Naisten nirsoutta tutkittu

ei.herranjestas

18

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäinen lause:

      "Naisilla on vähintään yhtä epärealistisia odotuksia miehistä kuin miehillä naisista"

      • 12121212

        Alkuperäisessä artikkelissa sanottiin että "vähintään yhtä epärealistisia".


      • ei.herranjestas

        Jos mietitään kummalla sukupuolella on realistisemmat kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle niin asia on aivan selvä, miehet on realistisempia.
        Miehelle riittää että nainen näyttää jotakuinkin naiselta ja omistaa mukavan luonteen. Naisilla taas on kymmeniä eri vaatimuksia miehelle.


      • Vitunkantaja
        ei.herranjestas kirjoitti:

        Jos mietitään kummalla sukupuolella on realistisemmat kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle niin asia on aivan selvä, miehet on realistisempia.
        Miehelle riittää että nainen näyttää jotakuinkin naiselta ja omistaa mukavan luonteen. Naisilla taas on kymmeniä eri vaatimuksia miehelle.

        No ei kai miehillä mitään vaatimuksia olekaan kun suurimmalle osalle nainen on pelkkä vitunkantoteline. Ihan on tältä palstalta opittu sana sekin. Miehille loppujenlopuksi ihan sama kenet sattuu saamaan kunhan siinä on reikä. Onko se sitten joku ylpeilyn asia?


      • jooturpakii
        Vitunkantaja kirjoitti:

        No ei kai miehillä mitään vaatimuksia olekaan kun suurimmalle osalle nainen on pelkkä vitunkantoteline. Ihan on tältä palstalta opittu sana sekin. Miehille loppujenlopuksi ihan sama kenet sattuu saamaan kunhan siinä on reikä. Onko se sitten joku ylpeilyn asia?

        Vitun spermakellari hiljaa.


      • Vitunkantaja kirjoitti:

        No ei kai miehillä mitään vaatimuksia olekaan kun suurimmalle osalle nainen on pelkkä vitunkantoteline. Ihan on tältä palstalta opittu sana sekin. Miehille loppujenlopuksi ihan sama kenet sattuu saamaan kunhan siinä on reikä. Onko se sitten joku ylpeilyn asia?

        Eikä ole. Jos ätmit eivät olisi niin hypergamisia, sinkkujen määrä olisi paljon pienempi.


      • isot-pojat-kerto
        Vitunkantaja kirjoitti:

        No ei kai miehillä mitään vaatimuksia olekaan kun suurimmalle osalle nainen on pelkkä vitunkantoteline. Ihan on tältä palstalta opittu sana sekin. Miehille loppujenlopuksi ihan sama kenet sattuu saamaan kunhan siinä on reikä. Onko se sitten joku ylpeilyn asia?

        Siis se on "kanan aivoilla varustettu vitunkantoteline". Tämän kun MIES pitää mielessä, niin ei turhat naisten kitinät kiristä pinnaa.


      • Fiksu-ja-kunnollinen
        Vitunkantaja kirjoitti:

        No ei kai miehillä mitään vaatimuksia olekaan kun suurimmalle osalle nainen on pelkkä vitunkantoteline. Ihan on tältä palstalta opittu sana sekin. Miehille loppujenlopuksi ihan sama kenet sattuu saamaan kunhan siinä on reikä. Onko se sitten joku ylpeilyn asia?

        Et taida tuntea muita kun pelimiehiä ja jännämiehiä. Et ole yhteenkään ätmiin koskaan halunnut edes tutustua.


    • Vapauttaa kummasti kun tietää, että naisten ihanteet on jossain sfääreissä. Eipähän tarvitse edes stressata asian suhteen, kun samanlaisen pettymyksen tuottaa joka tapauksessa :D

    • naiset_on_naurettavia

      Tässäkin asiassa on tuo tuttu epäsuhta naisten puheiden ja tekojen kanssa. Jos joku elämänhallintansa hukannut sekäkäyttäjä osaa olla tarpeeksi dominoiva niin naiselta haarat aukeaa, vaikka juuri eilen tyttöjen illassa luetteli pitkän listan millaisen miehen vaatii itselleen ja siinä listassa ei sekakäyttöä mainittu.

      • 774877

        " Jos joku elämänhallintansa hukannut sekäkäyttäjä osaa olla tarpeeksi dominoiva niin naiselta haarat aukeaa..."
        Juu, ei.


    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Naiset luulee että hyvä ulkonäkö ja paljon rahaa tarkoitaa hyvää luonnetta että mies kohtelisi naist ahyvin eikä hakkaisi turpaan. Naiset on aika monest ollut väärässä.

    • Ex------------PUA

      Hypergamiasta puhuminen oli vain ätmien ja heidän "palstapastorinsa" puheita, ja näitä omituisia pilleröintejä, sillä nainen sitä kun ei koskaan olisi hypergaminen tai epärealistinen vaatimuksissaan, vaan kyseessä on vain se että mies itse ei saa naista (millä ei tietty ole mitään tekemistä taas edellä mainitun seikan kanssa).

      :D

      Shakki ja matti - TAAS KERRAN!

      Tämä on pikkusen huono päivä palstan femakkokurpille ja hypergamisille huorille, kun he ovat jääneet kiinni mummokalsarit kintuissaan.

      • huoraaaaaa

        Hyvä ex--puaaaahhhh, huorrraaaahhhh, kurpppaaaaahhh, huorrraaaaahh, osui ja upposi huorrraaa, shaming languagee huoraaaa kurppaaa


    • ei.herranjestas

      Kuulin töissä kun nainen sanoi "en minä ole nirso miesten suhteen". Sama nainen hyväksyy tinderissä vain ehkä 1/30 miehistä samalla kun miehillä ei juuri ole muuta mahdollisuutta kuin tykätä 100/100 naisista ja toivoa parasta..

      • tarralenkkari666

        Onko nirso synonyymi sille, ettei kelpuuta ketä tahansa?


      • Ex------------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Onko nirso synonyymi sille, ettei kelpuuta ketä tahansa?

        Voiko hypergamia sanoa opportunistiksi, joka ei kelpuuta ketä tahansa?


      • Kysyihteltäs
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Voiko hypergamia sanoa opportunistiksi, joka ei kelpuuta ketä tahansa?

        Onko sulla varaa arvostella ketään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe