Jos rakastat ihmisiä. Kertomuksia ihmisistä, jotka ovat käyneet lävitse matkan homoseksuaalisuuden hämmennyksestä Jeesuksen Kristuksen tuomaan eheytymiseen ja todelliseen rakkauteen.
Siitä huolimatta, että monet ovat käyneet lävitse pitkän prosessin, 'Tällaisia jotkut teistä olivat ennen' -dokumenttielokuvassa lukuisat todistajat paljastavat vähän tiedetyn tosiasian, että Jeesus Kristus voi armossaan parantaa kenet tahansa mistä tahansa. Sinun täytyy nähdä tämä dokumentti jos rakastat ihmisiä. - Tri. Neil T. Anderson
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/
Jeesus eheyttää homot ja lesbot!
87
176
Vastaukset
- asiallista.asiaa
Olen katsonut tämän dokumentin aikaisemmin. Suosittelen lämpimästi kaikille katsottavaksi.
- kettutyttökoulutieraivo
Tähänmennessä olet aina suositellut paskaa.
- homottajalle
kettutyttökoulutieraivo kirjoitti:
Tähänmennessä olet aina suositellut paskaa.
Ja sinä syönyt sitä!
homottajalle kirjoitti:
Ja sinä syönyt sitä!
Jaa-a, että Räyhis se taas oli tämäkin vilpitön suosittelija... :D
- kuinkuppatöölöössä
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jaa-a, että Räyhis se taas oli tämäkin vilpitön suosittelija... :D
Kyllä sinä Räyhisrutto olet tällä palstalla 24/7.
Annan teille anteeksi teidän puheenne, sekä perverssit ajatuksenne, jotka syntyvät päässänne pakottaen teidät tämänlaiseen toimintaan. Koen ajatuksen heteroseksuaalisesta ihmisestä ajattelemassa homoseksuaalisuutta perverssinä ja luonnottomana.
- tämäonkatsottava
Olipa hyvä ohjelma. Aidot ihmiaste kertovat avoimesti omasta elämästään ja asaintuntijat vahvistavat asiat.
Vanha ohjelma. Eniten ihmetytti se, että Amerikassa kaikki homot ovat kärsineet jotain pahuutta nuorena. En tiedä enkä tunne Suomessa yhtään homoa tai lesboa, joka olisi jotenkin joutunut "uhriksi".
No, Suomi ei ole USA.Mitä nyt maltoin katsoa niin he, jotka muka "eheytyivät," olivat bi-seksuaaleja jotka makaavat muutenkin kummankin sukupuolen kanssa ja jotka tulihelvetillä peloittemalla saatiin luontonsa vastaiseen seksuaalisuuteen. Nuo "asiantuntijat" ovat sitten todella "asiantuntijoita" tuolla uppokastepuolella, ei muuten.
- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Vanha ohjelma. Eniten ihmetytti se, että Amerikassa kaikki homot ovat kärsineet jotain pahuutta nuorena. En tiedä enkä tunne Suomessa yhtään homoa tai lesboa, joka olisi jotenkin joutunut "uhriksi".
No, Suomi ei ole USA.Mistä tuollaisia valheita taas keksit? Ei ainakaan tuossa ohjelmassa niin kerrottu. Mikäs ero muuten on USA-laisilla ja suomalaislla homoilla ja lesboilla?
- sageonlesbo
sage8 kirjoitti:
Mitä nyt maltoin katsoa niin he, jotka muka "eheytyivät," olivat bi-seksuaaleja jotka makaavat muutenkin kummankin sukupuolen kanssa ja jotka tulihelvetillä peloittemalla saatiin luontonsa vastaiseen seksuaalisuuteen. Nuo "asiantuntijat" ovat sitten todella "asiantuntijoita" tuolla uppokastepuolella, ei muuten.
Miksi sinun on mahdoton hyväksyä, että joku toinen lesbo eheytyy? Alennut jopa velehteluun torjuessasi selvän tosiasian.
sageonlesbo kirjoitti:
Miksi sinun on mahdoton hyväksyä, että joku toinen lesbo eheytyy? Alennut jopa velehteluun torjuessasi selvän tosiasian.
Miksi sinun Räyhis on mahdotonta kirjoittaa juuri mitään muuten kuin nimimerkeillä joiden ainoa tarkoitus on loukata ja halventaa niitä jotka eivät kannata primitiivisiä aatteitasi? Ei sillä että homoksi tai lesboksi nimittelystä _tarvitsisi_ enää nykymaailmassa mitenkään loukkaantua, mutta solvaamistarkoituksestasi ei voi erehtyä.
Kiitos jo etukäteen aina yhtä asiallisesta vastauksestasi.:)homojoukolle kirjoitti:
Mistä tuollaisia valheita taas keksit? Ei ainakaan tuossa ohjelmassa niin kerrottu. Mikäs ero muuten on USA-laisilla ja suomalaislla homoilla ja lesboilla?
En nyt alkanut katsomaan, mutta jo alkukuva näytti oleva sama minkä olen ainakin jo kolmesti nähnyt kyseisen ohjelman alussa. Oletan sen olevan siis sama.
Siinä kyllä monen suulla kerrotaan juuri siitä kuinka kovia ovat joutuneet kokemaan, ja siitä homous syntyi ja alkoi. Se on mulle hyvin erikoista puhetta, jota en ole keneltäkään Suomessa kuullut.- sageonlesbo
Miksi sinun Räyhis on mahdotonta kirjoittaa juuri mitään muuten kuin nimimerkeillä joiden ainoa tarkoitus on loukata ja halventaa niitä jotka eivät kannata primitiivisiä aatteitasi? Ei sillä että homoksi tai lesboksi nimittelystä _tarvitsisi_ enää nykymaailmassa mitenkään loukkaantua, mutta solvaamistarkoituksestasi ei voi erehtyä.
Kiitos jo etukäteen aina yhtä asiallisesta vastauksestasi.:)Onko ruttokallo jo sagekin? No, lesbo kuin lesbo.....
- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
En nyt alkanut katsomaan, mutta jo alkukuva näytti oleva sama minkä olen ainakin jo kolmesti nähnyt kyseisen ohjelman alussa. Oletan sen olevan siis sama.
Siinä kyllä monen suulla kerrotaan juuri siitä kuinka kovia ovat joutuneet kokemaan, ja siitä homous syntyi ja alkoi. Se on mulle hyvin erikoista puhetta, jota en ole keneltäkään Suomessa kuullut.Olisi parempi olla kommetoimatta jos ei edes tiedä mitä kommentoi!
sageonlesbo kirjoitti:
Onko ruttokallo jo sagekin? No, lesbo kuin lesbo.....
Kiitos, kiitos. Asiallisuus taitaa olla toinen nimesi. Hienoa. :D
- repeleberepelebe
Kiitos, kiitos. Asiallisuus taitaa olla toinen nimesi. Hienoa. :D
Älä pelkää kyllä sinä olet edelleenkin palstan törkyturpa!
repeleberepelebe kirjoitti:
Älä pelkää kyllä sinä olet edelleenkin palstan törkyturpa!
Eheytymisesi aiheuttaa yhä selvää kipuilua. Kuinkahan siinä lopulta käy?
- repeleberepelebe
Eheytymisesi aiheuttaa yhä selvää kipuilua. Kuinkahan siinä lopulta käy?
Kyllä sinä vielä ehdit eheytyä ennen kuin saat aivohalvauksen. Aloitapa siis heti koska olet jo iäkäs ja aikasi tiimalasilla alkaa loppua....
homojoukolle kirjoitti:
Olisi parempi olla kommetoimatta jos ei edes tiedä mitä kommentoi!
Kommentoin ainakin sitä mitä olen moneen kertaan USA:sta nähnyt.
torre12 kirjoitti:
Kommentoin ainakin sitä mitä olen moneen kertaan USA:sta nähnyt.
Itseasiassa tarkistin nyt tuon videon. Olen sen nähnyt jo monta kertaa, eli otin kantaa siihen minkä tiesin. Uskovillakin on tapana TOISTO.
- janutijankuti
torre12 kirjoitti:
Itseasiassa tarkistin nyt tuon videon. Olen sen nähnyt jo monta kertaa, eli otin kantaa siihen minkä tiesin. Uskovillakin on tapana TOISTO.
Ihan turhaan katsot jos et kuitenkan ymmärrä. Runkkaile sinä pappara vaan!
repeleberepelebe kirjoitti:
Kyllä sinä vielä ehdit eheytyä ennen kuin saat aivohalvauksen. Aloitapa siis heti koska olet jo iäkäs ja aikasi tiimalasilla alkaa loppua....
Sivullisille nyt sen verran, että Räyhis _itse_ on kertonut olevansa eheytynyt homo. Minä en ole tietenkään koskaan puhunut kohdaltani mitään siihen suuntaankaan, kun olen ollut puhdas hetero niin kauan kuin asia on ollut tapetilla eli murkkuiästä.
- repeleberepelebe
Sivullisille nyt sen verran, että Räyhis _itse_ on kertonut olevansa eheytynyt homo. Minä en ole tietenkään koskaan puhunut kohdaltani mitään siihen suuntaankaan, kun olen ollut puhdas hetero niin kauan kuin asia on ollut tapetilla eli murkkuiästä.
No mitä sitten taliaivo nillität ja väität, ettei ole eheytyneitä homoja?!
Sinä olet niin sairas tyyppi, että tuskin sinussa seksuaalisella suuntautumisella onkaan mitään merkitystä. repeleberepelebe kirjoitti:
No mitä sitten taliaivo nillität ja väität, ettei ole eheytyneitä homoja?!
Sinä olet niin sairas tyyppi, että tuskin sinussa seksuaalisella suuntautumisella onkaan mitään merkitystä.>No mitä sitten taliaivo nillität ja väität, ettei ole eheytyneitä homoja?!
No kun ainoastaan uskonlahkot sellaisia tuntevat, mutta ei lääketiede eikä psykologia.
>Sinä olet niin sairas tyyppi, että tuskin sinussa seksuaalisella suuntautumisella onkaan mitään merkitystä.
Suon mielihyvin palstan lukijoille oikeuden päätellä, kumpi meistä on päästään sairaampi ja kumpi terveempi. En ole lainkaan huolissani.:)- repeleberepelebe
>No mitä sitten taliaivo nillität ja väität, ettei ole eheytyneitä homoja?!
No kun ainoastaan uskonlahkot sellaisia tuntevat, mutta ei lääketiede eikä psykologia.
>Sinä olet niin sairas tyyppi, että tuskin sinussa seksuaalisella suuntautumisella onkaan mitään merkitystä.
Suon mielihyvin palstan lukijoille oikeuden päätellä, kumpi meistä on päästään sairaampi ja kumpi terveempi. En ole lainkaan huolissani.:)Miksi taliaivo valehtelet taas? Oletko jo taantunut takaisin lapsen asteelle kun kuulemma käytät vaippojakin?
janutijankuti kirjoitti:
Ihan turhaan katsot jos et kuitenkan ymmärrä. Runkkaile sinä pappara vaan!
Heh. Ymmärränhän mä kaikki. Sen että USAssa ei homojen asiat ole kuten on Suomessa.
- Vajakille.kyssäri
torre12 kirjoitti:
Heh. Ymmärränhän mä kaikki. Sen että USAssa ei homojen asiat ole kuten on Suomessa.
Mikä ero on homoilla jenkeissä ja Suomessa?
Vajakille.kyssäri kirjoitti:
Mikä ero on homoilla jenkeissä ja Suomessa?
USA:n ex homot ovat kyllä hyvin omituisia. En tunne Suomessa yhtään samanlaisia homoja, joilla olisi ollut sellaista. Se ero.
- Vajakille.kyssäri
torre12 kirjoitti:
USA:n ex homot ovat kyllä hyvin omituisia. En tunne Suomessa yhtään samanlaisia homoja, joilla olisi ollut sellaista. Se ero.
Mutta et pysty tuota eroa sanomaan. Oletko tyhmä kun kirjoittelet kuin ääliö?
Vajakille.kyssäri kirjoitti:
Mutta et pysty tuota eroa sanomaan. Oletko tyhmä kun kirjoittelet kuin ääliö?
Kuka on ääliö? Olen noin 10 x sanonut, että se mitä USAN homot kertovat, en ole Suomessa kuullut ainoatakaan samaa. Siinä se ISO ero.
- Hörhöt_aktiivisina
Voi JEESUS mitä paskaa!
- onkohyvää
Sitäkö sinulla on taas suussasi?
- jeesushei
No kun koskaan missään kenenkään ei ole todettu oikeasti eheytyneen.
Ei se ole todiste että joku sanoo eheytyneensä. Pitää pystyä todistamaan että on ollut homo eikä esimerkiksi biseksuaali. Sitten pitää pystyä todistamaan että nyt on hetero eikä homous enää kiihota. Jos tälläisiä olis niin niitä kyllä esiteltäisi, mutta kun ei esitellä. Pitäisi vaan uskoa, mutta uskovainenhan uskoo.- käykökateeksi
Onhan todisteita vaikka kuinka paljon. Onko ymmärryksessäsi jotakin vikaa kun et edes tekstitettyä enkkua ymmärrä?
käykökateeksi kirjoitti:
Onhan todisteita vaikka kuinka paljon. Onko ymmärryksessäsi jotakin vikaa kun et edes tekstitettyä enkkua ymmärrä?
Tekstitetty enkkuhan se vasta todiste onkin. :D Miksi ketään uskonnollisella hörhövideolla suutaan aukovaa pitäisi missään tilanteessa ottaa todesta? En keksi ainuttakaan syytä.
- käykökateeksi
Tekstitetty enkkuhan se vasta todiste onkin. :D Miksi ketään uskonnollisella hörhövideolla suutaan aukovaa pitäisi missään tilanteessa ottaa todesta? En keksi ainuttakaan syytä.
Siinä yksi taliaivo taas aukoo päätään. Tuliko mieleesi, että se mitä sillä enkulla sanotaan olisikin viestini keskiössä? Ja tiedätkö, ihan sama mitä sinä otat todesta ja mitä et :D
Kummallisesti sinä vaan täällä luterilaisuus ja muillakin kristillisilläpalstoilla vietät kaiket päiväsi. Kerrohan miksi. käykökateeksi kirjoitti:
Siinä yksi taliaivo taas aukoo päätään. Tuliko mieleesi, että se mitä sillä enkulla sanotaan olisikin viestini keskiössä? Ja tiedätkö, ihan sama mitä sinä otat todesta ja mitä et :D
Kummallisesti sinä vaan täällä luterilaisuus ja muillakin kristillisilläpalstoilla vietät kaiket päiväsi. Kerrohan miksi.Mutta oli väärin käännetty tai ei, niin sain itse homona hyvin outoja kannanottoja juuri ex homoilta. En ole sellaiseen törmännyt normaalissa homoelämässä.
- taliaivot.suojaan
käykökateeksi kirjoitti:
Kummallisesti sinä vaan täällä luterilaisuus ja muillakin kristillisilläpalstoilla vietät kaiket päiväsi. Kerrohan miksi.RepeLeben ei auta nyt kulkea ilman kypärää ulkona, ettei tinti noki "aivoja" :D
Homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus eikä biseksuaalisuuskaan ole asiantuntijoiden mukaan kenenkään oma valinta.
Eheytykset ovat täyttä "humbuukia" ja niiden yrityksetkin aiheuttavat useimmille "eheytyksen" kohteille vain pahoja traumoja.
Hurmosuskovien filmit ovat mitä ovat, oman uskonsa valheellista ylikorostusta.- älä.taas.jaksa
Kukaan ei synny homoksi eikä homogeeniä ole löydetty joten sinäkin voit eheytyä kieroutuneesta seksuaalisuudestasi.
- ei.mitään.rotia
Heh, sedästä voi tehdä tädin mutta homo ei voisi eheytyä siksi miksi on syntynytkin. Kummallinen on lesbon logiikka :(
- toisaalta
älä.taas.jaksa kirjoitti:
Kukaan ei synny homoksi eikä homogeeniä ole löydetty joten sinäkin voit eheytyä kieroutuneesta seksuaalisuudestasi.
Myöskään heterogeeniä ei ole olemassa. Joten heteroksikaan ei kukaan ole syntynyt.
- hörhöt.vaan.jankkaa
toisaalta kirjoitti:
Myöskään heterogeeniä ei ole olemassa. Joten heteroksikaan ei kukaan ole syntynyt.
Ei niin, ja uskovienkin näytöt homoseksuaalisuudesta eheytymisestä ovat yhtä nollan kanssa kun niitä ei ole.
- kestäpervoilusi
hörhöt.vaan.jankkaa kirjoitti:
Ei niin, ja uskovienkin näytöt homoseksuaalisuudesta eheytymisestä ovat yhtä nollan kanssa kun niitä ei ole.
