämälläni. Irakissa vallitseva kulttuuri päättää puolestani.

Voiko Suomessa seurustella menemättä kihloihin?

Suomessa turvapaikanhakijat ovat kahden kulttuurin vaikutuspiirissä. Irakilaisella yhteisöllä on vahva vaikutus, vaikka Suomessa on eri säännöt.

Suomessa ollessaan Sahar ei ole tapaillut miehiä, mutta seurustelukulttuuri on iso puheenaihe hänen naispuolisten ystäviensä keskuudessa. Irakissa naisen ja miehen pitää mennä kihloihin, jotta he voivat tapailla. Sen vuoksi lähes tuntemattomat ihmiset voivat kihlautua, mutta se ei välttämättä johda avioliittoon, ja kihlaus voidaan myös purkaa.

Turvapaikanhakijat joutuvat pohtimaan, miten heidän nyt pitäisi toimia. Voiko Suomessa seurustella ilman kihlausta? Voivatko naiset liikkua yksin? Miten pitäisi suhtautua, jos miespuoliset turvapaikanhakijatuttavat yrittävät rajoittaa naisten menoja?

Näistä asioista Sahar voi keskustella isäntäperheensä kanssa. Juuri tässä on kotimajoituksen etu verrattuna vastaanottokeskukseen, jossa turvapaikanhakijat ovat enimmäkseen keskenään. Kotimajoituksessa he kuulevat kieltä päivittäin ja saavat luontevan kosketuksen suomalaiseen kulttuuriin.

Saharille uutta on esimerkiksi se, että perheen isä osallistuu kotitöihin.

jatkuu...

• yleltäää

Irakissa naiset saavat olla hyvällä tavalla itsekkäitä

Mutta Saharin tulo on antanut myös isäntäperheelle mahdollisuuden oppia uusia asioita. Kahdeksanvuotias Tinka-tytär osaa jo parikymmentä sanaa arabiaa, ja koko perhe on saanut tutustua arabialaisen keittiön herkullisiin makuihin.

Sahar on myös opettanut perheen äidille, Karoliina Ekille, että Irakissa naiset suovat itselleen monia ylellisyyksiä. Rajoitettua elämää piristävät kauneushoidot, joihin käytetään paljon rahaa. Hiukset ja tukka ovat aina kunnossa, kun lähdetään ulos.

– Suomessa me kotiäidit huolehdimme perheestä enemmän kuin itsestämme. Voisimme kuitenkin olla hyvällä tavalla itsekkäämpiä, Ek sanoo.

Naisista on jo tullut hyviä ystäviä. Kun Ekillä oli pikkujoulut, Sahar laittoi hänelle hienot kynnet. Myös pukeutuminen on yksi naisten puheenaiheista.

– Karoliinan mielestä on tärkeintä, että vaatteet ovat lämpimiä, mutta irakilaisille tyyli ja ulkonäkö ovat tärkeämpiä, Sahar sanoo.

Tärkeintä on vapaus ja oikeus mielipiteisiin

Mutta palataan olennaiseen. Ulkonäköasioita tärkeämpää Saharille on vapaus, jota hän on oppinut suomalaiselta ystävältään.

– Ei irakilaisen ja suomalaisen naisen elämää voi edes verrata. Täällä nainen on todella vaikutusvaltainen henkilö. Hänellä on oikeuksia ja mielipiteitä. Hän voi tehdä ihan mitä haluaa.

Sahar toivoo, että hän saa jäädä Suomeen. Vapautta maistanut ei halua luopua siitä.

http://yle.fi/uutiset/kotimajoitukseen_paassyt_irakilaisnainen_on_hammastynyt_vapaudesta__video/8577025

------------------

HUOMIOITA JUTUSTA!!!

Irakista tullut Sahar on oppinut suomalaiselta perheeltään, että naiset voivat olla vapaita, ja heillä saa olla mielipiteitä.

Tärkeintä on vapaus ja oikeus mielipiteisiin

Mutta palataan olennaiseen. Ulkonäköasioita tärkeämpää Saharille on vapaus, jota hän on oppinut suomalaiselta ystävältään.

