Kuinka usein katselet pillun kuvia?

kalluppiapukkaa

Ja miksi niitä vahtaat?

15

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt viime aikoina on nämä etu- ja takavetoiset pillut askarruttaneet niin paljon, että on pitänyt katsella vähän opintomateriaalia netistä, kun yläasteen bilsankirjaakaan ei löytynyt.

      En tiedä olenko poikkeus, mutta minusta pillu noin asiayhteydestä irrotettuna ei ole kovin kiinnostava saati kiihottava. Se ns kantoteline on esteettisesti paljon oleellisempi. Nainen voi näyttää oikein hyvältä, vaikka ei olisikaan tietoa puutarhan kunnosta.

      • 18plus17

        No miks niitä haaran levittely kuvia silti katsellaan kun naisia voi katella vaikka missien alusvaate tai juhlapuku kategorioista ympäri maailman? Joku siinä lävessä vetää puoleen vaikka samanlainen on jokaisella.


      • 18plus17 kirjoitti:

        No miks niitä haaran levittely kuvia silti katsellaan kun naisia voi katella vaikka missien alusvaate tai juhlapuku kategorioista ympäri maailman? Joku siinä lävessä vetää puoleen vaikka samanlainen on jokaisella.

        Minä katselen mielummin sellaisia kedolla kirmaavia alastomia naisia kuin revityskuvia, jossa "nautinnosta" irvistellään.

        Tosin oikeassa olet, joku siinä lävessä kiinnostaa. Muutenhan seksi ei varmaan kauheasti innostaisi.


      • 18plus17 kirjoitti:

        No miks niitä haaran levittely kuvia silti katsellaan kun naisia voi katella vaikka missien alusvaate tai juhlapuku kategorioista ympäri maailman? Joku siinä lävessä vetää puoleen vaikka samanlainen on jokaisella.

        Nainen siveellisessä puvussa on valovuoden päässä. Nainen alasti edes näennäisesti seksi mielessä on paljon lähempänä. Iso ero.


      • Anonyymi
        18plus17 kirjoitti:

        No miks niitä haaran levittely kuvia silti katsellaan kun naisia voi katella vaikka missien alusvaate tai juhlapuku kategorioista ympäri maailman? Joku siinä lävessä vetää puoleen vaikka samanlainen on jokaisella.

        Kahdesti viikossa taitaa olla lähellä totuutta? Paljon on kiinni myös tilanteista, joita kohtaan arjessa. Näillä on vain tarkoitus nostaa omaa mielialaa. Ei muuta. Itsensä tyydyttäminen on minusta se, jota ilman ihmiset eivät selviä arjestaan? Sinkkuna sillä ei pahoita myöskään muiden mieliä.


    • lääkekäytössä

      Katselen iltaisin unilääkkeeksi jos uni ei ala tulla. Toimii minulla kuin lampaiden laskeminen toisilla.

    • runkkar1

      Jos panettaa, niin katson mieluummin pornoa kuin kuuntelen naisen vittuilua.

      Panetuksen määrä on laskenut ikävuosien myötä, mutta halu on jäänyt !

    • himorunkkari

      Katson vitunkuvia 20 tuntia vuorokaudessa. Kolme tuntia nukun, tunnin käytän johonkin turhuuteen. Runkkaan tietysti samalla kun katson vitunkuvia, sitä ei ole laskettu tuohon turhuuteen.

      • PirinenVellu

        Aika vähän. Mä katson 23 tuntia/vrk vaginoita ja puolituntia nukun tosin herään välillä runkkaamaan kun on ollut jo minuutteja kestävä tauko. Lopun puolituntia teen kaikkea turhaa.


      • himorunkkari
        PirinenVellu kirjoitti:

        Aika vähän. Mä katson 23 tuntia/vrk vaginoita ja puolituntia nukun tosin herään välillä runkkaamaan kun on ollut jo minuutteja kestävä tauko. Lopun puolituntia teen kaikkea turhaa.

        Sinä se osaat käyttää aikasi hyödyksi. Saatana että käy kateeksi.


    • galluppiapukkaa

      kuinka usein katsot kyrvän kuvia ja perseitä alastomia miehiä?

      • darkfear_ei_kirjautunut

        Joka päivä ja runkkaan.


    • joJOOJOOJO

      Vältän juuri sitä toimintaa ja runkkausta, koska sitten on saastainen olo...

    • Anonyymi

      Pillu

      • Anonyymi

        Ei menny kuin 8 vuotta, että sait aikaiseksi tämän hengentuotteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe