On useita syitä, miksi naiset eivät ole rakastettavia vaikka hetero olenkin:
- 80 % parisuhteista päättyy naisten aloitteista. Se tekee parisuhteista meille miehille suorittamista, ikäänkuin kävelet loputtoman matkan pitkällä ja kapealla lankulla, josta saatat tippua kuolemaasi millä hetkellä tahansa. Haluaisin parisuhteelta varmuutta, enkä jatkuvaa pelkoa siitä, milloin tulen jätetyksi.
- Naiset eivät hyväksy miehellä ujoutta ja/tai epäsosiaalisuutta vaan käskyttävät tällaisia "ihmispaskoja" kehittämään itseään ulospäinsuuntautuneempaan suuntaan, ellei halua jäädä koko loppuelämäksi sinkuksi.
- Naisen mielestä 80 % miehistä on rumia/ei-hyvännäköisiä
- Naisten mielestä aloitteen tekeminen on aina miehen tehtävä ja siitä hyvästä, että mies uskaltaa rohkeasti lähestyä naista, tulee palkinnoksi pakit
- Naiset ovat noin yleisesti nirsoja ja vaativat mieheltä paljon
Olen ollut nyt 2 vuotta sinkkuna, eivätkä mitkään merkit viittaa siihen, että pariutuisin uudelleen lähiaikoina. Tästä sekä yllämainituista syistä olenkin alkanut kiinnostumaan MGTOW-kulttuurista toden teolla. Mutta haluan aidoksi MGTOW-mieheksi, enkä katkeraksi vanhaksipojaksi, joka väittää muille ettei kaipaa naista vaikka todellisuudessa kaipaakin, mutta ei sellaista saa.
Kohti MGTOW-miestä
126
1019
Vastaukset
- Tuleva-MGTOW
Unohtui mainita: Joka toinen nainen pettää.
Jos ei kuulu miesten 20 % parhaimmistoon, niin mgtow on hyvä elämäntapa.
Ongelma on se, että suurimmalla osalla miehistä jompi kumpi pää ei kestä sellaista elämäntyyliä ja sitten he hairahtuvat palvelemaan jotain parhaat päivänsä nähnyttä vanhaa yh-naista ja toisen miehen äpärälapsia liian kalliiseen hintaan. Se puolestaan edistää naisten hypergamiaa ja pillun valtaa.- Tuleva-MGTOW
Olen ottanut sellaisen periaatteen, etten ryhdy isäpuoleksi ennen kuin minulla on omia lapsia. Pyrin pitämään tämän periaatteen vaikka se tietäisikin useamman potentiaalisen yh-naisen hylkäämistä.
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Olen ottanut sellaisen periaatteen, etten ryhdy isäpuoleksi ennen kuin minulla on omia lapsia. Pyrin pitämään tämän periaatteen vaikka se tietäisikin useamman potentiaalisen yh-naisen hylkäämistä.
Jokainen tekee miten haluaa, mutta arvostan tuota periaatetta erittäin paljon.
Lapsettomalle lapseton. Lapselliselle lapsellinen.- Päätä.mielipiteesi
super-atm kirjoitti:
Jokainen tekee miten haluaa, mutta arvostan tuota periaatetta erittäin paljon.
Lapsettomalle lapseton. Lapselliselle lapsellinen.Aisuri- nimitystä kyllä viljelet miehistä, joiden kumppaneilla on jo lapsia.
Kuinkas nyt "jokainen tekee miten haluaa" lipsahti? Päätä.mielipiteesi kirjoitti:
Aisuri- nimitystä kyllä viljelet miehistä, joiden kumppaneilla on jo lapsia.
Kuinkas nyt "jokainen tekee miten haluaa" lipsahti?En tee siitä henkilökohtaista ongelmaa jos joku päättää olla yh-naisen aisuri ja elättää toisen miehen äpärälapsia.
- että.silleen
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Nyt tuli päätelmä joka sisältää muutamia mielenkiintoisia bropleemia. Jos sulla ei nyt ole lapsia, etkä yh-äitiä seuralaiseksi huoli niin...
Aiotko sä saattaa jonkun naisen raskaaksi ja sopivan ajan kuluttua jättää hänet, jolloin se yh-äitikin sopisi sun kuvioihisi?
Vai tapailetko nyt mahdollisesti yh-äitiä ja jos hän tulee raskaaksi ->sulle, silloin poimit koko pesueen suojaasi?
....
super-atm
Yh-äiti voi olla leski, tai avioliitostaan eronnut nainen... (mies löytänyt uuden?)...
Miten avioliitossa syntyneistä lapsista voi tulla....."toisen miehen äpärälapsia."?
No minä tiedän vastauksen: Vain palstalla...yks palsta totuuksistanne.
Muksut ovat aina viattomia...ovat saaneet alkunsa miten tahansa!
Aikuisena sinun pitäisi se ymmärtää...älä nimittele lapsia. - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Nyt tuli päätelmä joka sisältää muutamia mielenkiintoisia bropleemia. Jos sulla ei nyt ole lapsia, etkä yh-äitiä seuralaiseksi huoli niin...
Aiotko sä saattaa jonkun naisen raskaaksi ja sopivan ajan kuluttua jättää hänet, jolloin se yh-äitikin sopisi sun kuvioihisi?
Vai tapailetko nyt mahdollisesti yh-äitiä ja jos hän tulee raskaaksi ->sulle, silloin poimit koko pesueen suojaasi?
....
super-atm
Yh-äiti voi olla leski, tai avioliitostaan eronnut nainen... (mies löytänyt uuden?)...
Miten avioliitossa syntyneistä lapsista voi tulla....."toisen miehen äpärälapsia."?
Aikuisena sinun pitäisi se ymmärtää...älä nimittele lapsia.Yllättäen kommentti, millä yritetään kääntää mies aisuriksi. :D
- Tuleva-MGTOW
että.silleen kirjoitti:
....
super-atm
Aikuisena sinun pitäisi se ymmärtää...älä nimittele lapsia."Aiotko sä saattaa jonkun naisen raskaaksi ja sopivan ajan kuluttua jättää hänet, jolloin se yh-äitikin sopisi sun kuvioihisi?"
- Outo kysymys. Mikäli saatan naisen raskaaksi, pyrin olemaan lapselle isä ja lapsen äidille hyvä mies. Ei olisi perheenisänä mitään mielenkiintoa katsella muita naisia, olivat sitten yh-naisia tai eivät.
"Vai tapailetko nyt mahdollisesti yh-äitiä ja jos hän tulee raskaaksi ->sulle, silloin poimit koko pesueen suojaasi?"
- En tapaile yh-äitiä eikä minulla ole tavoitteena asettaa yh-äitiä paksuksi.
"Muksut ovat aina viattomia...ovat saaneet alkunsa miten tahansa!"
- Tästä olemme yhtä mieltä! Ja juuri sen takia viattomat muksut ansaitsevat isäpuolekseen miehen, joka on valmis hyväksymään naisen lapset edellisestä suhteesta. ELI EIVÄT MINUA! - että.silleen
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
"Aiotko sä saattaa jonkun naisen raskaaksi ja sopivan ajan kuluttua jättää hänet, jolloin se yh-äitikin sopisi sun kuvioihisi?"
- Outo kysymys. Mikäli saatan naisen raskaaksi, pyrin olemaan lapselle isä ja lapsen äidille hyvä mies. Ei olisi perheenisänä mitään mielenkiintoa katsella muita naisia, olivat sitten yh-naisia tai eivät.
"Vai tapailetko nyt mahdollisesti yh-äitiä ja jos hän tulee raskaaksi ->sulle, silloin poimit koko pesueen suojaasi?"
- En tapaile yh-äitiä eikä minulla ole tavoitteena asettaa yh-äitiä paksuksi.
- Tästä olemme yhtä mieltä! Ja juuri sen takia viattomat muksut ansaitsevat isäpuolekseen miehen, joka on valmis hyväksymään naisen lapset edellisestä suhteesta. ELI EIVÄT MINUA!Älä nyt hermostu. Ei millään pahalla mut: minusta se oli vähän epälookisesti kirjoitettu.
Kyllä siitä tuon perusajatuksesi kuitenkin hyvin sai selville, kunhan kiusasin vähän.
Nostan hattua sulle, (ei kun niiaan syvään) ihan hieno periaate sulla on.
Jos mies tuntee itsensä kykemättömäksi kasvattamaan toisen miehen lapsia kodissaan kuin omiaan, on todella parempi olla edes kokeilematta sitä .
Sillä lapsi olisi kuitenkin se herkin osapuoli tässäkin kokeilussa. - että.silleen
Ex------------PUA kirjoitti:
Yllättäen kommentti, millä yritetään kääntää mies aisuriksi. :D
Nyt ett ollut edes samalla maapallon puoliskalla ajatukseni kanssa.
Mulla ei ole syytä liittää kenenkään polkuja yhteen. Eikä riitä taidotkaan siihen, kunhan plätisen aikani kuluksi.
Keittiön isossa uunissa on 4kpl tiikerikakkuja a) 1½l vuokissaan paistumassa ja mä vahdin niitä, keittiö on muuten suljettu jo. (en ole töissä virallisesti)
Kakut tulee huomiselle päivälle; kahvin kanssa tarjoiltavaksi.
Valmiit iltapalat odottavat vielä jakoa klo 20-21. että.silleen kirjoitti:
....
super-atm
Aikuisena sinun pitäisi se ymmärtää...älä nimittele lapsia."Yh-äiti voi olla leski, tai avioliitostaan eronnut nainen... (mies löytänyt uuden?)..."
