Miksiköhän Mielipidepankki ja Pystyyn Kuollut ilmestyvät tänne aina kun HHMkvaV:kin
Ihmeellistä yhteensattumaa
21
82
Vastaukset
- PitäähänSitäTukeaSaada
Samaa trolliryhmää.
- Jombenrakasjohtajistosta
Mielipidepankki on melkoisella varmuudella Kapi itse. Eräs tänään ilmennyt asia vahvistaa sitä olettamaa.
Jombenrakasjohtajistosta kirjoitti:
Mielipidepankki on melkoisella varmuudella Kapi itse. Eräs tänään ilmennyt asia vahvistaa sitä olettamaa.
No ei taatusti ole. Ensinnäkin Kapi ja MPP ovat täysin vastakkaista mieltä Natosta. Toiseksi MPP on Kapia nuorempi ja MPP:n vaimokin on Kapin tyttöystävää nuorempi ja ainakin MPP:n mielestä myös kauniimpi. Mutta se on tietysti makuasia. MPP voi kirjoitella täällä silloinkin kun Kapi viettää kaukomailla lomaa. MPP on paljasjalkainen stadilainen mutta Kapi on mamu. Monia muitakin eroja on.
Tämä mainittu HHMkvaV on minulle ihan outo tapaus. En ole seurannut hänen kirjoituksiaan kuin korkeintaan satunnaisesti ja silloin yleensä pettyen ja itseäni moittien, että miten tuli aukaistuksi.Mielipidepankki kirjoitti:
No ei taatusti ole. Ensinnäkin Kapi ja MPP ovat täysin vastakkaista mieltä Natosta. Toiseksi MPP on Kapia nuorempi ja MPP:n vaimokin on Kapin tyttöystävää nuorempi ja ainakin MPP:n mielestä myös kauniimpi. Mutta se on tietysti makuasia. MPP voi kirjoitella täällä silloinkin kun Kapi viettää kaukomailla lomaa. MPP on paljasjalkainen stadilainen mutta Kapi on mamu. Monia muitakin eroja on.
Tämä mainittu HHMkvaV on minulle ihan outo tapaus. En ole seurannut hänen kirjoituksiaan kuin korkeintaan satunnaisesti ja silloin yleensä pettyen ja itseäni moittien, että miten tuli aukaistuksi.Heh heh. En ole nähnyt vaimoasi, enkä siis tunne hänen kauneuttaan - jota en suinkaan epäile - mutta et kai sinäkään ole nähnyt minun naisystävääni? En kai ole näyttänyt hänen kuvaansakaan, ainakaan selvänä kasvokuvana. Kyllä hän minun mielestäni varsin hyvän näköinen nainen on, puhumattakaan muista avuistaan. Ja onhan hän minua lähes 10 vuotta nuorempi, siis melkein tyttönen vielä.
Joo, mamuhan minä kyllä olen, en maahan vaan maalta muuttanut. Ihan äskettäin, v. 1951. No, olen tosin sen jälkeen eräissä vaiheissani ollut täältä Stadista poissakin, mutta kotini on ollut täällä kuitenkin jo ainakin 60 vuotta, joten kuulunen jo pitkäaikaisimpien stadilaisten kärkikymmenikköön.
Totta on, että vaikka monista asioista olemme jokseenkin samanmielisiä, on meillä myös näkemyseroja. Kuten tuossa Nato-asiassakin. Vaikka varsin hyvin näet, tunnet ja ymmärrät asioita, jokin pimeä paikka sinunkin näkökentässäsi on;))- kapinpimeäpaikka
kapi_ kirjoitti:
Heh heh. En ole nähnyt vaimoasi, enkä siis tunne hänen kauneuttaan - jota en suinkaan epäile - mutta et kai sinäkään ole nähnyt minun naisystävääni? En kai ole näyttänyt hänen kuvaansakaan, ainakaan selvänä kasvokuvana. Kyllä hän minun mielestäni varsin hyvän näköinen nainen on, puhumattakaan muista avuistaan. Ja onhan hän minua lähes 10 vuotta nuorempi, siis melkein tyttönen vielä.
