Oon nyt 7 luokalla ja meillä on parin viikon päästä luistelua. Oon tosi hyvä luistelemaan, mutta pelkän että mulle nauretaan esim. sen takia että haluan käyttää omaa kypärää tai jtn...
Tiedän että mun ei pitäisi välittää muiden mielipiteistä mutta se vain pyörii mun mielessä.
Haluan siis omasta tahdostani käyttää kypärää, koska se on halpa henkivakuutus.
Käytättekö kypärää liikuntatunneilla vai lintsaatteko nää?
En haluaisi lintsata, koska mun vanhemmat luottaa muhun!
Yläaste luistelu
Luistelunmiettijä
1
218
Vastaukset
- saasitäittesäsuojata
Siinäpähän nauravat soppiihan sitä ääntä maailmaan. Mee sinä hihittään siihen viereen, kun se nauraja kaatuu selälleen siihen kenttään ja lyö päänsä. Ossaa ne ammattilaisetkin luistella ja silti niillä on kypärät päässä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896