Saisi tulla meltaukseenki lidl, ei tarvisi käydä missään räkäsessä ylihintaisessa pikkukaupassa!!!
Lidl meltaukseen
9
133
Vastaukset
- leville
minä kävin perheeni kanssa kahvilla ja leivonnaisilla siinä paikassa, kaikilla tuli oksennus, oli kyllä vanhaa pullaa ja viemärikahvia siinä paikassa!!!!
- meltauslainen8
Todellaki voisi lidl tai joku toinen kauppa tulla meltaukseen, saatais hintakilpailu aikaan ja ei tarvisi ostaa pilalle menneitä ruokia, muuten kävisin sinetässä mutta ei ole autoa niin pakko tyytyä ylihintaiseen paskatarjontaan..
- kaikki.poltettii.pohjaan
Saksaliset jo mestasivat Lapin sodassa.
- vara-valita
se on aina vara käydä muualla?? kaupassa!!! ja eikun "itse" (yrittämään)!!
- EttäTälleen
Romanialainen mies omistaa Lidl ketjun. On se perustanut. Rikas mies.
Suomihan se muuten petti aseveljensä eli saksan.
Pakosta kylläkin. Murhaajaryssät pakotti miljoonakertaisella ylivoimalla.- meltaus-suck
on se kyllä kuppanen paikka se meltaus ja sen kaupat, ennen oli hyvä palvelu mutta onko siellä omistajat vaihtunut???? nykyään vain kyylätään ja tuoretuotteet on ala-arvoisia, aina käynyt siellä perheen kanssa levin lomamatkalla mutta nyt ei enään koskaan sinne!!!! mielummin pysähdyn perheen kanssa rovaniemellä syömään vaikka mäkkärissä
- penikkojen-pelleilyä
onkohan aloittaja tietonen??? myös sinne tehtyyn murtoon....
- Maksaja
Sodankylän LIDL riittää sen suunnan ihmisille hyvin.
- paikkakunnan-köyhät
no lapissa riittää rikkautta????? ryöstääkkin....! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938