Ei minua kiinnosta miksi joku nainen on yksinhuoltaja.
"Miten avioliitossa syntyneistä lapsista voi tulla....."toisen miehen äpärälapsia."?"
Äpärälapsi on aina äpärälapsi, vaikka voissa paistaisi.
En minä ole lapsia syytellytkään.
"Aikuisena sinun pitäisi se ymmärtää...älä nimittele lapsia."
Äpärälapsi !!!!- 9uytghjhb
super-atm kirjoitti:
En tee siitä henkilökohtaista ongelmaa jos joku päättää olla yh-naisen aisuri ja elättää toisen miehen äpärälapsia.
Verotuksen kautta joutuu elättämään muiden miesten äpäriä joka tapauksessa. Miksi YH:lle pitää maksaa ~2ke/kk eihän minulla ollut mitään tekemistä niiden kakaroiden luonnin kanssa? Mielummin vetäydyn työelämästä kuin raadan muiden DNA:n puolesta
9uytghjhb kirjoitti:
Verotuksen kautta joutuu elättämään muiden miesten äpäriä joka tapauksessa. Miksi YH:lle pitää maksaa ~2ke/kk eihän minulla ollut mitään tekemistä niiden kakaroiden luonnin kanssa? Mielummin vetäydyn työelämästä kuin raadan muiden DNA:n puolesta
Ymmärrän täysin päätöksesi jos et käy töissä. Mielestäni se on täysin väärin, että joudun verojen kautta maksamaan vastuuttomien ihmisten tekoja (lapsia). Sen verran hyvin kuitenkin töissä viihdyn ja rahalle on käyttöä, etten ole jättäynynyt pois työelämästä.
- Ex------------PUA
*Aplodit*
Tervetuloa yhä kasvavaan joukkoomme.
Me hallitsemme lopulta, sillä päivä päivältä yhdä suuremmaksi kasvaa joukkomme ja feministien miehiä vastaan nostattama sukupuolten sota paljastuu.
Naisille käy hyvin pian se selväksi, että he eivät pärjää ilman miehiä.
Mieti, jos naisilta katoaa 90% heidän puheenaiheiden sisällöstä?
Mieti, jos nettomaksajat katoavat omille teilleen?
Mieti jos mies vaatii sen, mikä hänelle kuuluu?
Ainoa sana mikä tulee mieleesi on: VOITTO.- että.silleen
Jep, veljet teillä tulee olemaan täydellinen maailma keskenänne; ilman meitä yököttäviä naisia. Tulkaate onnellisiksi ja lisääntykää keskenänne.Amen!
- 1233131
että.silleen kirjoitti:
Jep, veljet teillä tulee olemaan täydellinen maailma keskenänne; ilman meitä yököttäviä naisia. Tulkaate onnellisiksi ja lisääntykää keskenänne.Amen!
Mistäs moinen katkeruus? :D
- että.silleen
1233131 kirjoitti:
Mistäs moinen katkeruus? :D
Enpä ole katkera.
Turhautunut olen, ihan turha edes yrittää selittää erilaista näkökohtia, paras luopua kun kompromissit ei miehiä kiinnosta. Jos naiset edustaa vain HARMEJA miehelle, niin minä ainakin silloin miehenä; pysyisin hiton kaukana harmeista. (naisista)
Naisena pärjään ilman miehiäkin... ja voinhan yhden luopion löytää...riittää mulle! - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Enpä ole katkera.
Turhautunut olen, ihan turha edes yrittää selittää erilaista näkökohtia, paras luopua kun kompromissit ei miehiä kiinnosta. Jos naiset edustaa vain HARMEJA miehelle, niin minä ainakin silloin miehenä; pysyisin hiton kaukana harmeista. (naisista)
Naisena pärjään ilman miehiäkin... ja voinhan yhden luopion löytää...riittää mulle!Kyllä olet. Et kestä vapaata, itsenäistä ja vahvaa miestä. :)
- että.silleen
Kyllä olet. Et kestä vapaata, itsenäistä ja vahvaa miestä. :)
Mitä hiivatin vikaa heissä muka on?
Kunhan se äijä ei ole koko ajan yleistämässä ja ripustamassa kaikkia maailman epäoikeudenmukaisuuksia ainoastaan naisten harteille.
Enhän minäkään syytä sun syntejäsi kaikkien miesten niskaan, ainoastaan saatan potkaista polveen kaikkein vankempia kannattajiasi.
Ne heikommat jätän kyllä rauhaan, ei maassa makaavaa enää pidä lyödä lisää.
Jonkinlainen kontrolli minullakin on. - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Mitä hiivatin vikaa heissä muka on?
Kunhan se äijä ei ole koko ajan yleistämässä ja ripustamassa kaikkia maailman epäoikeudenmukaisuuksia ainoastaan naisten harteille.
Enhän minäkään syytä sun syntejäsi kaikkien miesten niskaan, ainoastaan saatan potkaista polveen kaikkein vankempia kannattajiasi.
Ne heikommat jätän kyllä rauhaan, ei maassa makaavaa enää pidä lyödä lisää.
Jonkinlainen kontrolli minullakin on.No jos asia on noin, niin se on hyvä.
Mutta sinä selvästit ärsyynnyit muiden naisten tapaan siitä, että joku päättää olla MGTOW.
Osaatko sanoa, että mistä tämä johtuu, vai onko se liian arka aihe? - että.silleen
No jos asia on noin, niin se on hyvä.
Mutta sinä selvästit ärsyynnyit muiden naisten tapaan siitä, että joku päättää olla MGTOW.
Osaatko sanoa, että mistä tämä johtuu, vai onko se liian arka aihe?Saat kyllä syyn selville jos osaat lukea keskusteluani CamelBootsin kanssa, tässä samassa ketjussa.
Kun nyt leikitään; ettet ole tietoinenkaan koko asiasta... niin leikitään pois!
Minun `hiljainen yhtiökumppanini´ on laittanut nyt minut liian suuriin saappaisiin.
Nyt peloittaa kulkea näissä saappaissa, enkä täällä voi näyttää minkäänlaista arkuutta tai kykenemättömyyttä, sen minä ainakin olen tajun jo nyt parissa kuukaudessa. - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Saat kyllä syyn selville jos osaat lukea keskusteluani CamelBootsin kanssa, tässä samassa ketjussa.
Kun nyt leikitään; ettet ole tietoinenkaan koko asiasta... niin leikitään pois!
Minun `hiljainen yhtiökumppanini´ on laittanut nyt minut liian suuriin saappaisiin.
Nyt peloittaa kulkea näissä saappaissa, enkä täällä voi näyttää minkäänlaista arkuutta tai kykenemättömyyttä, sen minä ainakin olen tajun jo nyt parissa kuukaudessa.Jokaisen feministin alkusysäys: häikkää iskäsuhteessa.
Tällöin asia pitää hoitaa terapian kautta, eikä alkaa kostamaan sitä ennakkoluuloina kaikille miehille.
- TäytyyMuistaa
Lisäksi naiset ovat lesboja.
- PeräsuoletVoideltuna
Eli jos miehet vetäytyvät keskenään "voittamaan", niin naiset pärjää kyllä keskenäänkin? :D
- 111212
Et ole ilmeisesti koskaan kuullut sanoja "pakolainen" tai "vastaanottokeskus"
- PeräsuoletVoideltuna
111212 kirjoitti:
Et ole ilmeisesti koskaan kuullut sanoja "pakolainen" tai "vastaanottokeskus"
Pitäisikö mgtoweille perustaa oma vastaanottokeskus? Siellä voivat kangistella keskenään, ja sehän olisi kuin moderni munkkiluostari. Voisivat siellä lueskella teorioita kaiket päivät. Kyllähän ne naiset pärjää keskenäänkin.
- 13plus15
PeräsuoletVoideltuna kirjoitti:
Pitäisikö mgtoweille perustaa oma vastaanottokeskus? Siellä voivat kangistella keskenään, ja sehän olisi kuin moderni munkkiluostari. Voisivat siellä lueskella teorioita kaiket päivät. Kyllähän ne naiset pärjää keskenäänkin.
Siellä ne sitten ois Kapteeni Puan johdolla: huorraaah, kiimavittuuuuhh, kurppaaahh, shaming language, huoraaahhh.. ja koskettelis toisiaan yön pimeinä tunteina kun yksinäisyys painaa rintaa kuin massiivinen musta aukko galaksin ytimessä.
Parisuhteen suorittamisen tielle ei kannata, eikä saa lähteä!
En ikinä suostuisi muuttamaan elämäntapaani naisen vuoksi perustuksiltaan, eli niinpäin mennään, että joko nainen sopeutuu minuun, taikka sitten on alkujaankin samanhenkinen kuin minä..Muussa tapauksessa voi lähteä kävelemään.Uskon muuten, että aito mgtow ja omantien kulkeminen on synnynnäistä, eli käytännössähän sitä et voi oppia, etkä opetella, vaan siitä tulee teennäistä sillon.
- Tuleva-MGTOW
CamelBoots kirjoitti:
Uskon muuten, että aito mgtow ja omantien kulkeminen on synnynnäistä, eli käytännössähän sitä et voi oppia, etkä opetella, vaan siitä tulee teennäistä sillon.
