http://yle.fi/ylex/uutiset/mikael_gabriel_julkaisi_hammentavan_kuvan_rappari_tatuoi_putinin_naaman_jalkaansa/3-8627404
Onko tämä jätkä ihan sekaisin? Frendeinä vielä jotain moottoripyörä jengiläisiä. Kuka voi arvostaa tällaista Putinin persuksen nuolijaa?
Mikael Gabriel tatuoitti Putinin koska illuminati!
7
246
Vastaukset
- hehhee123
"Räppäri perustelee Putin-tatuointiaan sillä, että katsoo Venäjän johtajaa ylöspäin, koska tämä saa aikaan enemmän kuin kukaan muu."
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016012721024838_vi.shtml - HyväkövaiPahako
Päättiköhän Mikael laittaa tatuoinnin heti kun kuuli että Putini olisi käyttänyt pikkupoikia hyväksi aikaisemmin. Laittas vielä Jammu sedän kuvan toiseen polveen niin ois tiimi kasassa. Kannattais miettiä ennen kun laittaa jonkun kuvan itteensä jos ei tunne henkilöä kunnolla. Saattaa myöhemmin tulla koviakin yllätyksiä. Vaikka pitäähän se paikkansa että Sputnik on paljon aikaan saanut. Hyvää vai pahaa, se onkin sitten muiden arvioitava.
- HampiLääkäri_
Niht wolwes rekryy ton vielä ;)
- ERommel
Onko tälle gabriel-apinalle maksettu idästäpäin tämän ihmisen irvikuvan, perkeleiden perkeleen, MH17 matkustajakoneen alasampujan ja sotarikollisen kuvan tatuoimisesta. V Putin on kiväärillä päähän ammuttava roisto jota koko ihmiskunnan pitää jahdata ja joka pitää tappaa. Putin on rosvo ja roisto kaikilla mahdollisilla tavoilla. Totuus tulee paljastumaan Venäläisillekkin vielä tällä vuosisadalla. Kaikki Putinia ihailleet Venäläiset tulevat HÄPEÄMÄÄN ITSEÄÄN. Kuolema V Putin perkeleelle.
Onko Gabriel on rahasta perseseen nussittava apina? Vai pöljä? Seuraavaksi hakaristi otsaan? - SKEIDANVIHAAJA
Täydellinen Idioottihan tämäkinMÄkiel Gabriel änkyttäjä on. Voi helvetti että näitä älyvapaita paskiaisi tulee jatkuvasti julkisuuteen. Eilisessä Enbuske,Veitola,Salminen ohjelmassa typerys näytti tuottavan vain säälinsekaisia hymyjä juontajien taholta. Itse olisin luultavasti tehnyt TV historiaa ja heittänyt IDIOOTIN ulos studiosta tai häipynyt sieltä itse kommentoimalla: että tämän IDIOOTIN PASKIAISEN kanssa en tee mitään ohjelmaa
- Hamppilääkäri
"80 prosenttia mun näkemistä sosiaalityöntekijöistä ei kiinnosta nuorten hyvinvointi. Se on palkkaduuni. Ihan sama mitä teet, kunhan tunnit tulee täyteen. Toisaalta ei muakaan kiinnostaisi jos olisin sossu. Se homma on tehty byrokratian takia niillekin niin vaikeaksi."
Venäjälläkö sitten tuo on paremmin, vai miksi ne suomalaisia arvostelee näissä
? - Anonyymi
Meni sitten peittämään sen jellonalla kun parempi olisi ollut tuunata se tatuoimalla nappi Puuttinin otsaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141