Ei naiset ole onnellisia yhtään se enempää kuin miehetkään sinkkuna.
Naiset valehtelee kun sanovat olevansa onnellisia
56
384
Vastaukset
Ei naiset vaikuta kovin onnettomilta. Toisaalta tilastot kertoo, että naiset syö masennuslääkkeitä kuin puuroa, vaikka masentuneelta vaikuttavia naisia ei näy missään.
Naisten täytyy ylläpitää kulisseja. Someen laitetaan kuvia, joissa riemuitaan ystävien kanssa ja ollaan matkoilla. Itsenäinen ja vahva nainenhan ei voi heikkouttaan paljastaa. Toki joillain naisilla on onnellinen sinkkuelämä, mutta ei se sitä varmasti jatkuvasti ole.
- kisunkaa
Minä olen ajoittain onnellinen ja täysin elämääni tyytyväinen. Sinkkuna olen oppinut paljon asioita itsestäni ja sitä kautta saanut mielialani ja elämänlaatuni paremmaksi. Jos olisin onnellisempi suhteessa jonkun kanssa, niin siinä kohtaa minun kannattaisi seurustella. Sitä odotellessa, että sellaisen miehen tapaisi.
Oletko oppinut sinkkuna jälkeen parisuhteen jotain sellaista mitä et olisi oppinut sinkkuna ennen parisuhdetta?
- kisunkaa
scrg kirjoitti:
Oletko oppinut sinkkuna jälkeen parisuhteen jotain sellaista mitä et olisi oppinut sinkkuna ennen parisuhdetta?
Muunmuassa kyllä. Viimeisin parisuhde ja sen jälkeinen aika on opettanut paljon. Yhtenä asiana olen oppinut luottamaan itseeni ja tekemiini päätöksiini. Tällä hetkellä sinkkuna olo on oman hyvinvointini kannalta paras ratkaisu.
kisunkaa kirjoitti:
Muunmuassa kyllä. Viimeisin parisuhde ja sen jälkeinen aika on opettanut paljon. Yhtenä asiana olen oppinut luottamaan itseeni ja tekemiini päätöksiini. Tällä hetkellä sinkkuna olo on oman hyvinvointini kannalta paras ratkaisu.
Jännä ero siinä että vallitsevan käsityksen mukaan ikisinkkujen sinkkuaika ei opeta mitään, vaan vasta suhteen jälkeinen sinkkuaika. Menee maailmassa paljon hyvää sinkkuaikaa hukkaan.
- kisunkaa
scrg kirjoitti:
Jännä ero siinä että vallitsevan käsityksen mukaan ikisinkkujen sinkkuaika ei opeta mitään, vaan vasta suhteen jälkeinen sinkkuaika. Menee maailmassa paljon hyvää sinkkuaikaa hukkaan.
Kai se on siitä kiinni, että tekeekö huomioita itsestään ja onko valmis muuttumaan. Mistä tahansa tilanteesta voi oppia jotain.
- aikuinenmies-
Naiset on myös negatiivisia vaikka eivät sitä ääneen sano. Naiset itkee myös yksinäisyyttä enemmän ja eivätkä kehtaa puhua siitä.
Tässäkin asiassa tasa-arvo on vielä saavuttamatta. Miehet saa jo olla vapautuneesti negatiivisia, itkeä ja purkaa pahaa oloaan. Naiset joutuu kuitenkin piilottamaan kielteiset tunteet ja esittämään vahvaa ja onnellista vaikka hammasta purren.
- huolestuttavaa
scrg kirjoitti:
Tässäkin asiassa tasa-arvo on vielä saavuttamatta. Miehet saa jo olla vapautuneesti negatiivisia, itkeä ja purkaa pahaa oloaan. Naiset joutuu kuitenkin piilottamaan kielteiset tunteet ja esittämään vahvaa ja onnellista vaikka hammasta purren.
Tää on niin totta. Miehet saa olla ku pikkuvauvoja, mutta naisen tehtävä on olla vahva robotti, joka hoitaa arjen asiat rullaamassa vitutuksista huolimatta. Oon niin kyllästynyt miesten ainaiseen rutinaan. Mun suvun miehet on kaikki samanlaisia. Kun menen tapaamaan isääni ja veljiäni, olen ku tyhjiin imetty akku kun tuun sieltä kylästä pois niiden ruikutusta kuuntelemasta. Ja sitä kodin kaaosta katsomasta, kun ei oo enää ketään naista joka siivois näiden isojen vauvojen sotkut.
Itsehän sitä ei voi tehdä. Ovat jopa mua koittaneet nakittaa siihen puuhaan, mutta en todellakaan ala terveitä aikuisia miehiä palvelemaan, se ei oo mun tehtäväni.
Mutta äidin, siskon ja mummojen luota saan aina hyvän mielen kun pyrkivät näkemään elämää eteenpäin ja nauttia arjen pienistä asioista, vaikkei elämä ihan täydellistä olekaan.
Miehet hukkaavat kauheasti energiaa siihen negatiivisuudessaan möyrimiseen. Toisinaan olen ärähtänytkin siitä heille, mutta ei se mitään auta, ottavat sen vain nalkuttamisena. Tavallaan ymmärrän sen, että miehet masentuvatkin ilman naisia koska he ovat aivan hukassa kuin pikkulapset ilman naisia. Kukaan ei hoida ja huolehdi, eikä tuo sitä uskoa huomiseen pienten arkisten ilonpirskahdusten kautta. Sympatiseeraan jopa. Tunnen sen miesten tuskan ja näen sen ja säälin. Mutta en ymmärrä miksi se menee niin? Kertokaa! - Raakatotuus
scrg kirjoitti:
Ei muuten saa. Vapatuneesti negatiiviset miehet nähdään negatiivisina ihmisinä. Negatiiviset miehet eivät naisseuraakaan saa, koska naiset etsivät sellaista miestä joka piristää heidät. Työpaikalla negatiiviset miehet leimataan hankaliksi tyypeiksi, elleivät he sitten ole oman alansa erikoisasiantuntijoita, joiden erityisosaamisesta muut ovat riippuvaisia.
huolestuttavaa kirjoitti:
Tää on niin totta. Miehet saa olla ku pikkuvauvoja, mutta naisen tehtävä on olla vahva robotti, joka hoitaa arjen asiat rullaamassa vitutuksista huolimatta. Oon niin kyllästynyt miesten ainaiseen rutinaan. Mun suvun miehet on kaikki samanlaisia. Kun menen tapaamaan isääni ja veljiäni, olen ku tyhjiin imetty akku kun tuun sieltä kylästä pois niiden ruikutusta kuuntelemasta. Ja sitä kodin kaaosta katsomasta, kun ei oo enää ketään naista joka siivois näiden isojen vauvojen sotkut.
Itsehän sitä ei voi tehdä. Ovat jopa mua koittaneet nakittaa siihen puuhaan, mutta en todellakaan ala terveitä aikuisia miehiä palvelemaan, se ei oo mun tehtäväni.
Mutta äidin, siskon ja mummojen luota saan aina hyvän mielen kun pyrkivät näkemään elämää eteenpäin ja nauttia arjen pienistä asioista, vaikkei elämä ihan täydellistä olekaan.
Miehet hukkaavat kauheasti energiaa siihen negatiivisuudessaan möyrimiseen. Toisinaan olen ärähtänytkin siitä heille, mutta ei se mitään auta, ottavat sen vain nalkuttamisena. Tavallaan ymmärrän sen, että miehet masentuvatkin ilman naisia koska he ovat aivan hukassa kuin pikkulapset ilman naisia. Kukaan ei hoida ja huolehdi, eikä tuo sitä uskoa huomiseen pienten arkisten ilonpirskahdusten kautta. Sympatiseeraan jopa. Tunnen sen miesten tuskan ja näen sen ja säälin. Mutta en ymmärrä miksi se menee niin? Kertokaa!Valtaosa miehistä nyt vaan sattuu olemaan reppanoita...Oli parisuhdetta tai ei.
- naturegirl
Kyllä minä ainakin olen. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.
Miks naiset sitten olis sinkkuina jos eivät sinkkuutta halua? Miehiähän saa niin helpostikin, ihan sormia napsattamalla kuten aina täällä turinoitte. Joten miksi kärsiä?Miksi naiset mättäisivät niin paljon masennuslääkkeitä naamaansa, jos he olisivat onnellisia?
- naturegirl
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi naiset mättäisivät niin paljon masennuslääkkeitä naamaansa, jos he olisivat onnellisia?
Edelleenkin puhun vain omasta puolestani. Olen itsekin joskus joutunut syömään masennuslääkkeitä, mutta se oli silloin kun vielä seurustelin. En tosin nyt väitä, että se olisi siitä seurustelusta johtunut enkä syytä miehiä tässä nyt. En vieläkään tiedä mikä minua silloin vaivasi, olin tosi hukassa itseni kanssa 17-20v ikäisenä.
Olen itse jälkeenpäin miettinyt, josko se johtui e-pillereistä koska masennus alkoi heti kun aloitin ne ja loppui kun lopetin ne, mutta tämähän on pelkkää arvailua.
Ja kai niitä masennuslääkkeitä muutkin syövät kuin sinkut naiset? "Miks naiset sitten olis sinkkuina jos eivät sinkkuutta halua? Miehiähän saa niin helpostikin, ihan sormia napsattamalla kuten aina täällä turinoitte. Joten miksi kärsiä?"
Siksi koska naiset ovat hypergamisia. Heille kelpaa ainoastaan tasoaan paremmat miehet ja jos sellaista eivät saa, niin ovat "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".- Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
"Miks naiset sitten olis sinkkuina jos eivät sinkkuutta halua? Miehiähän saa niin helpostikin, ihan sormia napsattamalla kuten aina täällä turinoitte. Joten miksi kärsiä?"
Siksi koska naiset ovat hypergamisia. Heille kelpaa ainoastaan tasoaan paremmat miehet ja jos sellaista eivät saa, niin ovat "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".Huono suhde tarkoittaa ainakin itselleni, ettei aitoa rakkautta ole parin välillä.
On monia asioita mitkä eivät liity todelliseen rakkauteen.
Täällä useat miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen. Mielellään täysin kokemattoman. Moniko teistä tähän todellisuudessa tulee yltämään. Mielestäni tuo on kyseenalaista rakkautta.
Itselleni käy työtönkin mies, myös hyvin pienituloinen yksiössään. Riittää että on kivan näköinen minun silmissäni, ihannekuvaa miehestä mielessäni ei ole. Saa olla itseäni lyhyempi mies, oma kaljukin parempi kuin leikkikovis- look. Saa olla hiljainen ja rauhallinen, syvällisistä miehistä pidän.
Ujous ei ole este ja sen myöntäminen ääneen olisi suuri plussa.
En alkuunkaan pidä mahdottomana, etteikö tällaisia miehiä olisi olemassa. En silti voi ovikelloja lähteä soittelemaan tai kadulla ahdistelemaan.
Super- atm, olenko mielestäsi hypergaminen? Vai hc- atn? Naishenkilö kirjoitti:
Huono suhde tarkoittaa ainakin itselleni, ettei aitoa rakkautta ole parin välillä.
On monia asioita mitkä eivät liity todelliseen rakkauteen.
Täällä useat miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen. Mielellään täysin kokemattoman. Moniko teistä tähän todellisuudessa tulee yltämään. Mielestäni tuo on kyseenalaista rakkautta.
Itselleni käy työtönkin mies, myös hyvin pienituloinen yksiössään. Riittää että on kivan näköinen minun silmissäni, ihannekuvaa miehestä mielessäni ei ole. Saa olla itseäni lyhyempi mies, oma kaljukin parempi kuin leikkikovis- look. Saa olla hiljainen ja rauhallinen, syvällisistä miehistä pidän.
Ujous ei ole este ja sen myöntäminen ääneen olisi suuri plussa.
En alkuunkaan pidä mahdottomana, etteikö tällaisia miehiä olisi olemassa. En silti voi ovikelloja lähteä soittelemaan tai kadulla ahdistelemaan.
Super- atm, olenko mielestäsi hypergaminen? Vai hc- atn?"olenko mielestäsi hypergaminen? Vai hc- atn?"
Riippuu siitä minkä ikäinen ja minkälainen muuten olet ja onko sinulla lapsia.- Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
"olenko mielestäsi hypergaminen? Vai hc- atn?"
Riippuu siitä minkä ikäinen ja minkälainen muuten olet ja onko sinulla lapsia.Ai. Nuoko kriteerit riittävät määrittelemään joko nousee tai laskee tasoani.
Voiko hc- ätniä alempaa tasoa enää olla?
Mistä pienen pienestä asiasta alkaa hypergamiahälytys ujeltaa?
Sinänsä huvittaa tämä, koska eihän sulle kelpaisi ikinä mikään nainen. Syyksi löytyy viimeistään amalgamia :). Naishenkilö kirjoitti:
Ai. Nuoko kriteerit riittävät määrittelemään joko nousee tai laskee tasoani.
Voiko hc- ätniä alempaa tasoa enää olla?
Mistä pienen pienestä asiasta alkaa hypergamiahälytys ujeltaa?
Sinänsä huvittaa tämä, koska eihän sulle kelpaisi ikinä mikään nainen. Syyksi löytyy viimeistään amalgamia :)."Voiko hc- ätniä alempaa tasoa enää olla?"
Ei voi.
"Mistä pienen pienestä asiasta alkaa hypergamiahälytys ujeltaa?"
Siitä jos nainen vaatii itselleen tasoaan parempaa miestä.
"Sinänsä huvittaa tämä, koska eihän sulle kelpaisi ikinä mikään nainen."
En ole niin koskaan väittänyt.
"Syyksi löytyy viimeistään amalgamia :)."