Saatan hyvinkin olla aito MGTOW, sillä jos saisin seksiä edes puolen vuoden välein (nyt olen ollut yli vuoden puutteessa) niin olisin tyytyväinen ja hehkuttaisin sinkkuelämän ihanuutta kun saisi panna ketä tahansa.
Suurin ongelma on kuitenkin siinä, että haluaisin isäksi, mutta kun miehellä ei ole mahdollisuutta hankkia ja kantaa lasta yhden panon jälkeen. - että.silleen
CamelBoots:
"Parisuhteen suorittamisen tielle ei kannata, eikä saa lähteä!
En ikinä suostuisi muuttamaan elämäntapaani naisen vuoksi perustuksiltaan, eli niinpäin mennään, että joko nainen sopeutuu minuun, taikka sitten on alkujaankin samanhenkinen kuin minä..Muussa tapauksessa voi lähteä kävelemään."
Lyhyestä virsi kaunis...eli CamelBoots on itse tyypillinen MGTOW...minä itse!
Perheen jos perustaa...vaimo piikoo.... mies on naimisissa oleva poikamies!
Näillä mennään...miten pitkälle riippuu vaimosta...kunnes vaimo lähtee! että.silleen kirjoitti:
CamelBoots:
"Parisuhteen suorittamisen tielle ei kannata, eikä saa lähteä!
En ikinä suostuisi muuttamaan elämäntapaani naisen vuoksi perustuksiltaan, eli niinpäin mennään, että joko nainen sopeutuu minuun, taikka sitten on alkujaankin samanhenkinen kuin minä..Muussa tapauksessa voi lähteä kävelemään."
Lyhyestä virsi kaunis...eli CamelBoots on itse tyypillinen MGTOW...minä itse!
Perheen jos perustaa...vaimo piikoo.... mies on naimisissa oleva poikamies!
Näillä mennään...miten pitkälle riippuu vaimosta...kunnes vaimo lähtee!Noinhan sen voisi äkiseltään kuvitella!
Totuushan on se, että olen ikäni ihan itse huoltanut itseni, jotenka mihinkä minä piikaa tarvitsisin parisuhteessakaan? Moni parisuhde eläjähän on kuin aikuinen pikkulapsi kun ei ikinä ole eletty yksinään ja nähty mitä se on.
No okei...En ehkä ihan niin itsekäs lopulta ole kuin mitä tekstini toisinaan antaa ymmärtää. Uskon, että minun kanssa saa tasapuolisen kestävän parisuhteen, jossa molemminpuoleinen kunnioitus, mutta se pitää ensin ansaita.- että.silleen
CamelBoots kirjoitti:
Noinhan sen voisi äkiseltään kuvitella!
Totuushan on se, että olen ikäni ihan itse huoltanut itseni, jotenka mihinkä minä piikaa tarvitsisin parisuhteessakaan? Moni parisuhde eläjähän on kuin aikuinen pikkulapsi kun ei ikinä ole eletty yksinään ja nähty mitä se on.
No okei...En ehkä ihan niin itsekäs lopulta ole kuin mitä tekstini toisinaan antaa ymmärtää. Uskon, että minun kanssa saa tasapuolisen kestävän parisuhteen, jossa molemminpuoleinen kunnioitus, mutta se pitää ensin ansaita.Minun ei tarvitse kuvitella, minä kasvoin edellä kuvaamassani perheessä. Sanoistasi päätellen olet faijani kaksoiskappale, tosin ilmeisesti nuorempi versio.
Vanhempi versio on minun huolenani, kevääseen asti ainakin.
Asuu nyt yksiössä yksin tässä samassa talossa, mut huolehtiminen hänen terveydestään;tulee kuulua yhä hoivan puolelle! Pääti minun `yhtiökumppanini´.
Kaikki kunnioitus on aina ansaittava, oli se minkä laatuista tahansa. - en.neuvo.toiste
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Saatan hyvinkin olla aito MGTOW, sillä jos saisin seksiä edes puolen vuoden välein (nyt olen ollut yli vuoden puutteessa) niin olisin tyytyväinen ja hehkuttaisin sinkkuelämän ihanuutta kun saisi panna ketä tahansa.
Suurin ongelma on kuitenkin siinä, että haluaisin isäksi, mutta kun miehellä ei ole mahdollisuutta hankkia ja kantaa lasta yhden panon jälkeen.Juuri eilen vastasin sinulle. Etkö saatanan pässi lue vastauksia, joita saat?
- 2626
Allekirjoitan. Kuten toisessa keskustelussa sanoin, mitä pidempään on yksin, sen pienemmät kompromissivalmiudet. Jollei mies hyväksy sellaisena kuin olen, niin ei tarvitse miehen lähteä koska ei koskaan tulekaan.
- eaeasdasd
"- 80 % parisuhteista päättyy naisten aloitteista. Se tekee parisuhteista meille miehille suorittamista, ikäänkuin kävelet loputtoman matkan pitkällä ja kapealla lankulla, josta saatat tippua kuolemaasi millä hetkellä tahansa. Haluaisin parisuhteelta varmuutta, enkä jatkuvaa pelkoa siitä, milloin tulen jätetyksi."
Tämä on hyvä pointti. Kun lukee näitä parisuhdefoorumeita niin tuntuu että lähes aina nainen on ollut se jättäjä ja kun lukee miesten tarinoita jätetyksi tulemisesta niin selviää että mies on ollut kiltti ja kunnollinen ja nainen on vain kyllästynyt..
Nainen voi kyllästyä mieheen mikä päivä vain ja päättää vaihtaa johonkin toiseen komeampaan pitempään tai rikkaampaan miehen. Karu kohtalo.- Ex------------PUA
Juurikin näin.
Se on tutkittu, että mitä kiltimpi, sitä varmemmin joudut eroon.
Tai aisuriksi.
Se edellinen raporttini kertoi miten panin akateemista avovaimoa, jolla oli kotona kiltti ja kunnollinen mies.
Tämä kaikki tapahtui miehen suostumuksella, vaihtoehtona tosin oli että suhde päättyy jos nainen ei saa vapauttaan.
Tee päätelmäsi tästä, että kumman rooli on parempi MGTOW:n vaiko kotimiehen?
- Tuleva-MGTOW
Naisissa ei ole mitään rakastettavaa, osa 7:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml
Kuulostaa tutulta. Minulle tuli edellisessä suhteessa usein tunne, että teen kaiken väärin Jos oikeasti hakuat kulkea omaa tietäsi, niin mihin tarvitaan jotain mgtow-kulttuuria?
- Tuleva-MGTOW
Vinkkejä kohti MGTOW-miestä sekä kokemuksia ko. elämäntavasta. Kokemuksen pohjalta haitat ja hyödyt
- bääää
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Vinkkejä kohti MGTOW-miestä sekä kokemuksia ko. elämäntavasta. Kokemuksen pohjalta haitat ja hyödyt
Voi luoja mitä lampaita :D
- Ex------------PUA
bääää kirjoitti:
Voi luoja mitä lampaita :D
Mies joka kulkee omaa tietään pois valtavirasta on lammas?
Ketjun ylivoimaisesti paras kommentti, jonka passiivis-aggressiivinen teinix-tekonauruhymiö suorastaan korostaa.
Hyvä tapa osoittaa,että YH-naisia hieman pelottaa ajatus siitä, ettei miehet olekaan enää orjuutetavissa. - bäääää
Mies joka kulkee omaa tietään pois valtavirasta on lammas?
Ketjun ylivoimaisesti paras kommentti, jonka passiivis-aggressiivinen teinix-tekonauruhymiö suorastaan korostaa.
Hyvä tapa osoittaa,että YH-naisia hieman pelottaa ajatus siitä, ettei miehet olekaan enää orjuutetavissa."kulkee omaa tietään"
Kysellen tienviittoja?
Buahhahhhahahahahhaha! - Tuleva-MGTOW
bäääää kirjoitti:
"kulkee omaa tietään"
Kysellen tienviittoja?
Buahhahhhahahahahhaha!Enpä ole lainkaan yllättynyt että aloitukseni sai naiset noin pahasti älähtämään
- bäääää
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Enpä ole lainkaan yllättynyt että aloitukseni sai naiset noin pahasti älähtämään
Menehän nyt jo siitä, karsinaasi pikku karitsaiseni, vai keritsijääkö odotat?
- Ex----------PUA
bäääää kirjoitti:
"kulkee omaa tietään"
Kysellen tienviittoja?
Buahhahhhahahahahhaha!Tekonauru ei ole lainkaan lammasmaista ja stereootyyppisen naisen kaltaista.
Se, että ei ole vielä tiellä ja kyselee tienviittoja ei tarkoita sitä, etteikö lopulta kulkisi tietään. Sen tarkoitus muutenkin on, että miehet pitävät yhtä, tai ainakin elävät riippumattomina naisista ja hänen hypergamisesta tyranniastaan jne.
Se, että ajaudut tuollaisen paskahousutäteilyyn ja kurpparaivoon (niin ennalta-arvattavaa laumaeläintoimintaa taas), on sen klassisen kaavan noudattamista: osu ja uppos.
Jos sinulle oikeasti ei olisi asialla väliä, sinä et lällättelisi tuossa hysteerisessä kurpparaivossasi. - Ex------------PUA
bäääää kirjoitti:
Menehän nyt jo siitä, karsinaasi pikku karitsaiseni, vai keritsijääkö odotat?
YH-paskahousutäti on ajautunut kurpparaivoon. :D :D
"YHYYY ET SAA RYHTYÄ MGTOW:KSI!!!!"
