Vatsa ei kestä maitoa kuin hapatettuna joten herapatukat ei sula. Salin jälkeen olisi kuitenkin kiva saada proteiini- ja hiilaritäydennystä, koska kotiin menemisessä kestää aikansa ja ruokaa saa usein vasta tunnin päästä.
Onko mitään annoksittain myytävää juotavaa tai syötävää, joka sopisi? Jauheita en jaksaisi alkaa sekoittelemaan.
Maidoton vaihtoehto prodepatukalle?
4
167
Vastaukset
- fdgf
Siis onko sulla laktoosiongelma vai ongelma maidon proteiinin kanssa? Pystyt kuitenkin rahkaa syömään? Mä popsin pukuhuoneessa sellaisen laktoosittoman rahkan ja sitten kotimatkalle. Ei se ehdi tunnissa pilaantua, monesti on vielä ihan kylmääkin.
- Kaasu-Kaija
Ei ole laktoosi-intoleranssia, eikä maitoallergiaa, mutta vatsa ei vaan kestä tuoreita maitotuotteita.
Tarkotat varmaan Skyriä tai vastaavaa. Niitä voisin kokeilla. Aikaisemmin olen juonut Alpro-soijakaakaota. Jääkaapissa säilytettävissä on vaan se ongelma, että meinaavat unohtua melkein jokatoinen kerta, kun ei voi pakata mukaan ennalta. - fdgh
On ollut skyriä ja on ollut vaikka mitä muutakin rahkatuotetta (ihan itse sekoitettuakin rasiassa, pakastemustikoita seassa). Proteiinia kuitenkin ihan hyvät määrät. Ja onhan noita jopa vesiä, joissa proteiinia mukana: http://www.suomenlisaravinne.fi/tuotteet/get-shape-proteiinivesi-greippi . Alpro soijakaakaossa on muistaakseni hirveät määrät sokeria... maitoallerginen lapseni on joskus niitä juonut.
- laatuaarvostava
Jos tuotteessa lukee Fitfarm niin jätän hyllyyn. En luota kyseisen firman tuotteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841766- 431409
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191200Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871152Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 63952
- 56942
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854