– Ei irakilaisen ja suomalaisen naisen elämää voi edes verrata. Täällä nainen on todella vaikutusvaltainen henkilö. Hänellä on oikeuksia ja mielipiteitä. Hän voi tehdä ihan mitä haluaa.

Sahar toivoo, että hän saa jäädä Suomeen. Vapautta maistanut ei halua luopua siitä.

Saharille uutta on esimerkiksi se, että perheen isä osallistuu kotitöihin.

-----------------

Miehet määräävät

Isisin tapa kohdella naisia huolestuttaa Saharia, sillä erityisesti hänen kaltaisensa naimattomat naiset ovat vaarassa joutua seksiorjiksi.

– He ajattelevat, että naisen voi ostaa kuin jonkun huonekalun, ja se on naisen osa tässä elämässä, Sahar sanoo.

- Sinua ei pidetä työntekijänä vaan naisena, jonka paikka on kotona.

Irakissa naisten elämä on ollut rajoitettua jo ennen Isisin aikaa. Jopa ostoksille mennessä on hyvä olla mukana joku miespuolinen henkilö, kuten aviomies, isä tai veli. Niin on turvallisempaa, ja yksin liikkuvaa naista voidaan pitää myös "huonona naisena".

Suomessa Sahar on yhtäkkiä vapaa. Perheen miehet eivät enää kontrolloi hänen tekemisiään tai pukeutumistaan.

– Voin päättää itse, miten pukeudun, ja peitänkö pääni vai en. Voin päättää itse, mitä teen elämälläni. Irakissa vallitseva kulttuuri päättää puolestani.

• Jottairajaa

Joka maasta löytyisi vähintään yhtä paljon hakkumista kuin Suomesta. Mitäs tulivat tänne!

• voihanmatut

Leijonauros vahtii laumaansa ja pentujansa , mut tappaa vieraat reviiriin yrittäjät . Sitäkö pitäs ruveta tekeen , että oltas jne . OOOTELLAAN ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• " 'Suomalaisisät ovat kuin miespuolisiä äitejä' "

Kommentoijat lienevät kulttuureista, joissa ei erota. Suomessa kun on tapana erota jossain vaiheessa, niin on hyödyllistä että lapsella on kaksi äitiä, jotta lapsi voi eron jälkeen asua vuoroviikoin kummankin äidin luona.

• nimimerkitönj

Heh, hauska huomio. Itse ajattelin että on hyvä, kun lapsen/lapsien isäkin rakastaa ja huolehtii lapsistaan ettei kaikki ole vain äidin varassa. Sitä kun voi koska vaan äitinäkin heittää veivinsä ja olisi hyvä, jos isäkin kykenee ja haluaa kasvattaa lapsiaan rakkaudella ilman äitiäkin.

Eihän isä koskaan voi olla äiti tai äiti isä eikä korvata toista täysin, mutta pääasia että vanhemmat rakastaa ja kantaa vastuuta ihmistaimistaan. Itselle ainakin on helpottavaa, kun tiedän että lapset saa aitoa välittämistä ja rakkautta myös isältään. Etten ole ainoa johon he voivat turvautua ja luottaa. Sittenkin jos minua ei enää ole.

• suomalainen_uros

Yleensä nämä arabi miesten ihailijat täällä suomessa, ovat 85-110 kg yksinhuoltaja äitejä. Tämä kommentti Naiselle isolla Navalla?

• Ex-----PUA

Nyt vain voimme arvailla, onko ketjussa tuota kehitystä puolustelevat naiset YH- vai femakkokurppia.

Tuo kehitys on se syy, miksi noita sanotaan YTM-taistelijoiksi ja miksi suomalaiset perheenpäät kertovat lehdissä miten partavauvoille on vaimo pedannut jo pedin. Eki tai Timppa nukkuvat kyllä kiltisti sohvalla, tai lasten leikkimökissä.

• Ha Ha. Tästä muistuu hiljattainen keskusteluni ystävä-naisen kanssa, joka on juuri avioeron keskellä:

" Ensimmäinen kerta, kun Timo (nimi muutettu) ilmaisi meidän kesken voimakasta omaa tahtoa oli, kun sanoi joulupäivänä "mä haluan erota".

