Treffipalstoilta ei tahdo löytyä vanhempaa naista joka haluaisi tavata hauskan illan merkeissä nuoremman miehen. Olen 42v normaalikokoinen mies ja haluaisin tavata
kivan, asiallisen kypsemmän naisen. Yhdet treffit ja se on siinä. Molemmat tyytyväisiä.
Ikä toivomus 60-75v. Sähköpostia tulemaan.
Treffiseuraa yli 60v naisesta (08)
2
258
Vastaukset
- täysinkäsittämätön
Juu, ei tahdo löytyä. Kun se ensimäinen haluttu asia mieheltä on aivot. Ja sinulla ne ovat huomattavan surkastuneet. (et edes tajua tätä, vaikka sen suoraan sinulle kerron) Ja tämä ei ollut haukkumista, vaan kun tekstistäsi paljastuu, ettet tajua hiventäkään naisen haluista tai elämästä. Omasta navastasi vain.
Tuon ikäiselle naiselle on tarjolla nuoria opiskeliapoikia ihan pilvin pimein. (ääliöitä nekin, eivätkä tajua, mikseivät kelpaa)
Enkä rupea tässä kuromaan sitä älyn eroa umpeen, sillä niin on pitkä matka maaliin ettei paukut riitä. Kaltaisesi vain säälittävät. - kiinnostaisi
Ja minkähän ikäinen on tää vanhempihurmuri?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413