onko teiän valmentajat koskaan seonneet?

niinluulen

Moi!

Oon 13vuotias tyttö ja mulla oli eilen estevalmennus. Mulla on siis oma 16-vuotias norjanvuonohevosruuna, jolla hypin 60-70cm ihan seura/aluetasolla. Harjoteltiin eilen askeleen lyhennyksiä pysty-okseri-pysty sarjalla ja en tajunnut lyhentää laukkaa ennen okseria joten poni rynnisti esteen läpi ja mä tipuin. No sit mulle tais tulla jonkin sortin rimakauhu ja kieltoja napsahti lähestulkoon joka toiselle esteelle. Valmentaja vaan istui naama punaisena tuolissa ja neljännellä kiellolla se oikeasti sekosi. Sanoi mulle että mä pelleilen siellä hevosen selässä ja en edes halua yrittää ratsastaa. D: Siihen loppui siis valmennus ja hetken sen jälkeen ko. valmentaja tuli nolona ponini karsinaan, pyysi anteeksi käytöstään ja halasi. :D Näin tänään hänet tallilla ja oli aivan kuin eri ihminen. :)) Onko joillaki samanlaisia kokemuksia? Saatte kertoa alhaalla, mä en malta oottaa et pääsen kuulemaan XD

1

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innokasponiratsastaja

No mun valmentaja kerran löi päätään aidantolppaan kun sitä väsytti niin paljon kun sen hevonen oli ollut kipee ja se oli ihan väsynyt. Sitten se vaan oli silleen "rynnikää vaan niillä hevosilla mä oon ihan poikki" Sitten se kans pyysi anteeksi kaikilta ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      153
      11468
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5954
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4947
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4714
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      37
      4371
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      100
      4262
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      90
      3565
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80