Tunnistin niin tuossakin tarinassa niin entisen itseni, joka luuli, että kiltteys ja sopeutuvaisuus on se mitä naiset haluavat.

• helgamies

Feministien toivomuksesta maahamme tuodaan taistelija-YTMejä korjaamaan tämä järkyttävä suomimiesten feminiinisyys ja nössöys.

• ätmit

ja varatut naiset pääsee valitsemaan oman YTM-taistelijan partavauvoista.

• Raakatotuus

No ketkä on Suomen miehistä ämmämäisiä tehneet? Suomalaiset naiset, halutessaan tasa-arvoa joka asiassa, kaatamalla perinteisen miehisyyden linnakkeita yksi kerrallaan, nakertaneet miehen oikeutta olla mies. Jos ei saa enää olla mies, eikä saisi olla niin kuin nainenkaan, niin sieluton ja tunteeton palvelijako sen miehen pitäisi olla, pelkkä naisen jatke?

• Ex------PUA

Näin on. Eritoten ihmettelen tuota suoranaista disinformaatiota, millä ehdoin tahdoin miestä johdetaan harhaan. Tuntuu kuin että naiset karsisivat kaikkein kuuliaisimmat ja tunnollisimmat miehet pois, ja jättäisivät sopeutumattuomimmat ja naisten mielipiteelle eniten haistattavat paroitumiskelpoisten "tikapuille".

• Mies3210
        Ex------PUA kirjoitti:

Näin on. Eritoten ihmettelen tuota suoranaista disinformaatiota, millä ehdoin tahdoin miestä johdetaan harhaan. Tuntuu kuin että naiset karsisivat kaikkein kuuliaisimmat ja tunnollisimmat miehet pois, ja jättäisivät sopeutumattuomimmat ja naisten mielipiteelle eniten haistattavat paroitumiskelpoisten "tikapuille".

Naiset karsivat kiltit geenit pois kaikin tavoin. Todennäköisesti suurimmalta osin tiedostamattomasti, vaistonvaraisesti.

• Tuhilas
        Mies3210 kirjoitti:

Naiset karsivat kiltit geenit pois kaikin tavoin. Todennäköisesti suurimmalta osin tiedostamattomasti, vaistonvaraisesti.

Niinpä niin. Missään maailmassa ei liene yhtä kilttejä miehiä kuin suomessa.

• kroohh

Jos miehet alkavat taas olemaan miehiä, niin se on askel kohti patriarkaattia, fasismia, natsismia ja uutta holokaustia.

• Raakatotuus

Juuri tuo asenne on niin myrkyllinne.

Miehiä oli olemassa ennen fasismia ja natsismiakin ja patriarkaatti on enemmän järjestelykysymys. Miehet haluavat omat piirinsä, omat ympyränsä, oman tilansa minne naiset eivät pääse, mutta naiset haluavat kaikkialle tasa-arvon nimissä.

Mutta mitä tasa-arvoa on esimerkiksi siinä, että on kyllä vain naisille tarkoitettuja kuntosaleja, mutta ei yhtään vain miehille tarkoitettua? Tai vaikka siinä, että naiset käyttävät suruttomasti miestenvessoja ruuhkan sattuessa, mutta jos mies käyttäisikin naisten vessaa niin olisi luultavasti poliisit paikalla?

• kroohh

No minä heitin tuon sarkastisena läppänä, mutta ei ole kaukana joidenkin tahojen ajattelutavasta.

• jostainkummansyystä
        Raakatotuus kirjoitti:

Miehiä oli olemassa ennen fasismia ja natsismiakin ja patriarkaatti on enemmän järjestelykysymys. Miehet haluavat omat piirinsä, omat ympyränsä, oman tilansa minne naiset eivät pääse, mutta naiset haluavat kaikkialle tasa-arvon nimissä.

Mutta mitä tasa-arvoa on esimerkiksi siinä, että on kyllä vain naisille tarkoitettuja kuntosaleja, mutta ei yhtään vain miehille tarkoitettua? Tai vaikka siinä, että naiset käyttävät suruttomasti miestenvessoja ruuhkan sattuessa, mutta jos mies käyttäisikin naisten vessaa niin olisi luultavasti poliisit paikalla?

Kyllähän vain miehille tarkoitettuja saleja on ollut mutta jostain kumman syystä ne eivät ole olleet kovin suosittuja. Kun maksavia asiakkaita ei juuri ole niin sitten ei ole tarjontaakaan.

• Raakatotuus kirjoitti:

"Miehet haluavat omat piirinsä, omat ympyränsä, oman tilansa minne naiset eivät pääse, mutta naiset haluavat kaikkialle tasa-arvon nimissä."

En minä ainakaan tuollaista halua. Vaikuttaa myös melko homolta.

• Ex-----PUA
        outsider1 kirjoitti:

"Miehet haluavat omat piirinsä, omat ympyränsä, oman tilansa minne naiset eivät pääse, mutta naiset haluavat kaikkialle tasa-arvon nimissä."

Onko kaikki feministit homofoobikoita?

• helgamies

• ilmottautukaa

Tätäkö haluat?

Moi! Jos haluut esim. luonasi säännöllisesti kovaa kestävää 17 cm munaa sovittuna aikana, laita numeros, niin tekst. tark.

Mä akateeminen mutta tavall. ja fiksu 49 v ja tykkään NUSSIA perusteellisesti eri asennoissa! Muakin voi panna. Oon poikamainen ja nuorekas norm.vartaloinen.

Myös roolileikit, esim. raiskaus-, hieronta- tai lääkärisessiot, sopivat mainiosti. Valk. t-paita ja kalsarit kiihottavat mua, ja voin vaikka repiä ne päältäsi! Ihan miten haluut!

http://www.iskuri.net/index.php?prof=869865&inr=2&s=0&osp=1&hsp=1&hsana=raiskaus

• ilmottautukaa
        outsider1 kirjoitti:

Nuorta btm/vers poikaa vakkariksi

Nuorta kokematonta ja ehdottomasti posliinia luotettavaa vaki pano kaveriksi mukavalle top/vers sinkku miehelle.

Voidaan ottaa olutta,saunoa ja pukeutua vaikka tyttö asuihin.

En vielä ole poikaa pannut,olisitko sinä joka viet poika neitsyyteni??

Laita viestiä jos olet mitä haen ja feikit sekä karva perseet voi jättää vastailematta.

Numerosi ja kuvasi takaa varman vastaukseni.

http://www.iskuri.net/index.php?prof=896696&inr=22&s=0&osp=1&hsp=1&hsana=poika

• miehetonnaisia

Kotimaa 28.9.2009 12:50 | Päivitetty 28.9.2009 12:53

Mies raiskattiin Pirkanmaalla myöhään perjantai-iltana. Noin 50-vuotias mies oli luullut menevänsä tapaamaan internetissä tapaamaansa naista tarkoituksena harrastaa seksiä.

Vastassa oli ollut mies, jonka piti opastaa uhri naisen luo. Hän opasti tämän yksityisasuntoon, jossa laittoi uhrille käsiraudat ja raiskasi tämän.

Poliisi sai raiskauksesta tiedon lauantaina. Poliisi tavoitti epäillyn eilen aamupäivällä. Pirkanmaalla asuva mies on alustavasti myöntänyt teon, ja hänet on pidätetty.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/mies-raiskattiin-pirkanmaalla/289077/

• Mies3210

• Suomi_on_rikollinen

Suomimies on kuohittu neiti koska yhteiskunta on käynyt sotaa suomimiehiä vastaan jo ainakin sata vuotta, miesten toimintatavat on asetettu kyseenalaiseksi, kriminalisoitu ja kaikki puolustautumiskeinot on myös karsittu käytöstä joko kriminalisoimalla tai tekemällä naurunalaiseksi.
      Tällainen systemaattoinen ja vihamielinen toiminta sekä sukupuolen perusteella toteutettava syrjintä ei ole ihan vähäinen ihmisoikeusrikos!!

• miehetonnaisia

Irstas setä

Kundi on nössö ja alistuva, tyttö hallitseva pikkulutka.

Etsimme vanhempaa irstasta miestä, joka tietää mitä haluaa ja myös ottaa sen.

Voit olla laiha tai lihava, isolla tai pienellä varustettu, pääasia että se toimii.

