”Puolueeseen on syntynyt epäpyhä valtapoliittinen liittoutuma. Linjan määräävät nyt liberaalit tukenaan joukko lestadiolaispoliitikkoja. Alkiolaiset, perinteisen keskustapolitiikan kannattajat, on pantu sivuun.”
Näin sanoo Keskustan grand old man kunniapuheenjohtaja Paavo Väyrynen.
Keskusta on ajautunut täysin harhapoluille. Tavallisten ihmisten asioiden ajaminen on unohdettu.
Väyrysen mukaan Suomen hallituksessa on koossa sama joukkue, jolla Keskusta koki murskatappion runsaat neljä vuotta sitten.
Keskustavaikuttaja arvostelee rajusti Sipilää
21
115
Vastaukset
- vdhdjhdvddj
Maakuntahallintohimmeli nielee rahaa tuhottomasti. Kykypuolue ja pss oli lampaita. Pääministeri lupailee veronkevennyksiä kun tupoillaan, ei taida käydä näin. Ikäluokat pienenee ja vanhusten määrä kasvaa. Verot vain kiristyy ja palkan ostovoima hiipuu. Yhden sortin vatuloija tämäkin hallitus. Alkiolaisuus taitaa olla mennyttä.
- 0okm
Noin kirjoitti kepussakin vieraillut...
"Antialkiolaiset hyökkäsivät Väyrystä vastaan".
"Kun Paavo Väyrysen kansalaisaloite lähti lentoon, niin keskustapuolueen antialkiolaiset lähtivät hyökkäykseen. Asialle laitettiin asiasta mitään ymmärtämätön Annika Saarikko. Oli kuin Matti Vanhanen ja Olli Rehn olisivat heiluttaneet Annikan huulia, niin vauhdikkaasti tämä lyttäsi televisiossa Paavo Väyrysen henkilöä ja aloitetta ... "Paavo Väyrysen ei tarvitse ajatella omaa asemaansa. Hän ajattelee Suomen tilannetta ja tulevaisuutta."
http://paavovayrynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210537-uusi-alku#comment-3209143 Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Eiköhän maakuntahallinto jos mikä, ole sitä aikoa alkiolaisuutta.
Taitaa olla Maalaisliitto hajoamassa. Täytyykin palata Suomeen kun tulossa on luultavasti hallituspula.
- hjklpöoiuytr
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Eiköhän maakuntahallinto jos mikä, ole sitä aikoa alkiolaisuutta.
Alkiohan siitä jo teki esityksiä. Sitä on ajanut tuo nykykapinallinen Väyrynenkin.
- kehityksenjarrumiehet
Kukaan ei tiedä kuinka paljon maalaisliiton märkä uni eli maakuntahallinto tulee maksamaan etelän yrityksille ja veronmaksajille???
- fghjkioi8ytr
Eikö Eteläön veronmaklsajat halua iTSE alkaa kehittää aluettaan?
Niin joo minä unohdin. Valtion Rahallahan sitä pitää kehittää...Mitä sitä itse kun on mahdollisuus ottaa rahat muualta maasta valtiolta. Demareilla Kokoomuksella menee mahdollisuus jakaa rahaa pääkaupunkiseudun yritystukiin vetämällä sitä muualta maasta pois. - näinpäinkuitenkin
fghjkioi8ytr kirjoitti:
Niin joo minä unohdin. Valtion Rahallahan sitä pitää kehittää...Mitä sitä itse kun on mahdollisuus ottaa rahat muualta maasta valtiolta. Demareilla Kokoomuksella menee mahdollisuus jakaa rahaa pääkaupunkiseudun yritystukiin vetämällä sitä muualta maasta pois.no niinpä, helevetti sentään, kyllä pääkaupunkiseutua kepulit kuppaavat todella törkeästi.
http://www.hs.fi/paivanlehti/25012016/a1453608552654 - Mistäuusirahatulee
fghjkioi8ytr kirjoitti:
Niin joo minä unohdin. Valtion Rahallahan sitä pitää kehittää...Mitä sitä itse kun on mahdollisuus ottaa rahat muualta maasta valtiolta. Demareilla Kokoomuksella menee mahdollisuus jakaa rahaa pääkaupunkiseudun yritystukiin vetämällä sitä muualta maasta pois.Taitaa olla,että sitä kahisevaa ei muilla ole kuin etelän pojilla.Maatalous kun toimiituilla ja uuttarahaa ei kuntasektori ,eikä hallintohimmelit tuota,vain ja ainoastaan kuluja.Nuo kulut peitetään maataloustuista lähtien tuottavalla työllä ,jota tejhdään vain ja ainoastaan yksityisellä sektorilla ,tuottamalla jotakin uutta.Touota kannatta ehkä hiukka pureskella.
- hjghj
näinpäinkuitenkin kirjoitti:
no niinpä, helevetti sentään, kyllä pääkaupunkiseutua kepulit kuppaavat todella törkeästi.
http://www.hs.fi/paivanlehti/25012016/a1453608552654Noinko oletat, ajatellaan hiukka laajemmin.
"Muu Suomi hoitaa Helsingin mummot"
http://terhimustakangas.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210628-muu-suomi-hoitaa-helsingin-mummot
- 0oko
Nuorempi keskustalainen kirjoittaa Väyrysen blogissa:
"Keskustalle tämä on todennäköisesti yksi historian pahimmista iskuista, mutta se saattaa toimia herätyskellona. Paljosta hyvästä huolimatta nykyinen hallitus on monelta osin valitettavasti toiminut etenkin ulko- ja europolitiikassa sekäkoulutuspolitiikassa aivan liikaa Kokoomuksen nuorassa."
http://paavovayrynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210537-uusi-alku#comment-3209077- Johtajaidoliykkönen
Sipilän lähtölaskenta kiihtyy...
Jo olisi aikakin Väykyn viettää eläkepäiviä, mutta ei tuo ole uskottavaa. Väykyllä on niin kova henkilökohtainen pyrky, että kyllä hän jostai raosta taas pullahtaa esiin
Varmasti kuulemme Väyrysestä vielä, vaikka hän lähdekään presidenttiehdokkaaksi vuoden 2018 vaaleissa. Itse asiassa en edes muistanut, että Väyrysellä oli paikka jossain puolue-elimissä. Eivät ne ole mitään esilläolon paikkoja varmasti muillekaan. Mutta kirjojen kirjoittaminen on eri juttu. Niillä saa näkyvyyttä, kuten tiedetään ex-puoluesihteeri Jarmo Korhosestakin.
- asdrtyuiop
Siinä "joukkueessa" oli väyrynenkin mukana:D
- jfhdhjdkd
Kepun nuori kapinallinen. Aina tässä käy näin, kepu lähtee hyvällä yhteishengellä liikenteeseen, henki on kova tupailloissa. Ennemmin tai myöhemmin riitelevät keskenään. Sehän on selvä kun kulmakivenä on aluepolitiikka, johan siinä satraapit alkaa toisiaan kahdehtia ja kyräillä.
- mies.maalta
Paavo puhuu täyttä asiaa. Sipilä ei ole sovelias henkilö Suomen Keskustan puheenjohtajaksi. Se on nyt nähty.
- Larslevi
Tämä lestaadiolaisten siipi se eniten karsii keskustalaisissa sillä
tämä patavanhoillinen porukka pitäisi pitää erillään kaikesta
poliitiikasta. - kepulainen_
Oliskohan jo niin, että Paavolla ei ole "kaikki muumit laaksossa" enään.
- stoppi.sipilälle
Paavo on oikealla asialla. Sipilä on viemässä Suomea kaaokseen.
- kepulainen_
Juha Sipilällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470