Ja hän teki sitä, mikä oli pahaa, sillä hän ei kiinnittänyt sydäntänsä etsimään Herraa.
2.Aik. 12: 14
Noin sanottiin kuningas Rehabeamista. Noin sanon liberaleista, he tekevät sitä, mikä on pahaa, sillä he eivät ole kiinnittäneet sydäntään etsimään Herraa, etsimään Jumalan tahtoa. He puhuvat synninteon puolesta, ajavat synninteon suvainnin asiaa.
Opetan sinulle nyt herrean kielen sanan.
Leb =sydän, sisäinen ihminen, sielu, mieli.
Kiinnostava ja opettava sana, halleluja!
Uskovalla on kaksi sydäntä, kivisydän ja lihasydän. Hes. 11:19
Pyri jakautumattomaan sydämeen.
Autathan muitakin ihmisiä löytämään Jeesuksen, sinä joka olet löytänyt Jeesuksen? Kuten huomaat, uskova, elämä uskovana antaa enemmän kuin elämä uskottomana, joten auta muitakin Jeesuksen luokse. Uskothan sen olevan Jeesuksen toiveena? Uskon sen olevan elämän tarkoituksen, auttaa ihmisiä löytämään Jeesus, halleluja.
Ainoa tie kulkee Jeesuksen kautta ikuiseen elämään.
Viihdytkö Jumalaa tottelevien uskovien kanssa vai Jumalaa tottelemattomien " uskovien " seurassa?
Jokaisen meidän elämäämme tulee tilanteita, joissa ounnitaan olemmeko kiinnittäneet sydämemmem Jeesukseen vai Kari Mäkiseen.
Uskova, sinulla on kaksi sydäntä
12
56
Vastaukset
Sinä et ainakaan ole kiinnittänyt mitenkään Jeesuksen eettisiin opetuksiin etkä hänen opetukseensa miten ihmisen on elettävä toisen ihmisen rinnalla.
- Homostelevuus
Olet väärässä kummankin valheen osalta. Jeesusken opetukset ovat tuttuja ja elän tarkaten tietäni eteenpäin niiden suomalla ymmärryksen valolla, jota ilman kulkuni olisi jatkuvaa kompastelua.
Ihmisen on elettävä autttaen toisia ihmisiä uskoon Jeesuksen Kristukseen, evankelioida ja tarjota heille pelastusmahdollisuus.
Totuudesta ei ole tinkiminen. Siitä sinun tulee tehdä parannus kun pahantahtoisessa perustelemattomassa syyttelynhalussasi keksit mitä sattuu mieleesi juolahtamaan. Homostelevuus kirjoitti:
Olet väärässä kummankin valheen osalta. Jeesusken opetukset ovat tuttuja ja elän tarkaten tietäni eteenpäin niiden suomalla ymmärryksen valolla, jota ilman kulkuni olisi jatkuvaa kompastelua.
Ihmisen on elettävä autttaen toisia ihmisiä uskoon Jeesuksen Kristukseen, evankelioida ja tarjota heille pelastusmahdollisuus.
Totuudesta ei ole tinkiminen. Siitä sinun tulee tehdä parannus kun pahantahtoisessa perustelemattomassa syyttelynhalussasi keksit mitä sattuu mieleesi juolahtamaan.Kun sanoo, että elämässä tulee tilanteita jossa on valittava Jeesuksen tai Mäkisen välillä niin minusta se kertoo absurdista ajattelusta. Samalla se on myös loukkaus, ei vain Mäkistä, vaan kaikkia ihmisiä kohtaan. Ja minusta myös Jeesuksen eettisiä opetuksia kohtaan.
- TotteleviisaastiHerraa
sage8 kirjoitti:
Kun sanoo, että elämässä tulee tilanteita jossa on valittava Jeesuksen tai Mäkisen välillä niin minusta se kertoo absurdista ajattelusta. Samalla se on myös loukkaus, ei vain Mäkistä, vaan kaikkia ihmisiä kohtaan. Ja minusta myös Jeesuksen eettisiä opetuksia kohtaan.
Mäkinen edustaa maailmaa. Mäkinen ei edusta Jeesusta.
TotteleviisaastiHerraa kirjoitti:
Mäkinen edustaa maailmaa. Mäkinen ei edusta Jeesusta.
Mistä sinä sen tiedät? Kuulemani mukaan ihmiset, jotka asettuvat Jeesuksen (Jumalan) kaveriksi ja hänen(heidän) pääkopan sisään tasavertaisiksi syyttäjiksi ja tuomitsijoiksi, ovat kaikessa hakoteillä.
- TotteleviisaastiHerraa
sage8 kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät? Kuulemani mukaan ihmiset, jotka asettuvat Jeesuksen (Jumalan) kaveriksi ja hänen(heidän) pääkopan sisään tasavertaisiksi syyttäjiksi ja tuomitsijoiksi, ovat kaikessa hakoteillä.
Hedelmistään.
Se,, että havaitsee Mäkisen edustavan puheillaan maailmaa ei tee kenestäkään tuomitsijaa vaan havainnointikykyisen.
