On harrastanut ryhmäseksiä porukan ainoana naisena ja on mm. ollut tuplapenetraatiossa?
Voisitko seurustella naisen kanssa joka
24
174
Vastaukset
- sopisikyllä
Mikä jottei. Itse pidän reippaasta ja monipuolisesta paneskelusta, joten tuollaisella naisella tuskin olisi turhia estoja
Vaikea kysymys.
Jos se olisi ollut aviomiehen ollessa mukana, niin ehkä silloin sulattaisin asian helpommin. Jos taas tuollaista olisi harrastettu sinkkuaikana useampia kertoja, niin tuskin.- KiimaHuora
Eiköhän tuo lienee suurimman osan miehistä märkä uni, tuollainen erottinen nainen.
Tietenkin voisin, koska miten minä voisin moisesta tietää?
Sinulta on jäänyt huomaamatta, että ätmeillä on yliluonnollisia kykyjä. Heidän kiltteytensä ja rehellisyytensä saa naiset avautumaan rehellisesti menneisyydestään.
Näinpä ätmit pysyvät säilyttämään poikuutensa, puhtautensa ja kunniansa. Sitten ne samaiset naiset palautuvat markkinoille meidän tietämättömien ja kyselemättömien ketmien iloksi.Ratikkakuski kirjoitti:
Sinulta on jäänyt huomaamatta, että ätmeillä on yliluonnollisia kykyjä. Heidän kiltteytensä ja rehellisyytensä saa naiset avautumaan rehellisesti menneisyydestään.
Näinpä ätmit pysyvät säilyttämään poikuutensa, puhtautensa ja kunniansa. Sitten ne samaiset naiset palautuvat markkinoille meidän tietämättömien ja kyselemättömien ketmien iloksi."Sinulta on jäänyt huomaamatta, että ätmeillä on yliluonnollisia kykyjä."
Kerro lisää yliluonnollisista kyvyistäsi. Koska aiot saada ensimmäistä kertaa naista? Miksi olet sinkku?
- Kilttiatm
Kyllä naisten panot pitäis saada jonnekkin rekisteriin kaikkien nähtäville.
- rumamaija
Miesten panot sitten kanssa. Näkisipä mm. ketkä miehet ovat käyneet huorissa...
- Raakatotuus
rumamaija kirjoitti:
Miesten panot sitten kanssa. Näkisipä mm. ketkä miehet ovat käyneet huorissa...
Sopisi mulle, mun nimeäni et tuosta jälkimmäisestä listasta löydä.
- Ex----PUA
Onko tämä vakava kysymys?
- ap--
Vastaa nyt vain.
- Ex-----PUA
ap-- kirjoitti:
Vastaa nyt vain.
En.
- helgamies
Voisin seurustella 45 min.
- Annetaan.vaan.rakastaa
Oon mä ollu kahen miehen kans mut ei siitä tiä ku mun luotettavat elämänmittaiset naisystävät. En oo ikinä kertonu siitä miehille kenen kaa seurustelen, tosin sillon seurustelin vuosia toisen niistä miehistä kanssa ja se mun mies sitä mulle ehdottikin.
Tosin nykyisen jännämieheni kanssa ollaan käyty seuraavakeskustelu:
Jännis: haluisitko joskus kokeilla kahta miestä?
Minä: mistä sä niin päättelet etten ois jo kokeillu.
En yhtään muista miten juttu tosta jatku mut ei se kiinnittäny huomiota mun vastaukseen eikä toi oo mitenkään vaikuttanu meiän elämään. Mut noin ylipäätään...kuka mies haluaa kuulla kiimaisia tarinoita naisen exän ja naisen seksielämästä? - Ex-----PUA
Kyllä voisin ja mielellään seurustelisinkin. Mahdollisimman monen miehen kanssa nussiminen nostaa naisen statusta ja tällainen nainen olisi kultaakin arvokkaampi, koska on kelvannut muillekin miehille :)
- Naisasialooseri1
Samaa mieltä ystävä hyvä :)
En tuohon lähtisi mikäli asia olisi tiedossa...Tuollaisella naisella täytyy olla todellinen halvan huoran luonne, henkisesti vammautunut, eli eihän siitä enää ihmistä tule.
- KieroutumansaKullakin
Vain jos saisin ulostaa hänen suuhunsa.
- Ikis__M
Voisin jos ei sen lutkan kanssa tarvitsisi harrastaa seksiä ja se rahoittaisi elämää, ostelisi kaikenlaista mukavaa minulle saadakseen edes jonkin verran kunnioitusta mitä se ei oikeasti saisi.
- tosirandom
Hyper-active tyyliset naisethan dominoivat Suomen-Niemeä ennen kuin kristinusko spoilasi bileet.
Referenssi:
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/120074-tiede-ihminen-harrasti-ennen-hyperseksia- 9786890
Näin sen olen itsekin nähnyt. Atminkäisyys jalostui vasta yksiavioisuuden sivuseurauksena.
- Mä-voitin
Meitä oli neljä kundia ja yks gimma . Paneskeltii häntä vuorotellen. Kuukauden kuluttua hän kertoi olevansa raskaana ja kun aika koittaa niin hän synnyttäisi tulevan lapsen . Kun poika syntyi niin olimme kaikki neljä miestä paikalla . Yksi meistä sanoi. Kerro nyt kuka meistä on lapsen isä kun oltiin silloin talkoissa ? Hän valitsi minut. Voi tätä onnea .
- 1414
Tarina todisti sen, että Suomessa on sinkkumiehiä 4 kertaa enemmän kuin sinkkunaisia
- normijuttuja
Toi on ihan normaalia nykypäivänä. Niistä muutamista naisista, joiden kanssa olen sänkyyn päätynyt useammin kuin kerran, tiedän että yli puolet on harrastannu kimppakivaa. Olisivat tosin voineet jättää sen asian kertomatta. En tajua mikä halu naisilla on paljastella tollaisia menneisyydestään. Ei nyt yhtään lisänny kiinnostusta suhteeseen ton asian tietäminen. Mutta ei ne jutut tohon koskaan kaatunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071389
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881267Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133995- 68934
- 39857
- 71833
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53787- 65787
- 77782
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754