Maailman komein lääkäri etsii treffi seuraa

Kilttiatm

16

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimunmielestä

Ei ole komea eikä seksikäs.

• 3344343

Mikä mielestäsi sitten oon

• erkki-täti

Yh, olipas komea, ehkä sitten niin.

Mutta kyllä jäi "se jokin" puuttumaan. Lisäksi moinen itsensä esiin tuominen tuo mielleyhtymiä, jotka eivät ole ihan kivoja.

Ja miten muka 26-vuotias voi edes olla vielä oikea lääkäri Amerikassa? Tuo jäbä on vielä auskultoiva wannabe-tohtori ihan varmasti.

• ätminki

Palstan naiset antais pillua tuolle pitkälle komeelle miehelle.

• flowersreally

Ärsyttävää uutisointia, oleellisten asioiden poisjättäminen.

• Käytetty.nainen

Komeat miehet on huonoja panoja

• helgamies

Lääkäri kostuttaa kiimavitun.
      http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/laakari-on-seksikkain-katso-listasta-sytyttaako-ammattisi-himot/5687822

• helgamies

• Fiksu-ja-kunnollinen

Pitkä kome mies ja nainen kiinnostuu heti

• Riiiiiiii

Mikä mun silmissä on vikana, kun ei näytä edes maailman 10. komeimmalta lääkäriltä. Sievä poika, mutta aina kun ihmistä mainostetaan erityisen komeaksi, kauniiksi tms. niin heti löytyisi montakin parempaa. Kauneus on katsojan silmässä. Kiinnittäisittekö Justin Bieberiin mitään huomiota jos kävelisi vastaan kadulla?

• KundiSNL

Ai että olet niin yksilöllinen ettei tuollainen komeus osu silmään... niin ja nyt kun sanoit että tuo komistus ei olekaan komea niin se tarkoittaa että olet omaperäisempi ja kauniimpi kuin naiset jotka pitävät tuota miestä komeana, eiks niin

Yeah RIGHT!

Itse ajattelin näin nelikymppisenä kouluttautua lääkäriksi koska se takaa minulle pimppiä rajusti!

• Riiiiiiiiii

Ei minun ulkonäkööni tai omaperäisyyteni liity mitenkään tähän, eikä toisten naisten. Sulla on todella outo logiikka. En tietenkään saisi k.o. lekuria, mutta en silti pidä häntä aivan käsittämättömän tyrmäävän näköisenä. Tuo nenän malli ei iske, piikkimäinen. Otsa on Hallikselta lainassa jne. Ihmisillä on erilaisia makuja.

• Ihan sama, millainen miehen tai naisen pärstä linkitettäisiin, niin aina joku ilmoittaa, ettei pidä ihmistä kauniina tai komeana. Kysehän on, että jonkn ulkonäkö miellyttää mahdollisimman suurta joukkoa.

• Riiiiiiiiiiiii

Olen sen verran laiska, etten jaksanut kaivella onko valittu äänestyksen perusteella vai ovatko toimittajat valinneet omiaan. Ainakin suomalaisten akkainlehtien seksikkyysvalinnat ovat joskus oudohkoja;).

• Eiiskemuhun

Ja kun minä en välitä ns. komeista miehistä niin minun mielestäni saa olla ihan rauhassa vielä rikaskin. BE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2431
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1964
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1654
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      109
      1457
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1351
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1052
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      993
    8. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      878
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      855
    10. Mitä todennäköisimmin teette kun

tapaat hänet seuraavan kerran?
      Ikävä
      43
      802
    Aihe