Myös minuutin munat kelpaa jos haluat kokemuksen nuoresta neidistä.
        Pikapanot piristää joskus. :)

Ehkä myös kaverukset sopii kuvioon.

Sun täytyy olla ehdottomasti terve, emme halua mitään tauteja. Ja olet myös valmis laittamaan jonkinlaisen kuvasi myös. Jos haluat vastauksen niin ikä viestiin, ettei sitä tarvitse erikseen kysellä.

http://www.iskuri.net/index.php?prof=877549&inr=1&s=0&osp=1&hsp=3&hsana=irstas

• Yksivaihtoehto

Yksi vaihtoehto on ryhtyä MGTOW mieheksi ja irtisanoutua yhteiskunnan miehille asettamasta roolista. kun tarpeeksi moni mies ryhtyy MGTOW:ksi niin nykyisen yhteiskunnan romahtaminen nopeutuu moninkertaisesti:
        https://www.facebook.com/mgtowsuomi/

Esimerkiksi Japani on vakavissa ongelmissa herbivore miesten vuoksi. Herbivore miehet ovat oma versionsa MGTOW tyylisestä miehestä vaikka eivät aivan samoja miehiä olekaan.

• miehetonnaisia

vaalealle naiselle tummaa

moikka oon 53v puuma isoilla tisseillä ja tiukalla pepulla,olen aito blondi...

mustat ne tykkäävät musta,kun olen yökerhossa,mustiamiehiä pyörii jatkuvasti iskemässä mua,minä valitsen yöseurani ison kalun perusteella...

on ihanaa kun tanssiessa mustilla yleensä alkaa täysillä ja siinä jo huomaa että mustilla on paljon parempi erektio.

nyt saa loppua baareissa käynti ja etsinkin täältä pitkiä ja lihaksikkaita mustiamiehiä rakastelutöihin,haen varsinkin kaveruksia ja porukoita.....

mua tyydyttämään,vain yli 25cm,paksukalut vastailkaa...

suomimiesten on ihan turha täyttää mun mailia vastauksillaan,nimittäin ei pienet velttomunat kiinnosta!!!

http://www.iskuri.net/index.php?prof=835136&inr=28&s=0&osp=1&hsp=2&imin=48&imax=55&kau=1013&lk=6

• naisettykkäämustasta
    • EiVässyköille

Älöttää, jos mies ei ole itsevarma ja oma-alotteinen.

• realistinainen

Ei ole mies eikä mikään joka tarvitsee laumaa jossa öyhöttää väkivaltaa ihannoiden. Mies seisoo itse yksin ja vastaa tekojensa seuraamukset, eikä piileksi porukan tai jumalan selän takana tosipaikan tullen.
      Raiskaamisessa ei ole mitään miehekästä, se on väkivaltaa. Seksuaalinen ahdistelu ei ole miehekästä, se on väkivaltaa.
      Jos meno maassamme ei miellytä eikä sopeudu kulttuuriin porukka voi mennä takaisin kotimaahan öyhöttämään.

• DashGirl

Haluan mustan poikkiksen ku Kardashianeillaki on <3

• joopajjoo
    • paha_tilanne

Ei ole miesmäisellä suominaisella helppoa. Maamiehet on alistuvia neitejä ja etelän miehet tuppaa viemään lapsensa kotimaahansa ”koulutukseen”. Etelässä käydessä miehet on siellä ihania ehdottelemaan ”sopimattomia”, täällä se on rikollista seksuaalista ahdistelua.

• fghhfghg

mites se lapsia on sitten saanut jos niin neiti?? ja jos suomalainen ei ole kiltti se istuu vankilassa

• gghhhh

kumpikos se on lähtenyt omasta kotimaasta karkuun?? heh aika pelkuri porukkaa ovat. suomalainen olisi tehnyt samoin täällä puhuttaisiin nyt venäjää

• Mies3210

Ne oli vähän eri suomalaisia silloin. Nykyiset parikymppiset ovat yhtä miehiä kuin silloiset 12-vuotiaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      26
      6871
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4697
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      3859
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2968
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2833
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2556
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2485
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1823
    9. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      25
      1795
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    Aihe