Jos sinulla on vaikeuksia ymmärtää tällaisia asioita niin otan osaa, elämäsi on varmasti hankalaa monella tavalla kun sekoitat käsitteet keskenään.
Jos havaitsen presidentin edustavan kansaa niin tekeekö se minusta tuomitsijan? Logiikkasi olen havainnut aiemminkin olevan samankaltaista kuin Torrella, meikkilaukkumiehellä.
- näin.se.menee
Väärin, uskovalla on yksi sydän, joka on annettu kivisydämen tilalle;
" 19. Ja minä annan heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen,
20. niin että he vaeltavat minun käskyjeni mukaan ja noudattavat minun oikeuksiani ja pitävät ne; ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa. " Hes.11: 19,20.- Homostelevuus
Moikka, ja kiitos palautteestasi, mutta noinkohan se menee?
Meissä on vanha ihminen eli liha ja myös uusi ihminen. Uskovissa on siis kaksi ihmistä, Raamattu käyttä sanoja " vanha luomus" ja " uusi luomus ".
Kun meissä on kaksi liha ja henkipuolen kaksi erillistä luomusta niin kuinka monta sydäntä näillä kahdella erillisellä luomuksella on.
Onko Jeesus antanut tähän päivään mennessä juutalaisille lihasydämen, onko Jeesus vielä poistanut juutalaiselt akansalta kivisydäntä?
Vaeltavatko juutalaiset Jumalan käskyjen mukaan tänä päivänä, hyväksyvätkö he Jumalan Pojan Jeesuksen?
Milloin Jumala on antanut juutalaiselle kansalle lihasydämen? Ymmärtääkseni tämä ei ole vielä tapahtunut vaan tapahtuu kun sen aika tulee.
Hesekielin kirjahan oli kirjoitettu juutalaisesta kansasta, ei meistä ex-pakanoista, jotka olemme saaneet etuoikeuden saada uskonlahjan Jeesukseen Kristukseen. - näin.se.menee
Homostelevuus kirjoitti:
Moikka, ja kiitos palautteestasi, mutta noinkohan se menee?
Meissä on vanha ihminen eli liha ja myös uusi ihminen. Uskovissa on siis kaksi ihmistä, Raamattu käyttä sanoja " vanha luomus" ja " uusi luomus ".
Kun meissä on kaksi liha ja henkipuolen kaksi erillistä luomusta niin kuinka monta sydäntä näillä kahdella erillisellä luomuksella on.
Onko Jeesus antanut tähän päivään mennessä juutalaisille lihasydämen, onko Jeesus vielä poistanut juutalaiselt akansalta kivisydäntä?
Vaeltavatko juutalaiset Jumalan käskyjen mukaan tänä päivänä, hyväksyvätkö he Jumalan Pojan Jeesuksen?
Milloin Jumala on antanut juutalaiselle kansalle lihasydämen? Ymmärtääkseni tämä ei ole vielä tapahtunut vaan tapahtuu kun sen aika tulee.
Hesekielin kirjahan oli kirjoitettu juutalaisesta kansasta, ei meistä ex-pakanoista, jotka olemme saaneet etuoikeuden saada uskonlahjan Jeesukseen Kristukseen.Sotket asioita, uusi luomus on myös uudesti syntynyt ihminen silloin, kun hän ottaa Jeesuksen sydämeensä asumaan.
Juutalaisilla on peite sydämessään, joka poistuu vasta, kun Jeesus Kristus muuttaa sinne asumaan, lue 2Kor.3.
- Homostelevuus
Tämä kuvaus on Josafatin hallituksen loppuajalta:
" Josafat vaelsi isänsä Asan tietä eikä poikennut siltä, vaan teki sitä, mikä on oikein Herran silmissä.
Uhrikukkulat eivät kuitenkaan olleet hävinneet, eikä kansa vielä palvellut koko sydämestään isiensä Jumalaa. "
Aik. 20 : 32 - 33
Palveleeko juutalainen kansa koko sydämestään, lihasydämestään, Jumalaansa, jonka tahto on se että juutalainen kansa tunnustaa Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, Messiaakseen ja Kuninkaakseen?
Jos näin on niin silloin juutalaisella kansalla on tänä päivänä lihasydän ja vaihto kivisydämestä lihasydämeen on tapahtunut huomaamattani. Messiaanisia Jeeskseen uskovia juutalaisia on olemassa, mutta se ei ole koko kansa vaan ensihedelmää, joissa maistuu Kristuksen Jeesuksen kasvatuksen hyvä maku.- näin.se.menee
Näin siis Raamatussa juutalaisista 2 Kor.3: 14- 16
" 14. Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
15. Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
16. mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois."
- mikäpettymys
Voi ei. Otsikosta jo luulin, että joku puhuu jostain muustakin kuin tästä yhdestä aiheesta. Mikä harmi.
Tässä olisi nyt ollut hyvä opettaa, miten jokaisella kristitylläkin on vielä kaksi sydäntä ja ankara taistelu hyvän ja pahan välillä on vasta alkanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971