Jos hampaasi ovat enimmäkseen amalgaamia, niin ei se mikään hieno asia ole.- naturegirl
super-atm kirjoitti:
"Miks naiset sitten olis sinkkuina jos eivät sinkkuutta halua? Miehiähän saa niin helpostikin, ihan sormia napsattamalla kuten aina täällä turinoitte. Joten miksi kärsiä?"
Siksi koska naiset ovat hypergamisia. Heille kelpaa ainoastaan tasoaan paremmat miehet ja jos sellaista eivät saa, niin ovat "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".Onko tosiaan niin vaikea uskoa, että jotkut naiset ihan oikeasti kokevat yksin olemisen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin parisuhteen? Ja jos on, haluan kuulla perusteluja, että miksi se parisuhde nyt sitten olisi naiselle niin paljon parempi tapa olla ja elää, että minä ihan tiedostamattanikin kärsin?
naturegirl kirjoitti:
Onko tosiaan niin vaikea uskoa, että jotkut naiset ihan oikeasti kokevat yksin olemisen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin parisuhteen? Ja jos on, haluan kuulla perusteluja, että miksi se parisuhde nyt sitten olisi naiselle niin paljon parempi tapa olla ja elää, että minä ihan tiedostamattanikin kärsin?
"Onko tosiaan niin vaikea uskoa, että jotkut naiset ihan oikeasti kokevat yksin olemisen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin parisuhteen?"
Ei ole. Mutta se valinta johtuu naisten hypergamiasta, eli siitä ettei heille saman tasoinen kelpaa ja naiset vaativat itselleen parempaa mihin heidän oma taso riittää. Jos nainen on mielummin yksin kuin tasa-arvoisesti omantasoisensa miehen kanssa parisuhteessa, niin minulle ihan sama.- naturegirl
super-atm kirjoitti:
"Onko tosiaan niin vaikea uskoa, että jotkut naiset ihan oikeasti kokevat yksin olemisen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin parisuhteen?"
Ei ole. Mutta se valinta johtuu naisten hypergamiasta, eli siitä ettei heille saman tasoinen kelpaa ja naiset vaativat itselleen parempaa mihin heidän oma taso riittää. Jos nainen on mielummin yksin kuin tasa-arvoisesti omantasoisensa miehen kanssa parisuhteessa, niin minulle ihan sama.No jälleen puhun vain omasta puolestani, mutta kyllä minulla olisi ollut miehiä saatavilla omasta tasostani ja paljon ylempääkin. Jopa yksi julkkiskin kerran.
Jos nainen on sinkkuna vuosikausia ja on ihan ok näköinen, luuletteko ettei sinä aikana tule ehdotuksia myös niiltä ylemmän tason miehiltä...? Voin kertoa että tulee ja PALJON, kovempia ne on ehdottelemaan kuin omani tasoiset huonoitsetuntoiset duunarimiehet.
Mutta kun ei ole ollut mitään yhteistä niiden miesten kanssa ja tulevaisuuden suunnitelmatkaan eivät osuneet yhteen niin näillä mennään.
Minulle ainakaan ei riitä se, että mies on komea, menestynyt ja hänellä on hyvät tulot, pitäisi olla ihan oikeasti todellista "sielujen sympatiaa" jotta tästä ihanasta omasta rauhastani luopuisin. Myönnän, että toisinaan harmittaa kun rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen kuten matkusteluun, sisustukseen jne mutta ei ne asiat siltikään ole mulle niin tärkeitä, että ottaisin jonkun vaan, jota kohtaan en tunne mitään.
Elän mieluumin vähän köyhemmin ja ainakaan en ole mikään gold digger vaan itse olen aina maksanut omassa kodissani pikkupalkastani ihan kaiken, seinät ja sisällön. Jos tää nyt sitten tekee minusta hypergamisen niin olen sitten ylpeästi hypergaminen, mutta miestä EN ota ilman molemminpuoleisia tunteita ja samanlaisia tulevaisuudentoiveita vaikka kuinka ihmeellinen muuten olisi ja mitä kartanoita omistaisi. Ja tein muuten tämän päätöksen jo nuorena ja kauniina ja se on pitänyt vaikka kurppaantuminen alkaa jo olla pitkällä.
Päinvastoin, päätös sen kuin vahvistuu vain mitä enemmän ryppyjä tulee =) naturegirl kirjoitti:
No jälleen puhun vain omasta puolestani, mutta kyllä minulla olisi ollut miehiä saatavilla omasta tasostani ja paljon ylempääkin. Jopa yksi julkkiskin kerran.
Jos nainen on sinkkuna vuosikausia ja on ihan ok näköinen, luuletteko ettei sinä aikana tule ehdotuksia myös niiltä ylemmän tason miehiltä...? Voin kertoa että tulee ja PALJON, kovempia ne on ehdottelemaan kuin omani tasoiset huonoitsetuntoiset duunarimiehet.
Mutta kun ei ole ollut mitään yhteistä niiden miesten kanssa ja tulevaisuuden suunnitelmatkaan eivät osuneet yhteen niin näillä mennään.
Minulle ainakaan ei riitä se, että mies on komea, menestynyt ja hänellä on hyvät tulot, pitäisi olla ihan oikeasti todellista "sielujen sympatiaa" jotta tästä ihanasta omasta rauhastani luopuisin. Myönnän, että toisinaan harmittaa kun rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen kuten matkusteluun, sisustukseen jne mutta ei ne asiat siltikään ole mulle niin tärkeitä, että ottaisin jonkun vaan, jota kohtaan en tunne mitään.
Elän mieluumin vähän köyhemmin ja ainakaan en ole mikään gold digger vaan itse olen aina maksanut omassa kodissani pikkupalkastani ihan kaiken, seinät ja sisällön. Jos tää nyt sitten tekee minusta hypergamisen niin olen sitten ylpeästi hypergaminen, mutta miestä EN ota ilman molemminpuoleisia tunteita ja samanlaisia tulevaisuudentoiveita vaikka kuinka ihmeellinen muuten olisi ja mitä kartanoita omistaisi. Ja tein muuten tämän päätöksen jo nuorena ja kauniina ja se on pitänyt vaikka kurppaantuminen alkaa jo olla pitkällä.
Päinvastoin, päätös sen kuin vahvistuu vain mitä enemmän ryppyjä tulee =)"Jos nainen on sinkkuna vuosikausia ja on ihan ok näköinen, luuletteko ettei sinä aikana tule ehdotuksia myös niiltä ylemmän tason miehiltä...?"
Jos ehdotuksia seurusteluun, niin et ole kaukana heidän tasosta. Jos ehdotuksia seksiin, niin se ei kerro tasostasi juuri mitään.
"Voin kertoa että tulee ja PALJON, kovempia ne on ehdottelemaan kuin omani tasoiset huonoitsetuntoiset duunarimiehet."
Ne on pelimiehiä.
"Päinvastoin, päätös sen kuin vahvistuu vain mitä enemmän ryppyjä tulee =)"
Mitä enemmän sinulla on ryppyjä, sitä vähemmän sinkkuutesi johtuu pelkästään omasta päätöksestäsi.- 2133
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi naiset mättäisivät niin paljon masennuslääkkeitä naamaansa, jos he olisivat onnellisia?
Ei naiset ole sen onnellisempia kuin miehetkään, mutta tutkimusten mukaan parisuhde ja perhe ei lisää naisten onnellisuutta toisin kuin miehillä. Tilastollisesti sinkkunaiset ovat keskimäärin onnellisempia kuin sinkkumiehet ja parisuhteessa olevat naiset onnettomampia kuin parisuhteessa olevat miehet. Mistä luonnollisesti seuraa, että naiset ei ole niin hanakkoja pariutumaan. Tyytymissuhde on naisille yksinkertaisesti liian paska diili. Mistä seuraa "hypergamia", joka on lopulta vaan yhteen itsesäälintäyteiseen termiin kiteytettynä ajatus "meitä vituttaa kun te ette tartte meitä yhtä paljon kun me teitä".
2133 kirjoitti:
Ei naiset ole sen onnellisempia kuin miehetkään, mutta tutkimusten mukaan parisuhde ja perhe ei lisää naisten onnellisuutta toisin kuin miehillä. Tilastollisesti sinkkunaiset ovat keskimäärin onnellisempia kuin sinkkumiehet ja parisuhteessa olevat naiset onnettomampia kuin parisuhteessa olevat miehet. Mistä luonnollisesti seuraa, että naiset ei ole niin hanakkoja pariutumaan. Tyytymissuhde on naisille yksinkertaisesti liian paska diili. Mistä seuraa "hypergamia", joka on lopulta vaan yhteen itsesäälintäyteiseen termiin kiteytettynä ajatus "meitä vituttaa kun te ette tartte meitä yhtä paljon kun me teitä".
Kuulostaa aika hupsulta keskiarvoistaa miehet ja naiset, kaikki ikäluokat, kaikki elämäntilanteet jne. Numeroita vääristää mm. se, että nuorena miehiä (ja sitä myöten myös sinkkumiehiä) on enemmän, kun taas vanhemmissa ikäluokissa naisia (ja sitä myöten sinkkunaisia) on enemmän. Nuorelle miehelle yksin jääminen voi olla kovempi pala kuin 80-vuotiaalle leskinaiselle.
- rumamaija
En minä ainakaan täysin yksin ollessani ole onnellinen. Vakipanon seurakin kylläkin riittäisi tähän hätään yksinäisyyttä lievittämään, kun ei ole rakastunut. Vasta rakastuneena tarvitsee ihan hulluna varsinaisen poikaystävän seuraa.
- bgbbgggb
hyiii, pervoa....
- rumamaija
bgbbgggb kirjoitti:
hyiii, pervoa....
Seksi on ihan luonnollinen asia. Pervon siitä tekisi vasta se, jos jompikumpi olisi alaikäinen.
- bgbbgggb
rumamaija kirjoitti:
Seksi on ihan luonnollinen asia. Pervon siitä tekisi vasta se, jos jompikumpi olisi alaikäinen.
Minäpä en ole nussinut.
- atännä
Minä ainakin olen onnellinen. Onnellisempi nyt kuin koskaan ennen, ja luultavasti tilanne vaan paranee.
Todennäköisesti joku miespuolinen sinkku on sitten vastaavasti aivan yhtä tyytyväinen oloonsa. Menee tasan :)- EiköNiin
Jos olet onnellinen niin voit olla ilman miestäkin.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Onko sinullakin kaappi täynnä masennuslääkkeitä? :-/
Ei tietenkään. Eihän elämäänsä tyytyväiset sellaisia tarvitse. Masennukseen sairastuneet syövät masennuslääkkeitä mun tietääkseni. Enkä edes usko masennuslääkkeiden toimivan. Terapia ennemminkin auttaa löytämään keinot muuttaa ajatustapaansa.
- atännä
EiköNiin kirjoitti:
Jos olet onnellinen niin voit olla ilman miestäkin.
Totta, niinhän minä mielelläni olenkin. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mitä tulee vastaan.
- EiköNiin
Mutta irtosuhteet ja vakipanot on pervoa touhua.
- 12121212
"Minä ainakin olen onnellinen. Onnellisempi nyt kuin koskaan ennen, ja luultavasti tilanne vaan paranee."
Tilastollisesti enemmistöön pätee ns. u-käyrä. Onnellisuus laskee pikku hiljaa, ja lähtee neljän kympin tienoilla nousuun.
"Totta, niinhän minä mielelläni olenkin. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mitä tulee vastaan."
Tuo on itsepetosta. Jos olet keran onnellisimmillasi sinkkuna, on mahdotonta että vastaan tulisi mies joka tekisi sinusta vielä onnellisemman. Sehän paljastaisi aikaisemman väitteesi epätodeksi. - 2322
12121212 kirjoitti:
"Minä ainakin olen onnellinen. Onnellisempi nyt kuin koskaan ennen, ja luultavasti tilanne vaan paranee."
Tilastollisesti enemmistöön pätee ns. u-käyrä. Onnellisuus laskee pikku hiljaa, ja lähtee neljän kympin tienoilla nousuun.
"Totta, niinhän minä mielelläni olenkin. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mitä tulee vastaan."
Tuo on itsepetosta. Jos olet keran onnellisimmillasi sinkkuna, on mahdotonta että vastaan tulisi mies joka tekisi sinusta vielä onnellisemman. Sehän paljastaisi aikaisemman väitteesi epätodeksi.Höpö höpö. Onnelliseksi tekee kyky löytää merkityksellisen elämän eväät niistä lähtökohdista jotka itsellä on. Kyky nauttia elämän pienistä iloista ja kyky asettaa vaikeudet mittasuhteisiinsa ja toipua niistä. Kiteytettynä, onnelliseksi tekee taito olla onnellinen. Jos tämä taito on löytynyt niin ei se parisuhteessa häviä, ja toisinpäin, jos on perusnegatiivinen ja katkera ns. "lasi on puolityhjä" -tyyppi niin ei se suhde sitä elämän perustyytymättömyyttä paranna kuin korkeintaan hetkellisesti.
- 12121212
2322 kirjoitti:
Höpö höpö. Onnelliseksi tekee kyky löytää merkityksellisen elämän eväät niistä lähtökohdista jotka itsellä on. Kyky nauttia elämän pienistä iloista ja kyky asettaa vaikeudet mittasuhteisiinsa ja toipua niistä. Kiteytettynä, onnelliseksi tekee taito olla onnellinen. Jos tämä taito on löytynyt niin ei se parisuhteessa häviä, ja toisinpäin, jos on perusnegatiivinen ja katkera ns. "lasi on puolityhjä" -tyyppi niin ei se suhde sitä elämän perustyytymättömyyttä paranna kuin korkeintaan hetkellisesti.