Etkä oikeasti näe minkälaisen säälittävän luuserin teet itsetäsi tuolla?
JOs mies on jo noin pitkällä MGTOW:n tiellä, hän tietää hyvin shaming languagen ja sen käyttämisen motiivit. Ihan peruskauraa.
Korkeintaan teet hänet vakuuttuneeksi päätöksestään, sillä osoitat sen mistä hän "jää paitsi". - bääää
Ex----------PUA kirjoitti:
Tekonauru ei ole lainkaan lammasmaista ja stereootyyppisen naisen kaltaista.
Se, että ei ole vielä tiellä ja kyselee tienviittoja ei tarkoita sitä, etteikö lopulta kulkisi tietään. Sen tarkoitus muutenkin on, että miehet pitävät yhtä, tai ainakin elävät riippumattomina naisista ja hänen hypergamisesta tyranniastaan jne.
Se, että ajaudut tuollaisen paskahousutäteilyyn ja kurpparaivoon (niin ennalta-arvattavaa laumaeläintoimintaa taas), on sen klassisen kaavan noudattamista: osu ja uppos.
Jos sinulle oikeasti ei olisi asialla väliä, sinä et lällättelisi tuossa hysteerisessä kurpparaivossasi."sen tarkoitus muutenkin on, että miehet pitävät yhtä"
Jos sinä tarvitset jotain vitun hyvä veli verkostoja omaa heikkouttasi, niin älä helvetti sekoita sitä omien polkujen kulkemiseen, vaan pysy hyvä veli laumassasi, karsinassasi. Ilmoitan kyllä, milloin olet riittävän hyvä pökittäväksi tai kerittäväksi, mutta hyvä veli kerhon vetäjäksi sinusta ei ole koskaan, joten unohda se.
"Jos sinulle oikeasti ei olisi asialla väliä, sinä et lällättelisi tuossa hysteerisessä kurpparaivossasi"
Mitäs sinä, karitsaiseni, tuli tähän väliin määkimään, täysin ulkopuolisena? Taisi osua ja upota?
Painuhan sinäkin jo vittuun siitä. Ai joo, ethän sinä sinne koskaan pääse. - Toivotontapaus
bäääää kirjoitti:
"kulkee omaa tietään"
Kysellen tienviittoja?
Buahhahhhahahahahhaha!Miksi miehen pitäisi kulkea tiensä yksin, saati kysyä neuvoja kyselemään? Tämä on juuri sitä miestä tiettyyn muottiin pakottavaa kulttuuria: "Jos et tee näin et ole mies etkä mikään".
MGTOW joka uskaltaa viitata kintaalla perinteiselle mieskuvalle ja sille mitä mieheltä odotetaan, ja todellakin kulkea omaa polkuaan, vaikka sitten tienviittoja katsellen, on todellinen MGTOW. - Ex------------PUA
bääää kirjoitti:
"sen tarkoitus muutenkin on, että miehet pitävät yhtä"
Jos sinä tarvitset jotain vitun hyvä veli verkostoja omaa heikkouttasi, niin älä helvetti sekoita sitä omien polkujen kulkemiseen, vaan pysy hyvä veli laumassasi, karsinassasi. Ilmoitan kyllä, milloin olet riittävän hyvä pökittäväksi tai kerittäväksi, mutta hyvä veli kerhon vetäjäksi sinusta ei ole koskaan, joten unohda se.
"Jos sinulle oikeasti ei olisi asialla väliä, sinä et lällättelisi tuossa hysteerisessä kurpparaivossasi"
Mitäs sinä, karitsaiseni, tuli tähän väliin määkimään, täysin ulkopuolisena? Taisi osua ja upota?
Painuhan sinäkin jo vittuun siitä. Ai joo, ethän sinä sinne koskaan pääse.Osu ja uppos! :D
Sattuuko YH-kurppaa noin totuus?
Juurikin nyt sinä annat osoituksen tuosta nais-solidarisuudesta, jolla yritetään pitää miehiä ruodussa, mitä muuta se on kuin femakkojen lammaslaumassa kulkemista ja sen pelkäämistä että ei saadakaan miestä, ja kerrankin joudutaan ottamaan vastuu omasta elämästään?
Sinä kuulostat niin WT-kurpalta muutenkin, että luultavasti ainoa mitä olet ottanut, on anonyymi jännäkikkeli jonkun toyotan takapenkillä. ;D
- helmiä.sioille
Tää koko MGTOW vaikuttaa vähän samalta kuin se PUA-kulttuuri, feminismi, hipsterismi, suvakki- ja vajakkikulttuuri, tatuoinnit... Eräänlainen aikansa muoti-ilmiö.
Jotenkin vaan huvittavia ne palstalla vaikuttavat MGTOW- tyypit. Kuka raportoi valloituksistaan(?), kuka valittaa jännämiesten ja muiden vastaavien vievän kaikki naiset, kuka vaikuttaa muuten vaan erittäin vihamieliseltä naissukupuolta kohtaan. Heh, jokainen luulee olevansa oman elämänsä MGTOW, mutta totuus taitaa olla, että jokainen on sittenkin vain MGOTW(men going on their way).
Sinulla ilmeisesti edelleen naisenkaipuu. Et tule ikinä omia polkuja kulkevaksi mieheksi niin kauan kuin sinulla se on. Vaikka kuin paljon luet aiheesta ja opiskelet sitä haluaamaasi muoti-ilmiötä, tulet silti olemaan kaikkea muuta kuin se MGTOW. Eikä sitä naisenkaipuutakaan millään opeilla ja luennoilla pois opi. Siihen vaikuttaa muut seikat... :)
Ja toinen avainsana on Itseriittoisuus. Hassua muuten, että tälläkin sanalla on jostain syystä valtaosan korvissa negatiivinen sävy. Itse kuulen ja käsitän sen täysin toisenlaisena. Itseriittoinen-Riittää Itselle. Ja mitä pahaa ja negatiivista siinä on kun riittää itselle? En mä vaan tajua...- Tuleva-MGTOW
Siksihän tänne kirjoittelen, koska haluaisin irti siitä naisenkaipuusta. Aivan kuin alkoholisti haluaisi irti viinanhimosta ja alkaisi elämään raitista elämää. Eli haen tältä palstalta AA-kerhon kaltaista tukiverkkoa. Nimittäin järjellä ajateltuna seurustelussa ei ole mitään järkeä. Roxeten kappaleessa se sanottiinkin erittäin osuvasti: "This silly game of love you play you win only to lose"
- helmiä.sioille
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Siksihän tänne kirjoittelen, koska haluaisin irti siitä naisenkaipuusta. Aivan kuin alkoholisti haluaisi irti viinanhimosta ja alkaisi elämään raitista elämää. Eli haen tältä palstalta AA-kerhon kaltaista tukiverkkoa. Nimittäin järjellä ajateltuna seurustelussa ei ole mitään järkeä. Roxeten kappaleessa se sanottiinkin erittäin osuvasti: "This silly game of love you play you win only to lose"
Tämä palsta ei ole välttämättä se paras mahdollinen tukiverkko tässä asiassa. Epäilen, ettei sellaista löydy yhdeltäkään nettisaitilta.
AA-kerhot sun muut. Kaikkia yhdistää sama asia. Yhdestä ääripäästä toiseen. Ja yhdistää toinenkin asia. Ei ole siinä toisessakaan ääripäässä hyvä olla, vaikka sitä kovasti esitetäänkin. Se kaipuu päihteisiin on silti olemassa ja hyvinkin todellinen.
Toki aina voi myös kokeilla sitä Jeesuksen löytämistä. On kai auttanut monia, jotka eivät ole mistään muualta enää apua saanut.
Jos taas minulta kysytään niin olen sitä mieltä, että jokainen valitsemasi tie tai polku on kuljettava loppuun. Kyllä siinä vaiheessa kun on jo kaikki mahdolliset väärät valinnat tehnyt se oikea valinta eteen tulee. There can be only One ja niin päin pois... :) "Tää koko MGTOW vaikuttaa vähän samalta kuin se PUA-kulttuuri, feminismi, hipsterismi, suvakki- ja vajakkikulttuuri, tatuoinnit... Eräänlainen aikansa muoti-ilmiö."
Koska luovut edustamastasi vajakkikulttuurista?- bäääää
Itseriittoisuus - kuten mgtow - on huvittavaa silloin kun sitä pitää mainostaa. Jos oikeasti riität itsellesi, tai kuljet omia polkujasi, miksi muiden mielipiteellä on väliä?
- että.silleen
super-atm kirjoitti:
"Tää koko MGTOW vaikuttaa vähän samalta kuin se PUA-kulttuuri, feminismi, hipsterismi, suvakki- ja vajakkikulttuuri, tatuoinnit... Eräänlainen aikansa muoti-ilmiö."
Koska luovut edustamastasi vajakkikulttuurista?Kauppiaan on pakko myydä jos aikoo afäärinsä säilyttää! Vai mitä, helmen kalastaja?
- Polll
Totta. Äärimmäisyyksiin meneminen on yksi idiotismin muoto. Siitä löytyy todisteita kaikkialta.
- helmiä.sioille
että.silleen kirjoitti:
Kauppiaan on pakko myydä jos aikoo afäärinsä säilyttää! Vai mitä, helmen kalastaja?
Minusta asiat alkaa olla aika hyvin silloin kun ei ole enää pakko myydä ja voi antaa vaikka ilmaiseksi eikä siitä huolimatta köyhdy edes puolta senttiä... :)
- helmiä.sioille
Polll kirjoitti:
Totta. Äärimmäisyyksiin meneminen on yksi idiotismin muoto. Siitä löytyy todisteita kaikkialta.
Suurin osa ihmisistä on idiootteja(myös palstalle vakituisesti kirjoittavista).Opi elämään sen kanssa! :D
- Toivotontapaus
bäääää kirjoitti:
Itseriittoisuus - kuten mgtow - on huvittavaa silloin kun sitä pitää mainostaa. Jos oikeasti riität itsellesi, tai kuljet omia polkujasi, miksi muiden mielipiteellä on väliä?
Kuka voisi olla mustan vyön MGTOW heti alusta alkaen? Polku on kuljettava. Jos sille sisäiselle voimalle on haettava hieman alkuvauhtia kovalla uholla, niin alkakoon niin.
Tietysti miestenpainostuskulttuuri haluaa muistuttaa, että mies jonka noin toimii on naurettava. Mikäs sen parempi keino irtautua siitä kulttuurista kun toimia toisin. Näinhän ne kapinat ovat aina alkaneet. - helmiä.sioille
Toivotontapaus kirjoitti:
Kuka voisi olla mustan vyön MGTOW heti alusta alkaen? Polku on kuljettava. Jos sille sisäiselle voimalle on haettava hieman alkuvauhtia kovalla uholla, niin alkakoon niin.
Tietysti miestenpainostuskulttuuri haluaa muistuttaa, että mies jonka noin toimii on naurettava. Mikäs sen parempi keino irtautua siitä kulttuurista kun toimia toisin. Näinhän ne kapinat ovat aina alkaneet.:)...
"Kuka voisi olla mustan vyön MGTOW heti alusta alkaen? Polku on kuljettava. Jos sille sisäiselle voimalle on haettava hieman alkuvauhtia kovalla uholla, niin alkakoon niin."
Sä oot tainnut lukea liikaa satukirjoja... :D - Toivotontapaus
helmiä.sioille kirjoitti:
:)...
"Kuka voisi olla mustan vyön MGTOW heti alusta alkaen? Polku on kuljettava. Jos sille sisäiselle voimalle on haettava hieman alkuvauhtia kovalla uholla, niin alkakoon niin."
Sä oot tainnut lukea liikaa satukirjoja... :DHieno suoran käden dissaus. Voitko perustella mikä kommentissani oli niin sadunomaisen fantastista?
- helmiä.sioille
Hieno suoran käden dissaus. Voitko perustella mikä kommentissani oli niin sadunomaisen fantastista?
Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kukaan ei opi kävelemään ennen kuin oppii konttaan tai ainakin nouseen seisomaan jne.
Mä oon kertonut tän jutun jo ylempänä tai jossain muualla. Se oma tie(t) polku/polut on kuljettava loppuun. Mikä ei sitten kuitenkaan tarkoita sitä, että sen jälkeen paratiisi löytyisi. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että saa tietää sen mitä se EI OLE. Siitä on hyvä lähteä jatkamaan. Joku voi löytääkin jotain, mutta suurin osa ei löydä mitään muuta kuin sen minkä taakseen jätti...
*surullinen hymiö* - Toivotontapaus
Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kukaan ei opi kävelemään ennen kuin oppii konttaan tai ainakin nouseen seisomaan jne.
Mä oon kertonut tän jutun jo ylempänä tai jossain muualla. Se oma tie(t) polku/polut on kuljettava loppuun. Mikä ei sitten kuitenkaan tarkoita sitä, että sen jälkeen paratiisi löytyisi. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että saa tietää sen mitä se EI OLE. Siitä on hyvä lähteä jatkamaan. Joku voi löytääkin jotain, mutta suurin osa ei löydä mitään muuta kuin sen minkä taakseen jätti...
*surullinen hymiö*No siis mikä kommentissani olisi siis räikeässä ristiriidassa sinun näkemyksesi kanssa?
Se oma tie on kuljettava loppuun - kyllä, mutta jostain se tie alkaakin, ja haittaks se jos se nyt alkaakin vähän nololla ja kangertelevalla tavalla.
Tien loppuun kulkeminen kuulostaa kyllä jotenkin... lopulliselta. Eikö se oma tie ole kuljettu loppuun vasta kun kuolee? Tavoitteeseensa voi päästä paljon lyhyemmässäkin ajassa. Ei se tarkoita että olisi paratiisissa. Mutta se on kuitenkin OK, jos oman kelpaamattomuuden tunteen on saanut korvattua itsenäisyyden ja riippumattomuuden tunteella. - Ex------------PUA
Tietysti miestenpainostuskulttuuri haluaa muistuttaa, että mies jonka noin toimii on naurettava. Mikäs sen parempi keino irtautua siitä kulttuurista kun toimia toisin. Näinhän ne kapinat ovat aina alkaneet.Sinä totisesti et ole kaukana MGTOW:n valtakunnasta!
On tärkeää nähdä kaikkien mahdollisten valheiden lävitse.
Shaming language perustuu tuohon samana sairauden dynamiikkaan, henkiseen väkivaltaan, jolla entinen lammas yritetäänn saada takaisin ruotuun häpäisemällä hänet.
Vain jos sinun päätöksiäsi kontrolloi nainen ja shaming language, olet hänen alapuolellaan, lammas ja orja.
Mutta jos teet päätöksen, pysyt siinä, elät siinä ja toimit siitä, olet "your own man". - Toivotontapaus
Sinä totisesti et ole kaukana MGTOW:n valtakunnasta!
On tärkeää nähdä kaikkien mahdollisten valheiden lävitse.
Shaming language perustuu tuohon samana sairauden dynamiikkaan, henkiseen väkivaltaan, jolla entinen lammas yritetäänn saada takaisin ruotuun häpäisemällä hänet.
Vain jos sinun päätöksiäsi kontrolloi nainen ja shaming language, olet hänen alapuolellaan, lammas ja orja.
Mutta jos teet päätöksen, pysyt siinä, elät siinä ja toimit siitä, olet "your own man".Olen empaattinen ja ymmärrän erilaisten ihmisten motiiveja ja tavoitteita ja heidän näkemyksensä asiaansa. Ymmärrän sinua (jossain määrin), ymmärrän MGTOW-miehiä, ymmärrän useita palstanaisia (ainakin enimmäkseen), ymmärrän (joitain) feministejä, ymmärrän sitä sun tätä - se ei tarkoita, että olisi samaa mieltä tai samalla tiellä itse, vaikka en tuomitsekaan.
Minä en ole MGTOW eikä minusta koskaan tule MGTOW:ia . - Ex------------PUA
Olen empaattinen ja ymmärrän erilaisten ihmisten motiiveja ja tavoitteita ja heidän näkemyksensä asiaansa. Ymmärrän sinua (jossain määrin), ymmärrän MGTOW-miehiä, ymmärrän useita palstanaisia (ainakin enimmäkseen), ymmärrän (joitain) feministejä, ymmärrän sitä sun tätä - se ei tarkoita, että olisi samaa mieltä tai samalla tiellä itse, vaikka en tuomitsekaan.
Minä en ole MGTOW eikä minusta koskaan tule MGTOW:ia .No, mikä tahansa nyt palvelee sinua parhaiten tilanteessasi. ;)
Hyvä juttu. Jääpä muille miehille enemmän valinnanvaraa.
Hyvä juttu meille paremmille miehille.
Vaikka ei ätmeillä ole mitään muille jätettävää, kun eivät kenellekään edes kelpaa ;-)- Toivotontapaus
Ratiikkakuski kirjoitti:
Hyvä juttu meille paremmille miehille.
Vaikka ei ätmeillä ole mitään muille jätettävää, kun eivät kenellekään edes kelpaa ;-)Siksi MGTOW onkin hyvä elämänfilosofia miehille jotka eivät kenellekään kelpaa. Kun se tuntuu omalta valinnalta, vituttaa paljon vähemmän!
- Toivotontapaus
Etkös säkin ole naiseton? Koetko itsellesi jääneen kovinkin paljon enemmän valinnan varaa MGTOW-miesten myötä?
- Ex------------PUA
Tämä on valkoritarin toiveajattelua.
Eikö sinun muuten pitänyt olla suhteessa? Toivotontapaus kirjoitti:
Etkös säkin ole naiseton? Koetko itsellesi jääneen kovinkin paljon enemmän valinnan varaa MGTOW-miesten myötä?
Olen itse parisuhteessa. Henk. koht. tuolla "valinnanvaralla" ei ole merkitystä.
- pellepuuhaa
Kaipaisin vinkkejä miten mies voi kulkea omia teitä paljain jaloin?
- kylläkengätpitääolla
Miksi paljain jaloin? Kun lopetat naisten perässä juoksun, säästyy helvetisti rahaa. Säästyneillä rahoilla voit ostaa itsellesi tyylikkäät 200 nahkabootsit.
- korjaus
siis 200 euron nahkabootsit*
- Ratkaisu
Ottamalla kengät ja sukat pois ja raivoamalla anonyymipalstalla. Sinne saa purettua turhautumisensa kun ei saa naista.
- helmiä.sioille
korjaus kirjoitti:
Parilla huntilla saa(ehkä) sellaiset perusmustat Sendrat. Mut ei se mitään. Perusmustat Sendrat ovat aina tyylikkäämpiä kuin pyöreäkärkiset vielä tylsemmät Tony Morat tai muut liukuhihnatuotteet... :D
Nojoo.. Minä henkilökohtaisesti suosittelen Sendran jalkineita. Ei ihan siitä halvemmasta päästä, mutta laadukkaita tyylikkyyttä unohtamatta. - Toivotontapaus
korjaus kirjoitti:
Miksi pitäisi ostaa just bootsit? Ei sovi mulle sitten yhtään.
- helmiä.sioille
Miksi pitäisi ostaa just bootsit? Ei sovi mulle sitten yhtään.
voithan sä ostaa tennaritkin. ei siinä mitään.
itse vaan diggaan hienoista käsin tehdyistä bootseista.
Ja hei! Kyllä Sendra tekee muunlaisiakin jalkineita... :)
siitä vaan selaileen...
http://sendra.com/ - Toivotontapaus
voithan sä ostaa tennaritkin. ei siinä mitään.
itse vaan diggaan hienoista käsin tehdyistä bootseista.
Ja hei! Kyllä Sendra tekee muunlaisiakin jalkineita... :)
siitä vaan selaileen...
http://sendra.com/Ei mulla ole tyylitajua, joten mitäpä tekisin hienoilla bootseilla. Hukkaan menisivät!
- helmiä.sioille
Ei mulla ole tyylitajua, joten mitäpä tekisin hienoilla bootseilla. Hukkaan menisivät!
Sori, en voi autaa sinua... :(
https://www.youtube.com/watch?v=DDE_TYmB5Y4 - Toivotontapaus
Sori, en voi autaa sinua... :(
https://www.youtube.com/watch?v=DDE_TYmB5Y4Et tietenkään, olenhan toivotontapaus!
- niinmmeneee
Mies ei voi olla koskaan aidosti onnellinen ilman naista. Se on vaan geeneissä
- Mamma.Mia
Go ahead jos yksinäisyys ja käteenveto ovat sulle SE juttu. Onpahan aikaa pelailla rauhassa pleikkaria niin paljon kuin lystittää kun ei ole eikä tule olemaan mitään perhettä mistä huolehtia.
Lisäksi voit hengailla muiden huorittelevien naisvihaaja MGTOW-kavereiden kanssa, kuten Ex---puan - siitä ei seura enää parane! :D- 2plus17
Mitäs se yh-mamma täällä oikein raivoaa? Eikö meinaa löytyä kaakaonvärisille lapsille isäpuolta vai mistä kiikastaa?
- Mamma.Mia
2plus17 kirjoitti:
Mitäs se yh-mamma täällä oikein raivoaa? Eikö meinaa löytyä kaakaonvärisille lapsille isäpuolta vai mistä kiikastaa?
Hassua, että kirjoitit kaakaonvärisistä mukeloista - se kun on luultavasti sinun tulevaisuutesi siinä vaiheessa kun hellit itse omasta peräaukosta synnyttämääsi ja kasaamaasi savivauvaa, yksinäisyydessä järkesi menettäneenä, suljetulla osastolla huutaen: huorraaaah, huorraaaht, ex--puaaahhh.. :(
- Toivotontapaus
Et ymmärtänyt. Yksinäisyys ja käteenveto ovat olleet SE juttu jo vuosikymmeniä. Mutta MGTOW on keino vakuuttaa itsensä siitä että se onkin oma valinta. Onko se jotenkin sulta pois jos mies ei koekaan pahaa mieltä ja huonommuuden tunnetta siitä ettei harrasta seksiä?
- Ex------------PUA
Et ymmärtänyt. Yksinäisyys ja käteenveto ovat olleet SE juttu jo vuosikymmeniä. Mutta MGTOW on keino vakuuttaa itsensä siitä että se onkin oma valinta. Onko se jotenkin sulta pois jos mies ei koekaan pahaa mieltä ja huonommuuden tunnetta siitä ettei harrasta seksiä?
Totta kai se on.
Näin hän ei voi enää hallita sinua seksuaalisella vallalla ja täten olemalla jalustalla.
Se on massiivinen muutos dynamiikassa.
Ota naisilta pois seksuaalinen valta, mitä jää? - Toivotontapaus
Totta kai se on.
Näin hän ei voi enää hallita sinua seksuaalisella vallalla ja täten olemalla jalustalla.
Se on massiivinen muutos dynamiikassa.
Ota naisilta pois seksuaalinen valta, mitä jää?Esitinkin kysymykseni Mamma.Mialle. "Kiitti" että tulit pilaamaan sen omalla vakiolitanallasi. Nyt voipi olla ettei mamma.mia vaivaudu edes vastaamaan.
Käyn mielummin keskustelua muiden kanssa, sun mielipiteet tiedetään jo. En ole niistä 100% eri mieltä, mutta en silti halua liittyä selkääntaputtelukerhoosi. - Ex------------PUA
Niin ajattele, saan nuorilta naisilta seksiä, mutta minun ei tarvitse silti kestää sinunlaisia suhteessa. Kamala kohtalo. :(
Tietysti tarjoamasi vaihtoehto, mies sylkykuppina seksittömässä suhteessa, huoltamassa muiden lapsia ja naista jolta on parhaat nuoruusvuodet takana, vaiko nauttimassa itse noussseesta MA:sta ja/tai itsenäisyydestä ja vapaudesta?
Hmm. Tough decision! - Ex------------PUA
Esitinkin kysymykseni Mamma.Mialle. "Kiitti" että tulit pilaamaan sen omalla vakiolitanallasi. Nyt voipi olla ettei mamma.mia vaivaudu edes vastaamaan.
Käyn mielummin keskustelua muiden kanssa, sun mielipiteet tiedetään jo. En ole niistä 100% eri mieltä, mutta en silti halua liittyä selkääntaputtelukerhoosi.Tiedän että esitit, mutta en kysele sinulta tai muiltakaan täällä lupia keskustelluun osallistumiseen. Ole hyvä vain.
Jos MammaMia ei vastaa,niin sehän tarkoitta että vastasin hänen puolestaan totuuden koska hiljaisuus on myöntyväisyyden merkkki.
Jos hän silti vastaa, hän varmasti kertoo totuuden näistä asioista? - Mamma.Mia
"Onko se jotenkin sulta pois jos mies ei koekaan pahaa mieltä ja huonommuuden tunnetta siitä ettei harrasta seksiä?"
Ei tietenkään ole jos se pelittää ja tekee sut jotensakin onnelliseksi. Vaan kuulostaa itselleen valehtelulle. Ikävä muuten on että sulla on noin synkkää.
Tarkoitus muuten oli lähinnä vittuilla ex--pualle ja trolliarmeijalleen, joiden tarkoitus täällä on vain painaa ihmisiä maahan sukupuoleen katsomatta. - Mamma.Mia
Niin ajattele, saan nuorilta naisilta seksiä, mutta minun ei tarvitse silti kestää sinunlaisia suhteessa. Kamala kohtalo. :(
Tietysti tarjoamasi vaihtoehto, mies sylkykuppina seksittömässä suhteessa, huoltamassa muiden lapsia ja naista jolta on parhaat nuoruusvuodet takana, vaiko nauttimassa itse noussseesta MA:sta ja/tai itsenäisyydestä ja vapaudesta?
Hmm. Tough decision!Taas se ex--pua hekumoi täällä kertomalla miten pettää koko miessukupuolen jeesustelemalla vähäosaisille miten hyvä on olla naista ilman ja nostamatta naisia jalustalle, samalla kaksinaamaisesti naiden muiden miehien tulevia vaimoja ja lastensa äitejä omahyväisesti nauraa räkättäen.
Ex--puan kantava voima ja peruste täällä ylipäätänsä kirjoittaa mitään on silkka sairaalloinen viha naisia kohtaan.
Siis tämä kaikki jos kyseisen trollin ottaisi joku tosissaan. :) - Toivotontapaus
Mamma.Mia kirjoitti:
"Onko se jotenkin sulta pois jos mies ei koekaan pahaa mieltä ja huonommuuden tunnetta siitä ettei harrasta seksiä?"
Ei tietenkään ole jos se pelittää ja tekee sut jotensakin onnelliseksi. Vaan kuulostaa itselleen valehtelulle. Ikävä muuten on että sulla on noin synkkää.
Tarkoitus muuten oli lähinnä vittuilla ex--pualle ja trolliarmeijalleen, joiden tarkoitus täällä on vain painaa ihmisiä maahan sukupuoleen katsomatta.Kovin alentuvaa ja teennäisen kuuloista.
"Ei tietenkään ole jos se pelittää ja tekee sut jotensakin onnelliseksi. Vaan kuulostaa itselleen valehtelulle. Ikävä muuten on että sulla on noin synkkää."
Näennäinen tukeva lause, jota seuraa väheksyvä, edellisen kumoava lause, ja näitä seuraa mukaempaattinen lause.
Jos olisit aidosti empattinen, ei sinun olisi tarpeen edes puhua mitään "itselleen valehtelemiselle". Mitä ansiokasta on elää koko elänsä "en kelpaa kenellekään" -totuudessa? Sellaisesta ihmisestä ei ainakaan pidä kukaan. - 13plus9
Mamma.Mia kirjoitti:
Hassua, että kirjoitit kaakaonvärisistä mukeloista - se kun on luultavasti sinun tulevaisuutesi siinä vaiheessa kun hellit itse omasta peräaukosta synnyttämääsi ja kasaamaasi savivauvaa, yksinäisyydessä järkesi menettäneenä, suljetulla osastolla huutaen: huorraaaah, huorraaaht, ex--puaaahhh.. :(
"omasta peräaukosta synnyttämääsi ja kasaamaasi savivauvaa"
Ja tuollaisia kirjoitteleva "Mamma.Mia" pitäisi muka ottaa tosissaan? :D - Ex------------PUA
Mamma.Mia kirjoitti:
Taas se ex--pua hekumoi täällä kertomalla miten pettää koko miessukupuolen jeesustelemalla vähäosaisille miten hyvä on olla naista ilman ja nostamatta naisia jalustalle, samalla kaksinaamaisesti naiden muiden miehien tulevia vaimoja ja lastensa äitejä omahyväisesti nauraa räkättäen.
Ex--puan kantava voima ja peruste täällä ylipäätänsä kirjoittaa mitään on silkka sairaalloinen viha naisia kohtaan.
Siis tämä kaikki jos kyseisen trollin ottaisi joku tosissaan. :)Osu ja uppos! :D
0% vastausta.
100% kurpparaivoa.
Jokainen voi tehdä tästä omat päätelmänsä. :) - Ex------------PUA
13plus9 kirjoitti:
Ja tuollaisia kirjoitteleva "Mamma.Mia" pitäisi muka ottaa tosissaan? :DEtkö näe miten uniikki lumihiutale se on?
Pitäisi tämän aloittajankin nyt viimeistään nähdä mitä oikein on menettämässä! :( - Tuleva-MGTOW
Yksineläjänä voi keskittyä rauhassa työhönsä sekä harrastuksiinsa ilman omantunnontuskia siitä, ettei ole huomioinut rakastaan tarpeeksi. Ja kaikki tietävät, mitä nainen, joka ei saa tarpeeksi huomiota, ryhtyy tekemään. Käteenveto on tehokas tapa lievittää naisenkaipuuta.
- Tuleva-MGTOW
Tuleva-MGTOW kirjoitti:
Yksineläjänä voi keskittyä rauhassa työhönsä sekä harrastuksiinsa ilman omantunnontuskia siitä, ettei ole huomioinut rakastaan tarpeeksi. Ja kaikki tietävät, mitä nainen, joka ei saa tarpeeksi huomiota, ryhtyy tekemään. Käteenveto on tehokas tapa lievittää naisenkaipuuta.
Lisätään vielä se, että yksineläjä viettää todistetusti enemmän aikaa ystäviensä kanssa kuin parisuhteessa elävä :)
- Mamma.Mia
Kovin alentuvaa ja teennäisen kuuloista.
"Ei tietenkään ole jos se pelittää ja tekee sut jotensakin onnelliseksi. Vaan kuulostaa itselleen valehtelulle. Ikävä muuten on että sulla on noin synkkää."
Näennäinen tukeva lause, jota seuraa väheksyvä, edellisen kumoava lause, ja näitä seuraa mukaempaattinen lause.
Jos olisit aidosti empattinen, ei sinun olisi tarpeen edes puhua mitään "itselleen valehtelemiselle". Mitä ansiokasta on elää koko elänsä "en kelpaa kenellekään" -totuudessa? Sellaisesta ihmisestä ei ainakaan pidä kukaan."Jos olisit aidosti empattinen, ei sinun olisi tarpeen edes puhua mitään "itselleen valehtelemiselle". Mitä ansiokasta on elää koko elänsä "en kelpaa kenellekään" -totuudessa? Sellaisesta ihmisestä ei ainakaan pidä kukaan."
Eikä siihen ole lisättävää; jos pystyt elämään onnellisena naisetta, niin ei silloin itselleenkään tarvitse valehdella.
En usko itselleen valehtelemisen tuovan onnea kellekään, ei siinä ole mitään epäempaattista.
Myönnetään, että on ollut viime aikoina virta hiukan vähissä, ja kun ei jaksa omiakaan asioita, niin vielä vähemmän muiden. - Mamma.Mia
13plus9 kirjoitti:
Ja tuollaisia kirjoitteleva "Mamma.Mia" pitäisi muka ottaa tosissaan? :DKyllä saa aika vähälahjainen olla päästään jos tällä palstalla ottaa mitään tosissaan, kakkapoika ;)
- Mamma.Mia
Osu ja uppos! :D
0% vastausta.
100% kurpparaivoa.
Jokainen voi tehdä tästä omat päätelmänsä. :)Sehän oli 101% vastausta, mutta olet niin kieltämisen tiloissa että et edes kykene näkemään millainen vastenmielinen limanuljaska oikeasti olet ;)
- Toivotontapaus
Mamma.Mia kirjoitti:
"Jos olisit aidosti empattinen, ei sinun olisi tarpeen edes puhua mitään "itselleen valehtelemiselle". Mitä ansiokasta on elää koko elänsä "en kelpaa kenellekään" -totuudessa? Sellaisesta ihmisestä ei ainakaan pidä kukaan."
Eikä siihen ole lisättävää; jos pystyt elämään onnellisena naisetta, niin ei silloin itselleenkään tarvitse valehdella.
En usko itselleen valehtelemisen tuovan onnea kellekään, ei siinä ole mitään epäempaattista.
Myönnetään, että on ollut viime aikoina virta hiukan vähissä, ja kun ei jaksa omiakaan asioita, niin vielä vähemmän muiden.Sanonpa tähän väliin sen että toisin kun oletit, minä en ole MGTOW eikä minusta sellaista tule, mutta kadehdin heitä jotka ovat, sillä he ovat saaneet sisäisen rauhan (luultavasti), toisin kun minä, joka en ole onnellinen ilman naista, enkä kykene valehtelemaan itselleni että olisin. Mutta silti olen aina ollut ilman naista, olen ilman naista nyt, ja tulen aina olemaankin ilman naista.
- Mamma.Mia
Sanonpa tähän väliin sen että toisin kun oletit, minä en ole MGTOW eikä minusta sellaista tule, mutta kadehdin heitä jotka ovat, sillä he ovat saaneet sisäisen rauhan (luultavasti), toisin kun minä, joka en ole onnellinen ilman naista, enkä kykene valehtelemaan itselleni että olisin. Mutta silti olen aina ollut ilman naista, olen ilman naista nyt, ja tulen aina olemaankin ilman naista.
On tuossa sellainen paradoksin mahdollisuus olemassa, että kun keskität energiasi muuhun ja teet itsestäsi jotain mitä haluat olla, niin ne muut hyvät asiat(ihmissuhteet) enemmän tai vähemmän seuraavat sivutuotteina perässä.
Mutta tämä on jo pua-juttuja, ja eikös kohta expua jo hyppää puskista huutelmaan törkyä ja naisvihaansa tähänkin väliin: huorraaahhh huorraaahh kurpppaaaah osui ja uppos lutkaaah - Ex------------PUA
Mamma.Mia kirjoitti:
Sehän oli 101% vastausta, mutta olet niin kieltämisen tiloissa että et edes kykene näkemään millainen vastenmielinen limanuljaska oikeasti olet ;)
Oletko kurpparaivoisan lisäksi vielä tyhmäkin?
Ad hominem, olkiukko yms. shaming languagen ainesosat ovat argumentointvirheitä, eivätkä vastauksia.
Niihin turvauvat tyhmät huorat, joiden pelkona on se, että jonain päivänä miehet kohtelevat heitä tavalla jolla he ansaitsevat. ;) - Ex------------PUA
Mamma.Mia kirjoitti:
On tuossa sellainen paradoksin mahdollisuus olemassa, että kun keskität energiasi muuhun ja teet itsestäsi jotain mitä haluat olla, niin ne muut hyvät asiat(ihmissuhteet) enemmän tai vähemmän seuraavat sivutuotteina perässä.
Mutta tämä on jo pua-juttuja, ja eikös kohta expua jo hyppää puskista huutelmaan törkyä ja naisvihaansa tähänkin väliin: huorraaahhh huorraaahh kurpppaaaah osui ja uppos lutkaaahProjisoinnista päätellen, ja siitä faktasta ettei tuo ole oma nimimerkkisi, sinuun on osunut ja uponnut kun olet paskahousutäteillyt puskista.
Sattumalta tässäkin ketjussa sinulle ovat suunnilleen kaikki joutuneetmainitsemaan tuosta sinun about raivohullun apinan tasolla olevasta keskustelutaidostasii.
Vaan, kuten tiedämme, totuus sattuu.
PS. Ja kyllä Toivotoontapaus, minä "varastin taas settisi", joten sanon sen taas: ota iisisti, kyllä tämä täti jaksaa huutaa sinulle ;) - Mamma.Mia
Oletko kurpparaivoisan lisäksi vielä tyhmäkin?
Ad hominem, olkiukko yms. shaming languagen ainesosat ovat argumentointvirheitä, eivätkä vastauksia.
Niihin turvauvat tyhmät huorat, joiden pelkona on se, että jonain päivänä miehet kohtelevat heitä tavalla jolla he ansaitsevat. ;)Olet niin täydellinen pellehermanni ettei ole tosikaan, vaikea pidätellä naurua tässä päässä. NAURAAAAAAAA
- Toivotontapaus
Mamma.Mia kirjoitti:
Mutta tämä on jo pua-juttuja, ja eikös kohta expua jo hyppää puskista huutelmaan törkyä ja naisvihaansa tähänkin väliin: huorraaahhh huorraaahh kurpppaaaah osui ja uppos lutkaaahIhan kiva idea, mutta valitettavasti haihattelua. Ihminen joka on keski-ikäiseksi asti varttunut ilman mitään intiimejä naissuhteita, ei ole normaali ihminen, vaan poikkeuksellisen epäkiinnostava tapaus. Epäkiinnostavan tapauksen keskittyessä omiin juttuihinsa hänen kiinnostavuutensa ei siitä muutu.
