Keskustavaikuttaja arvostelee rajusti Sipilää

sipilän.syytä.erota

”Puolueeseen on syntynyt epäpyhä valtapoliittinen liittoutuma. Linjan määräävät nyt liberaalit tukenaan joukko lestadiolaispoliitikkoja. Alkiolaiset, perinteisen keskustapolitiikan kannattajat, on pantu sivuun.”

Näin sanoo Keskustan grand old man kunniapuheenjohtaja Paavo Väyrynen.

Keskusta on ajautunut täysin harhapoluille. Tavallisten ihmisten asioiden ajaminen on unohdettu.
Väyrysen mukaan Suomen hallituksessa on koossa sama joukkue, jolla Keskusta koki murskatappion runsaat neljä vuotta sitten.

21

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vdhdjhdvddj

Maakuntahallintohimmeli nielee rahaa tuhottomasti. Kykypuolue ja pss oli lampaita. Pääministeri lupailee veronkevennyksiä kun tupoillaan, ei taida käydä näin. Ikäluokat pienenee ja vanhusten määrä kasvaa. Verot vain kiristyy ja palkan ostovoima hiipuu. Yhden sortin vatuloija tämäkin hallitus. Alkiolaisuus taitaa olla mennyttä.

• Eiköhän maakuntahallinto jos mikä, ole sitä aikoa alkiolaisuutta.

• 0okm

Noin kirjoitti kepussakin vieraillut...

"Antialkiolaiset hyökkäsivät Väyrystä vastaan".

"Kun Paavo Väyrysen kansalaisaloite lähti lentoon, niin keskustapuolueen antialkiolaiset lähtivät hyökkäykseen. Asialle laitettiin asiasta mitään ymmärtämätön Annika Saarikko. Oli kuin Matti Vanhanen ja Olli Rehn olisivat heiluttaneet Annikan huulia, niin vauhdikkaasti tämä lyttäsi televisiossa Paavo Väyrysen henkilöä ja aloitetta ... "Paavo Väyrysen ei tarvitse ajatella omaa asemaansa. Hän ajattelee Suomen tilannetta ja tulevaisuutta."

http://paavovayrynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210537-uusi-alku#comment-3209143

• Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Eiköhän maakuntahallinto jos mikä, ole sitä aikoa alkiolaisuutta.

Taitaa olla Maalaisliitto hajoamassa. Täytyykin palata Suomeen kun tulossa on luultavasti hallituspula.

• hjklpöoiuytr
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Eiköhän maakuntahallinto jos mikä, ole sitä aikoa alkiolaisuutta.

Alkiohan siitä jo teki esityksiä. Sitä on ajanut tuo nykykapinallinen Väyrynenkin.

• kehityksenjarrumiehet

Kukaan ei tiedä kuinka paljon maalaisliiton märkä uni eli maakuntahallinto tulee maksamaan etelän yrityksille ja veronmaksajille???

• fghjkioi8ytr

Eikö Eteläön veronmaklsajat halua iTSE alkaa kehittää aluettaan?

Niin joo minä unohdin. Valtion Rahallahan sitä pitää kehittää...Mitä sitä itse kun on mahdollisuus ottaa rahat muualta maasta valtiolta. Demareilla Kokoomuksella menee mahdollisuus jakaa rahaa pääkaupunkiseudun yritystukiin vetämällä sitä muualta maasta pois.

• näinpäinkuitenkin
        fghjkioi8ytr kirjoitti:

Niin joo minä unohdin. Valtion Rahallahan sitä pitää kehittää...Mitä sitä itse kun on mahdollisuus ottaa rahat muualta maasta valtiolta. Demareilla Kokoomuksella menee mahdollisuus jakaa rahaa pääkaupunkiseudun yritystukiin vetämällä sitä muualta maasta pois.

no niinpä, helevetti sentään, kyllä pääkaupunkiseutua kepulit kuppaavat todella törkeästi.
        http://www.hs.fi/paivanlehti/25012016/a1453608552654

• Mistäuusirahatulee
        fghjkioi8ytr kirjoitti:

Taitaa olla,että sitä kahisevaa ei muilla ole kuin etelän pojilla.Maatalous kun toimiituilla ja uuttarahaa ei kuntasektori ,eikä hallintohimmelit tuota,vain ja ainoastaan kuluja.Nuo kulut peitetään maataloustuista lähtien tuottavalla työllä ,jota tejhdään vain ja ainoastaan yksityisellä sektorilla ,tuottamalla jotakin uutta.Touota kannatta ehkä hiukka pureskella.

• hjghj

• 0oko

Nuorempi keskustalainen kirjoittaa Väyrysen blogissa:

"Keskustalle tämä on todennäköisesti yksi historian pahimmista iskuista, mutta se saattaa toimia herätyskellona. Paljosta hyvästä huolimatta nykyinen hallitus on monelta osin valitettavasti toiminut etenkin ulko- ja europolitiikassa sekäkoulutuspolitiikassa aivan liikaa Kokoomuksen nuorassa."

http://paavovayrynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210537-uusi-alku#comment-3209077

• Johtajaidoliykkönen

Sipilän lähtölaskenta kiihtyy...

• Jo olisi aikakin Väykyn viettää eläkepäiviä, mutta ei tuo ole uskottavaa. Väykyllä on niin kova henkilökohtainen pyrky, että kyllä hän jostai raosta taas pullahtaa esiin

• Varmasti kuulemme Väyrysestä vielä, vaikka hän lähdekään presidenttiehdokkaaksi vuoden 2018 vaaleissa. Itse asiassa en edes muistanut, että Väyrysellä oli paikka jossain puolue-elimissä. Eivät ne ole mitään esilläolon paikkoja varmasti muillekaan. Mutta kirjojen kirjoittaminen on eri juttu. Niillä saa näkyvyyttä, kuten tiedetään ex-puoluesihteeri Jarmo Korhosestakin.

• asdrtyuiop

Siinä "joukkueessa" oli väyrynenkin mukana:D

• jfhdhjdkd

Kepun nuori kapinallinen. Aina tässä käy näin, kepu lähtee hyvällä yhteishengellä liikenteeseen, henki on kova tupailloissa. Ennemmin tai myöhemmin riitelevät keskenään. Sehän on selvä kun kulmakivenä on aluepolitiikka, johan siinä satraapit alkaa toisiaan kahdehtia ja kyräillä.

• mies.maalta

Paavo puhuu täyttä asiaa. Sipilä ei ole sovelias henkilö Suomen Keskustan puheenjohtajaksi. Se on nyt nähty.

• Larslevi

Tämä lestaadiolaisten siipi se eniten karsii keskustalaisissa sillä
      tämä patavanhoillinen porukka pitäisi pitää erillään kaikesta
      poliitiikasta.

• kepulainen_

Oliskohan jo niin, että Paavolla ei ole "kaikki muumit laaksossa" enään.

• stoppi.sipilälle

Paavo on oikealla asialla. Sipilä on viemässä Suomea kaaokseen.

• kepulainen_

Juha Sipilällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa enään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe