Moi oon 12 v tyttö ja oon alkanu viillellä pari viikkoo sit. Teen vast pienii jälkii kätee kertokaa pliis vinkkei miten saan tehtyy syvempii jälkii ja minne kannattais tehä? Mul on väkivaltainen perhe en tiiä kenelle kannattais puhuu tai kannattaisko puhuu kenellekkää siit... Mun yks kaveri viiltelee myös ja toinen ei haluu ees kuunnella ku puhun siit. Mul ei oo hirveest kavereit ku ne kaikki on littyny mun kiusaaja ryhmää Vanhemmille en uskalla puhuu en tiiä miten suhtautuu siihe
Oon harkinnu monta kertaa itsemurhaa mut en oo uskaltanu tehä. En yhtää tiiä kenelle puhuisin vai puhuisinko kenellekkää... En tiiä tarviinko apuu vai en. Oon ajatellu monta kertaa et minuu ei kiinnosta mitä mulle käy kunhan vaa kuolen nopee..... Joku oikeesti auttakaa ennenku viiltely menee pahemmaks ja eristäydyn muist viiltelee koulus ja muualkii......
viiltelyyn apua
12wee_tyttö
3
101
Vastaukset
- tekstin_eheys
No mutta sinäpä metkan tarinan keksit. Uskottavuutta parantaisi, jos pystyisit pitämään saman kirjoitustyylin koko kirjoituksen ajan. Ehkä lyhyempi teksti seuraavalla kerralla?
- vahtoehdot_tunnistettava
Pistä väriä niin saat tatuoinnin.
- 12wee
oon myös 12 v ja uskon sua paljon koska mä tunnen samaa oon tehny tätä jo varmaan 5 kk mut kannattaa hakee apuu tai harkit puhumist kamuil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013