- Mamma.Mia
Projisoinnista päätellen, ja siitä faktasta ettei tuo ole oma nimimerkkisi, sinuun on osunut ja uponnut kun olet paskahousutäteillyt puskista.
Sattumalta tässäkin ketjussa sinulle ovat suunnilleen kaikki joutuneetmainitsemaan tuosta sinun about raivohullun apinan tasolla olevasta keskustelutaidostasii.
Vaan, kuten tiedämme, totuus sattuu.
PS. Ja kyllä Toivotoontapaus, minä "varastin taas settisi", joten sanon sen taas: ota iisisti, kyllä tämä täti jaksaa huutaa sinulle ;)Äläs nappula jauha paskaa. Ei mulla ole mitään beeffiä Toivottomantapauksen kanssa, vaikka tulitkin siihen valkoritaroimaan miesten kesken niin kuin mikäkin hunajapoika :)
Ja oho mitäs vielä, onkos poju oppinut uusia hienoja sanojakin..? Vielä kun oppisi laittamaan niitä sellaisiin asiayhteyksiin, joissa niitä kuuluisi käyttää.. NAURAAAA - Ex------------PUA
Mamma.Mia kirjoitti:
Olet niin täydellinen pellehermanni ettei ole tosikaan, vaikea pidätellä naurua tässä päässä. NAURAAAAAAAA
Osu ja uppos! :D
0% vastausta.
100% henkilöhyökkäystä ja tekonaurua.
Kurppa jos ei muuta osaa, niin tyhmyytensä se näyttää kyllä niin ennalta-arvattavasti kuin mahdollista. - Ex------------PUA
Mamma.Mia kirjoitti:
Äläs nappula jauha paskaa. Ei mulla ole mitään beeffiä Toivottomantapauksen kanssa, vaikka tulitkin siihen valkoritaroimaan miesten kesken niin kuin mikäkin hunajapoika :)
Ja oho mitäs vielä, onkos poju oppinut uusia hienoja sanojakin..? Vielä kun oppisi laittamaan niitä sellaisiin asiayhteyksiin, joissa niitä kuuluisi käyttää.. NAURAAAAHaista sinä vanha haaska paska, ja opettele käyttämään termejä oikein.
Mies ei voi valkoritaroida toista miestä, joten tuo sinun "olen tyhmä kurppa, en tiedä edes termien merkitystä"-näyte tasostasi lisää entisestään noloutta.
Samoin, tuo kielenkäyttö osoittaa että olet selvästi WT-kamaa, ja vielä yrittää valehdella ketjussa jossa kaikki voi tarkistaa mikä on asian oikea laita.
Sinä väittelit toivottomantpaauksen kanssa, mutta osoitit olevasi teistä se oikeasti toivotoon tapaus. Hirveä kurpparaivo, mutta minkäs teet kun siellä ryppyisessä isossa päässäsi ei ole mitään muuta.
- Ex------------PUA
Linkittyy tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14066219/tan-vuosituhannen-avioliitoista
- Tvmainos
Omia polkujaan kulkeminen on enempi siellä selkäytimessä. Tunne, mikä vain voimistuu iän myötä. Tarkoitan, ettei syytä siihen hae ulkopuolelta, että miksi näin. Se asenne tulee automaattisesti sisältä. Saatat harrastaa joitakin satunnaisia kertapanoja, mutta et jää roikkumaan niihin, et takerru kehenkään ja mihinkään. Ja en tarkoita, että esim. kertapanojen lukumääräinen kasvattaminen olisi jokin itseisarvo. Sama koskee asennettasi kaikkeen muuhunkin: yhteiskuntaan, yleisesti hyväksyttyihin arvoihin. Ja tämähän ei tarkoita kapinointia normeja vastaan. Omia polkujaan kulkeminen ei ihan tarkoita asennoitumista pelkästään naisiin, vaan se ulottuu vähän jokaiselle elämän alueelle.
- onkooo
MGTOW-miehet kaappi homoja ja raiskareita??? ;)
Kotimaa 20.1.2016 klo 14:35
http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakija_raiskasi_toisen_turvapaikanhakijan_vastaanottokeskuksessa/8610372
Turvapaikanhakija raiskasi toisen turvapaikanhakijan vastaanottokeskuksessa
Epäilty on noin 35-vuotias mies.
Uhri on tekijää nuorempi, mutta täysi-ikäinen mies.
Turvapaikanhakijamiehen epäillään raiskanneen toisen turvapaikanhakijamiehen Lappeenrannassa.
Epäilty raiskaus tapahtui viime marraskuun alussa Konnunsuon vastaanottokeskuksessa Lappeenrannan Joutsenossa. Epäilty on noin 35-vuotias mies. Uhri on häntä nuorempi, mutta täysi-ikäinen. Asiaa on selvitetty uhrin poliisille tekemän ilmoituksen perusteella.
– Tutkinta on edennyt rivakasti. Päätös on odotettavissa 2. helmikuuta, Etelä-Karjalan käräjäoikeuden tuomari Hannu Rantalainen kertoo.
Raiskauksen tekijäksi epäilty ei ole tunnustanut tekoa. Asiasta kertoi ensiksi Etelä-Saimaa sanomalehti. - onko69o
MGTOW-miehet vanilija vässykkä miehiä eli jees jees miehiä??? ;)
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1453341769765.html
Passiivinen, kaikkeen myöntyvä mies ei ole naisten makuun, psykologi toteaa Helsingin Sanomille.
Naiset eivät halua liian kilttiä miestä, psykologi Tony Dunderfelt kertoo Helsingin Sanomien haastattelussa.
Dunderfeltin mukaan passiivisia miehiä on niin perinteisten sukupuoliroolien kuin tasa-arvon kannattajissa.
– Mies voi olla liian kiltti ja myöntyä kaikkeen. Hän pelkää loukkaavansa vaimoaan ja jättää tälle liikaa vastuuta. Niinpä nainen päättää kaiken töissä ja kotona eikä ole tyytyväinen.
Vaikka parisuhteen osapuolet ovat tasa-arvoisia, voi toiselta kaivata naisellisuutta tai maskuliinisuutta, Dunderfelt toteaa.
– Eniten minua on hämmästyttänyt, että modernit uranaisetkin haluavat rinnalleen miehekkään miehen. Ei nainen halua sänkyynsä ystävää vaan rakastajan isolla R:llä.
Dunderfeltin mukaan on yllättävän yleistä, ettei ihminen tiedä, miten kumppani haluaisi itseään kosketeltavan.
– Minustakin oli superahdistavaa myöntää, että 25 vuoden aikana minulla ei ollut hajuakaan ex-vaimoni kiihottumisen polusta. Ajattelin, että kunnioitus ja rakkaus välillämme riittää.- Toivotontapaus
Pikemminkin miehiä jotka ovat kerta kaikkiaan saaneet tarpeeksi heille asetetuista ristiriitaisista odotuksista, joita heillä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta toteuttaa, puhumattakaan siitä haluavatko he sitä itse.
Dunderfeltin juttu on malliesimerkki tästä: ongelmana nähdään se, että mies yrittää liikaa miellyttää naista, ja ongelman korjaamiseksi ehdotetetaan tapoja millä mies voisi miellyttää naista enemmän. - Ex------------PUA
"Ajattelin, että kunnioitus ja rakkaus välillämme riittää."
Tämä kertoo kaiken olennaisen naisista.
- Anonyymi
ei nykynaisten kanssa todellakaan viitsi enää olla, ei ne yhdenkään miehen kohdalla pysähdy ja halua mitään rakentaa.naiset on sontaa.
- Anonyymi
Ne on kato WGTOW
Jesss!
MGTOW aloitus historiasta. 😁
Naisten vslinnasta mariseva MGTOW-mies.... hiton vakuuttavaa oman tien kulkrmista. 🤣- Anonyymi
miksi naisista ei mgtow mies saisi puhua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi naisista ei mgtow mies saisi puhua?
Koska silloin he eivät ole vielä/enää mgtow-miehiä. Jos haluaa jostain eroon, ei kannata viettää aikaa sen parissa. 😂
🦄
- Anonyymi
MGTOW on jo vanha juttu, nykyään kannattaa alkaa Sigma Maleksi. Alfan edut ilman heikkouksia.
- Anonyymi
Tämä on kyllä edelleen yhtä koomista. Ei voi kuin ihmetellä miten valtavan paljon aikaa ja vaivaa nämä "omia polkujaan kulkevat" ja "naisista viisveisaavat" MGTOW miehet kuluttavat naisten pohtimiseen.
Itse tunnen monta ihan oikeaa ja MGTOW miestä, mutta ei heistä yksikään luultavasti edes tiedä mitä MGTOW tarkoittaa. Eikä heistä yksikään todellakaan kuluttaisi aikaa alotuksen kaltaiseen naisanalyysiin ja -valitukseen. Heillä on ihan liikaa puuhaa ja ajateltavaa ja touhuamista siellä omillaa poluillaan, että uhraisivat ajatustakaan alottajan tyyppiselle pohdinnalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886