Joo, mamuhan minä kyllä olen, en maahan vaan maalta muuttanut. Ihan äskettäin, v. 1951. No, olen tosin sen jälkeen eräissä vaiheissani ollut täältä Stadista poissakin, mutta kotini on ollut täällä kuitenkin jo ainakin 60 vuotta, joten kuulunen jo pitkäaikaisimpien stadilaisten kärkikymmenikköön.
Totta on, että vaikka monista asioista olemme jokseenkin samanmielisiä, on meillä myös näkemyseroja. Kuten tuossa Nato-asiassakin. Vaikka varsin hyvin näet, tunnet ja ymmärrät asioita, jokin pimeä paikka sinunkin näkökentässäsi on;))Et sentään tällä kertaa uhkaile MPP:n taluttamisella itärajalle? Olet senkin tehnyt nato-asiasta kirjoittaessanne. Hyvähän se on, että olet oppinut hillitsemään itsesi. Se osoittaa, että kapiainenkin voi oppia käyttäytymään kuin ihminen. Armeijassahan ei sitä taitoa tarvita, natsojen määrä korvaa sosiaaliset taidot. Joillain myös järjen puutteen.
- Jombenbestisjohdosta
kapinpimeäpaikka kirjoitti:
Et sentään tällä kertaa uhkaile MPP:n taluttamisella itärajalle? Olet senkin tehnyt nato-asiasta kirjoittaessanne. Hyvähän se on, että olet oppinut hillitsemään itsesi. Se osoittaa, että kapiainenkin voi oppia käyttäytymään kuin ihminen. Armeijassahan ei sitä taitoa tarvita, natsojen määrä korvaa sosiaaliset taidot. Joillain myös järjen puutteen.
Järjen puute HHmkvaV:lläni onkin lähes käsin kosketeltava. Kuupan tyhjyys näkyy jo katseestakin.
- Jombenbestisjohdolt
kapi_ kirjoitti:
Heh heh. En ole nähnyt vaimoasi, enkä siis tunne hänen kauneuttaan - jota en suinkaan epäile - mutta et kai sinäkään ole nähnyt minun naisystävääni? En kai ole näyttänyt hänen kuvaansakaan, ainakaan selvänä kasvokuvana. Kyllä hän minun mielestäni varsin hyvän näköinen nainen on, puhumattakaan muista avuistaan. Ja onhan hän minua lähes 10 vuotta nuorempi, siis melkein tyttönen vielä.
Totta on, että vaikka monista asioista olemme jokseenkin samanmielisiä, on meillä myös näkemyseroja. Kuten tuossa Nato-asiassakin. Vaikka varsin hyvin näet, tunnet ja ymmärrät asioita, jokin pimeä paikka sinunkin näkökentässäsi on;))Sinä, HHMkvaV:ni olet ainoana täällä persettäsi esitellyt ja nyt yrität typeryyksissäsi halveerata muita.
Minä tiedän missä mennään, joillakin näyttää olevan hiljaisempaa.
Tuo on aika poikkeuksellista kun olet "keskusteluissa" eri mieltä itsesi kanssa. HO HOO, HO HOO!
Taitaa olla jo yksi huone murjussasi nikkejä täynnä HO HOO, HO HOO!
- AsioistaPerilläOleva
Tuolla vastaus: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14029779/onko-quotjohtajallaquot-pakkomielle-kapista
- Oiotaan_punikkia
Ailus oli demari ja Männsitö on kokoomuslainen. Kauppinen oli keskustalainen ja jouitui demariajo jahdin uhriksi.kohteeksi
Asialle on yksinkertainen selitys: meistä kolmesta jokainen on kiinnostunut asioista ja kykenee niistä keskustelemaan. Siksi me mielellämme tartumme toistemme avauksiin ja viesteihinkin, sanoaksemme mielipiteemme asiasta.
Yksinkertainen selitys on sillekin, miksi sinä tuollaisen avauksen teet. Joku näkyy sinulle siitä jo vihjanneen (linkillä eräälle avaukselle), joten minun ei tarvitse puhua asiasta enempää.- Suksi_sinä
perseapina vittuun täältä.