Älä ole katkera siitä kun muut eheytyvät ja sinä edelleenkin pervoilet.
- homostelu.on.sairaus
toisaalta kirjoitti:
Kaikki syntyvät heteroiksi. Onko muuten raittiugeeni olemassa?
- höpshöpshöps
homostelu.on.sairaus kirjoitti:
Synnymme seksuaalisuuden kanssa, joka ei ole perustunut mihinkään geeniin ja täten suuntautuminen vaihtelee yksilöittäin.
Itse tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet heteroja, mutta sittemmin muuttuneet homoiksi tai ainakin biseksuaalisiksi.
En tunne yhtään homoa tai lesboa, joka olisi muuttunut heteroksi tai edes biseksuaaliseksi. Se syntymä?höpshöpshöps kirjoitti:
Synnymme seksuaalisuuden kanssa, joka ei ole perustunut mihinkään geeniin ja täten suuntautuminen vaihtelee yksilöittäin.
Näinhän se todellisuus on.
- geeniäkerrakseen
Tässä sulle raittiusgeeniä kerrakseen.
http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/alkoholismilta_suojaava_geeni_loytyi - hömpsispöm
höpshöpshöps kirjoitti:
Kukaan ei synny homoksi sen paremmin kuin pedofiiliksikään!
- höpshöpshöps
hömpsispöm kirjoitti:
Kukaan ei synny homoksi sen paremmin kuin pedofiiliksikään!
Eikä kukaan synny heteroksikaan.
- hömpsönpömps
höpshöpshöps kirjoitti:
Eikä kukaan synny heteroksikaan.
Jaa miksikäs sitten ihmine syntyy?
- höpshöpshöps
hömpsönpömps kirjoitti:
Jaa miksikäs sitten ihmine syntyy?
Sen olen jo kertaalleen sanonut tässä ketjussa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14066072/jeesus-eheyttaa-homot-ja-lesbot!#comment-82705166 - höpshöpshöps
höpshöpshöps kirjoitti:
Sen olen jo kertaalleen sanonut tässä ketjussa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14066072/jeesus-eheyttaa-homot-ja-lesbot!#comment-82705166Katkesi tuo ketjulinkki, joten toistan sanomiseni.
"Synnymme seksuaalisuuden kanssa, joka ei ole perustunut mihinkään geeniin ja täten suuntautuminen vaihtelee yksilöittäin." - Homous.on.kieroutumista
höpshöpshöps kirjoitti:
Katkesi tuo ketjulinkki, joten toistan sanomiseni.
"Synnymme seksuaalisuuden kanssa, joka ei ole perustunut mihinkään geeniin ja täten suuntautuminen vaihtelee yksilöittäin."Miehet syntyvät naisia haluten ja naiset miehiä haluten. Jossain elämän vaiheessa seksualisuus häiriintyy ja marginaalimäärä naisia ja miehiä alkaa himoitsemaan itsensä kaltaista eikä vastakkaista sukupuolta.
- höpshöpshöps
Homous.on.kieroutumista kirjoitti:
Miehet syntyvät naisia haluten ja naiset miehiä haluten. Jossain elämän vaiheessa seksualisuus häiriintyy ja marginaalimäärä naisia ja miehiä alkaa himoitsemaan itsensä kaltaista eikä vastakkaista sukupuolta.
Ei syntyneellä lapsella ole seksuaalista halua, vaan se kehittyy vasta murrosiässä. Joten on täysin mahdottomuus, että miehet syntyvät naisia haluten tai naiset miehiä haluten.
- lovefore
älä.taas.jaksa kirjoitti:
Pitäisikö myös hylätä ystävä jota rakastaa?
- homous.on.kieroutumista
höpshöpshöps kirjoitti:
Ei syntyneellä lapsella ole seksuaalista halua, vaan se kehittyy vasta murrosiässä. Joten on täysin mahdottomuus, että miehet syntyvät naisia haluten tai naiset miehiä haluten.
Oletko tyhmä vai homo vai peräti molempia? Seksuaalisuus ja sukupuolisuus on ihmisessä jo syntymästä lähtien vaikka se ei ole aktiivinen. Ei ihmiset sattumalta ole naisia ja miehiä.