Kirjoituksesi ei vastannut pointtiini ollenkaan.
Jompi kumpi olotila on toista onnellisempi. Yksin tai yhdessä. Jos toinen on onnellisempi, toinen ei voi olla. Ei nyt väitellä siitä voivatko molemmat olotilat olla _onnellisia_, vaans siitä kumpi on _onnellisempi_.
Naisten, erityisesti 30 ja 40 naisten, ego ei tunnu kestävän myöntää että he haluaisivat suhteen mutta eivät ole sellaista löytäneet. On kuin pakkomielle väittää kiven kovaan ettei suhdetta tarvita tai haluta eikä etsitä miestä (ja että vientiä on aina vain enemmän kun miljonääriytmit ja julkkismiehet juoksevat perässä)...mutta sitten kun oikea mies löytyy, hupsistakeikkaa suhde haluttiin kuitenkin. - weger
12121212 kirjoitti:
Kirjoituksesi ei vastannut pointtiini ollenkaan.
Jompi kumpi olotila on toista onnellisempi. Yksin tai yhdessä. Jos toinen on onnellisempi, toinen ei voi olla. Ei nyt väitellä siitä voivatko molemmat olotilat olla _onnellisia_, vaans siitä kumpi on _onnellisempi_.
Naisten, erityisesti 30 ja 40 naisten, ego ei tunnu kestävän myöntää että he haluaisivat suhteen mutta eivät ole sellaista löytäneet. On kuin pakkomielle väittää kiven kovaan ettei suhdetta tarvita tai haluta eikä etsitä miestä (ja että vientiä on aina vain enemmän kun miljonääriytmit ja julkkismiehet juoksevat perässä)...mutta sitten kun oikea mies löytyy, hupsistakeikkaa suhde haluttiin kuitenkin.Hyvä suhde on eri asia kuin suhde. Naisille ei yleensä riitä että on joku vaan kyr*ä huushollissa törröttämässä vaan se suhteen sisältö. Naiset on useimmiten tunneihmisiä, eli oltava aito rakkaus mukana, se josta te ette puhu täällä mitään vaan pelkästään statuksista ja ulkonäöistä.
Suomessa on paljon henkisesti/fyysisesti väkivaltaisia miehiä. Hyviä miehiä ei vain riitä kaikille, joten on ihan hyvä että nainen osaa olla yksinkin jonkin aikaa tai pysyvästi. Ja jos/kun oikea mies löytyy, ei toki kannata sellaista aarretta karkuun päästää.
Eikö tää ole se mitä tekin haluatte? Tehän aina volisette miksi naiset juoksevat jännämiesten perässä ja rakastuvat renttuihin, mutta haukutte nekin naiset jotka eivät niin tee vaan ovat mieluumin yksin.
- tottaon
Muutamien hankalien suhdeviritysten jälkeen täytyy sanoa, että olen ollut onnellisempi sinkkuna, kuin tuskaillessa hankalia välejä toivoen niistä parempia. Toive on ollut tietenkin, että parempi olisi ollut suhteessa, mutta onni ei realisoitunut niissä, vaan tuli huolta ja stressiäkin, paljon epävarmuutta, epätietoisuutta, epäystävällistäkin kohtelua, joka sitten oli sen päätöksen syy, että oli parempi jatkaa yksin. Siksipä vilpittömästi voisin sanoa, että kyllä, onnellisempi sinkkuna, kuin noissa suhteissa.
Ei taida onnellisuus olla sellainen staattinen olotila, joka on ja pysyy parisuhdestatuksesta riippuen.
- EIvoiOLLAtotOLETPAulalla
Etkö ole katsonut elokuvia?
- Kilttiatm
Vain seksiä saavat ovat onnellisia. Muut on onnettomia kun eivät saa.
- 920
Puhut nyt pelkästään miehistä. Naisia ei pelkkä seksi tee onnelliseksi.
- jkhjlkjhlkjhyy2
Se seksi jota parisuhteessa saa ei välttämättä ole hyvää. Joku voi haluta kerran kuukaudessa, kun kumppani haluaa joka päivä. Tai sitten toinen haluaa ujoa vanhanaikaista seksiä kun taas toinen pervouksia. Seksi voi olla hyvinkin epätyydyttävää.
Minä ainakin olen onnellinen sinkkuna. Olen kyllä ollut onnellinen parisuhteessakin paitsi ihan parisuhteen loppuvaiheessa, kun riideltiin.
Onnellisuus on kykyä nauttia elämän pienistä asioista. Onnellisuus tulee omasta itsestä eikä puolisosta. Kumppaniyn tehtävänä ei ole tehdä sinua onnelliseksi. Jos kuvittelee, että toisen tehtävä on tehdä onnelliseksi, niin se on yksi suurimmista virheistä, johon parisuhde kaatuu.- jojojojojojojojojojojo
Mikä se oli se "trolliton tammikuu"? Aloin juuri trollaamaan mutta tajusin että se olisi syntiä, koska kommenttisi on järkevä, joten en trollannut. Olen unohtanut paljon asiota, koska ylensöin ja pelasin kännykkää. No, huomennapa ei ainakaan ryypätä.
Usko huvikses, että ei ne miehet naisilta lopu sinkkunakaan...
- nimimerkitönj
Varmasti on onnellisempia, kuin järkyttävän huonossa suhteessa. Ihan jokainen. Ite olen ainakin sitä mieltä, että jokainen tykkää omasta seurastaan mutta koitapa olla väkisin seurassa missä on henkisesti ja fyysisesti paha olo. Äkkiä siitä eroon haluaa.
- Nainen_28v
Kun se on oma valinta - se on 10 x parempaa kuin huono suhde!!
- ikisinkkutar
super-atm kirjoitti:
Eikö se huono suhde sitten ollut oma valintasi?
Eihän hän edes kertonut onko koskaan seurustellutkaan! Ei kaikki naiset koe itse sitä huonoa suhdetta tajutakseen miten hyvä on olla yksin, moni tajuaa sen ihan vain muita katsomalla.
ikisinkkutar kirjoitti:
Eihän hän edes kertonut onko koskaan seurustellutkaan! Ei kaikki naiset koe itse sitä huonoa suhdetta tajutakseen miten hyvä on olla yksin, moni tajuaa sen ihan vain muita katsomalla.
Miksi naiset päättää jo ennakkoon että seurustelu saman tasoisen miehen kanssa on huono suhde? Miksi naisten pitää hypergamisesti vaatia tasoaan parempaa miestä jotta suhde olisi hyvä?
- blaablablaaa
super-atm kirjoitti:
Miksi naiset päättää jo ennakkoon että seurustelu saman tasoisen miehen kanssa on huono suhde? Miksi naisten pitää hypergamisesti vaatia tasoaan parempaa miestä jotta suhde olisi hyvä?
Eikö se nyt jumalauta mene perille, että nainen voi olla onnellinen yksinkin? Ei siihen mitään hypergamiaa tarvita, se on teidän omaa höpöhöpö-kuvitelmaanne koska ette suostu tajuamaan tätä erilaisuutta naisten ja miesten välillä!
blaablablaaa kirjoitti:
Eikö se nyt jumalauta mene perille, että nainen voi olla onnellinen yksinkin? Ei siihen mitään hypergamiaa tarvita, se on teidän omaa höpöhöpö-kuvitelmaanne koska ette suostu tajuamaan tätä erilaisuutta naisten ja miesten välillä!
"Eikö se nyt jumalauta mene perille, että nainen voi olla onnellinen yksinkin?"
Kyllä minä sen täysin ymmärrän, mutta syynä on hypergamia. Naiset väittävät hualavansa olla sinkkuja ja että niin olisi hyvä olla. Kun keskitason (tai alemman tason) naista lähestyy korkeamman tason mies, niin kas kummaa, se parisuhde alkaakin naista kiinnostaa. Kyseessä on siis naisten suuri tarve saada tasoaan parempi mies (hypergamia).
- olenonnellisempiyksin
Olen onnellisempi yksin kuin suhteessa, jossa toinen on pelkkä painolasti. Suhteen tulee tuoda elämään lisäarvoa, sekä henkistä että fyysisistä lisäarvoa. En sano etteikö rahallisella lisäarvolla olisi merkitystä, toki on kivempaa maksaa laskut puoliksi kuin yksin, mutta pääasia se ei ole. Sellainen suhde joka ei tuo jotain hyvää elämään ei ole kuin henkinen rasite. Tätä miehet eivät tunnu ymmärtävän vaan hakevat liian usein naista korjaamaan elämänsä epäkohdat, miehet ajattelevat että kunhan nainen löytyy toimii myös vaate-/ruokahuolto, siivouspalvelut sekä seksuaaliset palvelut ja mies voi jatkaa samaan tyyliin möllötellen. Miksi kukaan töissä käyvä nainen lähtisi enää moiseen?
Onnellisimmillaan ihminen on hyvässä parisuhteessa jossa huomioidaan toinen toistaan ja hoidetaan talous sekä koti yhdessä. Suhde on kuin yritys. Sijoitat siihen resurssejasi(aika, huomio, hellyys, raha jne) ja se kukoistaa. Jos et sijoita se ei tuota ja pahimmassa tapauksessa se menee konkurssiin. Simppeliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727