Onko hyviä kylmän karkoitus keinoja? Minä meinaan laittaa monta kerrosta vaatetta, ja sitten lähden juoksemaan
Kylmän karkoitusta
32
115
Vastaukset
- atännä
Oikeesti juoksemaan? -25 pakkasta?
Pitäis hommata karhistamaton kommandopipo. En ole vaan löytänyt vielä mistään! Jos joku tietää, mistä sellaisia saa, niin vinkatkaa, kiitos.
Kyllä mettässä pärjää tällä pakkasella oikein pukeutuneena, kun muistaa suojata hyvin kasvotkin. Kun pysyy liikkeessä, ei tule kylmä.
Mutta juoksu tällä kelillä.. eih. Sisätilajumppaa painavilla raudoilla ja uimahallia, se toimii :)- flowersreally
Silkkinen kommandopipo on paras, ei karhista. Googlaamalla löytyy useita kauppiaita.
- atännä
flowersreally kirjoitti:
Silkkinen kommandopipo on paras, ei karhista. Googlaamalla löytyy useita kauppiaita.
Se silkkinen ei ole kovin lämmin, ainakin ne mitä mulla jo on ovat aika ohuita. Sit pitäisi oikeasti olla silmän- ja suunreikä, ei koko naaman reikää. Ne mitä olen löytänyt, on jotain akryylia, ei kiva jos jäätyy naamaan kiinni. Kerrospukeutuminen naamankin kanssa? Ehkä sitten niin. :-/
Hyvin voi juosta, sillee sopivasti, ettei tullut hiki. Moottorikelkkailijan kypärähuppu on hyvä, mulla oli nytkin sellainen, ja huopakumi saappaat
- atännä
pujottelija kirjoitti:
Hyvin voi juosta, sillee sopivasti, ettei tullut hiki. Moottorikelkkailijan kypärähuppu on hyvä, mulla oli nytkin sellainen, ja huopakumi saappaat
Ei sais hengästyä eikä hikoilla. Hengästymisestä seuraa astmakohtaus ja hikoilusta hypotermia :) Kovalla pakkasella liikkuminen on todellinen taitolaji. Ekan vartin - 20 min palelee, sitten pitäisi tulla lämmin. Silloin on oikein päällä.
- flowersreally
atännä kirjoitti:
Se silkkinen ei ole kovin lämmin, ainakin ne mitä mulla jo on ovat aika ohuita. Sit pitäisi oikeasti olla silmän- ja suunreikä, ei koko naaman reikää. Ne mitä olen löytänyt, on jotain akryylia, ei kiva jos jäätyy naamaan kiinni. Kerrospukeutuminen naamankin kanssa? Ehkä sitten niin. :-/
Kerrospukeutumista hyvinkin. Itselle ei ole vielä tullut pakkasia vastaan etten olisi silkkikypärämyssy pipo ohut merinovillakauluri/tuubi riittänyt. Vikaa sitten saatan kiskoa ylemmäs jos oikein on viimaa. Kerrospukeutuminen ratkaisee myös hikoilu"ongelman".
atännä kirjoitti:
Ei sais hengästyä eikä hikoilla. Hengästymisestä seuraa astmakohtaus ja hikoilusta hypotermia :) Kovalla pakkasella liikkuminen on todellinen taitolaji. Ekan vartin - 20 min palelee, sitten pitäisi tulla lämmin. Silloin on oikein päällä.
Siinä on vitsit vähissä, jos kovalla pakkasella hikoilee, eikä pääse lämpimään
Kokemusta on
- vällyjenalle
Jonkun kanssa. Saa heittää ylimääräiset vaatteet pois.
- HolmesinJussi
Kyllä naiminen on paras konsti!
- vällyjenalla
Jonkun ihanan miehen kanssa.
atännän päällä ähkiminen kuulemma lämmittää.
- atännä
Mun allakin ähkiminen lämmittää.
atännä kirjoitti:
Mun allakin ähkiminen lämmittää.
Laitetaan korvan taakse: atännä haluaa olla päällä.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Laitetaan korvan taakse: atännä haluaa olla päällä.
Pane vaikka korvan taakse. Kyllä se lämmittää ;)
atännä kirjoitti:
Pane vaikka korvan taakse. Kyllä se lämmittää ;)
Lisätään huomio: korva on atännällä erogeeninen alue.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Onko sulla joku muistio jota täyttelet palstan naisista?
Älä välitä, mulla on sun peppukuva tietsikan taustakuvana. Muutkin vois kyllä postailla niitä peppukuviaan. :) - Ex-----PUA
HC-ätmel kirjoitti:
Huomaa erogeeninen korva, jota voi myös rakastella. :D
- Ikis__M
HC-ätmel kirjoitti:
Atännän hornymittari selvästikin kilkattaa punaisella näin aamusta:
http://images.firstcovers.com/covers/flash/h/horny-600100.jpg?i - Ikis__M
HC-ätmelin kysymys atännälle:
http://www.quickmeme.com/img/61/6174952cbddc282bd0cf7b7659ece4e22442f8f7e31e0955eb80cc3d43ab2b09.jpg atännä kirjoitti:
Älä välitä, mulla on sun peppukuva tietsikan taustakuvana. Muutkin vois kyllä postailla niitä peppukuviaan. :)Taidat vähän juksata, koska kuva oli etupuolelta.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Taidat vähän juksata, koska kuva oli etupuolelta.
Yyyh... Tän siitä sitten saa, kun ei availe linkkejä ;,,((
Oliks sulla housut jalassa? atännä kirjoitti:
Yyyh... Tän siitä sitten saa, kun ei availe linkkejä ;,,((
Oliks sulla housut jalassa?Totta kai.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Totta kai.
Toppahousut?
- arkailija
atännä kirjoitti:
Älä välitä, mulla on sun peppukuva tietsikan taustakuvana. Muutkin vois kyllä postailla niitä peppukuviaan. :)pujottelija lupasi laittaa peppukuvansa, jos joku nainen vaatii, tuohan on miltei vaatimus
- ATM-automaatti
atännä kirjoitti:
Toppahousut?
Onko ätännällä toppahousufetissi?
- panevieläsentti
Miksei tänään voisi lenkkeillä? siihen päälle ehkävielä treeni vapailla painoilla!
- Kilttiatm
tulin juuri salilta ja oli siellä aika kylmä polkea fillarilla. Mulla oli vaan farkut ja pitkät kalsarit, pipo ja hanskat. Pyörä ei meinannut liikkua kun oli ihan jäässä vaihteet ja kaikki.
Tätä on mietitty muuallakin. Paras ehdotus mielestäni oli varpaiden huljuttelu merivedessä. Etenkin Välimeren vesi on hyvää tähän tarkoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777