Jotkuthan kieroutuvat himoitsemaan jopa vanhempiaan. - älä.taas.jaksa
lovefore kirjoitti:
Pitäisikö myös hylätä ystävä jota rakastaa?
Mitä rakkaus on sinulle? Onko sinulle rakkaus aina naimista?
- höpshöpshöps
homous.on.kieroutumista kirjoitti:
Oletko tyhmä vai homo vai peräti molempia? Seksuaalisuus ja sukupuolisuus on ihmisessä jo syntymästä lähtien vaikka se ei ole aktiivinen. Ei ihmiset sattumalta ole naisia ja miehiä.
Jotkuthan kieroutuvat himoitsemaan jopa vanhempiaan.Vieläkö minun pitää toistaa jo kirjoittamani?
"Synnymme seksuaalisuuden kanssa, joka ei ole perustunut mihinkään geeniin ja täten suuntautuminen vaihtelee yksilöittäin."
Missä kohtaan olen kieltänyt seksuaalisuuden olemassa olon? Sukupuolisuudesta en ole maininnut juuri mitään.
En ole homo ja sinulla näyttää olevan ongelmia ymmärtämisen kanssa, kun jo kolmannen kerran saan toistaa saman asian. homous.on.kieroutumista kirjoitti:
Jotkuthan kieroutuvat himoitsemaan jopa vanhempiaan.No. en itse tiedä ketään, joka olisi himoinnut vanhempiaan. Se kyllä aika sairasta olisi.
Oma sukupuolisuuteni ja seksuaalisuuteni oli selvä 6 vuotiaana. Se ei siitä muuttunut.- homous.on.kieroutumista
höpshöpshöps kirjoitti:
Vieläkö minun pitää toistaa jo kirjoittamani?
"Synnymme seksuaalisuuden kanssa, joka ei ole perustunut mihinkään geeniin ja täten suuntautuminen vaihtelee yksilöittäin."
Missä kohtaan olen kieltänyt seksuaalisuuden olemassa olon? Sukupuolisuudesta en ole maininnut juuri mitään.
En ole homo ja sinulla näyttää olevan ongelmia ymmärtämisen kanssa, kun jo kolmannen kerran saan toistaa saman asian.Olet väärässä! Homous on kieroutunut seksuaalisuus eikä ihmisessä oleva asia. Ala siis jo ymmärtää äläkä jankuta selvää asiaa!
- höpshöpshöps
Olet väärässä! Homous on kieroutunut seksuaalisuus eikä ihmisessä oleva asia. Ala siis jo ymmärtää äläkä jankuta selvää asiaa!
Ei homoseksuaalisuus ole yhtään sen kieroutunempaa kuin heteroseksuaalisuus, siksi homoseksuaalisuus poistettiin sairausluokituksesta jo kauan aikaa sitten. Joten kyllä se olet sinä, joka et ymmärrä selvää asiaa, vaikka siitä kuinka jankuttaisi ja rautalangasta vääntäisi.
höpshöpshöps kirjoitti:
Ei homoseksuaalisuus ole yhtään sen kieroutunempaa kuin heteroseksuaalisuus, siksi homoseksuaalisuus poistettiin sairausluokituksesta jo kauan aikaa sitten. Joten kyllä se olet sinä, joka et ymmärrä selvää asiaa, vaikka siitä kuinka jankuttaisi ja rautalangasta vääntäisi.
Mitään nisäkästä ei ole tarkoitettu homostelemaan. Se on ihmisen omaa perverssiä ja kieroutunutta käytöstä. Ihan turhaan siinä jankutat. Miehen muna ei kuulu toisen miehen paskareikään!
Olet väärässä! Homous on kieroutunut seksuaalisuus eikä ihmisessä oleva asia. Ala siis jo ymmärtää äläkä jankuta selvää asiaa!
Hyväksy NYT, että minussa on ollut 52 vuotta kieroutunut seksuaalisuus, kuten eläimiinkiin.
Et sinä näille mitään mahda. Ja tuolle yhdelle; mun muna ei mene kenenkään miehen paskareikään. Tulkaa ennen kuolemaa edes järkiinne.- höpshöpshöps
Mitään nisäkästä ei ole tarkoitettu homostelemaan. Se on ihmisen omaa perverssiä ja kieroutunutta käytöstä. Ihan turhaan siinä jankutat. Miehen muna ei kuulu toisen miehen paskareikään!
Homostelua ja lesboilua esiintyy suurimmalla osalla nisäkkäistä ja vieläpä useasti.
höpshöpshöps kirjoitti:
Homostelua ja lesboilua esiintyy suurimmalla osalla nisäkkäistä ja vieläpä useasti.
Monet nisäkkäät syövät myös paskaansa tai kieriskelevät siinä.
Monet nisäkkäät syövät myös paskaansa tai kieriskelevät siinä.
Ja monet heterot harrastavat sadomista ja peppuseksiä. Ei kai mitään pervoa?
- höpshöpshöps
torre12 kirjoitti:
Ja monet heterot harrastavat sadomista ja peppuseksiä. Ei kai mitään pervoa?
Unohdit kultasuihkut. Yhdessä sinkkuelämää jaksossa se yksi poliitikkoäijä halusi, että Carrie kusisi sen päälle.
- EheytysVaiPirstoutus
Homosteluhan tuntuu aina vaan lisääntyvän ja muuttuvan trendikkääksi.
Ei taida eheytykset oikein toimia. Pitäisikö eheyttäjien katso peiliin - ei kai Jeesus ehdi kaikkea tekemään.Eheyttäjien peilit ovat olleet vääristäviä jo kauan niinkuin Linnanmäen peilit. Mutta kummitusjunassa he matkaavat yhä.
- sagelnlesbo
sage8 kirjoitti:
Eheyttäjien peilit ovat olleet vääristäviä jo kauan niinkuin Linnanmäen peilit. Mutta kummitusjunassa he matkaavat yhä.
Sinun maailmassasi ei muuta tunnu olevankaan kuin vääristäviä peilejä ja kummitustaloja. Onko sinulle mikään normaali tuttua.
- sagefemme
Pitäisi katsoa peiliin: Lähimmäistä , joka on itsesi kaltainen!
Itse ainakin näen erilasia ihmisiä jopa eri maista. Koen olevamme kaltaisiamme. Erään venäläisenkin kanssa tervehdimme iloisesti. Hetero ja homo.
Aloituksen linkki oli asenteellista valhetta alusta loppuun. Tv7:n tyypillistä potaskaa.
- sagelnlesbo
Ja taas tyypillisen tapaasi haluat varmaan perustella väitettäsi?
- pari.kyssäriä
Kyssäri; Oletteko kirjoittajat kaikki todellakin aikuisia ihmisä ?
Toinen heti perään; Ei täysjärkiset ihmiset "keskustele" tällä tavalla, mitä tässä ketjussa jankuttavat ihmiset näyttää tekevän.
Mikä tässä on mielestänne asiallista ja mikä ajaa tällaiseen käytökseen ?
No, se oli jo kolmas, mutta anyway............Mainioita kysymyksiä.
En itsekään koskaan "keskustele" muualla kuten täällä on tapana.
Ehkä täällä on tosi rajut eripurat. Uskovat ovat kaikkia vastaan?- T.Ateistihetero
torre12 kirjoitti:
Mainioita kysymyksiä.
En itsekään koskaan "keskustele" muualla kuten täällä on tapana.
Ehkä täällä on tosi rajut eripurat. Uskovat ovat kaikkia vastaan?Ime homoääliö munaa!
- xhkljg
Ei homoudesta tarvitse eheytyä ei ole mitään eheytettävää ihmiset syntyvät homoina ja lesboina. ja toisin kuin väitetään asiasta on tutkimustietoa.
SIIS PAINAKAA KALLOONNE EI OLE EHEYTETTÄVÄÄ!!/En itsekään usko, että lesbo, homo, biseksuaali, hetero siitä muuksi muuttuisivat.
Se on haihattelua.- oma.valintasi
Elä sitten pervona !
- setakerholaiselle
Laitahan sitä tutkimustietoa!
oma.valintasi kirjoitti:
Elä sitten pervona !
"Oma.valintasi". En usko, että sä valitsit yhtään enemmän kuin mä.
- yletytkö
torre12 kirjoitti:
"Oma.valintasi". En usko, että sä valitsit yhtään enemmän kuin mä.
Mene sinä vain imemään munaasi mutta varo niskojasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533