- SuljettuPiiri
Mielenkiintoinen havainto, ja keskustelevat yleensä vain keskenään.
- Jombenrakasjohtajistosi
Mkva-Jombe huomasi tänään itsekin näköjään, että oli keskustellut vaimonsa kanssa tuosta maallemuutosta, kuten pankkikin tänään.
Yksi ja sama henkilö melkoisella varmuudella.
P.S. Olisi kaupungeissakin terveellistä tietää vaikkapa naapurin namusedästä. Ainakin minulle voit laittaa kommenttia ihan vapaasti. Vastaan useimmille, joilla on viesteissään jotakin asiantynkää.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ainakin minulle voit laittaa kommenttia ihan vapaasti. Vastaan useimmille, joilla on viesteissään jotakin asiantynkää.
”Vastaan useimmille, joilla on viesteissään jotakin asiantynkää”. Oletpa vahva uskossasi, jos toivot sellaista häneltä, joka kuvittelee olevansa rakkaani ja jonka silmissä sinäkin - kymmenien muiden lailla - olet kapi! Vaikka lienet keskustan kannattaja, et kuitenkaan sano tuosta samoin kuin sanoi aikoinaan Oiva Härkönen Sonnimiehestä: ”Onhan hän sentään kepulainen”;))
- TosiJuttuja
Ei ole Kapi ja MPP sama henkilö.
MPP on joku SAK:n toimitsijan hommista eläkkeelle jäänyt politrukki, Sirola-opistossa koulutettu vanhoillisvasemmistolainen jäärä, joka elää edelleen 70-lukua ja sen idealismia. MPP:n tausta näkyy tietämyksen armottomina aukkoina, vaikka SAK-jargonia suoltaakin sujuvasti.
Kapi on luonnevikainen entinen kaiffari, armeijassa sivuraiteelle (esikunnan aputöihin) joutunut sivistystä ja koulutusta vailla oleva mutta suuria itsestään kuvitteleva yksinäinen vanhus. Mihin unohdit allekirjoittaneen? Ei ole reilua, että vähän aikaa kun on poissa palstalta niin heti pudotetaan tuosta "kapin sivupersoonat"-joukkiosta.
- Voi_Tsiisus
Sinä ressukka olet kuule niin onneton, ettet kelpaa edes Kapin sivupersoonaksi. Niin SB punkkakaveri kuin kapille oletkin.
Heh heh! Jo toisen kerran saan hehetellä tässä ketjussa! Kerran "johtajakin" onnistui tekemään avauksen, johon on saanut mainioita vastineita, joten hänen ei ole tarvinnut tavalliseen tapaansa itsensä kanssa keskustella.
Joo, minun sivupersoonaksenihan sinäkin olet joutunut tuon silmissä. Kuten myös Mielipidepankki ja Pystyyn_kuollut. Toivottavasti ette ole siitä kovin nyreissänne, että hän on teidät minuksi luullut, minulla saattaisi olla tuosta aihetta jopa pieneen ylpeilyyn, jos en tietäisi tuollaista pahasti sairaan pään tuottamaksi.- MistäNäitäOikeinTulee
kapi_ kirjoitti:
Heh heh! Jo toisen kerran saan hehetellä tässä ketjussa! Kerran "johtajakin" onnistui tekemään avauksen, johon on saanut mainioita vastineita, joten hänen ei ole tarvinnut tavalliseen tapaansa itsensä kanssa keskustella.
Joo, minun sivupersoonaksenihan sinäkin olet joutunut tuon silmissä. Kuten myös Mielipidepankki ja Pystyyn_kuollut. Toivottavasti ette ole siitä kovin nyreissänne, että hän on teidät minuksi luullut, minulla saattaisi olla tuosta aihetta jopa pieneen ylpeilyyn, jos en tietäisi tuollaista pahasti sairaan pään tuottamaksi.Tähän sopinee kohteliasta pientä hihitystä. Miten ihmeessä tuollainen laitoshoidokki pääsee vapaasti koneelle ?
- Jombenidolijohtaja
Älä Munakarva-J yritä vääristää tosiasioita!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup437121Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1136042Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233722- 543690
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1183362Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252995Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.412855Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322471- 492244
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291952